خوب الان ساعت 22 شب ,حالا 2 ,3 دقیقه پس و پیش ,شما به دل نگیریش یه وقت
خیلی دلم می خواد یکی از این اتفاق ها امشب بیافته تا خاطره ی خوبی لااقل برای من بشه ,اینه که اینتر حسابی از خجالت بارسا در بیاد :razz::razz::razz: و بهتر می شه اگه مسی رباط صلیبی پاره کنه :D (اینو شوخی کردم :redface:)...