لیختن اشتاین Jan 1, 1970 دیشب میخواستیم بریم سالن ..منم پیرهن ورزشیمو شسته بودم انداخته بودم رو بند... موقعه رفتن عجله ای شد .. پیرهنمو پوشیدم هنو داشتم مرتبش میکردم که یه چیزی رو بازو هام داشت میجنبید .همین که خاستم نگاه کنم یه دفعه ای درد شدیدی حس کردم
دیشب میخواستیم بریم سالن ..منم پیرهن ورزشیمو شسته بودم انداخته بودم رو بند... موقعه رفتن عجله ای شد .. پیرهنمو پوشیدم هنو داشتم مرتبش میکردم که یه چیزی رو بازو هام داشت میجنبید .همین که خاستم نگاه کنم یه دفعه ای درد شدیدی حس کردم
mona-70 Jan 1, 1970 شب همتون ستاره بارون ...از آتوساهم خداحافظی کن نیایشی...بگو که نتو نستم بمونم.....
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 من نمی دونم چرا دوس دارم بعضی ها رو بزنم..... همینجوری./....... بعضی ها رو میگم ها...بد برداشت نکنید
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 اتفاقا همیشه طرفداریشو میکنم ..... تازه الان داره بهم افتخار میکنه....... البته به چیه من افتخار میکنه رو نمی دونم؟؟
اتفاقا همیشه طرفداریشو میکنم ..... تازه الان داره بهم افتخار میکنه....... البته به چیه من افتخار میکنه رو نمی دونم؟؟