لیختن اشتاین Jan 1, 1970 پ نشد دیگه .. سحریو که نیومدی بخوری نمازم که نخوندی ..الانم که میخوای بری..دیگه چی..
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 اهل کاشانه .. روزگارشم بد نیست ... سر سوزن ذوقیو هیچ عقلی در سر..... شوخی یییییییییییییییی
mona-70 Jan 1, 1970 ای ناقلا...باهمه آره با ماهم آره...باشه آجی اشکال نداره هرجور راحتی فدات شم.....ایشاا.. معدتم خوف خوف بشه...
ای ناقلا...باهمه آره با ماهم آره...باشه آجی اشکال نداره هرجور راحتی فدات شم.....ایشاا.. معدتم خوف خوف بشه...
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 یکم معدم اذیتم میکنه....همشو روزه بودما ولی این هفته اخر دیگه نتونستم... هوم؟من؟ها؟مممم؟اهل اونجام دیگه....فهمیدی اجی؟اومدی تا حالا..خخخخ
یکم معدم اذیتم میکنه....همشو روزه بودما ولی این هفته اخر دیگه نتونستم... هوم؟من؟ها؟مممم؟اهل اونجام دیگه....فهمیدی اجی؟اومدی تا حالا..خخخخ