ایول سالار منم همینو میخواستم از دوستان قدیمیت بپرس و برامون بذار...یه دنیا ممنون...الان که ندارم
ولی از دوستان قدیمی می پرسم ببینم کسی داره
بود برات می فرستم
سالاری....
ایول سالار منم همینو میخواستم از دوستان قدیمیت بپرس و برامون بذار...یه دنیا ممنون...الان که ندارم
ولی از دوستان قدیمی می پرسم ببینم کسی داره
بود برات می فرستم
هم سلولی شناسایت کردن زود در روکه چی ؟ النم خود داشتن دو کاربری جرمه منم همش با جدیده میام ولی چی کنم یه سری از دوستام اینو بلدن به این پیام می ذارن چاره ای ندارم هر دو رو چک کنم می گم اقا مدیر به رییس پیرجو نگی بیاد گوشمو بپیچونه
ایول سالار منم همینو میخواستم از دوستان قدیمیت بپرس و برامون بذار...یه دنیا ممنون...
سالاری....
که چی ؟ النم خود داشتن دو کاربری جرمه منم همش با جدیده میام ولی چی کنم یه سری از دوستام اینو بلدن به این پیام می ذارن چاره ای ندارم هر دو رو چک کنم می گم اقا مدیر به رییس پیرجو نگی بیاد گوشمو بپیچونه
حتما
ما که زیراب زن نیستیم
اما خودشون که می فهمن با این پستهات
گرفتنش.........شهرام خان کجایی؟؟؟/
اقا چرا جو سازی می کنیدگرفتنش.........
حسین لان دیدم چرا حذف شد مگه مشکلی داشت کسی چیزی گفت؟ عقده ترین فردی که تو زندگیم دیدم این بشرهگرفتنش.........
آخی....گرفتنش.........
شهرام خان کجایی؟؟؟/
چی ؟ کجا؟ کی عقدس؟حسین لان دیدم چرا حذف شد مگه مشکلی داشت کسی چیزی گفت؟ عقده ترین فردی که تو زندگیم دیدم این بشره
کی حذفش کرد؟مدیر اونجا کیه؟انجام یه تاپیک زدم تو تالار ازاد اولین بارم بود هیچ مشکلی هم نداشت حسین دیدش حالا حذفش کرد این ..........
من زیاد تاپیک زدم داداشحسین لان دیدم چرا حذف شد مگه مشکلی داشت کسی چیزی گفت؟ عقده ترین فردی که تو زندگیم دیدم این بشره
سلام توپه توپ.....سلام بچه ها چطورین؟
چه خبر؟![]()
این توهینتون اصلا جالب نبودمن زیاد تاپیک زدم داداش
همه رو قفل کردن
دیگه گفتم واسه این آدمای احمق پشت دستمو داغ میکنم تاپیک نمیزنم
آن کس که نداند که نداند که نداند
در جهل مرکب ابدو دهر بماند
این جا همه چی زوریه
حتی نفس کشیدن
حتی لذت زندگی رو به زور بهت اونجور که خودشون میخوان باشه تحمیل میکنن
سلامسلام دوستان. کسی جزوه آموزش فارسی برای فلر یا مخازن داره ؟ ممنون میشم. برام به ایمیلم بفرستید.
توهیناین توهینتون اصلا جالب نبود
اهم اهم.....دسیار مدیر ایتجاستا!!!!؟؟؟من زیاد تاپیک زدم داداش
همه رو قفل کردن
دیگه گفتم واسه این آدمای احمق پشت دستمو داغ میکنم تاپیک نمیزنم
آن کس که نداند که نداند که نداند
در جهل مرکب ابدو دهر بماند
این جا همه چی زوریه
حتی نفس کشیدن
حتی لذت زندگی رو به زور بهت اونجور که خودشون میخوان باشه تحمیل میکنن

توهین
!!!!!!
من به کس خاصی توهین کردم؟؟؟؟
هی ی ی ی ی .............روزگار.......سلام
برای فلز!!!
شرمنده
منظورتون خوردگی فلزات وایناست؟


کی حذفش کرد؟مدیر اونجا کیه؟
موضوعش چی بود؟؟؟شاید موضوعش بو دار بود؟؟
این توهینتون اصلا جالب نبود
من زیاد تاپیک زدم داداش
همه رو قفل کردن
دیگه گفتم واسه این آدمای احمق پشت دستمو داغ میکنم تاپیک نمیزنم
آن کس که نداند که نداند که نداند
در جهل مرکب ابدو دهر بماند
این جا همه چی زوریه
حتی نفس کشیدن
حتی لذت زندگی رو به زور بهت اونجور که خودشون میخوان باشه تحمیل میکنن
منظور من اینجا نیست تالار گفتگوی آزادهخودتون بخونید ببینید چی نوشتید
فقط من که درد این موضوع و توهیناش رو شنیدم میفهمم که چی میگیعقده ها و کمبود ها باعث این کارا میشه.خدا شاهده تاپیک هیچ موردی نداشت خیلیم استقبال شد
این توهینتون اصلا جالب نبود
داداش میری اونجا بازم اخراجت میکنن نرو...نه خدا شاهده حسین دیدش هیچی نبود
عجب ادم عقده ای این یارو
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |