به قول نیلگون به به سلام :redface:چطوری یا بدتری؟[IMG]
خوب به بابات بگو هفته ی آینده جنازه ی اینتری ها رو با گاری می برن سنسیرو [IMG] (به علت عدم دسترسی به هواپیما:razz:)
ا,ایشالله 100 ساله بشن:smile: خوب نامرد کیک تفلد چی شد؟[IMG]
ا,چقد درست ضعیفه [IMG]
اوه,اونو ولش منم باش قهرم :razz...