شما از چه دیدی به اون مجسمه نگاه میکنیئد؟اولا میدونید اون مجسمه چقدر قدمت داره؟من رو هوا صحبت نمیکنم ها من اون مجسمه رو از نزدیک هم دیدم و تو یه میدونه که اسمش میدان سل هستش و یه جای پر تردد هستش مهم نیست که بگیم خوبه یا بده این مهمه که به اون اثر به چشم یه اثر باستانی نگاه میکنن نه چیزه دیگه ای