تو جیب جا می شه؟ جیب داره؟ از جیب خوشش می آد؟...
:surprised::D
ایتم یه پارادوکس دیگه :D
کلا با این که نتاقض داری ولی در موارد خوبی تنوع پسندی :razz: کم خرج و بی دردسر:surprised::D
آره , می خواستم بگم اینا از ویژگی های منم هست:cool: چه نقاط اشتراکی:razz: بیا با هم خط یشیم :razz::D