نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام سلام سلام سلام خوبي ؟
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام اونجارو ول كن بيا تالار .شايد يه ندايي شدو بچه هام اومدن
  3. E

    سلامممممممممم

    سلامممممممممم
  4. E

    سلام .ممنون از پيشنهاد دوستيتون .خيلي خوشحالم كه بعد مدتها يه همشهري اينجا پيدا كردم.اميدوارم...

    سلام .ممنون از پيشنهاد دوستيتون .خيلي خوشحالم كه بعد مدتها يه همشهري اينجا پيدا كردم.اميدوارم موفق باشيد
  5. E

    سلام .توهم كه نيستي .امروز خبر خاصي من نميدونم .:surprised:

    سلام .توهم كه نيستي .امروز خبر خاصي من نميدونم .:surprised:
  6. E

    سلام كجاييد . چرا امروز هيشكي نيست ؟

    سلام كجاييد . چرا امروز هيشكي نيست ؟
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بلند شو برو دنبالش واسه چي نشستي اينجا ؟
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    دوستم زنگيد گفت سر كوچمونه مجبور شدم برم بيرون الان راحت شدي ؟
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :mad: :mad: سلام عزيزم من مزاحمم :( :( :cry: :cry: :cry:
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من آوردم ولي شكموها نذاشتن بمونه حتي واسه فائزه جونم . برو از حميد و امين بپرس .اونا مشكوك ميزنن
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خصوصي فضولي ؟!!!! آره الان ديدم شما كه گليد و با معرفت .:gol: نازي نازي .ببخشيد نديدمت .:gol:
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    يعني همه رفتن .فائزه جونمممممممممممممممممممممم :cry:
  13. E

    هي بد نبود .بايد با همه جور آدم سروكله زد ...

    هي بد نبود .بايد با همه جور آدم سروكله زد ...
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    H امين 15 دقيقه شد ؟ و عليكم ديان جان شبت بخير
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    مريم جون شب خوش خيلي خوش گذشت . من دير اومدم زودم دارم ميرم .فعلا خدافظ .البته فعلا :gol:
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :mad: :surprised: :razz: :biggrin:
بالا