نتایح جستجو

  1. oneunited

    سلام الهام خوبی؟[IMG] نگفتی چرا انقدر آدم خاصی هستی؟ من یکس از اقئامم یه جورایی مثل توئه...

    سلام الهام خوبی؟[IMG] نگفتی چرا انقدر آدم خاصی هستی؟ من یکس از اقئامم یه جورایی مثل توئه البته من زیاد نمی شناسمت ,فقط از روی مطالب و نوشته هات اینو می گم
  2. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    شما اشاره کنی من هر ثانیه می آم توجه می کنم چقد تعجب می کنی ؟؟
  3. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    بچه ها با خودشون مهمون ناخونده هم اوردن؟ اگه این طوری قبوله منم دوست دارم بیام الان می شه تفسیر کنین این صوره فلکیو؟
  4. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    انتخابش داره ولی منظورم از تشکر به خاطر توجه بیش از حدم به بچز اصفهونی بوود
  5. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    تاپییک بزنین از زحمات من تشکر کنین بازم خوش به حال شما اصفهونی ها که تاپیک به این باحالی دارین
  6. oneunited

    معنای حقیقی ارامش!!!!!

    عجب پادشاه عالمی , شبیه رضاشاهه خودمون بود
  7. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    آقا اون پیراهن خاکستری فرزان هست؟
  8. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    خوشت اومد مهندس جووووووووووووووووووون؟ من دلم می خواست اصفهانی بوودم و با شما می اومدم ولی:cry:
  9. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    یه وقت اون کارو نکنی :cry::cry::cry: از سمت چپ اولی خوشت تیپه کارش درسته :D حیف که خواهر مجرد ندارم وگرنه
  10. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    حالا لب تاپت چیه؟:D مکانیک که فقط به آچار فرانسه و جعبه ابزار نیاز داره (شوخی:D) خدمت از بزرگانه :D
  11. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    آقا عکسه مورد داره ,همون رپید شرشو بذار ما زدیم تو کار برج سازی کلاس متری جند؟ خوب مهندس عکس خودتو بذار ,اگه نذاری دیگران فکر می کنن اصفهونی ها واقعا.... ان :cry:
  12. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    بابا فرشید جون خیلی با کلاسی
  13. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    این آقای عینکی کیه؟ مگه می خواستین یرین کلاس که با خودتون کیف اوردین؟
  14. oneunited

    اصفهانیهاش سریع بیان تو...

    آقا عکساتون بذارین بچه ها ببینن دیگه :razz:
  15. oneunited

    لطفا حرمت نگه دارید

    تعدادشون از تعداده ببرهای در حال انقراض مازندران بیشتره؟
  16. oneunited

    لطفا حرمت نگه دارید

    خوب اینایی که گفتی قبول ,به نظرت جونای امروزی چند درصدشون به خاطر همون چیز هایی که گفتی ,احساسات پاک و قلب و این جور چیزا با هم دوست می شن؟ (درصدشم نگفتی ایراد نداره فقط کافی اطرافتو ببینی...)
  17. oneunited

    قیمت مغز

    دربون جهنم نوکر باباته ؟ یه خرده فکر کن بعد بیا حرف بزن , اون وقت می فهمی که دربون جهنم هم اگه وجود داشته باشه فرشته به حساب می آد ضمنا ,قول می دم بدون ورودی می فرستت داخل جهنم
  18. oneunited

    پس معلومه اگلیسیت اونقدرها هم خوب نست :دی من که شروینم (تو پیام نوشته بودم)

    پس معلومه اگلیسیت اونقدرها هم خوب نست :دی من که شروینم (تو پیام نوشته بودم)
  19. oneunited

    آخه آدم قحطی بوود؟[IMG] من از نانی و وین رونی و مایکل اوون خیلی خوشم می آد [IMG] خوب من نمی...

    آخه آدم قحطی بوود؟[IMG] من از نانی و وین رونی و مایکل اوون خیلی خوشم می آد [IMG] خوب من نمی دونم اسمت چیه ولی jigsaw شب بخیر من رفتم بای بای
بالا