مرد هندی با 133 همسر و فرزند...!!!

Honey-sr

عضو جدید
کاربر ممتاز

همه اعضای این خانواده در خانه چهار طبقه یاسی رنگ با یکصد اتاق خواب زندگی می کنند و هفته گذشته، خبرگزاری تایمز هند خبر داد بزرگ ترین خانواده دنیا در حال افزایش به 200 نفر است. به گفته پسر بزرگ زیونا، 55 فرزند، 12 عروس، 4 داماد و 86 نفر از 128 نوه های این مرد همه در یک خانه زندگی می کنند و مدیریت خانه نیز به عهده 39 همسر زیوناست.

همه زوج های ازدواج کرده، اتاق یا اتاقک های مجزا دارند. در حالیکه فرندان مجرد همه به طور دسته جمعی در یک خوابگاه بزرگ زندگی می کنند. نخستین و بزرگ ترین همسر زیونا – تیانگی – وظیفه برنامه ریزی هفتگی کارهای خانه و تعیین وظیفه برای دیگر همسران زیونا را به عهده دارد.




تیانگی همچنین مدیریت آشپزخانه را نیز به عهده دارد. در آشپزخانه این خانواده بزرگ برای هر وعده غذا حدود 114 کیلوگرم گوشت، سبزیجات و برنج مصرف می شود.

زیونا چانا می گوید: «احساس می کنم فرزند مورد علاقه خداوند هستم زیرا او فرزندان زیادی به من عطا کرده است تا از آنها مراقب کنم. این خوش شانسی من است که همسر 39 زن و صاحب بزرگ ترین خانواده دنیا هستم.»

یکی از همسران جوان این مرد می گوید: «ما همیشه در کنار او هستیم زیرا او مهم ترین فرد این خانه و خوش تیپ ترین مرد روستاست.»

 

Elmira2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهش نمیخوره هندی باشه ازچشای هیزش معلومه چینی ژاپنی باشه قیافش به اونجاییامیخوره نه هندی
 

eti68

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدمت شایانی به بشر کرده...
ببخشید تشکران تموم شده...تشکر میکنم..;)
 

Honey-sr

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای بابا!بچه ها چه قدر شلوغش کردین!خب لابد توانشو داشته اینکارو کرده!:cool:اینجاست که میگن بازهم مردای قدیم!!!:surprised: با این نوناشون!
 

ا.پزشکی

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
اينها كه هندي نيستن .... قيافه همشون به چيني ها ميخوره .
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ناصر چیهه
رکورده اون چنگیزه گوربه گور شده رم زدههههههه
چنگیز نبوده و هارون الرشید و خسروپرویز بودند.
اینم بخونین بد نیست:
در حرمسراي هارون 2 هزار كنيز زندگي مي‏كردند كه تنها 300 نفر آن نوازنده و آوازه‏خوان بودند.
مقتدر بالله خليفه‏ي عباسي 11 هزار خواجه از روم و سودان وارد كرده بود. 130.
اگر كنيزكان زيبا بودند و ساز و آوازي مي‏دانستند به زودي اختيار فرمانروايي را از خليفه مي‏گرفتند.
گاه هم اين كنيزان را براي جاسوسي به حرمسرا مي‏فرستادند. مامون دسته‏اي از اين كنيزان جاسوس را به حرمسراهاي مختلف روانه كرده بود.
مسعودي مي‏نويسد: در حرمسراي متوكل عباسي چهار هزار كنيز زندگي مي‏كردند و متوكل با تمام آنها همخوابگي داشت. وزيران كه اين شور و شوق را در متوكل ديدند از اطراف براي او كنيز مي‏فرستادند از آن جمله طاهر 400 كنيز براي او فرستاد.
هارون در يك ضيافت كه به عنوان ازدواج خود با زبيده تشكيل داد، 55 ميليون درهم خرج كرد، او كنيزكي را به يك صد هزار دينار و ديگري را به 36 هزار دينار
صفحه 153
خريداري كرد، اما دومي را فقط يك شب نگه داشت. او يك بار به طرب آمد و دستور داد سه ميليون درهم بر سر حضار مجلس نثار كنند. 131.
روزي هارون در حال خنده از قصر همسرش زبيده بيرون آمد از علت خنده‏اش پرسيدند، گفت: در منزل زبيده خوابيده بودم، صداي سكه‏ها مرا بيدار كرد، از مبلغ سكه‏ها سوال كردم، گفتند: سيصد هزار است كه به عنوان بيت‏المال از مصر آمده، همه آنها را به همسرم زبيده بخشيدم، وقت خروج شنيدم زبيده مي‏گفت: اين چه پول اندكي است كه هارون به من داده، من هرگز از او خيري نديدم. 132.
هادي عباسي برادر هارون‏الرشيد براي خوش‏گذراني خود آن قدر به آوازه‏خوان زمانش «ابراهيم موصلي» از بيت‏المال داد كه پسر ابراهيم گويد: اگر هادي چند صباحي بيشتر زندگي مي‏كرد، ما ديوارهاي خانه‏ي خود را از طلا و نقره مي‏ساختيم. 133.
مسيله بردگان و خواجگان در دربار خلفا و رجال آن روز ره‏آورد خطرناكي در بر داشت كه يك باره به فساد و تباهي و بي‏عفتي آنان انجاميد زيرا با راه يافتن پسرهاي خواجه‏ي زيبارو در دربار، حس همجنس‏بازي در خلفا و رجال برانگيخته شد و كم‏كم تمايل سخت و عادتي پست و نكوهيده در آنها به وجود آمد.
امين پسر هارون‏الرشيد از جمله‏ي آنهاست كه به اين اعمال اقدام كرد. وي غلامان زيادي به خصوص خواجگان را خريداري كرد و به آنها لباس زنانه پوشانيد و در كاخهاي خود جاي داد.
هر يك از پادشاهان فرنگ كه به دوستي با عباسيان علاقمند بودند براي آنها خواجه مي‏فرستادند. چنانكه پادشاه بارسلن و پادشاه طركونه در موقع تجديد صلح با المستنصر بالله تعداد 20 خواجه صقلبي و بيست قنطار پوست سمور و اشياء ديگر هديه فرستاد.
صفحه 154

منبع
 

Similar threads

بالا