[ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

arash3566

عضو جدید
کاربر ممتاز
آرش خان چرا و چطور شده که حقوق ماه اولتون خبری نیس؟ یعنی با ماه دوم میدن یا ... ؟!!! :redface:
در ضمن بابت پاسخ های قبلی هم که ندادی مرسی و دمت گرم، البته توی همین تاپیک مطرح شده بودند نه خصوصی! ;)


فقط میدونیم که ماه اول نمی دن، حساب ها هنوز باز نشده. اینطور که نماینده شرکت می گفت؛ بعد از اون هم یکماه مراحل اداری داره.

در ضمن ما هر چی میدونستیم گفتیم،
باقیشُ هم بذارید به پای ندانسته های ما!
 

karim1362

عضو جدید

فقط میدونیم که ماه اول نمی دن، حساب ها هنوز باز نشده. اینطور که نماینده شرکت می گفت؛ بعد از اون هم یکماه مراحل اداری داره.

در ضمن ما هر چی میدونستیم گفتیم،
باقیشُ هم بذارید به پای ندانسته های ما!
حالا این دوستان خوبی که رفتند آموزش ،لطفا اعلام کنند دوره آموزشی دو ماهه است یا سه ماهه؟ از چه ساعاتی شروع میشه ؟ روز جمعه برنامه چطوره تا ظهره یا غروب؟
حقوق دوره آموزشی با دوره پیمانی و نهایتا استخدام رسمی چقدر تفاوت داره؟
 

karim1362

عضو جدید
قوانین اداری شرکت نفت - قسمت:9-01-2 کارآموزان دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس
- هدف
هدف از استخدام کارآموزان دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس، تأمین نیروی انسانی جهت مشاغل فنی و اداری واحدهای تابعه شرکت با توجه به عملیات فعلی و آتی شرکت می باشد. داوطلبان فوق دیپلم ، لیسانس و بالاتر در مدت کارآموزی بصورت پیمانی و دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم بصورت قراردادی استخدام میشوند. ادامه خدمت وتبدیل وضعیت استخدامی کارآموزان به کارمند رسمی مشروطبه حصول رضایت کامل از طرزانجام کار و پیشرفت آنان در دوره کارآموزی خواهد بود. احرازصلاحیت کارآموزان به لحاظ مسائل اخلاقی ، سیاسی و اجتماعی در طول مدت کارآموزی توسط هیأت گزینش بررسی می گردد و تبدیل وضعیت آنان از پیمانی به رسمی در موارد یاد شده مستلزم تأیید هیأت گزینش می باشد.
2
- مدت کارآموزیمدت کارآموزی برای کارآموزان دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس های بدون تجربه اعم از فنی و غیرفنی، دو سال و فوق لیسانس غیر فنی یکسال می باشد. در این مدت که یک دوره آزمایشی نیز محسوب می گردد، کارآموز از آموزشهای لازم در طول مدت کارآموزی برخوردار می گردد.
3- برنامه کارآموزیبرنامه کارآموزی کارآموزان متناسب با نیازمندی های شغلی و سازمانی، از طرف واحد مربوطه و با همکاری اداره آموزش تنظیم وبه مرحله اجرا گزارده می شود. برنامه ها متناسب با نیاز شغلی وبا توجه به مشخصات و تجربیات و توانائیهای کارآموز تدوین می گردد، لیکن صرف نظر از طول دوره کارآموزی که بنابر نیاز شغلی ممکن است متغیر باشد، تثبیت کارآموزان دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس بدون تجربه درسمتهای سازمانی پس از 2 سال صورت می گیرد.
4- نظارت بر پیشرفت کارآموزی
الف - برای اطلاع از پیشرفت کارکارآموزانهر3 ماه یکبار گزارشی از طرف واحدی که کارآموز در آن مشغول به کار می باشد در 3 نسخه روی برگی که اداره آموزش ارسال می نماید تهیه می گردد. ب - پیشرفت کار هر یک از کارآموزان هر 3 ماه یکبار ازطرف اداره مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت لزوم نسبت به نوع و زمینه آموزش، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد. د - موارد مذکور در موقع استخدام کارآموزان به هریک از آنان بطور کتبی ابلاغ و موافقت آنان با شرایط فوق اخذ و در پرونده هریک ضبط می گردد.کارآموزان دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس قبل از پایان دوره کارآموزی در برنامه آموزش اصول سرپرستی نیز شرکت و دوره آنرا طی خواهند نمود.
5- شورای کارآموزیبه منظوررسیدگی به امور کارآموزان (مشمولین دوره کار آموزی یا آزمایشی) شورای کارآموزی در هر یک از شرکتهای ملی نفت، گاز، صنایع پتروشیمی و پالایش و پخش فرآورده های نفتی تشکیل می شود . ترکیب اعضاء این شورا در هر شرکت اصلی با نظر هیأت مدیره آن شرکت تعیین می شود و وظایف ذیل را بر عهده خواهد داشت .الف - نظارت بر پیشرفت کار کارآموزان و توصیه تعدیل حقوق آنها طبق جدول حقوق شرکت . ب - تقلیل و یا تمدید دوره کارآموزی .ج - خاتمه برنامه کارآموزی و تثبیت کارآموز.د - خاتمه خدمت کارآموز .دوره کارآموزی بعد از انقضاء مدت معمول کار آموزی ، مشابه دوره آزمایشی حداکثر تا سه ماه در شورا قابل تمدید می باشد و بعد از سپری شدن این مدت، شورا در ارتباط با خاتمه خدمت و یا تاریخ تبدیل وضعیت به رسمی تصمیم گیری می نماید. تقلیل دوره کارآموزی طبق مقررات موضوعه با تصمیم شورا انجام می شود. ضمناً شورایکارآموزی به برنامه های تدوین شده جهت تکمیل و توسعه اطلاعات عمومی کارآموزان که مرتبط با مسئولیتها و وظائفی که در آینده به آنان محول خواهد شد رسیدگی و درباره آنها تصمیم لازم اتخاذ می نماید. نظریات شورای کارآموزی توسط رئیس اداره آموزش جهت اقدام لازم به واحدهای مربوطه اعلام می گردد.
6- حقوق و مزایای کارآموزان
الف - حقوق کارآموزان دربدواستخدام و در طی دوران کارآموزی طبق جدول بدو استخدام حقوق کارمندان صنعت نفت تعیین می گردد. هر نوع تعدیل در حقوق کارآموزان در طی دوره کارآموزی بنابر توصیه اداره مربوطه و تأیید شورای کارآموزی صورت می گیرد. کارآموزان در سال اول جزو ابوابجمعی اداره آموزش محسوب و حقوق و مزایای خودرا از بودجه آموزش دریافت می نمایند. درمورد کارآموزان با مدارک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس پرداخت حقوق و مزایا در سال دوم کارآموزی بعهده واحد مربوطه خواهد بود. ب - مزایــاکارآموزان در طول مدت کارآموزی ازمزایا و تسهیلاتی که در این مجموعه برای کارمندان رسمی در نظر گرفته شده برخوردار خواهند بود.
7- ایرانیان فارغ التحصیل مقیم کشورهای خارجبرای تصدی سمتهایی که نتوان از طریق ایرانیان داخل کشور تأمین نمود، از فارغ التحصیلان ایرانی خارج از کشور، با استعانت از واحدی که بدین منظور در دولت تشکیل شده استفاده خواهد شد. مخارج مسافرت فارغ التحصیلان مزبور و خانواده هایشان به ایران از طرف شرکت پرداخت می گردد مشروط براینکه تعهد نمایندلااقل 3 سال در خدمت شرکت باقی بمانند و درصــورت تــرک خـــدمت شــرکت قبـــل از 3 ســال ، بــرایهــر مــاه یک سی و ششم مخارجی که شرکت جهت مسافرت آنان وخانواده هایشان پرداخت نموده است را مسترد دارند. شرایط استخدام، نوع کار، میزان حقوق و کسور آن، محل خدمت، نوع منزل (چنانچه در محل خدمت منزل شرکتی وجود داشته باشد) و اداره ای که داوطلب خدمت در آن کار خواهد کرد، همچنین مزایای خدمت در شرکت به اطلاع داوطلب استخدام رسانده خواهد شد و پس از اعلام قبولی داوطلب نسبت به شرایط فوق در مورد استخدام او طبق مقررات جاری اقدام خواهد شد. فارغ التحصیلانی که از خارج کشور جهت خدمت در صنعت استخدام می گردند پس از ورود به ایران برای مدت یک ماه به هزینه شرکت پذیرایی می گردند و چنانچه اقامت خود را شخصاً ترتیب دهند، هزینه روزانه مأموریت موقت به کارمند و هر یک از افراد خانواده بلافصل واجد شرایط وی توسط شرکت پرداخت می گردد . درصورتیکه فارغ التحصیل برای خدمت در نقاطی بغیر از تهران استخدام گردد، مدت پذیرایی یا پرداخت هزینه روزانه مأموریت در تهران به 15 روز محدود می شود و پس از سپری شدن این مدت کارمند به محل خدمت اعزام و تا 15 روز به هزینه شرکت در محل خدمت پذیرایی یا مشمول دریافت هزینه روزانه مأموریت می گردد.
ج - در مواردی که پیشرفت کار کارآموز رضایت بخش نباشد، درمصاحبه حضوری مراتب به وی گوشزد و اخطار می گردد. چنانچه مصاحبه و اخطار در پیشرفت کار کارآموز موثر واقع نشود، برای خاتمه خدمت کارآموز از طریق شورای کارآموزی اقدام و تصمیم نهایی اتخاذ می گردد.
اگه مشکل نوشتاری داره به بزرگواریتون ببخشید
 

karim1362

عضو جدید
قسمت:1-02-2 جدول حقوق بدو استخدام و دوره کارآموزی کارمندان
جدول حقوق بدو استخدام و دوره کارآموزي کارمندان به منظور تعيين حقوق بدو استخدام آنان براساس مقطع تحصيلي تنظيم و به هنگام افزايش حقوق بصورت عمومي تغيير مي يابد. مواردي که مي بايستي به هنگام استفاده از جدول مزبور مد نظر قرار گيرد به شرح ذيل مي باشد :
1- در تعيين حقوق[FONT=$$*Times] [/FONT]بدو استخدام و دوره کارآموزي کارمندان، ضوابط مربوط به تعيين فني، نيمه فني و غير فني بودن مدارک تحصيلي لازم الرعايه مي باشد.
2- پرداخت حقوق پايان کارآموزي به کارمندان کارآموز پيماني که با تقليل کارآموزي به رسمي تبديل وضعيت مي يابند، درصورت داشتن حداقل 18 ماه خدمت در مقاطع تحصيلي تا کارشناسي و حداقل 6 ماه خدمت در مقطع تحصيلي کارشناسي ارشد [FONT=$$*Times] [/FONT]غير فني [FONT=$$*Times] [/FONT]سابقه قابل قبول ( غير شرکتي و شرکتي ) امکانپذير مي باشد .
3- در مواردي [FONT=$$*Times] [/FONT]که تبديل وضعيت به رسمي کارمند با کمتر از مجموع مدت سابقه قابل قبول فوق الذکر صورت مي پذيرد، حقوق کامل پايان کارآموزي در پايان دوره کارآموزي ( [FONT=$$*Times] [/FONT]پايان 18 [FONT=$$*Times] [/FONT]ماه [FONT=$$*Times] [/FONT]يا 6 ماه حسب مورد ) پرداخت و از همان تاريخ در اولين پايه شخصي تثبيت مي گردد .
تبصره [FONT=$$*Times]–[/FONT] مفاد بندهاي 2 و 3 کارمنداني که در حين خدمت مدرک تحصيلي مرتبط / نيمه مرتبط با شغل ارجاعي اخذ نموده / مي نمايند و کارمندان مأمور و انتقالي را شامل مي شود.
 

mds_eng

کاربر فعال
قوانین اداری شرکت نفت - قسمت:9-01-2 کارآموزان دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس
- هدف
هدف از استخدام کارآموزان دیپلم ، فوق دیپلم.................

آقا پس قوانین فوق لیسانس فنی چطوره؟؟؟ لطفا اگه اونا رو هم داری بذارشون
ممنون :)
 

roseperfume2007

عضو جدید
سلام roseperfume2007 شما آمار نگرفتید کی اعزام میشید؟سیالاتی دیگه؟

والله من که زنگیدم به عبداللهی گفت پروندت کامله و ماه بعد بهت خبر میدیم.حالا نمیدونم یعنی چی.اما با صحبت هایی که دوستم کرد این برداشت رو کردم که انشالله مرداد میریم.

به هرحال همین که خیالم راحت شد که پروندم کامله خوشحالم



آرش جان اینجا همه دوست دارن.نبینم غمگین و دپرس باشی.انشالله مابه تفاوت حقوقی که الان میگیرید رو بعد از 6 ماه میدن که خودش 5 یا 6 تومنی میشه.

بازم خداروشکر کنید که حداقل از ما که مرداد میریم 2 ماه جلوترید و حقوق همین 2 ماه 3تومنی میشه

الانم که تازه اموزشی هستید برید صفا.ورزش.اگه از الان ناراحت باشی عسلویه زیر فشار میشکنید.البته قبول دارم تنها انگیزه ما پوله.وقتی هم پول نباشه....



راستی نگفتن نفت کارت از کی بهتون میدن؟
 

roseperfume2007

عضو جدید
بچه ها اگه میشه یه لطف کنید سمت هاتون رو بگید تا ما یه دید کلی نسبت به کاری که قراره انجام بدیم داشته باشیم

مرسی
 

pejman4u

عضو جدید
بچه هایی که ماهشهر هستن یه سوال گفته بودید کسی که لب تاب داره برداره بیاره یعنی بدون لب تاب نمیشه سرکرد؟حوصلمون سرمیره؟
هر کی لپ تاپ داره حتما بیاره که اینجا حوصلش سر نره در ضمن فکر کنم این 2 ماه آموزشی بیشتر بخاطر اینه که امور اداری استخدام تکمیل بشه مثل صدور کارت پرسنلی ، دفترچه بیمه ، گشایش حساب و ... پس فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم چی پیش میاد هر کاری مشکلات خاص خودشو داره مطمئنا کیفیت خدمات شرکت واسه گروههای بعدی بهتر میشه چون اینا خیلی وقته نیرو نگرفتن و تا بیان راه بیافتن یکم طول میکشه در هر صورت اصلا نگران و نا امید نباشید .

آرش جان نبینم غمتو
:w04:
سعی کن مثل داود شاد باشی
:w42:

داود حالا تنها تنها مگه دستم .....
:w43:
 
آخرین ویرایش:

roseperfume2007

عضو جدید
بچه ها اگه میشه یه لطف کنید سمت هاتون رو بگید تا ما یه دید کلی نسبت به کاری که قراره انجام بدیم داشته باشیم

مرسی


مثلا یکی از دوستام توی مرکزی شده بازرس خط لوله.یکی شده ناظر تعمیرات.میخواستم بدونم حدود کار مکانیک سیالات توی پارس چیه؟مرسی

البته فکر کنم بقیه دوستان هم تمایل داشته باشن درباره ی رشته خودشون و سمت هاشون بدونن و مثلا من که سیالات هستم چه سمتی واسم بیوفته بهتره؟

و با توجه به اینکه اون 78000 فقط واسه کارکنان عملیاتی نفت هست امکانش هست به ما اضافه نشه؟اخه یکی از دوستام افتاده بود بهره برداری؟
 

pejman4u

عضو جدید
بچه ها اگه میشه یه لطف کنید سمت هاتون رو بگید تا ما یه دید کلی نسبت به کاری که قراره انجام بدیم داشته باشیم

مرسی


مثلا یکی از دوستام توی مرکزی شده بازرس خط لوله.یکی شده ناظر تعمیرات.میخواستم بدونم حدود کار مکانیک سیالات توی پارس چیه؟مرسی

البته فکر کنم بقیه دوستان هم تمایل داشته باشن درباره ی رشته خودشون و سمت هاشون بدونن و مثلا من که سیالات هستم چه سمتی واسم بیوفته بهتره؟

و با توجه به اینکه اون 78000 فقط واسه کارکنان عملیاتی نفت هست امکانش هست به ما اضافه نشه؟اخه یکی از دوستام افتاده بود بهره برداری؟

دوست عزیز هنوز سمت هامون مشخص نشده و یا مشخص شده و ما خبر نداریم اتفاقا 2 روز پیش نماینده گروه ها جلسه ای داشتن با آقای مهندس امیری مدیر منابع انسانی شرکت که اونجا مطرح کرده بودن نیروهای جدید در قسمت Construction (ساخت فازها) و یا تعمیرات و یا بهره برداری بکارگیری میشن
 

arthas

عضو جدید
برادران عزیز هیچ خبری نیست، یعنی کلا هیچ خبری نیست.... از حقوق ماه اول خبری نیست! از برنامه ریزی خبری نیست! از دل خوش خبری نیست....
اگه قراره ازدواج کنین ، عقب بندازین، ما که عقب انداختیم، با این بی پولی از ازدواج هم خبری نیست.
:(

سلام آرش
یادمه شما از اولش از همه مشتاق تر بودی . و خوشبختانه زودتر از همه هم رفتی قبلشم کار داشتی . نمی دونم چی شده اینقد افسرده شدی . فکر میکنم همش بخاطر رسیدنه بخاطر وصاله . به هر چی میرسیم احساس میکنیم چیزی نیست . در حالی که تا بهش نرسیدیم خیلی شوق زوق داریم . آدمیه دیگه . یادته چقد شوق داشتیم کنکور قبول بشیم بریم دانشگاه بعدش چی . حالا نوبت شرکت نفته مطمئن باش اگه قبول نمی شدی یا الان بهت بگن برو بازم خیلی ناراحت تر بودی .
بعدشم نوبت ازدواج . پس این مدتم تحمل کن . فردا میری ازدواجم میکنی بازم شاید همین حس رو داشته باشی . خیلیا رو دیدم ازدواج کردن خیالشون راحت شده بعد میان به من میگن نه بابا چیه تو اینکارو نکن ما که پشیمونیم . در حالی که الکی میگن .
:D

همه می گویند هجران دل عاشق را میشکند
اما من خودم شاهد بودم وقتی شیشه عاشق سنگ شد
دلش از وصال شکست...
 

ehsan6472

عضو جدید
سلام آرش
یادمه شما از اولش از همه مشتاق تر بودی . و خوشبختانه زودتر از همه هم رفتی قبلشم کار داشتی . نمی دونم چی شده اینقد افسرده شدی . فکر میکنم همش بخاطر رسیدنه بخاطر وصاله . به هر چی میرسیم احساس میکنیم چیزی نیست . در حالی که تا بهش نرسیدیم خیلی شوق زوق داریم . آدمیه دیگه . یادته چقد شوق داشتیم کنکور قبول بشیم بریم دانشگاه بعدش چی . حالا نوبت شرکت نفته مطمئن باش اگه قبول نمی شدی یا الان بهت بگن برو بازم خیلی ناراحت تر بودی .
بعدشم نوبت ازدواج . پس این مدتم تحمل کن . فردا میری ازدواجم میکنی بازم شاید همین حس رو داشته باشی . خیلیا رو دیدم ازدواج کردن خیالشون راحت شده بعد میان به من میگن نه بابا چیه تو اینکارو نکن ما که پشیمونیم . در حالی که الکی میگن .
:D

همه می گویند هجران دل عاشق را میشکند
اما من خودم شاهد بودم وقتی شیشه عاشق سنگ شد
دلش از وصال شکست...
آره واقعا الکی میگن دیروز دوستم که یکساله ازدواج کرده همین حرفو بهم زد ....
 

peykar

عضو جدید
آقا بچه های فلات نیستن؟؟؟
هیچکس از فلاتیا نیست که یه کمی در مورد دوره های آموزشی بگه؟؟؟
بخدا این رسمش نیست ! که خرتون از پل که گذشت برید و پشت سر خودتونم نگاه نکنید!!!
کسی میدونه دوره بعدی آموزشیه فلات چه موقع هست؟؟؟؟
آخه یه مسافرتی پیش اومده، موندم برم یا نه؟؟؟
 

فلات

عضو جدید
آقا بچه های فلات نیستن؟؟؟هیچکس از فلاتیا نیست که یه کمی در مورد دوره های آموزشی بگه؟؟؟بخدا این رسمش نیست ! که خرتون از پل که گذشت برید و پشت سر خودتونم نگاه نکنید!!!کسی میدونه دوره بعدی آموزشیه فلات چه موقع هست؟؟؟؟آخه یه مسافرتی پیش اومده، موندم برم یا نه؟؟؟
دوست عزیز دوره بعدی فلات زود که برگزار بشه اول مرداده....پس برو با خیال راحت
 

shahbal1

عضو جدید
سلام
بچه ها ادارات دولتی حقوق روازماه اول نمیده.یه سری کارای اداری مثل حساب بازکردن وشماره پرسنلی بیمه و...زمان بره.اکثرادارات بعدازماه سوم یه جاحقوق رومیده.شرکت نفت هم همینجوریه.
 

peykar

عضو جدید
دوست عزیز دوره بعدی فلات زود که برگزار بشه اول مرداده....پس برو با خیال راحت
دوست عزیز خبری از بچه های آموزش دیده فلات نداری؟کی دوره آموزشیشون تموم می شه؟کلن چند نفر بودن که واسه دوره آموزشی رفتن؟
مسافرتیم که من میخام برم فکر کنم تا وسطای مرداد طول میده،موندم چکار کنم؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
 

rezatm

عضو جدید
دوستان ملی حفاری از سری بعد دعوت ها خبری ندارین؟ الان مثل اینکه 250 نفر تو آموزشن ، سری بعدی دعوت ها کی انجام میشه؟ خیلی ممنون
 

MRZAREA

عضو جدید
سلام از دوستانی که رفتن ماهشهر آیا رشته حقوق هم کسی بوده اگه کسی اطلاعی داره لطفا بیاد بگه:)
 

one_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه هایی که ماهشهر هستن یه سوال گفته بودید کسی که لب تاب داره برداره بیاره یعنی بدون لب تاب نمیشه سرکرد؟حوصلمون سرمیره؟

بستگی به اخلاقياتت داره ديگه
اینجا شايد نتونی رفيق پيدا کنی ، شايد مث من معتاد اینترنت باشی واسه اینا گفتيم بيار وگرنه اینجا همه جور ميتونی سر کنی، بری اتاق رفيقات، بخوابی، پينگ پنگ بازی کنی ، درس بخونی ، خلاصه که از ساعت 5 به بعد که بيکاری رو بايد يه جوری سر کنی ديگه جمعه هاش که بماند
 

safir.elc

عضو جدید
دوستان ماهشهری
از بچه های مدیریت یا حسابداری کسی اونجا هست؟

از دوستان کسی با این رشته ها برای 1 تیر دعوت شده؟
 

MRZAREA

عضو جدید
بله 4 نفر لیسانس حقوق و یک نفر فوق لیسانس حقوق بین الملل دور اول دعوت شدن.

سلام ممنون آرش ازجوابت هیچکدوم از این 5 نفر حقوقدان که گفتی عضو این سایت نیستن تا بشه یه سری سوالات بپرسم ازشون
 

emr1390

عضو جدید
زمان دوره اول کارآموزی

زمان دوره اول کارآموزی

سلام به همه همکاران در نفت وگاز پارس.
برنامه دوره اول ماهشهر دقیقا" تاکی هست؟ 4هفته کامل .یعنی اگه ما اول تیرماه بیایم تا 28 که آخر هفته چهارم هست تموم میشه؟
ممنون از اطلاع رسانی دوستانی که در ماهشهر هستند.
 

emr1390

عضو جدید
سلام دوست عزیز:gol:
خیلی زود قضاوت کردی .شرکت نفت مزایای زیادی داره و می ارزه که اول کار این سختی ها رو تحمل کنی.بنده حدود 10 سال سابقه دارم.شرکتهای زیادی کار کردم.تنها جایی که کمتر دیدم ازش ناراضی باشند همین نفته که ما واردش شدیم.مزایای شرکتها که فقط حقوقشون نیست ویا راحت بودن اول کار ویا در طول مدت خدمت.اعتباری که این شرکت داره میتونه تو رو تا آخر عمر بیمه کنه اگر هم چند سال بعد بخواهی انصراف بدی همه جا کار برات هست.پس خیلی امیدوار وخوشبین کارت رو ادامه بده.
موفق باشی
الف-م از تهران
 

MRZAREA

عضو جدید
سلام.سوالاتتو بگو.من با یکیشون در ارتباطم

سلام دوست عزیز اگه میتونی این سوالات رو ازش بپرس
1-ایا لیسانس های حقوق در امور حقوقی مشغول خواهند شد یا در سایر قسمتها هم از انها احتمال استفاده هست؟
2-ایا محل کار انها را مشخص کرده اند؟
3-در دوره آموزش چه مطالبی وبیشتر ازچه دروس خاصی مطرح میشود ؟
4-آیا درست است که حقوق ومزایای لیسانس حقوق را مثل لیسانس فنی محسوب میشود؟
 

power22

عضو جدید
سلام دوستان.اونایی که ماهشهر هستند .من اگر بخوام 14 تیر یه مرخصی یه روزه بگیرم موافقت می کنند یا نه؟با تشکر.
 

فلات

عضو جدید
دوست عزیز خبری از بچه های آموزش دیده فلات نداری؟کی دوره آموزشیشون تموم می شه؟کلن چند نفر بودن که واسه دوره آموزشی رفتن؟مسافرتیم که من میخام برم فکر کنم تا وسطای مرداد طول میده،موندم چکار کنم؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
دوره اموزشی اونا اواسط تیر تموم میشهدوره 100 نفر باقیمونده هم دو نقل وجود داره یا اول مرداد یا آخر مرداداما شما طوری برنامه ریزی کن که اول مرداد از سفر برگردیدور اروپا میخای بری مهندس؟؟؟؟؟
 

takmilzarfiat

اخراجی موقت
10:10
1391/3/20

از ابتداي تير ماه دومين گروه نيروهاي جديدالاستخدام نفت و گاز پارس به مركز آموزش ماهشهر اعزام مي شوند


آموزش هاي عمومي و بخشي از آموزش هاي تخصصي و كارگاهي دومين گروه نيروهاي جديدالاستخدام شركت نفت و گاز پارس از اول تيرماه سالجاري در مركز آموزش ماهشهر آغاز مي شود.


اسماعيل اميري؛ مدير منابع انساني شركت نفت و گاز پارس در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران با اعلام اين خبر افزود: در آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران كه سال گذشته برگزار شد درمجموع يك هزارو 18 نفر نيروي جديد جذب شركت نفت و گاز پارس شدند.
وي تصريح كرد: گروه دوم نيروهاي جديدالاستخدام شركت نفت و گاز پارس حدود 250 نفر هستند كه اول تيرماه به ماهشهر اعزام مي شوند و دوره آموزشي باقي افراد جديد الاستخدام نيز طي مرداد و شهريور ماه امسال آغاز خواهد شد.
اميري ياد آور شد: اولين گروه نيروهاي جديد الاستخدام شركت نفت و گاز پارس كه حدود 250 نفر را شامل مي شد، اوايل خرداد ماه سالجاري به ماهشهر اعزام شدند.
وي اظهار كرد: افرادي كه دوره هاي آموزشي آنها در ماهشهر برگزار شده است پس از پايان مدت آموزش به عسلويه اعزام خواهند شد.
اميري گفت: دوره يك ماهه آموزش مقدماتي اين افراد شامل دوره هاي آشنايي با صنعت نفت، قوانين و مقررات صنعت نفت، كمك هاي اوليه و اصول HSE است.
مدير منابع انساني شركت نفت و گاز پارس ياد آور شد: علاوه بر دوره هاي آموزشي برنامه هاي فرهنگي مختلف از جمله بازديد از قبور شهداي شلمچه، مسجد جامع خرمشهر و موزه جنگ خرمشهر براي افراد جديد الاستخدام شركت نفت و گاز پارس پيش بيني شده است.
 

ebi646464

عضو جدید
سلام دوست عزیز اگه میتونی این سوالات رو ازش بپرس
1-ایا لیسانس های حقوق در امور حقوقی مشغول خواهند شد یا در سایر قسمتها هم از انها احتمال استفاده هست؟
2-ایا محل کار انها را مشخص کرده اند؟
3-در دوره آموزش چه مطالبی وبیشتر ازچه دروس خاصی مطرح میشود ؟
4-آیا درست است که حقوق ومزایای لیسانس حقوق را مثل لیسانس فنی محسوب میشود؟

1.2.جواب دوسال اول شما اینه که هنوز درباره سمت هیچی بهشون نگفتند اما محل کارش رو میگفت عسلویه هست
3.فعلا دارند بهشون طریقه گزارش نویسی و کمک های اولیه و ایمنی و اینجور کلاسها.در ضمن خبری از کلاس زبان هم میگفت نیست.در مورد کلاس تخصصی هم گفت تو دوره بعد هست که فکر کنم منظورش ماه دوم اموزشی هست
4.گفت رشته حقوق مثل فنی حقوق میگیره.البته نه به اندازه مهندسی نفت که اون رشته از همه بیشتر میگیره

عجیبه شما pogc هستید اما دعوت نشدید.چون منطقی این بود که شما هم دعوت بشید و هم زمان با اونها ماه اینده دوره تخصصی بگذرونید
 
بالا