نتایح جستجو

  1. [/URL]

    [/URL]
  2. باشه عزیزم ی شبو تعیین میکنم باهم بحرفیم!;)

    باشه عزیزم ی شبو تعیین میکنم باهم بحرفیم!;)
  3. سلام ممنون عزیزم. قابلی نداشت.

    سلام ممنون عزیزم. قابلی نداشت.
  4. انیس جون من فعلا برم خوشحالیدم حرفیدم باهات! خوش باشی گلی!

    انیس جون من فعلا برم خوشحالیدم حرفیدم باهات! خوش باشی گلی!
  5. [/URL]

    [/URL]
  6. [/URL]

    [/URL]
  7. [/URL]

    [/URL]
  8. [/URL]

    [/URL]
  9. [/URL]

    [/URL]
  10. سلام باباییییییی خوبی؟؟ درسا خوب پیش میرهه؟؟ بهش تبریک گفتم..خوشال شدم قبولیده! [/URL]

    سلام باباییییییی خوبی؟؟ درسا خوب پیش میرهه؟؟ بهش تبریک گفتم..خوشال شدم قبولیده! [/URL]
  11. مردا ک کوری دارن!!!!:D ولی خب میترسم رو دستمون بمونی ابجی!!من میام همرات ک از کوری اونا رو در...

    مردا ک کوری دارن!!!!:D ولی خب میترسم رو دستمون بمونی ابجی!!من میام همرات ک از کوری اونا رو در بیارم:Dتا هردومونو خوب ببینن!!!:biggrin:
  12. [/URL]:D

    [/URL]:D
  13. [/URL]

    [/URL]
  14. تو زنی ولی ماشالا قد 10 تامردی!!:Dخب ممکنه اشتب کنن!:cool: تو یونی تهران قبول شو من خودم همرات...

    تو زنی ولی ماشالا قد 10 تامردی!!:Dخب ممکنه اشتب کنن!:cool: تو یونی تهران قبول شو من خودم همرات میام:redface:
  15. :biggrin:چ سوتی ای دادم! خب میگن خواهر انیس!:D

    :biggrin:چ سوتی ای دادم! خب میگن خواهر انیس!:D
  16. اره اجی!!دعات کردم!! اون وقت باید با عصا و گیسوهای سفید بری ارشد بخونی!بعد همه میگن این مادر...

    اره اجی!!دعات کردم!! اون وقت باید با عصا و گیسوهای سفید بری ارشد بخونی!بعد همه میگن این مادر کیه اومده داره ادامه تحصیل میده!:Dدیگه بهت میگن مادر انیس!:biggrin:
  17. مرسی ! اره بسته بود کلا!ببخشید!! حتما با حضور تو حساااابی رونق میگیره! راستی ارشدو چیکار...

    مرسی ! اره بسته بود کلا!ببخشید!! حتما با حضور تو حساااابی رونق میگیره! راستی ارشدو چیکار کردی؟شنیده بودم داری واسه ارشد میخونی!
  18. سلام انیس جون خوبی ابجی؟ چ عجب!!!این وراااا!

    سلام انیس جون خوبی ابجی؟ چ عجب!!!این وراااا!
  19. شرمنده سانی جون دیشب یهو رفتم اخه سرعت نتم افتضاح بود!!رفرش نمیشدن صفحه ها! منم دلم برات تنگ...

    شرمنده سانی جون دیشب یهو رفتم اخه سرعت نتم افتضاح بود!!رفرش نمیشدن صفحه ها! منم دلم برات تنگ شده!!قبلنا بیشتر همو میدیم!باهم میحرفیدیم!:(
  20. سانی جون من باید برم مراقب خودت باش بدرووود

    سانی جون من باید برم مراقب خودت باش بدرووود
بالا