گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

seabride

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداوندا ... مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای آگاه و راضی کن!

تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را برهم نریزد ...

دکتر شریعتی
 

ستاره67

عضو جدید
سلام به همه ی مهندسان عزیز.
روزتون بخیر.
تا این لحظه 4 نفر (با خودم) حضور زدن.بقیه حواسشون باشه غیبتاتون زیاد نشه.;)
یه سلام مخصوص به مریم خانم گل.خسته نباشی.
فعلا با اجازه همه.
 

seabride

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه ی مهندسان عزیز.
روزتون بخیر.
تا این لحظه 4 نفر (با خودم) حضور زدن.بقیه حواسشون باشه غیبتاتون زیاد نشه.;)
یه سلام مخصوص به مریم خانم گل.خسته نباشی.
فعلا با اجازه همه.
سلام ستاره جونمممممممم
ممنونم همچنين شما
 

mona1

عضو جدید
سلام.آقا اشکان خوبید شما؟
کارتون درست شد؟
 
آخرین ویرایش:

mahz

کاربر حرفه ای
سلام هستید
میدونم نیستید و اگه تا 2 ساعت هم بمونم کسی پیداش نمیشه
پس فعلا تا بعد
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
سلام دوستان.....................
بازم اومدم.......................
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
م.شیمی های عزیز.............
کجایین؟
بعد قرنی اومدم هیشکی نیست؟.............
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
سلام به همه ی مهندسان عزیز.
روزتون بخیر.
تا این لحظه 4 نفر (با خودم) حضور زدن.بقیه حواسشون باشه غیبتاتون زیاد نشه.;)
یه سلام مخصوص به مریم خانم گل.خسته نباشی.
فعلا با اجازه همه.
سلام آّجی ستاره...............
کجاییی؟
رد پاتو دیدم............:D
 

k_siroos

مدیر بازنشسته
سلام به همه دوستان گل مهندسی شیمی ...

داشتم رد می شدم گفتم یک سلامی کرده باشم بهتون ؛ البته بچه ها رو تقریبا نمی شناسم
;)

به هر حال امیدورام همیشه سلامت و موفق باشین
:gol::gol::gol:
 

bera

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام به همه دوستان گل مهندسی شیمی ...

داشتم رد می شدم گفتم یک سلامی کرده باشم بهتون ؛ البته بچه ها رو تقریبا نمی شناسم
;)

به هر حال امیدورام همیشه سلامت و موفق باشین
:gol::gol::gol:
سلام دوست گرامی

امیدوارم جنابعالی نیز موفق وموید باشید
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
سلام به همه دوستان گل مهندسی شیمی ...

داشتم رد می شدم گفتم یک سلامی کرده باشم بهتون ؛ البته بچه ها رو تقریبا نمی شناسم
;)

به هر حال امیدورام همیشه سلامت و موفق باشین
:gol::gol::gol:
سلام به بزرگ ارتش م.شیمی.................
درود بر شما................
خوش اومدی...............
منم واستون آرزوی سرافرازی دارم.................
 

bera

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گفتند چله نشینی کن وخودت باش وخلوت وشب چهلم به اسمان خواهی رفت.من چهل سال به چله نشستم اما هیچ وقت بویی از اسمان نبردم چون فراموش کردم که خودم رو به چهل ستون دنیا زنجیر کردم.
 

ستاره67

عضو جدید
سلام آّجی ستاره...............
کجاییی؟
رد پاتو دیدم............:D
سلام داداشم.اومدم سرشماری نشد بمونم.

سلام به همه دوستان گل مهندسی شیمی ...

داشتم رد می شدم گفتم یک سلامی کرده باشم بهتون ؛ البته بچه ها رو تقریبا نمی شناسم
;)

به هر حال امیدورام همیشه سلامت و موفق باشین
:gol::gol::gol:
سلام به شما.ممنون از آرزوی قشنگتون.

و سلام به آقا بهنام.البته الان هیشکی نیس.
 
  • Like
واکنش ها: bera

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها مکانت من اینجوری شده یا مال همه مشکل داره؟
تشکرهام نیست...از کسیم نمیتونم تشکر کنم
 

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
تنک یو....آخه میدونی مریم نیست که زبونم انگلیسیه اصلا زبونم به فارسی نمیچرخه..خیلی سختمه.باشه سعیمو میکنم حالا بخاطر شما]
 

malina

عضو جدید
کاربر ممتاز
راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود .
 

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
این حرفا کدوم مریم خانوم...من دیشب بعد 25 سال اومدم ایران..تازه من اصلا شمارو نمیشناسم:cool:

ببین الان هی میخوام بخاطر این جملات خوجیل موجیل ازت تشکر کنم حیف که کلیدش نیست
 
بالا