سلام ,مرسی:D من هنوز باورم نمی شه :razz::cool: خیییییلی حال کردم,دیدی مسی هیچ کاری نتو نست انجام بده :razz: ولی فکر کنم برگشت بارسا اینتر و سوراخ می کنه :cry:
حالا چرا ناراحتی؟:surprised: راستی اون تستت که قرار بود 4 شنبه داشته باشی خوب بود؟:smile: (نمره ی کامل گرفتی دیگه :redface:)