هر چیزی ضرباهنگ و ریتم خاص خودشو داره. واسه همه کارام اینجوری ام! روزمره زندگی کردن خطرناکه!شما واسه همه کاراتون انقد دقیقین؟یعنی باید سر 12.15ناهار بخورین؟یا علت دیگه ای داره؟
باید یه دونه یا چند تا هدف گنده داشت (معقول) بعد اهداف رو به تیکه های کوچولو تر تقسیم کرد، برنامه ریزی کرد، امکان سنجی کرد و ... تا به هدفت برسی.
ضرباهنگ منم اینه دیگه. عادت کردم.

