mona-70 Jan 1, 1970 آره جون خودش...گفتم که بهش الان 3 لپی میخوره انقدر گرسنشه.....بی خیال....نیایشی روزه نیستی؟
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 باشه گلم...بزرگیتو میرسونم...چرا خورد..آورد گفت بیاید با هم بخوریم گفتیم مونا رفته گفت دیگه از گلوم پایین نمیره...خخخ
باشه گلم...بزرگیتو میرسونم...چرا خورد..آورد گفت بیاید با هم بخوریم گفتیم مونا رفته گفت دیگه از گلوم پایین نمیره...خخخ
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 خوش اومدی...احسان رفت سحری بخوره و نماز بخونه ولی میادش...آتوسام همینطور.... قراره بیان..تو میمونی؟
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 والا... چ کاریه...حالا خوبه خدا ب ما لطف کرده و سیستممونو طوری آفریده ک نیازی ب این جنگولک بازیا نداریم....خخخخخخ
والا... چ کاریه...حالا خوبه خدا ب ما لطف کرده و سیستممونو طوری آفریده ک نیازی ب این جنگولک بازیا نداریم....خخخخخخ
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 اره انصافا.. تازه یک جوری لاغر میشن اصلا ادم چندشش میشه نگاشون کنه.// واقعا چه کاریه ./
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 خو همین دیگه... ی رژیمای وحشتناکی میگیرن (ب تجویز خودشون) اصلنم تحرک ندارن... بعد انتظار دارن لاغرم بشن
خو همین دیگه... ی رژیمای وحشتناکی میگیرن (ب تجویز خودشون) اصلنم تحرک ندارن... بعد انتظار دارن لاغرم بشن
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 بیچاره بعضی ها که دیگه سر همین قضیه ها از زندگی ناامید میشن..کوته فکرای بدبخت.//. خودشون خودشونو سر کار میزارن./...حالا خوبه هیچ کدومشونم طرف ورزش نمیرن ها./
بیچاره بعضی ها که دیگه سر همین قضیه ها از زندگی ناامید میشن..کوته فکرای بدبخت.//. خودشون خودشونو سر کار میزارن./...حالا خوبه هیچ کدومشونم طرف ورزش نمیرن ها./
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 نه منم قبولش ندارم... من خودم هر چقدم بخورم همینم ک هستم...اصلا اضافه وزن ندارم...اصلا با رژیم مخالفم...هر چی دوس داشته باشم میخورم
نه منم قبولش ندارم... من خودم هر چقدم بخورم همینم ک هستم...اصلا اضافه وزن ندارم...اصلا با رژیم مخالفم...هر چی دوس داشته باشم میخورم
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 میسی اجی ..فقط زیاد نخوری .. چون اینجاهم دارم میخورم..یه دفعه میبینی ترکیدم././.
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 خوب راست میگه دیگه ... پسرا باید بیشتر بخورن .. دخترا هم فقط باید نگاه کنن./.. خوب اگه زیاد بخوری باربی نمیشی ها......
خوب راست میگه دیگه ... پسرا باید بیشتر بخورن .. دخترا هم فقط باید نگاه کنن./.. خوب اگه زیاد بخوری باربی نمیشی ها......
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 اجی منم خو روزه نمیگیرم ولی ب جا منم بخور...در حدی ک تا وقت صبونه خوردن دووم بیارم.
مهندس خرده پا 2 Jan 1, 1970 باشه چشم فقط ب جای شما میخورم چون خودم اصلا نمیتونم بخورم فقط ب اصرار مامانم میرم.....
مهندس خرده پا 2 Jan 1, 1970 آجی نیایشی و داداشی احسان فعلا با اجازتون برم سحری بخورم.....اگه تونستم بعدش میام خدمتتون......فعلا بای
آجی نیایشی و داداشی احسان فعلا با اجازتون برم سحری بخورم.....اگه تونستم بعدش میام خدمتتون......فعلا بای