نتایح جستجو

  1. دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    MOΣIN.... گزینه ی مناسبیه هاااااااااا:biggrin:
  2. مشاعرۀ سنّتی

    درد عاشق را، دوائي بهتر از معشوق نيست شربت بيماري فرهاد را، شيرين كنيد
  3. با مهندسان ایرانی تا نوروز 92

    نام:شیما محل زندگی:کرمان بهترین و بدترین لحظه سال 91؟بهترین لحظات امسالم بودن کنار کسایی بود ک دوسشون دارم!..بدترین هم جدا شدن از کسیکه دوسش داشتمو دارم! بهترین ترانه ای که سال 91گوش دادی؟اهنگ "دوست دارم"از"بابک جهانبخش". موفق ترین خواننده سال 91؟بهنام صفوی بهترین بازیگر سال از نظر شما؟شهاب...
  4. به کلاغــــها بگوييد: قصه ي من اينـجا تمـام شد، يـکي.. بـود و نبــود مـرا بـا خـود بـرد... !

    به کلاغــــها بگوييد: قصه ي من اينـجا تمـام شد، يـکي.. بـود و نبــود مـرا بـا خـود بـرد... !
  5. من عاشقِ این سوالم : بگم : من کــجایِ زنــدگیتم !؟ بعد طرف بگه : خَره تو خودِ زندگیمــــــــــی...

    من عاشقِ این سوالم : بگم : من کــجایِ زنــدگیتم !؟ بعد طرف بگه : خَره تو خودِ زندگیمــــــــــی ...♥ " عاشقِ این عاشقانه های سِفت و مُحکمم
  6. از غم ندیدنت پخته تر شدم... [IMG]

    از غم ندیدنت پخته تر شدم... [IMG]
  7. می نویسم نامه و روزی از اینجا میروم با خیال او ولی تنهای تنها می روم در جوابم شاید نگوید کیستی...

    می نویسم نامه و روزی از اینجا میروم با خیال او ولی تنهای تنها می روم در جوابم شاید نگوید کیستی شاید حتی او بگوید لایق من نیستی می نویسم من که عمری با خیالت زیستم گاهی از من یاد کن حالا که دیگر نیستم
  8. :w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04:

    :w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04::w04:
  9. داااااااااااااااااداااااااااااااااااااااااااااااااااشششششششششششششش:cry:

    داااااااااااااااااداااااااااااااااااااااااااااااااااشششششششششششششش:cry:
  10. عکسهایی از دلفین ها

  11. اگه جرات دارید برید ....

    من جرات دارم حاضرم برمممممممممممممممممممممممممممم:cool:
  12. رعد وبرقهای فوق العاده

  13. لباس "جنيفر لائورنس" دوباره خبرساز شد +عکس

    هههههههههه..تا اون باشه لباس به این درازی نپوشهه...هرکسی را بهر کاری ساختن..دی::D
  14. یک آرزو برای ایران

    آرزوی بهترینها رو براش دارم چون لایقه بهترینهاست..
  15. دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    پیشنهاد من...تازه دستیار مدیر....:..................... MOΣIN
  16. [IMG]

    [IMG]
  17. [IMG]

    [IMG]
بالا