نتایح جستجو

  1. 3ctor

    مراسم ازدواج

    خوب به نظر شما یه دختر خانوم بی گناهی که تو راه مدرسه ربوده میشه و میبرنش یه جای خلوت و بهش تجاوز میشه و کل زندگیش فنا میشه اشگالی نداره ولی اونها چون آشکار انجام میدن گناه داره این نداره؟!!! شاید شما اینا رو شنیدید یا کسی بزرگ نمایی کرده حالا شاید حرکاتی توی خیابون ها دیده بشه که کاملا برای...
  2. 3ctor

    مراسم ازدواج

    ببین کدوم یکی از اینها درسته: خانمها و آقایون که اهل فساد هستن میرن تو یه کازیو یا دیسکویی و معذرت میخوام هر غلطی دوست دارن میکنن یا اینکه دختر خانومی که راه مدرسه ربوده میشه و بهش تجاوز میشه به نظرت این درسته یا اون؟
  3. 3ctor

    مراسم ازدواج

    من معذرت میخوام ازتون منتها من فکر کردم عقیدتون اینه که تو ایران امن و امانه و اونجا همش فساده در حالی که بر عکسه
  4. 3ctor

    مراسم ازدواج

    خیلی صحبت هات جالبه خندم میگیره تو فکر کردی ایران خیلی خوبه و همه چی امنو و امانه ؟!! دید شما نسبت به ایران اینه؟ واقعا متاسفم برای اینکه اینقدر که اینجا فحشا و فساده اونجا نیست منتها امثال شما سرتون رو مثل کبک کردید زیر برف و نمیخواید که ببنید البته با عرض شرمندگی
  5. 3ctor

    مراسم ازدواج

    شما از چه دیدی به اون مجسمه نگاه میکنیئد؟اولا میدونید اون مجسمه چقدر قدمت داره؟من رو هوا صحبت نمیکنم ها من اون مجسمه رو از نزدیک هم دیدم و تو یه میدونه که اسمش میدان سل هستش و یه جای پر تردد هستش مهم نیست که بگیم خوبه یا بده این مهمه که به اون اثر به چشم یه اثر باستانی نگاه میکنن نه چیزه دیگه ای
  6. 3ctor

    مراسم ازدواج

    ای بابا شما چقدر سخت میگیرید بابا یه مجسمه است دیگه چرا جاذبه هاشو ول کردید چسبیدیت به مجسمه
  7. 3ctor

    مراسم ازدواج

    چرا دیگه به این کارت میگن جو سازی تو خودتم خوب میدونی که فرهنگ ما با اونها اصلا قابل مقایسه نیست و نمیشه به هیچ وجهی مقایسه بشن اگه اون مجسمه بد بود هیچ وقت اونجا نبود و یه روزه میاوردنش پایین
  8. 3ctor

    مراسم ازدواج

    دورو بر ازدواج رو باید خیط کشید
  9. 3ctor

    مراسم ازدواج

    چرا جو سازی میکنی ببن فرهنگ اونا با ما خیلی فرق میکنه ما میریم که جاذبه ها رو ببینیم نه مجسمه ها رو
  10. 3ctor

    دخترها چگونه باید خواستگاری کنند؟

    ابو کجایی بپر بیا خاطرات خاستگاری های دخترها رو که ازت میکردن رو تعریف کن:biggrin:
  11. 3ctor

    نهایت بدشــــــــانسی!!!

    خودش خنگه
  12. 3ctor

    کری خوانی از نوع تصویریش... (اسپم ممنوع)

    ماکه رفتیم آسیا وای به حال آبیا
  13. 3ctor

    اجازه میدی فرزندت تو یه شهر دیگه بره درس بخونه؟

    یعنی الان بچه ه وجود دارد؟!!
  14. 3ctor

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    دورد بر دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــان عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
  15. 3ctor

    مراسم ازدواج

    پامیشی قشنک دست عیال محترم رو میگیری و یه سفر یه هفته ی میری اسپانیا و از زندگی لذت میبری وای شهر بندري بارسلون - ميدان كاتالونيا - شهر تاراگونا - شهر والنسیا که معروف به تبسم اسپانیا از بس قشنگه --قصر الحمراء -- اوه اونقدر جای دیدنی داره که اگه بخوام براتون تعریف کنم یه کتاب میشه اونجاست که...
  16. 3ctor

    چه کنیم تا براي نماز صبح بيدار شویم؟

    فقط کافیه که خودت بخوای
  17. 3ctor

    داستانی بسایر آموزنده حتما بخوانید

    دقیقا همینطوره
  18. 3ctor

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام بله با اجازتون ممنون از لطفتون
  19. 3ctor

    کی مرده کی زن ؟؟؟؟؟؟؟

    نه وقتی بچه سوال میکنه باید قانعش کنی تا بعد ها دچار سر درگمی نشه هیچی باید خود پدر مادرا دست به کار بشن
بالا