لیختن اشتاین Jan 1, 1970 نه اصلاا؟؟// .... ولی من شنیدم که مونا میخواد این کارو بکنه./... مگه نه اجی./
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 دستت درد نکنه اجی..من هی به این داداشت گفتم تو ذوق این اجیت نزن تا الان اینجوری نشه مگه گوش کرد./
لیختن اشتاین Jan 1, 1970 میگم چرا تو خیابون راه میرم ملت هی پس میفتن ..... فک میکردم از بس براشون جذابم غش میکنن .. نگو که از بس..
میگم چرا تو خیابون راه میرم ملت هی پس میفتن ..... فک میکردم از بس براشون جذابم غش میکنن .. نگو که از بس..
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 احسانم بچه خوبیه...خو عزیزم بش تخم کفتر دادم ک زبونش باز شه الان ک اثر کرده نزن تو ذوقش...خخخخخ