بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تو که ته خطی :surprised: بیا دستمونو بگیر با هم دایره تشکیل بدیم :surprised:
من فقط اسم pspice رو شنیده بودم
اونم واسه مدار بوود, ولی من مجبورم با مطلب کار کنم ,چون گزارش کارمونو باید با مطلب تحویل بدیم
راستی , مطلب از اونا راحتتره ها...