مهندس خرده پا Jan 1, 1970 من فقط از مارمولک می ترسم...ینی چندشم میشه وگرنه نمیترسم... دیگه از چیزی نمی ترسم
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 خوب مگه ترس داره ./... یه شب تو سوسک و موش ها که بخوابی ترست میریزه././ شوخیییییییی
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 الهی دورت بگردم اجی...دریا باش...سخت نگیر خوشجله...بیخیال.. خوب کاری کردی اومدی...
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 نه بابا بیخیال دیوار بیچاره..میترسم دیواره بریزه زمین بعد باید 1 میلیون خسارت بدیم./.
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 خوب ادامش اینکه دکتر گفت باید دستتو قطع کنیم./ الانم جفت دستامو قطع کردن.. با پا دارم تای میکنم الان