...بالاخره یک سری دلبستگی ادم تو شهر خودش داره...و اینکه امکانات بیشتره...ولی مهندسی شیمی کلا واسه کسی که تو تهران زندگی میکنه رشته مناسبی نیست زیادپس ازاین شلوغی وترافیک لذت میبری...البته درمقابلش تهران آدم به روزتره تاشهرستان...خبرای بزرگ زودترمیپیچه....وکلی حسن دیگه.....شغل بیشتر ودرامد بهتر
درمورد رشته ودانشگاه و شهرهم بستگی به خیلی چیزاداره نمیشه کلی نظرداد

......

