هوس گریه کردی؟منتظرم ساعت 3 بشه، تکرار پایتخت رو ببینم.
فهیمه رو دوست دارم،میخوام سکانس های فهیمه رو دوباره ببینم. حالا گریه هم بکنم عیب نداره، چشم هام ضدعفونی میشههوس گریه کردی؟
میخای یه کم اشک بریزی

مگه وحیدشون زن نداره که میخان تو را زنش کننبالاخره باتری ماشینم رو عوض کردم و تعویض روغن اینا .. ی گشتی زدم و راهی روستا شدم ببینم کیو میگن بردن اونجا ا.. اول راه بود برگشتم گفتم ممکنه بمن ربطی نداشته باشه اگه مربوط بود خودش میگفت بخودم !
فقط نفهمیدم موضوع چجوریع ؟! چرا همه چی روم اجرا میشه ؟
یعنی دارن هنوز شوهر و زن میگیرن ؟ چرا
دلم خیلی میخواد برم دنبال زندگیم ! مثلاً چرا چل بشم ؟
مثل بقیه !
یعنی واقعا شوهر داشتم بعد سرش کلاه گذاشتن ی چیزی بهش انداختن بردنش فلان جا ؟!
برا چی با من تمیزشون کردن ؟
من زندگی شخصی خودم رو میخوام !
چرا قرص اعضاب بخورم ؟
چرا بخودم کسی زنگ و پیام نمیزنه .. میگن برا تست دارن ... !
بیخود کردن ک منو لازم دارن فلان ها !
یعنی واقعا عوض میشم ؟!
ازشون بدم میاد ! اه
چرا همه دوست دارن یکاری باهام بشه ؟
همه دشمن ؟
کاش یکی منو با محبت تمام دوست داشت
من زنه وحیدشون نیستم اه اه ! پدرفلان شده ها ..
فکر میکنم واقعا ی غریبم
چرا ...
...
![]()
نه بابا سراغشو گرفتم میگن فوت شده ! من فقط ی بار دیدمش ردش کردم بعد عکس خودش و خانمش رو پروفایلش دیدم بعد پاکیدم .. بعد هی حرفشو میزدن .. سراغشو گرفتم گفتن فوت شده ، بعد رفتم سر قبرش .. براش فاتحه خوندم .. ولی هنوز حرفشو میزنن !مگه وحیدشون زن نداره که میخان تو را زنش کنن
حالا برای چی تو را زن وحید میکنن؟؟؟نه بابا سراغشو گرفتم میگن فوت شده ! من فقط ی بار دیدمش ردش کردم بعد عکس خودش و خانمش رو پروفایلش دیدم بعد پاکیدم .. بعد هی حرفشو میزدن .. سراغشو گرفتم گفتن فوت شده ، بعد رفتم سر قبرش .. براش فاتحه خوندم .. ولی هنوز حرفشو میزنن !
من چه میدونم .. من ک همون اولش ازش خوشم نیومد ! فقط ی بار دیدمش !شاید بده بستوتی چیزیه :|حالا برای چی تو را زن وحید میکنن؟؟؟
همشهریتون بود؟من چه میدونم .. من ک همون اولش ازش خوشم نیومد ! فقط ی بار دیدمش !شاید بده بستوتی چیزیه :|
آره .. آره اومد خواستکاریم چند سال پیش ، بعد من گفتم ک شغل برام مهمه و فلان ایشونم زیاد اصراری نکرد دیگه ! البته خواستگار دیگه ای هم نداشتم .. انگار دلش برام سوخته بود ! یا بهشون گفته بودن با من ازدواج کنه فلان ، ایشونم گفت سنت بالاتره از منع اینطوری اونطوری ! بهرحال ما یکبار همو دیدیم ..همشهریتون بود؟
وقتی دیدیش ، باعاش حرف زدی؟ چی گفتی؟
چرا فوت کرد؟
الان که وحید فوت کرده چجوری به تو نسبتش میدن؟؟؟؟؟ مگه میشه؟؟آره .. آره اومد خواستکاریم چند سال پیش ، بعد من گفتم ک شغل برام مهمه و فلان ایشونم زیاد اصراری نکرد دیگه ! البته خواستگار دیگه ای هم نداشتم .. انگار دلش برام سوخته بود ! یا بهشون گفته بودن با من ازدواج کنه فلان ، ایشونم گفت سنت بالاتره از منع اینطوری اونطوری ! بهرحال ما یکبار همو دیدیم ..
بعدش گفتن ازدواج کرده و اذیتش کرده فوت شده .
ولی من کماکان هی سراغشو میگرفتم چون بقیه هی منو بهش نسبت میدادن !
نمیدونم دیگه برا اذیتم شده حرفشو میزنن .. ! ی کارایی کردن ک نگو ...؟ بعدشم میدونی هر کسی دنبال منافع خودشهالان که وحید فوت کرده چجوری به تو نسبتش میدن؟؟؟؟؟ مگه میشه؟؟
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3644 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |