سلام گلوو
خوفی؟؟
چرا یادی نمیکنی؟؟؟؟؟؟/ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mad:بیام گوشتو بکشم..پیش همه میری پیام میزاری حالا دیگه واسه ما کلاس میزاری نمیای؟!!!!!!!!!!!:mad:(آخر خشونت!)
شوخی کردم عزیز..
ایشالا هرجا هستی خوب و خوش باشی
تو نیومدی ولی ما اومدیم یادی کردیما..:w30::w38: