نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تو قرن 21 اين جمله بي معني عزيز بيا از داداش خودم ياد بگير . واست غذا ميپزه .چايي ميريزه .خونه ....
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    غصه نخور خودم برات بعدا كه پولامو پس انداز كردم يه آبنبات ميگيرم .نازي نازي
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تو اگه ادبيات ميخوندي حتما موفق ميشدي .باور كن ...
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تو ديگه صابخونه شدي .بيخودي واسه من مهمون مهمون نكن .بلند شو واسم چايي بيار تازه از دانشگاه رسيدم....:mad: ممنونم .اگه شيريني شيريني نكنن بهتر ميشم :gol:
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    باور كن من گذاشتم تو باشگاه .حتما اونايي خوردن كه شب ميان سركي ميزنن
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واقعا بچه ها دقت كردين ميگه ياد سربازيم افتادم .يعني .....
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    حداقل اونو بلده شماهام اگه بلديد دستمال كشي كنيد ديگه
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خوش اومدن خالي به چه دردم ميخوره .گوسفند قربونيت كو ؟:mad: سلام به همگي.من نبودم تالار شلوغ بوده ها خب دونه دونه خبرارو بگيد :cool:
  9. E

    منم ميرم تالار زودي بيا

    منم ميرم تالار زودي بيا
  10. E

    دارم ميام تالار .ولي 2 صفحه از پستا مونده كه دارم اونارو مي خونم

    دارم ميام تالار .ولي 2 صفحه از پستا مونده كه دارم اونارو مي خونم
  11. E

    دارم ميام فقط 4 صفحم مونده كه پستارو بخونم

    دارم ميام فقط 4 صفحم مونده كه پستارو بخونم
  12. E

    دارم برات آقا حميد

    دارم برات آقا حميد
  13. E

    كاملا برعكس گفتي .من تو عكس اوليم كه ساكتو آرومو مظلوم نشستم

    كاملا برعكس گفتي .من تو عكس اوليم كه ساكتو آرومو مظلوم نشستم
  14. E

    حالا منو كدوم يكي در نظر گرفتي ؟

    حالا منو كدوم يكي در نظر گرفتي ؟
  15. E

    اگه اجازه بدي ميخوام برم

    اگه اجازه بدي ميخوام برم
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    منظورت اينه كه حرف مفت نزنيد ميخوام برم ؟ چشم سلام خدافظ
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    برو شام بخور الان پشت كامپيوتر تلف ميشي ....... باي باي
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ميبينم كه هر چي شكمو دوروبرم جمع شدن .:D نه گلم تنها نيستي .تالار به اين شلوغي با 3 كاربر تو عمرت ديدي ؟:surprised:
  19. E

    ....................

    ....................
  20. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    با اينكه سفته ولي دستت درد نكنه .از بيكاري نجاتمون ميده!!!
بالا