و شاید همینه که از تو شخصیت خاصی ساخته.. البته این ذهنیت منه...
منزوی نمیگم هستی ها نه.. ولی همیشه گاردی بسته داری.. و سردی خاصی در نگاه اول بروز میدی..
شاید برای عرف جامعه ما این یه ایده اله.. و بهترین حالت
ها من کی باخمیرام کیمه نُ یازیسان اوجور
شماتت؟ خب حقته ححتما..
ای بابا شنبه ها اغونم من واللا.. حوصله ندارم طول روز.. نئینی-ییم آخی درس زیاده..
کلاس بودی آره
کار جالبیه میتونم بگم.. به خودمون یاداوری کنیم همون پل شکسته رو دوبار رد نشیم شاید.. و یا .. ای بابا ولی من نمیتونم از اینکارا بکنم گرچه خودم دلم میخواد.. اونقدر بینظمم که وقت ندارم برای اینکار زیبا..
کاش...
باندرول=مهر و موم شده بسته بندی شیشه های الکلی رو میگن
سلام فریندلی.. چقدر خوشحالی.. خداروشکر انگار خوش گذشته بهت؟
من واللا چی بگم.. روز خاصی فقط نبود.. همون که انتظار داشتم تکرار یه روز عادی بود.. مرسی پرسیدی..
آهان عکس و شعر رو میگفتم.. بیخیال.. ولی قشنگ بود...
مرسی که این دوا رو به منم دادی.. یادگاری از شما میمونه تو دفتر خاطرات سایتم..
کاش از دریچه 10 سال آیندم به مشکلات امروزم که آنموقع به فراموشی سپرده میشن یا تعدیل میشن میتونستم نگاه کنم...
گل را به سفالینی گلی.. پرنده را در قفسی آهنی
تو را در اتاق تنهایی خود را رهای از تنهایی
و خدارا در غم و بی پناهی... طلب دارند.
--------
بابت دیشب معذرت میخوام تا صبح خوابم نبرد اونقدر که با خودم گلاویز بودم ولی یارای موندن و خدافظی مثل یه آدمیزاد روهم نداشتم..
شاید هم این باعث بشه در رکاب موژ کردانی دیگر از بین خودمون متولد بشه..
حاجی من نگران نظریه نسبیت انیشتین.. قورباغه داوکینز و سیب غلتان نیوتن هسستم که قراره مسخر به نظریه بی بدیل این جاندار علیا بشه..
باشه حاجی گرفتم مطلب رو تا ته
good for you.
very well. then you are here with hi energy
sorry dear zahra there are many exception in girls.. sure you are not
:biggrin:
not important, zahra was right..most boys are z-z after marriage. like a ship
زندگیه دیگه سمانه خانم.. خودت بهتر شاید درک کنی.. اوضاع دلای این زمونه رو... میاد میگیره فشارت میده گریت رو در میاره و باز برا مدتی رهات میکنه..
از چه جهت شلوغ باشه سرم یعنی.. ای هستیم دیگه..مثل همه
[IMG]