الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس سیری زدم به سیم آخر کلی الویه خوردم🫤
عیب نداره، منم دیروز غذا زیاد خوردم😁
امروز از صبح چیزی نخوردما، فقط ناهار یه لیوان آب پرتقال طبیعی خوردم و یه دونه رون مرغ خالی بدون پلو ولی خیلی سیرم، نمیدونم چرا🙄
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عیب نداره، منم دیروز غذا زیاد خوردم😁
امروز از صبح چیزی نخوردما، فقط ناهار یه لیوان آب پرتقال طبیعی خوردم و یه دونه رون مرغ خالی بدون پلو ولی خیلی سیرم، نمیدونم چرا🙄
چون مهمون داری بوی غذا بهت خورده سیر شدی
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اله از شوهرهای بیچاره شون طلاق گرفتن و با اونا ازدواج کردن ! نو ک میاد ب بازار کهنه میشه دل آزار .. احتمالا با هم میزنن به چاک !
اصرار هم داشتند ک منم زنه کسی ام ! در صورتی ک من اصلا ازدواج نکردم ..
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اگه میدونستم همچین آدم های گرگ و پرزوری و با قدرتی تو مان اصلا به کسی زنگ یا پیام نمی‌زدم و نمی‌دیدم شون .. همش مال خودمون میشد:( حیف سر خودمون بی کلاه موند !
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من تهمت ها و توهین و ... هاشون رو نمیبخشم امیدوارم تفاصشو پس بدن .. بدرک ک بهشون نمیدادن من که اولیاعشون نبودم!
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اگه میدونستم همچین آدم های گرگ و پرزوری و با قدرتی تو مان اصلا به کسی زنگ یا پیام نمی‌زدم و نمی‌دیدم شون .. همش مال خودمون میشد:( حیف سر خودمون بی کلاه موند !
سلام عزیزم.نمیدونم شرایط زندگیت چطوره ولی اگه میتونی انتقالی بگیر یه شهر دیگه برو دور از همه افرادی که آرامش و ازت گرفتن .ما کلید برگشت نداریم بعد برگردیم و از لحظه ها لذت ببریم .دم غنیمته .همه حرفها رو پشت سرت بزار و فقط به تفریح و گردش برس
برات آرزوی آرامش و صبر دارم🙏🙏
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
یهو انرژیم افتاد، همین الان سر ناهار نشسته بودیم، یهو احساس کردم انرژیم افتاد، گفتم من میرم دراز میکشم، شما میز رو جمع کنین.
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام عزیزم.نمیدونم شرایط زندگیت چطوره ولی اگه میتونی انتقالی بگیر یه شهر دیگه برو دور از همه افرادی که آرامش و ازت گرفتن .ما کلید برگشت نداریم بعد برگردیم و از لحظه ها لذت ببریم .دم غنیمته .همه حرفها رو پشت سرت بزار و فقط به تفریح و گردش برس
برات آرزوی آرامش و صبر دارم🙏🙏
ممنون .. تنهایی نمیتونم ! من خانواده خیرخواهی ندارم متاسفانه باید بگم !
...
نمی‌دونم البته من مونث هستم ..
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمی‌دونم چرا هیچکی نه زنگ میزنه نه اسمس، از دوستان باشگاه شماره پیرجو رو نگه داشتم ولی اصلا تلفنی با هاشون حرف نزدم بجز یکی دو بار .. فکر کنم منو بلک کرده .. نمی‌دونم . هیچ توضیحی !
زنان خیلی بهم علاقه مند شدن .. علتش نمی‌دونم چیه ؟ ملس شدم ! یکی منو بیاد با خودش ببره از اینجا :( مثل بقیه ! وحید باشگاه منظور فانوس عزیز ک ازدواج کردن و فرزند خودشون دارن .. و ی فردی اومد خواستگاری بنام وحید ک من ایشون رو رد دادم چند سال پیش .. بعدم مثل اینکه فوت کردن .‌ خیلی حرفشونو میزدن! کسی دیگه نمی‌شناسم بنام وحید !
مگه بدون عقد و ازدواج و دیدن آدم زنه کسی میشه؟ خب هر چی بوده باید یکی می‌گفت بهم یا نه ؟
من ک نباید به جای همسران مردان تاوان بدم ! بمن چه ؟
نمی‌دونم آخه من ک نباید بگم :|
بعدم من فقط چند تا صدای تقریبا آشنا شاید میشناسم .. نمی‌دونم چرا حالم بهتر شده ولی کو شوهرم !؟ کیو میگن .. !!
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمی‌دونم چرا هیچکی نه زنگ میزنه نه اسمس، از دوستان باشگاه شماره پیرجو رو نگه داشتم ولی اصلا تلفنی با هاشون حرف نزدم بجز یکی دو بار .. فکر کنم منو بلک کرده .. نمی‌دونم . هیچ توضیحی !
زنان خیلی بهم علاقه مند شدن .. علتش نمی‌دونم چیه ؟ ملس شدم ! یکی منو بیاد با خودش ببره از اینجا :( مثل بقیه ! وحید باشگاه منظور فانوس عزیز ک ازدواج کردن و فرزند خودشون دارن .. و ی فردی اومد خواستگاری بنام وحید ک من ایشون رو رد دادم چند سال پیش .. بعدم مثل اینکه فوت کردن .‌ خیلی حرفشونو میزدن! کسی دیگه نمی‌شناسم بنام وحید !
مگه بدون عقد و ازدواج و دیدن آدم زنه کسی میشه؟ خب هر چی بوده باید یکی می‌گفت بهم یا نه ؟
من ک نباید به جای همسران مردان تاوان بدم ! بمن چه ؟
نمی‌دونم آخه من ک نباید بگم :|
بعدم من فقط چند تا صدای تقریبا آشنا شاید میشناسم .. نمی‌دونم چرا حالم بهتر شده ولی کو شوهرم !؟ کیو میگن .. !!
من شوهر ندارم ! ولی هر کسی رو هم نمیتونم به عنوان شوهر دوست داشته باشم !
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آدم های بدور از مسایل چالش برانگیز بهتر میتونن آدم رو قضاوت کنند ، البته ک قضاوت با خداست !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هر چند تاثیر مثبتی ممکنه برام نداشته باشه ، مهم اینه لااقل برا چند نفر گفتم !
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تو این فکرم ک خط هامو عوض کنم یا نه ؟ حالم جالب نیست گفتم شاید سرکار نرفتم امروز :( هی خدا ، اه اه
 

Similar threads

بالا