نتایح جستجو

  1. سلام گلوو خوفی؟؟ چرا یادی نمیکنی؟؟؟؟؟؟/ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mad:بیام گوشتو بکشم..پیش همه میری پیام...

    سلام گلوو خوفی؟؟ چرا یادی نمیکنی؟؟؟؟؟؟/ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mad:بیام گوشتو بکشم..پیش همه میری پیام میزاری حالا دیگه واسه ما کلاس میزاری نمیای؟!!!!!!!!!!!:mad:(آخر خشونت!) شوخی کردم عزیز.. ایشالا هرجا هستی خوب و خوش باشی تو نیومدی ولی ما اومدیم یادی کردیما..:w30::w38:
  2. سیلام خانوم مهندس:D [IMG]

    سیلام خانوم مهندس:D [IMG]
  3. سلام مرسی منم بد نیستم آخی سرت شلوغه..میفهمم چی میگی!..همینکه جواب دادی ممنون.. ایشالا شادو...

    سلام مرسی منم بد نیستم آخی سرت شلوغه..میفهمم چی میگی!..همینکه جواب دادی ممنون.. ایشالا شادو سلامت باشی دوستی
  4. ممنون عزیزم منم بد نیستم شکر! دله منم برات تنگ شده بود! تو خوبی؟خوش میگذره؟

    ممنون عزیزم منم بد نیستم شکر! دله منم برات تنگ شده بود! تو خوبی؟خوش میگذره؟
  5. خوبم شکر سلامتی خبر نیس یکم گرفته ای احساس کردم!درسته؟

    خوبم شکر سلامتی خبر نیس یکم گرفته ای احساس کردم!درسته؟
  6. سلام خوبی؟ چرا ناراحتی؟؟!!!!!!!!!!!!!

    سلام خوبی؟ چرا ناراحتی؟؟!!!!!!!!!!!!!
  7. ختـــــــــــــــم صلوات جهت ِ شادی ِ روح ِ پدر "وندا " عزیز

    ایشالا غم آخرشون باشه اللهم صل علی محمد و ال محمد
  8. چ با احساس.. [IMG]

    چ با احساس.. [IMG]
  9. [IMG] دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟؟ پسرکوچولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟؟ ...

    [IMG] دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟؟ پسرکوچولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟؟ . . . . . . . . . . . . "من دوست دارم آخه!.":redface:
  10. خو دیگه دی: [IMG] حاج اقا میشه خطبه رو سریع بخونی تا داماد پشیمون نشده!!:biggrin:

    خو دیگه دی: [IMG] حاج اقا میشه خطبه رو سریع بخونی تا داماد پشیمون نشده!!:biggrin:
  11. [IMG] دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟؟ پسرکوچولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟؟ ...

    [IMG] دختر کوچولو: چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟؟ پسرکوچولو: میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟؟ . . . . . . . . . . . . "من دوست دارم آخه!."
  12. سامولیک آق حسین!دی: چاکریم...خوبیم احوالات شوما خوفه؟؟

    سامولیک آق حسین!دی: چاکریم...خوبیم احوالات شوما خوفه؟؟
  13. آسمانت بی غبار سهم چشمانت بها رقلبت از هر غصه دور بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ عمر شیرینت...

    آسمانت بی غبار سهم چشمانت بها رقلبت از هر غصه دور بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ عمر شیرینت بلند سلام..
  14. [IMG] :biggrin:

    [IMG] :biggrin:
  15. سلاممم اصفوهونییییییییییی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایی..چرا تحویل نمیگری؟؟..بیام گوشتو...

    سلاممم اصفوهونییییییییییی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایی..چرا تحویل نمیگری؟؟..بیام گوشتو بکشممممممممممممممممم هااا؟؟؟؟
  16. سلامممم خوبین خوشین؟؟..یادی نمیکنین؟؟

    سلامممم خوبین خوشین؟؟..یادی نمیکنین؟؟
  17. سیلامم رفتی این دفه تو کار اثار باستانی دی:...اونجا عکس گرفتی!!:biggrin: تو این عاقل شدی!!دی:

    سیلامم رفتی این دفه تو کار اثار باستانی دی:...اونجا عکس گرفتی!!:biggrin: تو این عاقل شدی!!دی:
  18. سلام داداشییییییییییییییی خوفی؟؟ بیا پیجمو ی نظر ببین !!ی نظر بده بگو ببینم خوشجل شده یا نه!!:D

    سلام داداشییییییییییییییی خوفی؟؟ بیا پیجمو ی نظر ببین !!ی نظر بده بگو ببینم خوشجل شده یا نه!!:D
  19. :neutral::lol:

    :neutral::lol:
  20. سلام سحری جون مرسی عزیزم منم تو رو خیلی دووووست دارم...:w40:

    سلام سحری جون مرسی عزیزم منم تو رو خیلی دووووست دارم...:w40:
بالا