الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
دلم برا بچه کوچیکا میسوزه خیلی
بچه ها بی گناه ومعصومن
میفهمم، از لحن کامنتتون بیشتر خنده م گرفت، وگرنه که من اینجور وقتها میشینم جلوی تلویزیون زار زار گریه میکنم😔
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دیشب ی آن حس خوبی پیدا کردم .. الان تنها و اندوهگینم !
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خودمم بدم میاد اما مجبورم بگم
چرا؟!!!!

خوب باید امر به معروف و نهی از منکر کرد ، واجبه
😒😒😒😒

حس میکنم مدیریت دید خانم مهندس داره با گوشیش بازی میکنه ، دعواش کرد ، خانم مهندسم رفت سر کارش
نه بابا، رفتم یه سری به پرسنل زدم😁
اتفاقا مدیرعامل زنگ زد،توی راهه، گفتم بیاد در مورد مسئول خرید صحبت کنیم
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حس میکنم مدیریت دید خانم مهندس داره با گوشیش بازی میکنه ، دعواش کرد ، خانم مهندسم رفت سر کارش
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شرکتو به دست گرفتی هنو نرفته
یه ماهه دیگه فکر کنم مدیرعامل بشی

حس میکنم مدیرعامل ، خانم مهندسو تنبیه کرده و گوشیشو ازش گرفته که نیستش
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چیزی که می‌دونن ک آدم نباید توضیح بده همش 😔
.‌.
آره اونکه همش بهم ربطش میدن ! اه اه
نمی‌دونم طرف چرا باید بیاد به ی آدم بی ربط اجازه بده ک تصمیم بگیره وقتی می‌دونه همش ضربه میخورم ؟
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ای خدا کی داره اشتباه پیام و زنگ میزنه ؟!:|
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمی‌دونم چرا بهش میگن باید حواسشو جمع کنه ؟! فکر کنم ی چیزایی تو سرشونه ... :|
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
اومدیم خونه باغ، در و پنجره بازه، همه جا پر از عطرِ بهارنارنجه، خیلی حس خوبیه😍😍😍
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شرمنده من زنه دوست پسرهای دیگران نمیشم !
 

Similar threads

بالا