آرررره دلت بسوزه
نه نمیتونی خودت تصمیم بگیری.. باید به همه بگی و اجازه بگیری.. انگار نمیخوای مطلب رو بگیری ها.. چیکار کنم دیگه دستم نمیرسه. باید ازت خواهش کنم که نری اون بالا..
نخیرم من نمیام با تو... من و تو به مرگ طبیعی و در 120 سال دیگه خواهیم مرد.. البته اونموقع قد یه تو پ فوتبال میشیم از...
هستن دیگه چیکار داری تو؟
علیک اهه اهم سلام..
فکر کردی میزارم همینجوری بمیری... اصلا فکر کن مرگ و زندگی منم به زنده موندن تو وابسته است بازم میری رو ساختمون؟...
باشه هر وقت شروع شد میدونم که هیشکی رو نمیشناسی.
. بابا کی تموم میشه آخه دیوونم کردی با این سریالات
آللااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
نگران نباش فروغ عزیز.. بهترین کار ممکنه همینه که میخوای بکنی.. این برا همه خواهد بود.. کم کردن ساعتای حضور.. انشاللا با دست پر و دلی شاد بر میگردی... اونم قابلی نداشت.. خوشال شدم که تونستم کاری بکنم..
هستیم فعلا. بیشتر ازمن دوستای دیگه.. نمیزارند کنام شغال بشه اون تایپیک
مرسی:gol:
سلام فروغ جان!!
تازه پیامت رو دیدم./تایپیک/.. درسا داره سنگینی میکنه؟
انشاللا که مشکل خاصی وجود نداره..
آه راستی عکس جدید خیلی بهت میاد.. بیش از اندازه
سلام
فاطمه جان واقعا شرمندم کردی با تنکس هات..
و اینکه صمیمانه بهت تبریک میگم.. واقعا زحمت کشیدی عزیز تو این مدت... امید وارم به افتخاری بزرگ در زندگی و کار خودت هم برسی که لایقش هستی...
this is maybe a warfare between them
but you should say the truth at least as i told:surprised:
i'm not young enough to defend against girls attacks
come and help us:biggrin::biggrin: