کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
منم حس میکنم میبریم .. امیدارم اتفاقات غیرفوتبالی نیفته و همه چیز یکسان و جوانمردانه باشه ...
قهرمانی هم برای یک روز عقده ای بودنش رو کنار بزاره و طبق حرف تماشاگرا داوری نکنه و واقعا انصاف و جوانمردی رو رعایت کنه .. قهرمانی تو بازیمون با فجر عمدا و بخاطر فحاشی تماشاگرا به ضرر ما سوت میزد ..امیدوارم روز دربی عدالت رو رعایت کنه ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]مهمان سرشناس ایتالیایی رویانیان ۴ بامداد در تهران/ فرانکو باره سی سوار هواپیما شد[/h]فرانکو باره سی اسطوره باشگاه میلان ایتالیا به تهران آمد.

درحالی که باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای دربی پیتر اشمایکل را به تهران بیاورد ، این چهره سرشناس منچستری دعوت پرسپولیسی ها را رد کرد تا آنها بلافاصله یک مهمان سرشناس دیگر را به تهران بیاورند.
فرانکو باره سی ایتالیایی ، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان که مسئول آکادمی باشگاه میلان است. او که اخیرا دیداری را با پرسپولیسی ها در میلان داشت . عصر چهارشنبه پرسپولیسی ها از احتمال سفر باره سی به تهران گفتند اما او تنها چند ساعت بعد سوار بر پرواز رم ، تهران به سمت ایران آمد تا بیننده دربی باشد.
 

mehrdad2012

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش سرویس ورزشی برنا، ولاتکو در سوپر لیگ چین بازی می‌کرد که پس از اقدامات قانونی به پرسپولیس پیوست. با پیگیری باشگاه، ITC این بازیکن از طریق سیستم TMS فیفا صادر شد و این بازیکن مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دیدار با استقلال نخواهد داشت و در صورت صلاحدید کادر فنی سرخپوشان، به میدان خواهد رفت.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک پرسپولیسی دیگر دست به خیر شد/ آزادی زندانی به کمک مهدوی کیا

مهدی ‌مهدوی‌کیا
مبلغ 10 میلیون تومان برای آزادی فرزند یکی از افرادی که به تمرین پرسپولیس مراجعه کرده بود و درخواست کمک برای آزادی فرزندش داشت پرداخت کرد.

این پیرمرد چند بار در تمرین سرخپوشان حاضر شده بود و برای پول فرزند خود درخواست کمک کرده بود، فرزندش به علت بدهی در زندان بازداشت بود و مهدوی‌کیا با پرداخت مبلغ او موجب آزادی‌اش شد.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
اگه بازی کردن تو دربی برا کریمی خطر داره هیچ کدوم هوادارای پرسپولیس راضی نیستن بازی کنه ...یه تار موی کریمی فدای 1000تا دربی
 

Similar threads

بالا