خدارا نه به زبان که با دل و جان دیدن..
لحظه ای از اهریمن خود اجازه گرفتن
و به وصالش رسیدن..
خدا آفرید تا بنده اش باز جوید اورا در دشتی دیگر
در حسرتی بزرگ از نرسیدن
در تاریکترین زاویه این تن و این پیکر
اینهمه فرصت از او و اونهمه فرصت سوزی از ما..
باز خدا بخشنده است خدا زیباست خدا برتر
--
مرسی...
دیگه من رو به تاریخ هم سپردی دیگه؟
سلام بر مردی که در سایه ها لغزید
احوال شما.. خوش میگذره بیلیاردر بزرگ.. ؟
من دم در خونه یه جعبه شیرینی برا همه گذاشتم.. پس تو خوردی همش رو.
well well
look at this
girls are such a portrait on the wall. watch them and say bah bah:surprised::biggrin::biggrin::surprised:
you are different
you are an angel from paradise:king:
yes it's ok
use firefox browser dear pme it has spell checker
by the way everybody knows that girl are more meddler than us
girls:heart: are honey if they don't speak more:redface:
حادیثه تانیرام و دیدم کلیپش رو.. رینگ رینگ رینگ..
هیچی منظورم این بود همون بود که من گفتم دیگه میدونستم کجا میری..
آما بو قیزا یئتیشمز.. من چوخ سئویرم
[IMG]