نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام عزيزم ممنون . سلاممممممممممممم:biggrin: :biggrin: :biggrin: وقتي عصباني ميشم يادم ميره يعني قاطي ميكنم بد جور:surprised:
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :mad: :mad: يواشكي مياينو به منم خبر نميديد ؟:razz: خدافظ به سلامت ...
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اين بار با اينكه هنوز امين اجازرو صادر نكردن ولي ديگه جدي جدي رفتم . شبتون بخير :gol:
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خب از اول بگو ديگه !! داش وحيد خودمونه (براي دريافت اطلاعات بيشتر به خود داش وحيد مراجعه نماييد .ممنون از حسن انتخاب شما ) الان اجازه ي مرخصي ميدي ؟
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ا ....... چرا بيست سوالي طرح ميكني .منظورت اينه كه !/! كيه ؟
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سوالت چيه ؟ زود بگو دارم ميرم
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    غصه نخور توهم برو فردا بيا ;)
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    شبت بخير خدانگهدار تا فردا :gol:
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بابا بسته ديگه احوالپرسي .حالا بعد عمري دوباره همه اومدن اونم هي سلام عليك كنيد.:mad:
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام نه سد نيست . فقط داشتن سدسازي ميكردن .گناه داريم خب
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام از اين خوب تر نميشه :gol: ممنون :gol:
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    پس اينجا برگ چغندريم ؟:mad:اگه منظورت يه نفر خاص بگو برات پيداش كنم :biggrin::gol:
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام فائزه جونم .تو هم از سد ***** رد شدي .كم كم همه دارن ميان
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نيومده رفتي ؟ شب خوش
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام شبنمي خوبي؟ نه اتفاقا دلتنگتم بودم :gol: وعليكم آقا شهرام :gol::gol:
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نههههههههههههههههه رضا كجا موندي ؟
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام چطوري ؟ خوب شدي يادم مياد آخرين بار گفتي سرماخوردي .
بالا