سلام الهام خوبی؟[IMG]
نگفتی چرا انقدر آدم خاصی هستی؟ من یکس از اقئامم یه جورایی مثل توئه البته من زیاد نمی شناسمت ,فقط از روی مطالب و نوشته هات اینو می گم
آقا عکسه مورد داره ,همون رپید شرشو بذار
ما زدیم تو کار برج سازی کلاس متری جند؟
خوب مهندس عکس خودتو بذار ,اگه نذاری دیگران فکر می کنن اصفهونی ها واقعا.... ان :cry:
خوب اینایی که گفتی قبول ,به نظرت جونای امروزی چند درصدشون به خاطر همون چیز هایی که گفتی ,احساسات پاک و قلب و این جور چیزا با هم دوست می شن؟ (درصدشم نگفتی ایراد نداره فقط کافی اطرافتو ببینی...)
دربون جهنم نوکر باباته ؟ یه خرده فکر کن بعد بیا حرف بزن , اون وقت می فهمی که دربون جهنم هم اگه وجود داشته باشه فرشته به حساب می آد
ضمنا ,قول می دم بدون ورودی می فرستت داخل جهنم