x=kh in latin\
oh thanks.. happiness embrace me when i see you nice friends
how r u you now?. are u alone still?
i can't endure against friends ah!. i taste this pain every time
واقعا؟
خب پس اینطور.. من واللا دگرگونم مثل آب مسیر یه رودخونه.هنوز نرسیدم به دریا..
خداروشکر که خوبی عزیز سمانه جان...
نت من هم نزدیک بود به ملکوت اعلی بپیونده..
حتما حاجی.. وقتی موژ پا به اینجا گذاشت گفت
این یک قدم کوچک برای من و یک جهش بلند برای نوع بشره..
تازه داره اووجش رو میزاره..
نمیدونم فقط با این قلیلی وقتت چجوری میرسی بچه هارو تر و خشک کنی آخه
دلم برای کسی تنگ است
که چشم های قشنگش را
به عمق آبی دريای واژ گون می دوخت
و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند
دلم برای کسی تنگ است
که همچو کودک معصومی
دلش برای دلم می سوخت
و مهربانی را
ـ نثار من می کرد
دلم برای کسی تنگ است
که تا شمال ترين شمال با من رفت
و در جنوب ترين جنوب با من بود
کسی که بی...
سلام. میدونم و میدونی که میدونم
ای اسحاق من به رسم جدید فهمیدم که تو بهترین روزای هفته رو نیستی واسه همین چیزی نگفتم.. میدونستم میای..از من البته به مورچه خدا هم خیری نرسیده.. جز اینکه بگم منم هستم یه گوشه تغییر ناپذیر این دنیا با هزار صحنه تکراری
مرسی از گل زیبات/گرچه نفس کار زیباش کرده/
همه چی در لحظه آخر مفهومش رو نشون میده
من با اجازت راه رفتن رو پیش گرفته بودم
بازم بابت شعر زیبات ممنونم..
مرسی بابت آواتار زیبات
خدافظ
یوخ بیلمیرم کی بیلیسن...
یاخجی بیریسی گون تکمیلی دانیشاریخ
من برم دیگه.. واقعا اینجوری فکر کنم اذیت میشی باز میشه پس پریروز کی بهت برخورد..
ایجازه اولسا من اوجور