سن فحشا پایین آمده(حرکت جامعه به کدامین سو !!!!!!!!!!)

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز



پدیده روسپیگری و رواج آن در جامعه همیشه یك بعدی نیست ، بلكه عوامل مختلفی را در بر می گیرد و یك سیستم عرضه و تقاضا است . وقتی تقاضایی در جامعه بالاست عرضه هم بالا می رود . متاسفانه ما همیشه در بحث از فحشا و تن فروشی فقط بر دختران متمرکز می ‌شویم اما وارد بحث پسران و مردان که آنها هم می ‌توانند عامل بسیاری از انحراف‌ ها باشند نمی‌ شویم . چرا ما هیچ وقت نمی گوییم چقدر از پسرهای دبیرستانی یا حتی در سطح راهنمایی فعالیت جنسی دارند ؟ آیا این یك معضل جدی نیست ؟ بنابراین روسپیگری زنان حتما خریداری در جامعه دارد كه تعدد و مقدار آن در حال افزایش است .
از این گذشته ، پایین آمدن سن این پدیده به نوعی نشاندهنده انحطاط اخلاقی و اجتماعی در جامعه است . متاسفانه به دلایل ضعف فرهنگی شاهد روز افزون بی حیایی ها و بی غیرتی ها در سطح جامعه هستیم . از همه بدتر این كه شما در ظاهر شهر نمی توانید تشخیص دهید كه چه كسی دست به چنین كاری می زند وچه كسی دنبال چنین برنامه ای نیست . چون آرایش ها و طرز پوشش بسیاری از خانم ها در جامعه ما نمی تواند تعیین كننده این مسئله باشد .
مهمتر این كه با چنین توصیفاتی ، ما نمی توانیم آمار دقیقی از فحشا ارائه دهیم ، زیرا این واقعه اغلب در خانه های خالی یا خانه های مجردی اتفاق می افتد و جای خاصی برای آن نیست كه بتوان آمار دقیقی از زنان روسپیگر یا پایین آمدن سن روسپیگری ارائه داد .
البته با توجه به عوامل و معضلات مختلفی كه در جامعه می بینیماز جمله تورم روز به روز ، بالا بودن نرخ بیكاری ، تنوع طلبی مردان ، افزایش آمار طلاق ، افزایش فرهنگ مصرف گرایی و تجمل گرایی ، راحت طلبی افراد ، وارد شدن فرهنگ غربی بدون هیچ كنترل و تبیینی برای جوانان ، آزادی های نامعقول نوجوانان و عدم كنترل صحیح از جانب خانواده ها ، رواج یافتن زیاد فیلم های تحریك آمیز و شهوانی ، ترویج ایمیل های جنسی ، از بین رفتن قیود اخلاقی ، حمایت و غیرت در بین مردان و زنان ، بالا رفتن سن ازدواج ، مشكلات و موانع سر راه ازدواج ، مشكلات روحی و روانی و ... ، می توان انتظار رواج چنین معضل بزرگتر را نیز داشت .


در یك آمار نه چندان دقیقی ( به دلایلی كه در بالا گفته شد ) نشان داده شده است كه 11 درصد زنانی كه در تهران دست به روسپیگری می زنند متاهلند و شوهرانشان نیز مطلع هستند و اغلب آن ها اعلام كرده اند كه شوهرانشان بیكار می باشند . این آمار نانوشته در بین متاهلین بالا به نظر می رسد كه مهمترین عامل را در بین زنان متاهل روسپیگر می توان رفع نیاز های اولیه خانواده دانست . اما روسپیگری در بین خانم های مجردی كه ازدواج نكرده اند و یا طلاق گرفته اند بیشتر برای رفع نیاز های ثانویه می باشد . اغلب افراد روسپیگر چند سال اخیر در شهر تهران ساكن شده اند كه دلیل آن روشن است . شهر تهران بزرگ و كلان شهر است و بسیاری از رفتارهای اجتماعی در آن معلوم نمی شود . پس می توان گفت روسپیگری و پایین آمدن سن آن در مهاجرین به شهرهای بزرگ دیده می شود نه در شهرهای كوچك كه همه قابل شناسایی اند .در متون روانشناختی همیشه گفته می شود كه روسپیگری مختص افرادی است كه هوش ذهنی و هیجانی آن ها پایین تر از میانگین جامعه است .

اما امروزه ما شاهد این جریان هستیم كه خانم هایی كه حتی دانشجو و حتی در سطح تحصیلات تكمیلی هستند و دست به چنین كاری می زنند تا مثلا مخارج دانشگاه و ... خود را در بیاورند . حتی گزارش هایی از دختران دبیرستانی داریم كه از این طریق امرار معاش دارند و حتی خانواده و والدین آنها نیز خبر ندارند .
تحقیقات نشان داده ‌است که دختران كم سن در بیشتر مواقع به خاطر انتقام و انتقام جویی و تنفر از خانواده و جامعه وارد و درگیر حیطه فعالیت های جنسی زود هنگام و غیر معقول می ‌شوند. در حالی که اگر فرزند از كودكی شخصیت اش صحیح شكل بگیرد ، عزت نفس به وی داده شود ، یاد بگیرد که دیگری را دوست داشته باشد و احساس امنیت نسبت به دنیای پیرامونش داشته چنین حالتی در او به وجود نمی آید .
نتایج مطالعات نشان می ‌دهد کودک در سن سه تا شش سالگی با پدیده کنجکاوی‌های جنسی مواجه می ‌شود ، اما از آنجا که طرح صحیح مسائل جنسی در کشور ما به صورت تابو و گناه در آمده اطلاعات صحیح به کودک داده نمی‌ شود و کودک در سن نوجوانی اطلاعات را از منابع دیگر به دست می ‌آورد.
در نتیجه گرفتن اطلاعات ناموثق و گاها اشتباه از منابع دیگر فرد را بیشتر در معرض انحرافات جنسی قرار می ‌دهد . بسیاری از افراد در معرض آسیب خود فروشی تصویر مثبت بدنی از خود ندارند و چون ارزش و عزت نفسی برای خود قائل نیستند با اقدام به روسپیگری به دنبال اثبات و ابراز خود در جامعه هستند .
 
دیه را از بیست میلیون به نود میلیون بردند تا یاران های بدن ادمها افزایش پیدا کنه
ولی احمدی نژاد جلوی صدور حکم دیه نود میلیونی را گرفت تا تن ادمی ارزان باقی بماند تا مبادا موجب تورم شود!
تن ادمی نباید گران فروخته شود!
عدالت دولت عدالت محور چون ممکنه زیر سوال برود! :)
 

safa13

عضو جدید
کاربر ممتاز
[FONT=&quot]چه کسی میگوید که گرانی اینجاست ؟[/FONT][FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot]دوره ارزانی ست[/FONT][FONT=&quot] ...!
[/FONT][FONT=&quot]چه شرافت ارزان .تن عریان ارزان.ودروغ از همه ارزان تر[/FONT][FONT=&quot] ...!
[/FONT][FONT=&quot]آبرو قیمت یک تکه نان[/FONT][FONT=&quot] ...!
[/FONT][FONT=&quot]و چه تخفیف بزرگی خورده ست...قیمت هر انسان
متاسفم...فقط همین
[/FONT]​
 

ro0zhin

عضو جدید
کاربر ممتاز
البته اینم بگم ک همه چی ب خانواده بستگی داره....
شرط اول جلوگیری از فحشا خانواده است..:redface:
 

panjere

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه نگاه به این آمار که سال 85 گرفته شده بندازید.

اون دوتا ستون بلندو میبینید .که نسبت به ستون های دیگه یه سر و گردن جلوترن.
این تعداد انسان, الان سنشون بین 15تا30 سال هستش.و از اون جایی که خدا با ما هماهنگ نیست .تو این دوره که به نظر خانواده ها دهن بچشون بوی شیر میده و هنوز زوده ازدواج کنن یه غریزه ی خیلی قوی (همینجور بیخود)توشون وجود داره.حالا مشکلات دیگه بماند مثل کار و بالا رفتن سطح توقعات و...:razz:

با این وضع اگه آمار فقط افزایش پیدا کنه (نه اینکه منفجر بشه)من به جوونامون آفرین میگم.;)
البته این دلیل نمیشه که من از این وضع جامعه راضی باشم.و امیدوارم بهتر بشه:gol:
 

pari ko0cho0lo0

عضو جدید
1-vaghti mard mire ba ye zane dg, zanesh taghat nemiareo talagh migire. bad majbore bere vabale gardane ye marde dg she k zendegisho tamin kone,zane on mard taghat nemiareo talagh migireo...
2-mard miad khoneo mibine zanesh dare ba telefon miharfeo lebase kasifo roghani tanesheo hatta ye zarre atr b khodesh nazade.ama asr k mikhad bere biron khodesho fereshte mikone,khob onam mire 2nbale 1i a fereshte haye biron.
3-2khtare a madrese miad khone mibine mamano baba har do sare karano ghazae dishab tu yakhchal.
ye rooz tahamol mikone 2 rooz tahamol mikone,ama bade chan vaght mifahme mitone ba doost pesaresh biron nahare garm bekhoreo mohabbati k khonevadash azash darigh kardano tu cheshae on bebineo khodesho gool bezaneo bege in eshghi k mibinam vagheEe.
4-2khtare khoshgele...tu khiabon dare rah mire mibine otobus kheili shologheo pol ham nadare k txi begire.khob vaghti mibine ye mashine koler dare khoshgel vasash negah dashteo mikhad bedone gereftane belitesh ono beresone...
5-vaghti 2khtare mibine bade madrese tamame bf-ae doostash ba mashinae 100 rangeshon mian 2nbaleshon,in hatta babasham 2nbalesh nemiad.farda inam ba ye mashine ddg mire khone.
6-.....
ina vase hame ettefagh nemiofte.
vali vase kheilia ina sharayete fesad mishe.
tamamesham be khonevade barmigarde.
be in k osoole zendegie afrade khonevade faramosh shode.
KHONEVADE
.bazam migam ina vase hame sedgh nemikone.
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه نگاه به این آمار که سال 85 گرفته شده بندازید.

اون دوتا ستون بلندو میبینید .که نسبت به ستون های دیگه یه سر و گردن جلوترن.
این تعداد انسان, الان سنشون بین 15تا30 سال هستش.و از اون جایی که خدا با ما هماهنگ نیست .تو این دوره که به نظر خانواده ها دهن بچشون بوی شیر میده و هنوز زوده ازدواج کنن یه غریزه ی خیلی قوی (همینجور بیخود)توشون وجود داره.حالا مشکلات دیگه بماند مثل کار و بالا رفتن سطح توقعات و...:razz:

با این وضع اگه آمار فقط افزایش پیدا کنه (نه اینکه منفجر بشه)من به جوونامون آفرین میگم.;)
البته این دلیل نمیشه که من از این وضع جامعه راضی باشم.و امیدوارم بهتر بشه:gol:

عوامل اجتماعی اثر گذار هست
اما
این عوامل هیچی از میزان اشتباه افراد نمیکاهد!!!!!!!!!!!!!!
و بار اشتباهات اونا سبک تر نمیکنه!!!!!!!!!
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان انگار متوجه تفاوت قضیه نیستن...
افزایش روابط جنسی با افزایش فحشا به اون معنی که تو متن اومده متفاوته...
فحشا یعنی ارتباط جنسی در ازای دریافت پول...
شاید افزایش سن ازدواج، منجر به افزایش تقاضا بشه اما اونچیزی که عرضه رو زیاد می کنه غیر ازین ، فقره و فقر و فقر
فقر اقتصادی و فرهنگی همزمان...
 

panjere

عضو جدید
کاربر ممتاز
عوامل اجتماعی اثر گذار هست
اما
این عوامل هیچی از میزان اشتباه افراد نمیکاهد!!!!!!!!!!!!!!
و بار اشتباهات اونا سبک تر نمیکنه!!!!!!!!!
حق با شماست .
ولی میخوام دوستانی که بر مشکلات صبر میکنن.بدونن که عجرشون بیشتر از مردم زمان قدیمه.اگه اشتباه میگم بهم بگو.
 

As7az

عضو جدید
واقعا متأسفم
منم اعتقادم اینه که فقر باعث این همه مشکل میشه، من که تا حالا نه تو شهرمون و نه تو هیچ جای دیگه ای ندیدم که یه آدم غیر فقیر دست به این کار بزنه اونایی هم که فقیر نیستن و اینکاره ان یا قبلا فقیر بودن و با این کارا مالی بدست آوردن یا از بچگی همپای اصل خودفروشی بزرگ شدن....
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا متأسفم

منم اعتقادم اینه که فقر باعث این همه مشکل میشه، من که تا حالا نه تو شهرمون و نه تو هیچ جای دیگه ای ندیدم که یه آدم غیر فقیر دست به این کار بزنه اونایی هم که فقیر نیستن و اینکاره ان یا قبلا فقیر بودن و با این کارا مالی بدست آوردن یا از بچگی همپای اصل خودفروشی بزرگ شدن....​

خود فروشی درسته عاملش فقر
اما فحشا!!!!نه
خوبه یه سری به شمال شهر بزنید
 

Sarp

مدیر بازنشسته
برای دو تا پست آماری باید لینک معتبر ارائه شه
پری کوچولو شما هم پستتون رو حذف کنید و موقعی که کیبرد فارسی داشتید دوباره تایپ کنید .
در غیر اینصورت خودم پاک خواهم کرد و . . .
 

Similar threads

بالا