الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
بهار خانم هم تشریف آوردن ، عیدتون مبارک مادر مهربون

نه دیگه نمیشه ، بالاخره دو سه روز میایم ناهار و شام میخوریم باید حداقل یه هدیه عروس بزاریم
اوه چه خبره، 50 هزار تومن، دیگه زیادی داری ریخت و پاش میکنی :neutral: :w08:
.
.
خسته م ولی خونه خلوته آرومم
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اوه چه خبره، 50 هزار تومن، دیگه زیادی داری ریخت و پاش میکنی :neutral: :w08:
.
.
خسته م ولی خونه خلوته آرومم
یعنی به نظر شما کمه؟؟؟؟
چقدر دیگه اضافه کنم؟؟ 5 تومن دیگه اضافه کنم بشه 55 تومن بسه؟

حس ورشکستگی
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
از بعدازظهر ذهنم هی میره طرف آدمی که بهش عید رو تبریک گفتم، هی عصبی میشم، حرص میخورم وقتی یادش میفتم.
الان من تبریک گفتم، اونم جواب داد، خوب که چی؟ اون آدم متوجه بزرگواری که در حقش کردم شد؟ والله بخدا اگه متوجه شده باشه😒😒
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
مهمونها رفتن، جمع و جور کردیم و نشستیم با مامانم یه چایی بعدش خوردیم. منتها من نمیدونم چرا از وسط های مهمونی سردرد گرفتم، قرص خوردم بهتر شدم ولی یکم حالم رو بهم ریخت این سردرد.
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مهمونها رفتن، جمع و جور کردیم و نشستیم با مامانم یه چایی بعدش خوردیم. منتها من نمیدونم چرا از وسط های مهمونی سردرد گرفتم، قرص خوردم بهتر شدم ولی یکم حالم رو بهم ریخت این سردرد.
شما مهمونیهاتون تا 2 نصف شب طول میکشه؟؟؟؟
ما نهایتا ساعت 11 همه میرن و تمام

فاز نزدیک شدن به عید
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فاز خوشحالی،کلاس های جمع بندیم امروز تمام شد و تازه عید من شروع شده تا آخر هفته😅 باید کمال استفاده رو ببرم که دیگه معلوم نیست کی این فرصت تعطیلی گیرم بیاد
پس میشه بیایم عید دیدنی
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خیلی غمگینم ، این همه سال همه حق نداشته شون رو بزور از من گرفتن :( ولی هیچکی ازم دفاع نکرد ! 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بهرحال هنوز جانمان و زندگی مان و باقیمانده قلب سالمان و ... در دستانشان است :|
 

Similar threads

بالا