► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]بيک‌زاده: هر 100 سال چنين گلي مي‌بينيم[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: در هر 100 سال يک بار چنين توپ‌هايي به گل تبديل مي‌شود.[/h]

هاشم بيک‌زاده پس از تساوي يک بر يک استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: فکر مي‌کنم پس از چند روز و دو سه جلسه کنار هم تمرين کرديم. بازي در چنين زميني که کيفيت لازم را نداشت دشوار بود البته روي يک بدشانسي ‌گل خورديم که هر صد سال يک بار چنين اتفاقي مي‌افتد دو چنين شوت‌هايي به گل مي‌رسد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: مي‌توانستيم سه امتياز را از آن خود کنيم که متاسفانه نشد. موقعيت‌هايي از دست داديم. بازي در زمين خوب آزادي را رها کرده‌ايم و در چنين زميني بازي مي‌کنيم البته نفتي‌ها به علت اينکه به اين زمين عادت داشتند بهتر بازي کردند کيفيت تيم ما خيلي بالاست که با اين بازي‌ها کيفيت را پايين مي‌آورند.

بازيکن استقلال در مورد اينکه امروز در جناح راست بازي کرده،‌گفت:‌بله سرمربي صلاح ديد من در جناح راست بازي کنم.

بيک‌زاده در مورد اينکه قلعه‌نويي از اين تساوي ناراحت بوده، تصريح کرد: او حق دارد ما مي‌توانستيم سه امتياز را بگيريم اما روي يک شوت که نمي‌شد کاري هم کرد، توپ به گل تبديل شد و بازي مساوي تمام شد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]سوشا مکاني: مشکلي با رحمتي ندارم[/h]
[h=2] دروازه‌بان ذخيره تيم نفت تهران گفت که اختلاف و مشکلي با مهدي رحمتي ندارد.[/h]

سوشا مکاني در پايان ديدار نفت تهران و استقلال گفت: از گلي که خورديم ناراحت شدم چرا که نبايد به اين سادگي گل بخوريم اما موضوع خوشحال کننده براي من گل مساوي بود که به زيبايي به ثمر رسيد.



وي افزود: وريا غفوري که گل مساوي را براي تيم ما به ثمر رساند حقش حضور در تيم ملي است و من مي‌بينم که زحمت زيادي مي‌کشد.



دروازه‌بان تيم نفت با اشاره به اينکه اتفاقات و حاشيه‌هاي اخير که براي او در نفت پيش آمده بود عنوان کرد: وقتي در خانواده‌اي اتفاقي مي‌افتد هر کسي نبايد درباره آن اتفاق اظهارنظر کند. تيم بزرگتر دارد و فقط بزرگتر است که مي‌تواند درباه اين اتفاقات صحبت کند. من هم به هيچ‌کس اجازه نمي‌دهم از بيرون خانواده بخواهد درباره من صحبت کند.



مکاني ادامه داد: در آن مقطع برخي‌ها درباره زندگي شخصي من هم نظر مي‌دادند و من اين مسئله را دوست ندارم و به هيچ‌کس اجازه دخالت در کارم را نمي‌دهم. کساني که مي‌خواهند درباره من اظهارنظر کنند فقط درباره بحث فني مي‌توانند وارد شوند که آن هم کارشناساني هستند که در دروازه‌باني کارشناس خبره‌اي هستند و تعداد آنها هم بسيار کم است. بايد انتقاد به درد بخور باشد و کمکي به من کند.



وي گفت: بازيکني که بازي نکند و به خصوص ملي‌پوش باشد از نيمکت‌نشيني ناراحت مي‌شود چون حضور در تيم ملي را از دست مي‌دهد. ابزار بازيکن براي خودنمايي به کادر فني تيم ملي، بازي کردن است و با درخشيدن مي‌تواند نظر سرمربي تيم ملي را جلب کند. من هم تلاش مي‌کنم تا دوباره جايگاهم را پس بگيرم.



دروازه‌بان نفت درباره اينکه با رحمتي اختلافي دارد که به سمت او نرفت اظهار داشت: من اصلا رحمتي را نديدم و سعادت نداشتم با او سلام و عليک کنم. هيچ مشکلي با رحمتي ندارم و او مثل برادر بزرگتر من است. اميدوارم تمام بازيکنان به حقشان برسند و در ازاي زحمتي که مي‌کشند به تيم ملي برسند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]گل‌محمدي: گرفتن يک امتياز هم براي ما خوب بود[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: گرفتن يک امتياز هم براي ما خوب بود و استقلال هم شرايط زياد خوبي نداشت.[/h]

به گزارش خبرگزاري فارس يحيي گل محمدي پس از تساوي امروز مقابل استقلال در نشست خبري گفت: به نظر من نيمه اول هر دو تيم بازي خوبي را به نمايش نگذاشتند و محتاط وارد زمين شدند حتي موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه‌ها ايجاد نشد و کلا به نظرم با وجود اينکه ما گل خورديم تيم ما بود که خوب بازي را اداره کرد.



وي افزود: در نيمه دوم بازي اکثر دقايق نيز دست تيم نفت بود و حتي مي‌توانستيم برنده بازي باشيم، موقعيت‌هاي بسيار خوبي داشتيم حتي قبل از رسيدن استقلال به گل برتري اما توپ وارد چارچوب نشد.



گل محمدي ادامه داد: گرفتن يک امتياز هم براي ما خوب بود چون استقلال هم شرايط زياد خوبي نداشت ما اگر باهوش و تمرکز بوديم مطمئن باشيد مي‌توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم البته يک امتياز هم ما را به بالاي جدول آورد و به آينده اميدوارتر شديم.



وي در پاسخ سؤالي که قلعه‌نويي گفته بازي کيفيت لازم را نداشت، خاطرنشان کرد: با توجه به در اختيار نداشتن چند مصدوم به نظرم به خاطر همين آقاي قلعه‌نويي گفته بازي کيفيت لازم را نداشت.



سرمربي نفت تهران در پاسخ به اين سؤال که آيا مشکل استقلال از جناح چپ بود، گفت: ما امروز خوب بازي کرديم نقاط ضعف استقلال را مي‌شناختيم استقلال در نيمه دوم به ما فضا نمي‌داد تا از عمق‌شان حرکت کنيم بيشتر بازيکنانشان در 18 قدم بودند ما مجبور بوديم با انجام کارهاي ترکيبي به سمت دروازه استقلال حمله بکنيم که خيلي خوب هم به گل رسيديم البته در برخي اوقات نتوانستيم به هدف‌مان برسيم ولي شوت‌زني به ما کمک کرد و به گل رسيديم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]بازيکن استقلال پيراهنش را به زمين کوبيد[/h]
[h=2] هافبک صربستاني تيم استقلال که به نشانه اعتراض به بازي نکردنش پيراهنش را در پايان بازي با نفت به زمين کوبيد، گفت: کادرفني است که تصميم نهايي را در ارتباط با بازي کردن يا نکردن من مي‌گيرد.[/h]

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، پس از پايان ديدار تيم‌هاي نفت تهران و استقلال گوران لاوره هافبک صربستاني تيم استقلال به نشانه اعتراض با عصبانيت پيراهنش را به زمين کوبيد تا ناراحتي خود را به خاطر بازي نکردنش از اين طريق نشان دهد.



وي پس از پايان اين ديدار در ارتباط با اين حرکت خود گفت: من فقط به عنوان بازيکن در تمرينات شرکت مي‌کنم و با کادر فني نيز مشکلي ندارم و اين کادرفني است که تصميم نهايي را در ارتباط با بازي کردن من مي‌گيرد.



لاوره افزود: مشکل مالي ندارم و تنها دوست دارم تا بازي کنم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]قلعه‌نويي: آقاي حسن‌زاده خدايي هم هست[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: من را بي‌گزارش محروم کردند، آقاي حسن‌زاده خدايي هم هست.[/h]

امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي بعد از ديدار مقابل نفت تهران که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، گفت: با اين کيفيت زمين خوب بازي کردن بسيار سخت است. مسئولين تختي تلاش مي‌کنند اما باز هم وضعيت همينطور است. آنها که مي‌گويند ليگ ما ضعيف شده حرفشان را قبول دارم چرا که اين کيفيت زمين در کار تأثير مي‌گذارد. فوتبال بازي کردن در اين نوع زمين‌ها بسيار مشکل است به پاس سوم نمي‌رسيديم و بعد از آن مجبور بوديم توپ را بيرون بزنيم. يک گل استثنايي هم دريافت کرديم که آن هم از شانس بد ما بود.



وي افزود: به بازيکنانم خسته نباشيد مي‌گويم. تمرکز خوبي داشتند يک توپ خوب به دست آورديم و اگر آن را خراب نمي‌کرديم بازي 2 بر صفر مي‌شد اما همان توپ برگشت و به دروازه ما رفت. با اين بازي به ليگ بازگشتيم و از جمعه استارت قهرماني مي‌زنيم.



قلعه‌نويي در مورد اينکه از شعار عليه علي دايي جلوگيري کرد، اظهار داشت: به هر حال هرکس وظيفه‌اي دارد مي‌خواهم امروز در خصوص محروميتم حرف بزنم نشستن روي سکو بسيار سخت بود تا الآن زياد محروم شدم اما اين محروميت بسيار سخت بود. حسن‌زاده و همکارانش آسوده‌خاطر باشند اين اتفاق هم مي‌گذرد حسن‌زاده و همکارانش نظاره‌گر بودند آنها بدون هيچ گزارشي من را محروم کردند. آقاي حسن‌زاده خدايي هم هست.



وي در مورد اينکه از دادن برخي شعارها جلوگيري مي‌کرد، خاطرنشان کرد: بالاخره رفتار مافيا اين است بايد اين کار را کنيم در کشور ما بداخلاقي حرف اول را مي‌زند کار آموزنده را نشان نمي‌دهيم وظيفه من بود که در جريان بازي از اين کار جلوگيري کنم در هر حال ساير مربيان همکار من هستند اميدوارم همانطور که با ما رفتار شد با همه هم رفتار شود. در حق من کم‌لطفي کردند و بي‌گزارش محروم شدم و رأي را به صورت قطعي دادم. مطمئنم حسن‌زاده اين کار را قانوني انجام داده و صد در صد عدالت را رعايت کرده است. من زياد محروم شدم و اين بدترين رأي بود. حتي يک بار شش ماه محروم شدم اما به اين اندازه سخت و عجيب نبود.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]نوروزي: بهتر بود در ورزشگاه آزادي بازي مي‌کرديم[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال نفت تهران گفت: با توجه به زمين ورزشگاه تختي بهتر بود در ورزشگاه آزادي بازي مي‌کرديم.[/h]

رضا نوروزي پس از مساوي يک بر يک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ما مستحق برد بوديم با اين حال بازي مساوي شد، ما تيم جواني هستيم و مقابل استقلال هم خوب کار کرديم.



وي در مورد اينکه نفت تماشاگري نداشت و بهتر بود بازي در آزادي برگزار شود، گفت: به نظر من هم بهتر بود بازي در ورزشگاه آزادي برگزار شود زيرا زمين ورزشگاه آزادي بهتر از تختي است با اين حال اين باشگاه است که تصميم مي‌گيرد هرچند ما در ورزشگاه تختي 3 امتياز از پرسپوليس گرفتيم و مقابل استقلال هم بازنده نشديم.



وي در مورد اينکه موقعيت‌هاي گلزني را از دست داده است، گفت: بد شانسم، البته مهدي رحمتي امروز ضربه مرا به خوبي مهار کرد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]غفوري و بيرانوند بهترين‌هاي ميدان شدند[/h]
[h=2] بازيکنان فني و اخلاق بازي نفت و استقلال انتخاب شدند.[/h]

پس از پايان بازي استقلال و نفت تهران عليرضا بيرانوند به عنوان بهترين بازيکن اخلاق و وريا غفوري به عنوان بهترين بازيکن فني اين مسابقه انتخاب شدند و جوايز خود را دريافت کردند.



اين ديدار با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]ماجدي: پاسخي براي صحبت‌هاي دايي ندارم[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه اين روزها جنگ با امير قلعه‌نويي به جنگ با استقلال تبديل شده است.[/h]

ميرشاد ماجدي در خصوص ديدار شب گذشته استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: خيلي خوب است که همه تيم‌ها زمين اختصاصي داشته باشند ولي يادش بخير زماني که همه ايران آرزو مي‌کردند بازي ها در زمين شماره يک ورزشگاه آزادي برگزار شود چون کيفيت آن خوب بود. متاسفانه فوتبال نتيجه‌گرا باعث شده حتي همه حاضر شوند در زمين خاکي بازي کنند ولي در زمين چمن ورزشگاه آزادي به ميدان نروند.

به گزارش فارس ، وي افزود: اين يک امتياز مبارک نفت تهران و آنها با اين ترفندشان سه امتياز از پرسپوليس گرفتند و يک امتياز از استقلال. اما خواهش من از مسئولان برگزاري اين است نه فقط به خاطر استقلال بلکه به خاطر سلامت پاي انسان‌ها هم که شده بازي را در زمين‌هاي مناسب برگزار کنيم. اگر قبل از بازي کارشناسي مي‌شد هيچ کس قبول نمي‌کرد بازيکنان در چنين زميني براي توپ بدوند.

وي همچنين در خصوص ناراحتي لاوره پس از پايان بازي و کوبيدن پيراهنش به زمين گفت: من چنين صحنه اي را نديدم ولي در اين خصوص با قلعه‌نويي صحبت مي‌کنم.

سرپرست استقلال در خصوص تساوي دقايق پاياني گفت: گلي که خورديم يکي از گل‌هاي نادر فوتبال ايران بود که در هر 100 بازي يک بار اتفاق مي‌افتاد اما ما از يک بازي خارج از خانه يک امتياز گرفتيم و انشاءالله از بازي با فولاد سه امتياز لازم را خواهيم گرفت.

ماجدي با انتقاد از کساني که قلعه‌نويي را محروم کردند، گفت: ما در شرايطي بازي کرديم که از مربي گرفته تا بازيکنانمان همه يا محروم بودند يا مصدوم‌. اين هم از همان نگاه‌هاي ملي است که به استقلال شد چون بدون گزارش ناظر و داور قلعه‌نويي را محروم کردند و حتي در طول ليگ از ما امتياز هم کسر کردند. به هر صورت ما تيم منتخب غرب آسيا در ليگ قهرمانان آسيا بوديم که اين گونه به ما نگاه ملي و حمايتي شد.

سرپرست تيم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکيد کرد: مطمئنم اين مباحثي که اتفاق افتاده سرآغاز يک شيطنت جديد براي تخريب استقلال است و کم کم جنگ تن به تن با قلعه‌نويي تبديل به جنگ با استقلال شده است. آشتياني که خود را يک استقلالي مي‌داند با سخنان 5 سال پيش به ميدان جنگ آمده و در حالي که دوستان بايد در زمان خودشان خيلي مسائل را مديريت مي‌کردند، امروز مي‌خواهند مردم را با اين روش‌ها آگاه کنند در حالي که مردم خودشان همه چيز را مي‌دانند و زرنگ‌تر از همه هستند.

ماجدي تاکيد کرد: آقايان اگر واقعا استقلالي هستيد و دلتان براي اين تيم مي‌سوزد درگير کردن سرمربي با حاشيه‌ها را فراموش کنيد.

وي در خصوص مصاحبه‌هاي متعدد قلعه‌نويي به خبرنگار فارس گفت: وقتي حرفي درون خانه زده شود در همان جا هم همه چيز حل مي‌شود ولي وقتي حرفي را از بيرون مي‌زنند و ناخودآگاه برايش شايعه پراکني مي‌شود قلعه‌نويي از خودش دفاع خواهد کرد. کساني که ادعاي مردي و مردانگي را دارند حرف را رو در رو مي‌زنند. متاسفانه صحبت‌ها در رسانه‌ها زده مي‌شود و اين نوع خودش پشت سر حرف زدن است. قلعه‌نويي جواب مي‌دهد چون کسي نيست از او دفاع کند. نبش قبر کردن اتفاقات 5 سال پيش توسط آشتياني يعني وارد کردن استقلال به حاشيه است. اين مسائل همان اتفاقاتي است که به آن اشاره کردم و آقايان مي‌خواهند استقلال را به سرنوشت پرسپوليس دو سال پيش دچار کنند. زماني که ما در جمع 4 تيم برتر آسيا بوديم کسي از ما حمايت نکرد اما حالا که وارد ليگ شده‌ايم به يک گونه ديگر با ما برخورد مي‌شود.

سرپرست تيم استقلال در خصوص اظهار نظر دايي مبني بر اينکه ليدرهاي استقلال خط گرفته بودند که عليه او شعار بدهند و در آينده مشخص مي‌شود که مافيا چه کسي است، گفت: من جوابي براي صحبت‌هاي دايي ندارم چون اگر قرار باشد هر روز به اين مسائل بپردازيم ديگر وقتي براي کار کردن نمي‌ماند. اين گونه صحبت کردن نبايد در جامعه رواج پيدا کند ولي آنهايي که قلعه‌نويي را محروم کردند بايد بيايند و با نحوه ادبيات ديگران هم برخورد کنند تا اينگونه مسائل در فوتبال ما باب نشود. مطمئن باشيد ليدرهاي استقلال از کسي خط نمي‌گيرند وحتي هنگامي که تماشاگران در حال شعار عليه دايي بودند قلعه‌نويي به سمت آنها رفت و از آنها خواست که اين کار را انجام ندهند. من فکر مي‌کنم اگر در هر تيمي يک مسئول بخواهد در مورد تيم ديگر صحبت کند، قداست‌ها مي‌شکند و من عادت ندارم ادبيات ديگران را با ادبيات خودشان جواب بدهم.

وي در پايان گفت: هواداران استقلال به هوش باشند که شادي از آنها گرفته نشود و آنها حمايت‌شان را از تيم کم نکنند چون خيلي‌ها نمي‌خواهند استقلال قهرمان شود.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]نکونام و دژاگه در بين 20 بازيکن برتر فوتبال آسيا[/h]
[h=2] سايت بليچر ريپورت جواد نکونام و اشکان دژاگه را در بين 20 بازيکن برتر فوتبال آسيا قرار داد.[/h]

کاپيتان تيم ملي ايران در 33 سالگي يکي از مهم ترين هافبکهاي فوتبال آسيا محسوب مي شود.

به گزارش اوج و به نوشته اين سايت، نکونام بعد از سالها بازي کردن در لاليگا نهايتا از اوساسونا جدا شد. او يکي از دلايل اصلي حفظ اين تيم در لاليگا بود که نقش اساسي در خط هافبک اين تيم داشت.

کاپيتان تيم ملي ايران حالا مي تواند به همراه تيمش در جام جهاني برزيل حضور داشته باشد.

او يکي از بازيکنان تيم ملي ايران در جام جهاني 2006 بود که در مرحله گروهي حذف شد و اميدوار است که اين بار بتواند، نتايج تيم ملي در آن تورنمنت را جبران کند.

دژاگه هم اگر چه شانس زيادي براي بازي کردن در ترکيب اصلي تيم فولام پيدا نمي کند اما او توانسته خودش را به عنوان يکي از بازيکنان با ارزش و موثر اين تيم ثابت کند.

ورود او به فولام با مصدوميت اشکان در تمرينات ولفسبورگ همزمان شد و او براي تطبيق با فوتبال انگليس نياز به زمان داشت.

استعداد او در کنار توانايي ها و سرعتي که مهار آن کار بسيار سختي است باعث شد که به تدريج اشکان در ليگ برتر جا بيفتد.

او که يکي از نفرات تيم ملي در جام جهاني برزيل خواهد بود، گويا مورد توجه باشگاه ليورپول هم بوده. خبري که قطعا هواداران فولام علاقه اي به تحقق آن ندارند و البته خود دژاگه هم گفته که از فولام جدا نخواهد شد.

 

khanommohandes

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]ماجدی: آقای آشتیانی! ادعای استقلالی بودن داری و سمپاشی می‌کنی؟/ مردانگی این است که رودررو صحبت کنی[/h]


خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آقای واعظ آشتیانی! اگر استقلالی هستی و دلت برای استقلال می‌سوزد نباید با امیر قلعه‌نویی کل‌کل کنی و استقلال را به هم بریزی.


میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: گلی که دریافت کردیم در هر 100 بازی زده می‌شود. جالب اینکه این گل در زمینی زده شد که فوتبال بازی کردن در آن سخت بود! گل تیم نفت استثنایی بود و حتی خود بازیکن هم تصور نمی‌کرد توپش گل شود. در دیداری که باید 3 امتیاز را کسب می‌کردیم، متوقف شدیم. با این حال تساوی در بیرون از خانه نیز نمی‌تواند بد باشد.

سرپرست تیم استقلال با اشاره به برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی عنوان کرد: بیایید با خودمان روراست باشیم. فوتبال ما نتیجه‌گرا و باعث شده خیلی از مسائل را فدای آن کنیم. کسب یک امتیاز مبارک تیم نفت باشد ولی ای کاش بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شد. زمانی همه آرزو داشتند در ورزشگاه آزادی بازی کنند ولی اکنون به دلیل نتیجه‌گرا شدن فوتبال حاضر هستیم در زمین خاکی هم بازی کنیم.

ماجدی تصریح کرد: در بازی با نفت از سرمربی گرفته تا بازیکن در «فقر» بودیم. قلعه‌نویی را در این دیدار محروم کردند که ما متوجه نشدیم طبق گزارش چه ناظری او محروم شده است. از طرفی از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت پی در پی بازیکنان نتوانستیم با 20 بازیکن تمرین کنیم. باز با وجود همه مشکلاتی که در سر راه خود داشتیم، تا اینجای کار بالا آمده‌ایم.

وی در مورد صحبت‌های اخیر واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال علیه امیر قلعه‌نویی گفت: در فوتبال ما اتفاقاتی می‌افتد که به این جمله می‌رسم؛ بدنامی بهتر از گمنامی است. هر کسی حاضر است با هر نوع ادبیاتی صحبت کند تا تیتر رسانه‌ها شود. صحبت کردن از 5 سال و یا 10 سال گذشته امیر قلعه‌نویی سرانجامی ندارد.

سرپرست استقلال ادامه داد: آقای واعظ آشتیانی! آن دوران تمام شد. اگر استقلالی هستی و دلت برای استقلال می‌سوزد نباید با امیر قلعه‌نویی کل‌کل کنی و استقلال را به هم بریزی. باید فرآیندی ایجاد کنی که استقلال آرامش داشته باشد.

ماجدی خاطرنشان کرد: احساسم این است که برنامه تدوین شده‌ای آغاز شده تا استقلال را به حاشیه ببرند. چند سال با پرسپولیس این کار را کردند و حالا نوبت استقلال است. با این کارها قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ میرشاد ماجدی و امیر قلعه‌نویی‌ها از استقلال می‌روند و این استقلال است که می‌ماند اما هواداران با کارهای شما از بین می‌روند.

وی تصریح کرد: اگر موضوع‌تان شخصی است چرا آن را در رسانه‌ها مطرح می‌کنید؟ مردانگی آن است که رودرروی طرف مقابل صحبت کنید. اگر مشکلی دارید رودررو در یک اتاق صحبت کنید نه اینکه هر اتفاقی می‌افتد در رسانه‌ها مصاحبه کنید.

سرپرست استقلال اضافه کرد: استقلال نیاز به آرامش دارد. خدا شاهد است که قلعه‌نویی با چه مشکلات و سختی‌هایی استقلال را در آسیا هدایت کرد. با این حال می‌بینیم مدیرانی که ادعای استقلالی‌بودن دارند، شروع به سمپاشی می‌کنند. نبش قبر کردن حرف‌های چند سال گذشته بچگانه است. اگر ادعای مدیر بودن دارید باید همان موقع حرف می‌زدید.

ماجدی عنوان کرد: مگر نگفته بودید دیگر به فوتبال برنمی‌گردید؟ اکنون صحبت‌هایی که انجام داده‌اید جز تخریب کردن قلعه‌نویی چه معنی می‌دهد؟ مردم آگاه هستند و همه چیز را می‌فهمند. باور کنید پیام‌هایی از مردم دریافت می‌کنم که می‌گویند این افراد می‌خواهند استقلال را نابود کنند. این مسئله نشان می‌دهد هواداران استقلال از همه چیز آگاه هستند.

وی با انتقاد از آشتیانی افزود: کسی که ادعای مدیر کلان بودن را دارد باید ادبیاتش با دیگران متفاوت باشد. او باید طوری حرف بزند که من به او زنگ بزنم و درباره صحبت‌هایش توضیح بخواهم.

سرپرست استقلال درباره انتقادات امیر قلعه‌نویی از آرش برهانی و مهدی نظری پس از پایان دیدار با نفت تهران، گفت: از اینکه هر اتفاقی از رختکن استقلال به بیرون درز می‌کند، متاسف هستم. این مسئله کوچک بودن این نوع افراد را نشان می‌دهد. مطمئن باشید اگر بدانیم چه کسی این کار را می‌کند با او برخورد می‌کنیم.

ماجدی ادامه داد: یک مربی باید بازیکن خود را تشویق و یا تنبیه کند. این مسائل درون خانوادگی است و برای هر مربی و بازیکنی اتفاق می‌افتد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور و مهدی رحمتی با یکدیگر صحبت نمی‌کنند، به تسنیم گفت: مگر آنها با هم قهر بودند که صحبت نکنند؟ برخی از مسائل شخصی است و ممکن است من با یکی از همکارانم بیرون از باشگاه حرفم شود. ما که نباید به آن دامن بزنیم. در طول سال بازیکنان مدت‌ها با یکدیگر هستند و ممکن است هر اتفاقی درون خانواده بیفتد.


 

khanommohandes

عضو جدید
کاربر ممتاز
دروازهبان ذخيره تيم نفت تهران گفت که اختلاف و مشکلي با مهدي رحمتي ندارد.


سوشا مکاني در پايان ديدار نفت تهران و استقلال گفت: از گلي که خورديم ناراحت شدم چرا که نبايد به اين سادگي گل بخوريم اما موضوع خوشحال کننده براي من گل مساوي بود که به زيبايي به ثمر رسيد.



وي افزود: وريا غفوري که گل مساوي را براي تيم ما به ثمر رساند حقش حضور در تيم ملي است و من ميبينم که زحمت زيادي ميکشد.



دروازهبان تيم نفت با اشاره به اينکه اتفاقات و حاشيههاي اخير که براي او در نفت پيش آمده بود عنوان کرد: وقتي در خانوادهاي اتفاقي ميافتد هر کسي نبايد درباره آن اتفاق اظهارنظر کند. تيم بزرگتر دارد و فقط بزرگتر است که ميتواند درباه اين اتفاقات صحبت کند. من هم به هيچکس اجازه نميدهم از بيرون خانواده بخواهد درباره من صحبت کند.



مکاني ادامه داد: در آن مقطع برخيها درباره زندگي شخصي من هم نظر ميدادند و من اين مسئله را دوست ندارم و به هيچکس اجازه دخالت در کارم را نميدهم. کساني که ميخواهند درباره من اظهارنظر کنند فقط درباره بحث فني ميتوانند وارد شوند که آن هم کارشناساني هستند که در دروازهباني کارشناس خبرهاي هستند و تعداد آنها هم بسيار کم است. بايد انتقاد به درد بخور باشد و کمکي به من کند.



وي گفت: بازيکني که بازي نکند و به خصوص مليپوش باشد از نيمکتنشيني ناراحت ميشود چون حضور در تيم ملي را از دست ميدهد. ابزار بازيکن براي خودنمايي به کادر فني تيم ملي، بازي کردن است و با درخشيدن ميتواند نظر سرمربي تيم ملي را جلب کند. من هم تلاش ميکنم تا دوباره جايگاهم را پس بگيرم.



دروازهبان نفت درباره اينکه با رحمتي اختلافي دارد که به سمت او نرفت اظهار داشت: من اصلا رحمتي را نديدم و سعادت نداشتم با او سلام و عليک کنم. هيچ مشکلي با رحمتي ندارم و او مثل برادر بزرگتر من است. اميدوارم تمام بازيکنان به حقشان برسند و در ازاي زحمتي که ميکشند به تيم ملي برسند.
 

khanommohandes

عضو جدید
کاربر ممتاز
گلمحمدي: گرفتن يک امتياز هم براي ما خوب بود
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: گرفتن يک امتياز هم براي ما خوب بود و استقلال هم شرايط زياد خوبي نداشت.


به گزارش خبرگزاري فارس يحيي گل محمدي پس از تساوي امروز مقابل استقلال در نشست خبري گفت: به نظر من نيمه اول هر دو تيم بازي خوبي را به نمايش نگذاشتند و محتاط وارد زمين شدند حتي موقعيتهاي زيادي روي دروازهها ايجاد نشد و کلا به نظرم با وجود اينکه ما گل خورديم تيم ما بود که خوب بازي را اداره کرد.



وي افزود: در نيمه دوم بازي اکثر دقايق نيز دست تيم نفت بود و حتي ميتوانستيم برنده بازي باشيم، موقعيتهاي بسيار خوبي داشتيم حتي قبل از رسيدن استقلال به گل برتري اما توپ وارد چارچوب نشد.



گل محمدي ادامه داد: گرفتن يک امتياز هم براي ما خوب بود چون استقلال هم شرايط زياد خوبي نداشت ما اگر باهوش و تمرکز بوديم مطمئن باشيد ميتوانستيم سه امتياز بازي را بگيريم البته يک امتياز هم ما را به بالاي جدول آورد و به آينده اميدوارتر شديم.



وي در پاسخ سؤالي که قلعهنويي گفته بازي کيفيت لازم را نداشت، خاطرنشان کرد: با توجه به در اختيار نداشتن چند مصدوم به نظرم به خاطر همين آقاي قلعهنويي گفته بازي کيفيت لازم را نداشت.



سرمربي نفت تهران در پاسخ به اين سؤال که آيا مشکل استقلال از جناح چپ بود، گفت: ما امروز خوب بازي کرديم نقاط ضعف استقلال را ميشناختيم استقلال در نيمه دوم به ما فضا نميداد تا از عمقشان حرکت کنيم بيشتر بازيکنانشان در 18 قدم بودند ما مجبور بوديم با انجام کارهاي ترکيبي به سمت دروازه استقلال حمله بکنيم که خيلي خوب هم به گل رسيديم البته در برخي اوقات نتوانستيم به هدفمان برسيم ولي شوتزني به ما کمک کرد و به گل رسيديم.




منبع:ورزش
 

khanommohandes

عضو جدید
کاربر ممتاز

بازيکن تيم فوتبال نفت تهران گفت: تماشاگران دو گل زيبا و يک بازي زيبا را تماشا کردند.


احمد آلنعمه پس از مساوي يک بر يک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: با تمام احترامي که براي استقلاليها قائل هستم ما بهتر از آنها بازي کرديم و موقعيت گلزني هم داشتيم، اگر در دادن پاسهاي و ضربات آخر دقت ميکرديم ميتوانستيم پيروز شويم با اين حال تماشاگراني که به ورزشگاه آمدند دو گل قشنگ از دو بازيکن خوب فوتبال ديدند و همچنين بازي خوبي را تماشا کردند.



وي در مورد اينکه بهتر نبود اين بازي در ورزشگاه آزادي برگزار ميشد زير نفت تماشاگري نداشت، گفت: تيمهاي تهراني بايد از شرايط ميزباني خود استفاده کنند و در تمام کشورهاي دنيا هم ليگ همين است، ما هم حقمان بود که در ورزشگاه تختي بازي کنيم، اگر هم زمين شرايط خوبي نداشت براي هر دو تيم وضعيت اين طور بود.




منبع:ورزش
 

khanommohandes

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: قلعهنويي از اين مساوي خيلي ناراحت بود که ناراحتي او هم طبيعي بود.


ژمان نوري پس از مساوي يک بر يک مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: تيم ما بد بازي نکرد يک گل استثنايي خورديم با توجه به شرايط زمين بد بازي نکرديم ما براي 3 امتياز آمده بوديم فوتبال همين است و اتفاقي افتاد که باور کردني نيست.



وي افزود: اي کاش در ورزشگاه آزادي بازي ميکرديم زمين آنجا بهتر است.



وي در مورد ناراحتي قلعهنويي گفت: قلعهنويي از اين تساوي خيلي ناراحت بود و ناراحتي وي هم طبيعي است زيرا 2 امتياز خيلي حساس را در دقايق پاياني از دست داديم.




منبع:ورزش
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]قلعه‌نويي: از رئيس مافيا بودن استقبال مي‌کنم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: من خيلي وقت است به رئيس مافيا بودن متهم هستم و از اين قضيه نيز استقبال مي‌کنم.[/h]

امير قلعه‌نويي در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل فولاد خوزستان و با تبريک عيد غدير خم با اشاره به ديدار فردا گفت: بايد درباره بازي فرا بگويم که ما قطعا خسرو حيدري حنيف‌عمران و محمد قاضي را در اختيار نداريم بايد از تيم پزشکي هم تشکر کنم که تا فردا دو بازيکن ديگرمان را به ما برسانند بقيه بازيکنان در اختيار تيم هستند و مشکلي نيست و تمرينات را به خوبي انجام داديم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: فولاد باشگاه بزرگي است و دهکردي مديرعامل اين تيم که زمان حضور من در استقلال اهواز رئيس هيئت استان بود مديري مخلص براي جامعه فوتبال است و از آن دسته آدمها نيست که يک سال در فوتبال باشد و به اندازه 10 سال مصاحبه کند دهکردي يک سال در فوتبال است و به اندازه 10 سال کار مي‌کند. او زماني هم مربي بوده و از جنس فوتبال است نه چسبيده به فوتبال. اين دو با يکديگر فرق دارند و دهکردي خاک اين فوتبال را خورده و براي خدمت به ورزش کار مي‌کند

سرمربي استقلال خاطرنشان کرد فولادي‌ها امکانات خوبي دارند و استاديومي که در اهواز ميي‌سازند نشان مي‌دهد که آنها باشگاه حرفه‌اي هستند و هم از درون و هم از بيرون کارهايشان را به خوبي انجام مي‌هند. يک تيم خوب و جوان هم دارند که آقاي فرکي با تاکتيک روز دنيا اين تيم را هدايت مي‌کند و مي‌دانم که فردا بازي سختي داريم. اما ما هم استقلال هستيم و مي‌خواهيم از فردا استارت قهرماني را بزنيم. بايد در چمن با کيفيت آزادي بازي روان و خوبي را انجام دهيم و با شناختي که من از فرکي دارم مطمئنم که بازي فردا يک بازي خوب و روان خواهد بود.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوال تسنيم مبني بر اينکه از 4 بازي گذشته تنها دو امتياز کسب کرده و اين کار را براي استقلال سخت مي‌کند عنوان کرد: درست است که کار ما سخت شده اما بازي‌هاي عقب‌افتاده داريم که اگر اين بازي‌ها را ببريم يقينا به صدر جدول مي‌رسيم.

وي بااشاره به اتفاقات اخير در داوري گفت: من يک سال و نيم است که هيچ اعتراضي به داوري نداشتم در همين فصل هم 3 باخت روي اشتباهات داوري داشتيم و اگر اشتباه نکنم مقابل سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان به گفته کارشناسان داوري اشتباهات داوري باعث شکست ما شد. اما هيچ وقت در اين باره صحبت نکرديم و حتي در اتفاقات اخير داوري از جامعه داوري معذر‌ت‌خواهي کرديم داوران هم انسان هستند و به هر حال اشتباه مي‌کنند در آسيا هم ديديد که در هر دو بازي رفت و برگشت ما مقابل سئول داوران اشتباه کردند و حتي در آسيا هم داوران اشتباه مي‌کنند. ما در کشورمان فضاي بدي را براي داوران درست کرديم و اين فضا بايد از بين برود.

سرمربي استقلال درباره شعار هواداران پرسپوليس که در بازي پديده سرمربي استقلال راه به رئيس مافيا بودن متهم کردند اظهار داشت: اول بايد بگويم که آقا ي دايي از دوستان من است اگر از او حمايت کنيم مي‌توانيم در AFC يک مدير نمونه داشته باشيم چون امثال دايي را بسياري از کشورهاي دنيا ندارند و ما بايد از اين سرمايه خود در بخش مديريتي استفاده کنيم.

وي با بيان اينکه هواداران استقلال زمان کمتري را دربازي با نفت عليه دايي شعار دادند گفت: زمان شعار هواداران پرسپوليس عليه من خيلي زياد بود و آنها سال‌هاست که عليه من شعار مي‌دهند. من يک خواهش از دايي داريم که ببيند در فصل جاري چند بار هوادارنشان عليه ما شعار دادند. من صبورم و چيزي در اين باره نگفتم. اکنون هم نمي‌خواهم بگويم که کسي به او خط داده تا آقايان چسبيده به فوتبال از حرف‌هاي من سوءاستفاده کنند. تماشاگران پرسپوليس ديشب چند بار عليه من شعار دادند و حالا بگذاريد عليه اميرقلعه‌نويي هر چقدر مي‌خواهد شعار بدهند. من معتقدم حتي يک برگ خشک هم بدون اذن خدا از روي درخت نمي‌افتد.

وي افزود: جالب است که ليدرهاي آنها وقتي در مناسبت‌ها من را مي‌بينند معذرت‌خواهي مي‌کنند که در ورزشگاه عليه من شعار دادند. اما باز هم من نمي‌گويم که خط دادند و اين شعارها را خودجوش مي‌دانم و کاري هم به آنها ندارم. اين بار اولشان نيست و اين بحث هم ادامه داد. جا دارد از دايي هم تشکر کنم که در کنفرانس خبري از من حمايت کرد.

سرمربي استقلال درباره اينکه چه زماني مي‌خواهد در تيمش جوانگرايي کند تصريح کرد: در همين بازي گذشته ما مقابل نفت تا دقيقه 82 از اين تيم پيش بوديم اما وقتي گل خورديم چند نفر آمدند و گفتند که اين چه بازيکناني هستند که در استقلال بازي مي‌کنند. ما سال اولي که در استقلال کار مي‌کرديم جوانهاي زيادي آورديم و آخر فصل هم نايب قهرمان شديم که تماشاگران 10 دقيقه براي ما دست زدند و تشويق‌مان کردند. فضاي الان با آن موقع يکي نيست و تماشاگران فرصت نمي‌دهند که ما جوانگرايي کرديم يک روز مجيدي را تشويق مي‌کنند و يک روز آرش برهاني را و فضا با آن موقع قابل قياس نيست و تماشاگران صبرشان کم شده است که البته به خاطر مشکلات اقتصادي و باقي مسائل هم است.

وي افزود: ما در فکر جوانگرايي هستيم اما چون در اين چند وقت در مسابقات آسيايي ليگ و جام حذفي در 3 جبهه جنگيديم اين فرصت براي ما پيش نيامده است اما بقيه تيم‌ها اين فرصت را دارند که جوانگرايي کنند البته در تيم استقلال جواناني چون مهدي نظري، با صفا، حسيني و جودکي هستند که ما روي آنها سرمايه‌گذاري کرديم.

قلعه‌نويي درباره جلسه شب گذشته‌اش با فتح‌الله‌زاده نيز عنوان کرد: يک جلسه درون‌خانوادگي بود و شرايط را براي نقل و انتقالات نيم‌فصل سنجيديم. من هم نقطه نظراتم را گفتم و قرار است در چند فرم بازيکن بگيريم و تيم را تقويت کنيم آقاي اميري هم قرار است کارهاي هماهنگي را انجام دهد.

وي در پايان در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه او و دايي به رئيس مافيا بودن متهم شدند و رئيس مافيا را چه کسي مي‌داند، گفت: من که خيلي وقت است که به رئيس مافيا بودن متهم هستم و رئيس مافيا هم هستم! به نظرم زمان مشخص مي‌کند که چه اتفاقاتي مي‌افتد و خدا به همه مسائل آگاه است. دايي که شخصيتش مشخص است اما من از رئيس مافيا بودن استقبال مي‌کنم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]فرکي: تساوي مقابل استقلال يعني برد[/h]
[h=2] سرمربي فولاد خوزستان معتقد است چنانچه تيمش در بازي مقابل استقلال به تساوي هم برسد با توجه به تعداد مصدومان و محرومان تيمش به برد دست يافته است.[/h]

حسين فرکي در نشست خبري پيش از بازي با استقلال تهران ابتدا ضمن تبريک عيد غدير خم، اظهار کرد: معتقدم که بازي فردا مقابل استقلال يک فينال زودرس قبل از نيم فصل است. هميشه اعلام ‌کرده‌ايم که استقلال تيم ملي است و بخش زيادي از بازيکنانش عضو تيم ملي هستند و در جام باشگاه‌هاي آسيا نيز حضور داشته است. اين تيم سابقه درخشاني در سطح فوتبال کشور داشته و عناوين بسياري هم کسب کرده است. از همين جهت بازي فرداي ما اهميت زيادي دارد. فولاد هم تيم کاملا حرفه‌اي است و به لحاظ زير ساخت ، امکانات و بازيکنان در سطح بالايي قرار دارد. مجموعه فعلي فولاد ترکيبي از بازيکنان جوان و با تجربه است که طي يک و نيم سال اخير راه رو به جلويي را ادامه داده. اين انگيزه در بازي فردا هم به کار ما مي‌آيد. بازيکنان خوب با تکنيک و جوان و با تجربه‌اي داريم، با اين حال در دو بخش تجربه و شرايط ميزباني با استقلال متفاوتيم.

سرمربي فولاد خوزستان همچنين با اشاره به اين که حريف فردايش بعد از اتمام کارش در جام باشگاه‌هاي آسيا به کسب عنوان قهرماني در ليگ مي‌انديشد، خاطر نشان کرد: استقلال در اولين بازي‌اش بعد از ليگ قهرمانان نتيجه‌ دلخواهش را مقابل نفت نگرفت و مي‌خواهد از بازي فولاد براي رسيدن به هدفش استارت بزند، اما ما هم در جايگاهي هستيم که براي هيچ تيمي حريف ساده محسوب نمي شويم. براي بازي فردا نيز سه مصدوم داريم و همچنين پريرا که در صدر جدول گلزنان قرار داشت، با حکم ضرب العجل کميته‌ انضباطي نمي‌تواند بازي کند.

وي در ادامه به طرز صدور اين حکم انتقاد کرد و افزود: با وجود احترام زيادي که براي کميته‌ انضباطي و آقاي حسن‌زاده و همکارانش قائلم، اما اين قسمت از راي براي‌مان سوال است. اي کاش همه حکم‌ها در آينده به اين سرعت صادر شود و هيچ حکمي بعد از گذشت يک ماه اعلام نشود. محروميت پريرا دو روز بعد از بازي تراکتورسازي اعلام شد، با اين حال نگاهم به عوامل فوتبال مثبت است، چون آنها براي اين که اين رشته راه سالمي را طي کند تلاش مي‌کنند، اما وقتي اين شرايط پيش مي‌آيد چنين سوالي ايجاد مي‌شود که چرا پيش از اين حکم‌ها بعد از گذشت يکي، دو ماه اعلام مي‌شد. با اين وجود ما اعتراضي نداريم، چون معتقديم که يک تيم واقعي بايد تمام پيش‌بيني‌هاي لازم را کرده باشد. تلاشمان نيز فردا براي گرفتن سه امتياز است، اما با شرايط موجود تساوي هم براي ما حکم برد دارد. از طرفي دوست دارم در کنار گرفتن سه امتياز ، بازي تماشاگرپسندي را هم به نمايش بگذاريم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1022754 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/08/01 16:54

[h=1]گزارش تمرين استقلال[/h]
[h=2] تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب چهار بازيکن اين تيم برگزار شد.[/h]

تمرين تيم استقلال از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري شد.

به نقل از فارس، در تمرين امروز آبي‌پوشان فرهاد مجيدي، خسرو حيدري، محمد قاضي و حنيف عمران‌زاده غايب بودند.

*سياوش اکبرپور که به دليل آسيب‌ديدگي چند روزي در تمرين آبي‌پوشان حضور نداشت امروز پا به پاي ديگر بازيکنان به تمرين پرداخت، همچنين گوران لاوره بازيکن صربستاني آبي‌پوشان که در اختيار کميته انضباطي اين باشگاه قرار گرفته است در تمرين امروز تيمش شرکت کرد.

*تعدادي از هواداران استقلال که از شهر اهواز به تهران آمده بودند قبل از شروع تمرين با نکونام و رحمتي عکس يادگاري گرفتند.

*رضا وطن‌خواه پيشکسوت فوتبال ايران در اواخر تمرين امروز آبي‌پوشان حضور پيدا کرد و با استقبال گرم قلعه‌نويي مواجه شد. سرمربي استقلال به سمت وطن‌خواه رفته و مي‌خواست بر دست اين پيشکسوت بوسه بزند که وي مانع از اين کار شد.

*منصور پورحيدري و شاهرخ بياني که در تمرين امروز حاضر بودند استقبال گرمي از وطن‌خواه داشتند.

*يک رأس گوسفند در تمرين امروز استقلال زير پاي کادر فني و بازيکنان اين تيم قرباني شد. با توجه به در پيش بودن عيد غدير اکثر بازيکنان از سيدمهدي رحمتي عيدي مي‌خواستند و وي نيز اعلام کرد هر بازيکني عيدي مي‌خواهد بايد به منزل ما بيايد برايم کادو بخرد تا عيدي بگيرد.

*تعدادي از طرفداران استقلال از کرج يک بنر بزرگ آورده بودند که روي آن نوشته شده بود "اي به خوبي از همه خوبان عالم خوبتر" اين بنر در حمايت از سرمربي استقلال روي ديواره کمپ نصب شده بود.

*سيدميرشاد ماجدي و يکي از طرفداران قديمي استقلال امروز به مناسبت عيد غدير به خبرنگاران عيدي دادند.

*در ابتداي تمرين بازيکنان زير نظر مربي بدنساز استقلال کار بدني انجام دادند سپس در قالب گروه‌هاي 4 نفره کار با توپ را پشت سر گذاشتند و در مرحله پاياني فوتبال با 4 دروازه کوچک را در قالب دو تيم زرد و آبي برگزار کردند. سرمربي تيم فوتبال استقلال در تمامي اين آيتم‌ها نظاره‌گر بود و بقيه کادر فني نيز انجام امور را برعهده داشتند.

*حميد بابازاده با سيدمهدي رحمتي و سيدحسين حسيني نيز کار دروازه‌باني انجام مي‌داد.

*سرپرست تيم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از دليل غيبت فرهاد مجيدي ابراز بي‌اطلاعي کرد و گفت: با او تماس گرفتم اما موفق به صحبت با مجيدي نشده‌ام.

*تيم فوتبال استقلال فردا آخرين تمرين خود را برگزار و بازيکنان اين تيم راهي اردوي پيش از بازي با فولاد خواهند شد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و فولاد خوزستان روز جمعه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]نيکبخت واحدي: در کورس قهرماني مانديم[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: اگر يک يا 90 دقيقه بازي کنم در طول زماني که به ميدان مي‌روم در خدمت تيم هستم.[/h]


عليرضا نيکبخت واحدي پس از پيروزي دو بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: دقيقه 65 به زمين رفتم و شرايط طوري بود که تيم زير فشار بود. خدا را شکر توانستيم به پيروزي برسيم و در کورس قهرماني بمانيم.

وي در مورد اينکه دقايق کمي بازي مي‌کند اظهار داشت: اين نظر مربي است که چقدر بازي کنم. اگر يک دقيقه يا 90 دقيقه بازي کنم در هر لحظه‌اش در خدمت تيم هستم. خوشحالم که قلعه‌نويي به من اعتماد کرد. انشاءالله بتوانم جواب اعتماد او را بدهم.

نيکبخت‌واحدي در مورد اينکه آيا از بازي خودش رضايت دارد خاطرنشان کرد: مربي بايد راضي باشد نه من. خدا را شکر به من اعتماد شده. شايد به خاطر دوري که من از فوتبال داشتم هر کسي ديگري جاي من بود فوتبال را کنار مي‌گذاشت. مي‌توانم به زودي جواب اين اعتماد را بدهم.

وي در مورد اينکه دوست دارد در همين پستي که قرار گرفته بازي کند يا اينکه مهاجم باشد، اظهار داشت: سال‌هاي زيادي است در اين پست بازي مي‌کنم و تقريبا از زمان بلاژوويچ در اين منطقه استفاده مي‌شوم. در اين پست راحت بودم. هر جايي که مربي تيم صلاح بداند بازي مي‌کنم و مشکل خاصي ندارم.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]تيموريان: خسته بوديم اما از گذشته بهتر بوديم[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: درست است که خسته بوديم اما خوشبختانه توانستيم سه امتياز را کسب کنيم.[/h]


آندرانيک تيموريان پس از پيروزي دو بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: درست است که خسته بوديم اما خوشبختانه توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم و امتياز مهمي را کسب کرديم.

وي در مورد شوتي که تبديل به گل کرد، اظهار داشت: به هر حال قسمت بود و شرايط پيش آمد و من هم شوت کردم و تبديل به گل شد.

بازيکن استقلال در مورد کارت زردي که از داور گرفت، تصريح کرد: برخوردي با دفاع چپ فولاد داشتم که 50-50 بود خودم هم تعجب کردم که چگونه از داور کارت زرد گرفتم.

تيموريان افزود: ما نسبت به بازي قبل به مراتب بهتر بوديم و توانستيم عملکرد بهتري داشته باشيم هر چند خسته هم بوديم مطمئن باشيد با ريکاوري که انجام مي‌دهيم مي‌توانيم در آينده بازي بهتري انجام دهيم و در کورس قهرماني باقي بمانيم.


 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]عمران‌زاده: بازي 6 امتيازي را برديم[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: توانستيم يک بازي 6 امتيازي را از فولاد خوزستان ببريم.[/h]


حنيف عمران‌زاده پس از پيروزي 2 بر صفر استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: بازي خوبي بود، توانستيم انتظارات را برآورده کنيم، بعد از آنکه 4 هفته پيروز نشده بوديم امروز بازي 6 امتيازي را برديم و روحيه خوبي بازيکنان براي بازي بعدي به دست آوردند.



وي در مورد وضعيت مصدوميت خود گفت: شنبه دکتر نوروزي از من تست مي‌گيرد و دوشنبه يا سه‌شنبه در تمرينات حاضر مي‌شود.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]قلعه‌نويي: بازي را فولاد برد نتيجه را استقلال[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بازي را فولاد برد و نتيجه را ما برديم.[/h]


امير قلعه‌نويي پس از پيروزي دو بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبري اظهار داشت: بازي خوبي بود خدا را شکر مي‌کنم در يک بازي سخت سه امتياز را گرفتيم و از تمام بازيکنانم تشکر مي‌کنم. نتيجه را ما برديم و بازي را فولاد، يک تبريک به فرکي و فولادي‌ها مي‌گويم که با يک سري جوان فوتبال زيبايي بازي مي‌کنند. درست است دو بر صفر برديم اما آنها هم مي‌توانستند پيروز شوند. در گردش توپ و زدن توپ به تير دروازه بهتر بودند و ما هم دو هفته است بد بازي نمي‌کنيم و مخصوصا هفته گذشته در آن زمين خراب.

وي ادامه داد: در نيم فصل بايد ايرادها را برطرف کنيم وگرنه به مشکل مي‌خوريم. سه امتياز گرفتيم .

قلعه نويي در مورد شوت‌هاي راه دور به سمت دروازه استقلال، گفت: در بازي با نفت آن گل استثنا بود اما در اين بازي دفااع ما عقب بوديم. اگر قرار است دفاع کنيم بايد در يک سوم زمين باشد. دفاع‌هاي ما داخل محوطه جريمه مي‌روند و بايد اين مشکل حل شود. فوند بدن بازيکنان ضعيف است. مشکل بدنسازي داريم که انشالله در نيم فصل برطرف کنيم. به دنبال جذب سه بازيکن هستيم تا مشکلات را برطرف کنيم. برخي مواقع تيم‌ها دو تکه مي‌شود يک تکه در جلو و يک تکه در عقب اما اين مشکل بدني بايد حل شود.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]گزارش تمرين استقلال[/h]
[h=2]آبي پوشان در غياب سرمربي خود تمرين کردند.[/h]


اولين جلسه تمرين تيم استقلال پس از پيروزي مقابل فولاد از ساعت 15:30 امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازي آغاز شد.

به گزارش اوج، در اين تمرين امير قلعه نوعي حضور نداشت و ساير اعضا کادر فني تمرين را زير نظر داشتند.

*پژمان نوري و احمد جمشيديان اولين بازيکناني بودند که در محل تمرين حاضر شدند.

*قبل از شروع تمرين عابديني، نظري و همداني در يک طرف و نوري، جمشيديان و عالمي هم در طرف ديگر تنيس فوتبال بازي کردند.

*دکتر ستوده دقايقي با جمشيديان درباره مصدوميتش صحبت کرد.

*به رغم برد استقلال در بازي ديروز، تماشاگران زيادي از تمرين آبي پوشان ديدن نکردند.

*گوران لاوره در گفت و گو با برخي از خبرنگاران از برخي رسانه ها که خبر زدن پيراهنش به زمين رامنتشر کرده بود گله مند بود و از اينکه قلعه نوعي از وي ناراحت شده بود، اظهار نارضايتي مي کرد.

وي در اين باره اظهار داشت:من اصلا پيراهنم را بر زمين نزدم و استقلال را دوست دارم.

لاوره سپس در جمع خبرنگاران بر پيراهنش بوسه زد.

*جي لويد ساموئل با تاخير در تمرين حضور يافت.

*امير حسين صادقي،محمد قاضي،آرش برهاني،خسرو حيدري،حنيف عمران زاده،هاشم بيگ زاده و فرهاد مجيدي در تمرين حضور نداشتند.محمد مهدي نظري هم به محل تمرين آمد اما به اتاق ماساژ رفت.

*مهدي رحمتي پس از دقايقي تمرين بر روي نيمکت کنار زمين نشست.جواد نکونام هم که با گرمکن در کمپ حضور يافته بود، به رحمتي ملحق شد و اين دو با هم گفت و گو کردند.

*ميرشاد ماجدي،سرپرست تيم استقلال به محض ديدن ليدرهاي باشگاه از آنها بابت سر دادن شعار عليه علي دايي در بازي استقلال مقابل فولاد گلايه کرد.ماجدي خطاب به اين افراد گفت که بارها به آنها تاکيد شده بود عليه دايي شعار سر ندهند ولي آنها از اين کار سر باز زدند.

*يک پرچم نسبتا بزرگ از سوي هواداران استقلال در برازجان و گناوه در کمپ نصب شده بود.

*افشين حاجي پور،بازيکن پيشين تيم استقلال تماشاگر تمرين آبي پوشان بود.وي مورد استقبال ميرشاد ماجدي قرار گرفت.

*استقلالي ها در هواي سرد تهران با پيراهن آستين کوتاه تمرين کردند و همين مساله باعث شد سرپرست استقلال در تماس با شرکت توليدي پوشاک آبي ها از آنها بخواهد سريع تر البسه زمستاني را تحويل دهند.

*اندرانيک تيموريان زير نظر مجيد صالح به صورت جداگانه تمرين کرد و سپس در اختيار مربي بدنساز تيم قرار گرفت.

*منصور پورحيدري تماشاگر تمرين بود.

*اکثر حاضران در تمرين درباره بازي ال کلاسيکو صحبت مي کردند و کري مي خواندند.

*بازيکناني که مقابل فولاد در ترکيب اصلي به ميدان رفتند و در تمرين حضور داشتند جدا از سايرين تمرين کردند و زودتر از کمپ رفتند.

 

davoudvia

عضو جدید
[h=1]برهاني:در ليست فروش استقلال نيستم[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال استقلال با ناراحتي از برخي شايعات گفت: در ليست فروش استقلال نيستم و تا پايان فصل در اين تيم مي‌مانم.[/h]


به نقل از سايت باشگاه استقلال، آرش برهاني مهاجم استقلال در خصوص آخرين شرايط خود و استقلال اظهار داشت: برد خوبي را مقابل فولاد به دست آورديم و اين پيروزي به ما کمک خواهد کرد تا به زودي با جمع کردن امتيازات به صدر جدول برسيم.

برهاني در خصوص اينکه گفته مي‌‌شود در نيم‌فصل در ليست فروش استقلال قرار دارد، ادامه داد: فکر نمي‌کنم چنين چيزي صحت داشته باشد چون بارها مسئولان اين شايعات را تکذيب کرده‌اند. خود من هم از اين موضوع ناراحت هستم ولي نمي‌توانم جلوي اين شايعات را بگيرم بايد بگويم تا پايان فصل در استقلال خواهم ماند.

وي در مورد اينکه براي تعطيلات به دبي سفر کرده است، گفت: من ابتدا از هواداران عذرخواهي مي‌کنم ولي اگر يک درصد هم مي‌توانستم اين سفر را کنسل کنم اين کار را انجام مي‌دادم ولي متاسفانه چنين کاري امکان‌پذير نبود چون از يک ماه قبل براي اين تاريخ بليت گرفته بودم. بايد بگويم استقلال خانه خاله نيست که هرکس بخواهد بدون هماهنگي به تعطيلات برود جا دارد از آقاي قلعه‌نويي هم تشکر کنم که در اين شرايط که اين همه بازيکن آسيب‌ديده و محروم داريم با اين سفر موافقت کرد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مربی موفق کسی است که در نقل و انتقالات با تفکراتش ۱۲ امتیاز جذب کند [h=1]قلعه‌نویی: نگرانی از داوری برای برخی دکان شده است/ مردم آذربایجان هنوز هم به من پیام می‌دهند [/h]خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال گفت: نباید برای خودمان دکان باز کنیم و بگوییم که از داوری نگرانیم.
نسخه قابل چاپ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که در بازی فردا احتمال شعار دادن علیه وی وجود دارد، گفت: ملت ایران، ملت با فرهنگی است و به خصوص مردم آذربایجان که نشان داده‌اند بزرگ هستند.
وی افزود: مطرح کردن این حرف‌ها خوب نیست. فوتبال فراز و نشیب‌های زیادی دارد و تماشاگران احساسی می‌شوند. یک سال خاطرات خوبی با مردم آذربایجان داشتم و امروز هم که وارد تبریز شدم مردم در فرودگاه از من استقبال کردند.
سرمربی استقلال با اشاره به خداحافظی مجیدی از فوتبال گفت: فرهاد مجیدی زحمات زیادی برای استقلال کشید و باید به نبودن او عادت کنیم. در بازی با سایپا هم بدون مجیدی بازی کردیم و او هر جا که هست برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در عرصه مربیگری موفق باشد.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: دیدار استقلال و تراکتورسازی همیشه حساسیت بالایی داشته و چه در تبریز و چه در تهران بازی خوب و با کیفیتی مشاهده کردیم و در بازی فردا نیز ما برنامه ویژه‌ای داریم. باید پل بین خط هافبک تراکتورسازی با انصاری‌فرد و دقیقی را قطع کنیم و نباید این دو مهاجم تراکتورسازی تغذیه شوند.
وی در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش اظهار داشت: روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. برای بازی فردا بیک‌زاده و خسرو حیدری را در اختیار نداریم.
سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه چه تیمی قهرمان نیم فصل خواهد شد، عنوان کرد: اینکه در نیم فصل بالای جدول باشیم خوب است اما قهرمان آخر فصل مشخص می‌شود. ما سال گذشته هم در نیم فصل دوم شدیم اما آخر فصل جام را بالای سر بردیم. به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند و این موضوع فقط در ایران مد شده است.
قلعه‌نویی با بیان اینکه در نیم فصل از تراکتورسازی بازیکنی جذب نخواهند کرد، افزود: قرار است دو بازیکن خارجی جذب کنیم و شاید دو بازیکن هم از تیم‌های دیگر بگیریم. برنامه‌ای برای جذب بازیکنان تراکتورسازی ندارم اما نمی‌دانم تراکتوری‌ها از ما بازیکن می‌خواهند یا نه.
وی درباره بی‌کیفیت بودن لیگ گفت: من هم قبول دارم که لیگ جذابیت بالایی ندارد و این موضوع چند علت دارد. درباره تیم خودمان می‌توانم نظر بدهم و باید بگویم زمان مناسبی برای بدنسازی و ریکاوری نداشتیم. درگیر لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی‌های تیم ملی بودیم و به همین علت بازیکنان ما ریکاوری خوبی نکردند. این استقلال از استقلال مدنظر من فاصله دارد و در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد.
سرمربی استقلال ادامه داد: موضوع دیگری که باعث عدم جذابیت لیگ شده زمین‌های مسابقه است که به جز آزادی ورزشگاه مناسب دیگری در ایران نیست. هر تیمی که در آزادی بازی می‌کند یک فوتبال با کیفیت ارائه می‌دهد و البته شاید سال جام جهانی و اینکه یکسری از بازیکنان مواظب سلامتی‌شان هستند باعث کاهش جذابیت لیگ شده است.
وی در خصوص اینکه تیم‌ها جوانگرایی نمی‌کنند، تصریح کرد: من فقط می‌توانم درباره تیم خودم نظر بدهم چون درگیر لیگ قهرمانان بودیم فرصت جوانگرایی نداشتیم. برای من قهرمانی آسیا در اولویت قرار داشت و به همین علت نتوانستیم جوانگرایی کنیم.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که از داوری بازی فردا نگرانی ندارد، تاکید کرد: باید از این فضاها بیرون بیاییم و به این مسائل نپردازیم. زمانی که در تراکتورسازی بودم در دو بازی داوری به ضررمان شد، یک بار در بازی رفت با سپاهان و یک بار هم در بازی برگشت با استقلال و اشتباهات داوری باعث نتیجه‌ نگرفتن تراکتورسازی شد. هیچ وقت پیش از بازی نمی‌گویم که از داوری نگرانم چون فضای داوری پاک است.
وی افزود: نباید برای خودمان دکان باز کنیم و بگوییم که از داوری نگرانیم. اینکه داور بازی با تراکتورسازی عوض شده برای ما مهم نیست و ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم. در این فصل داوری هم به نفع ما بوده و هم به ضرر ما و در بازی فردا هم هیچ نگرانی بابت داوری ندارم. با بازیکنانمان به زمین مسابقه می‌رویم و کارهای تاکتیکی خودمان را انجام می‌دهیم تا نتیجه بگیریم،‌ هر چند نتیجه دست خداست.
سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه در بازی فردا دو هدف پیش‌رو دارد، گفت: هدف اول ما کسب امتیاز است و هدف دوم کسب کامل امتیاز. اینکه در نیم‌فصل چه تیمی اول و یا دوم می‌شود مهم نیست و دنبال این موضوع نیستیم. اگر بازی‌های تراکتورسازی در این فصل را رصد کرده باشید می‌بینید که این تیم چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد. ما هم این فصل در خارج خانه امتیازات خوبی جمع کردیم و در نیم فصل دوم بازی‌های زیادی در خانه داریم که این به نفع ماست.
به گزارش تسنیم، قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جدایی‌اش از تراکتورسازی چه نتیجه‌ای داشت، عنوان کرد: ما توانستیم در آسیا بین 4 تیم قرار بگیریم و در سال اول هم قهرمان شدیم. این نشان می‌دهد که حضور من در استقلال بی‌نتیجه بوده و چه نتیجه‌ای بهتر از این؟ بنده قصد جدایی از تراکتورسازی را نداشتم و حتی لیست بازیکنانم را به مسئولان باشگاه دادم.
وی ادامه داد: من اگر نمی‌خواستم در تراکتورسازی بمانم هیچگاه لیست نمی‌دادم، حتی مقدمات کار را هم آماده کرده بودم و برنامه‌های اردویی و تمرینی را به مسئولان باشگاه دادم اما بعد از جلسه هیئت مدیره گفتند که شرایط مالی خوب نیست. مربی موفق هم آن کسی است که در نقل و انتقالات بتواند با تفکراتش 12 امتیاز با بازیکنانی که جذب می‌کند بگیرد. زمانی که در تراکتور بودیم 5،6 ماه پرداختی نداشتیم. من هم به مسئولان باشگاه گفتم برای ماندن 3 شرط دارم اول اینکه بازیکنانی که می‌خواهیم در تیم بمانند، دوم اینکه بازیکنانی که قرار است از تیم جدا شوند پولشان را بگیرند و این کار را باشگاه تراکتورسازی نهادینه کند و سوم هم بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم. اگر این 3 کار انجام می‌شد قراردادم را امضا می‌کردم. حتی آقای جعفری به من گفت قراردادت مانند سال گذشته است که من گفتم هیچ ایرادی ندارد.
سرمربی استقلال درباره اینکه قصد بازگشت به تراکتورسازی را دارد، گفت: من هر جایی که مسئولیت دارم فکرم آنجاست. مطمئنا زمانی که قراردادم تمام شود به پیشنهادات فکر می‌کنم. من یک سال خوب را با مردم آذربایجان داشتم. دقت کنید که می‌گویم با مردم آذربایجان یک سال خوب داشتم و توانستم با کمترین هزینه که مدیران باشگاه اعلام کردند 7.5 میلیارد بوده تراکتورسازی را آسیایی کنم. این عملکرد خوبی بود و مردم آذربایجان در هر جای ایران که من را می‌بینند از من تشکر می‌کنند.
قلعه‌نویی اضافه کرد: بازی اولی که تراکتورسازی را در آسیا دیدم لذت بردم و اگر اشتباه نکنم در آن بازی هم تراکتورسازی 3 بر صفر برنده شد. همه مربیان دوست دارند که مربی تراکتورسازی شوند و من حساب مردم آذربایجان را از برخی از آقایان جدا می‌کنم. هنوز هم از مردم آذربایجان به من پیام می‌آید و این بار باید پیام‌ها را نگه دارم تا به شما نشان دهم.
وی در پاسخ به این سوال که در بازی با تراکتورسازی احتیاط می‌کند یا نه، اظهار داشت: برای من هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. من حتی قبل از دربی هم احتیاط نکردم و مقابل استقلال خوزستان با تمام بازیکنان در زمین‌ حاضر شدیم که دو بازیکن اصلی ما مصدوم شدند. من هیچ وقت اینطور فکر نمی‌کنم و با بازیکنانی که داریم بازی می‌کنیم. مطمئنا نیم فصل دوم روند خوبی خواهیم داشت و اگر خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده برسند روند هجومی ما بهتر خواهند شد.
سرمربی استقلال تصریح کرد: مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام خواهیم داد و مطمئنا آنها نیز بازی خوبی انجام خواهند داد. ساختار دفاعی ما بهتر شده است و نیکبخت در بازی قبلی مقابل سایپا به خصوص در نیمه دوم روند خوبی داشته و خیال ما را تا حدودی راحت کرد.


[h=3][/h]
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پيوستن مهاجم داماش به تيم استقلال تهران
1392\08\16 - 6:39 PM
رشت / واحد مرکزی خبر / ورزشی

مهاجم داماش به تیم استقلال تهران پیوست .
باتوجه به فصل نقل و انتقال نیم فصل اول تیم های لیگ برتری فوتبال کشور، بوبکر کبه مهاجم داماش از این تیم جدا و به استقلال تهران ملحق شد .
ملو داسیلوا و جهانگیر عسگری 2 بازیکن دیگر تیم داماش هم از این تیم جدا شدند.
باشگاه داماش با اشاره به اینکه رضایت نامه حلافی نیز آماده است، اعلام کرد: در دیدار سعید حلافی با مدیرعامل این باشگاه قرار شد تا هفته آینده به ماندن یا خروج از فهرست داماش تصمیم گیری و به باشگاه اعلام کند.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مجیدی برای فوتبال زحمات زیادی کشیده بود و ما باید برای بازی کردن بدون او آماده شویم. قلعه‌نویی همچنین عنوان کرد: دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم ولی دوستان تصمیم دیگری گرفتند.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم که به تبریز آمدم و مردم برای استقبالم به فرودگاه آمده بودند که از آنها تشکر می‌کنم. وی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال بیان کرد: مجیدی برای فوتبال زحمات زیادی کشیده بود و ما باید برای بازی کردن بدون او آماده شویم. برای مجیدی آرزوی موفقیت دارم.
قلعه‌نویی گفت: بازی‌های تراکتورسازی و استقلال همیشه حساس بوده است. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و باید برای خط هافبک این تیم برنامه داشته باشیم. نباید اجازه بدهیم انصاری‌فرد و دقیقی تغذیه شوند. سه بازیکن مصدوم داریم که همراه تیم به تبریز نیامده‌اند. بیگ‌زاده و خسرو حیدری نیز در جمع سه نفر غایبان ما هستند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره قهرمانی نیم‌فصل گفت: قهرمانی نیم‌فصل خوب است ولی نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر را مشخص کند.
قلعه‌نویی اظهار داشت: بازیکنی را از تراکتورسازی برای جذب در نیم‌فصل در برنامه‌مان نداریم ولی تلاش خواهیم کرد چند بازیکن خارجی را جذب کنیم. وقتی برای بدنسازی نداشتیم و از آمادگی مدنظرمان فاصله داریم.
وی گفت: به غیر از استادیوم آزادی بقیه زمین‌ها کیفیت خوبی را ندارند و اجازه نمی‌دهند بازی با کیفیتی انجام شوند. برای بازی فردا دو هدف داریم که هدف اول کسب امتیاز است و هدف دوم نیز کسب امتیاز کامل است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مردم آذربایجان ناراحت نباشند اگر می‌خواستم در این تیم نباشم، لیست بازیکن نمی‌دادم. دوست داشتم در این تیم بمانم ولی دوستان تصمیم دیگری گرفتند و آرزوی هر مربی است که مربی تراکتورسازی باشد.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

مجید جلالی گفت:‌ قهرمانی نیم‌فصل می‌تواند امیدوار کننده بوده و درصد ناچیزی از هدفمان می‌تواند باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران اظهار داشت: بازیکنان ما آماده هستند و تیم در شرایط خوبی قرار دارد و باانگیزه هستیم. هر تیمی که به تبریز می‌آید، باید فکر کنیم در بهترین شرایط قرار دارد و برای این موضوع باید خودمان را آماده کنیم. او درباره این که آیا قهرمانی نیم‌فصل را مهم می‌داند یا خیر، اظهار داشت: قهرمانی نیم‌فصل می‌تواند امیدوارکننده و درصد ناچیزی از هدفمان می‌تواند باشد.
سرمربی تراکتورسازی بیان کرد: از هوادارانمان می‌خواهم در تمام طول بازی تیم را تشویق کنند و بهتر است به تیم حریف کاری نداشته باشند. در ارزشیابی‌هایی که داشتیم معدل کیفی ما 62 درصد است.
جلالی در پایان گفت: تا چهارشنبه آینده تعطیل هستیم و بعد از آن اردویی شش روزه را در امارات برگزار می‌کنیم و دو بازی تدارکاتی نیز انجام خواهیم داد و بعد از آن برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم. اگر بتوانیم سه بازیکن در نیم فصل جذب خواهیم کرد.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شاکی جدید استقلال از خط دفاع


پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵
منتظری هفته گذشته به دفتر علی فتح الله‌زاده رفت تا در مورد مطالبات مالی‌اش با مدیرعامل آبی‌ها صحبت کند اما وقتی برای برای چندمین بار نتوانست به پول خود برسد و تنها وعده و وعید شنید، از دست مدیرعامل تیمش به شدت ناراحت شد و از او گلایه کرد.




عرش نیوز:
در فصل جاری یکی از مشکلات اصلی و بزرگ آبی‌ها، بحران مالی بوده که در طول فصل بار‌ها و بار‌ها بازیکنان و اعضای کادر فنی به آن اشاره داشته‌اند و علی فتح ا...‌زاده مدیرامل استقلال را هعنوان مقصر اصلی در این زمینه می‌دانند. حتی کار به جایی رسیده که برخی از بازیکنان رسما نسبت به این مشکل اعتراض کرده و مصاحبه‌های جنجالی و تحریم تمرینات و بازی‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند که آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش استقلال آخرین نمونه از آنهاست.

مشکل آندو هنوز مرتفع نشده که خبر می‌رسد که پژمان منتظری مدافع ملی پوش آبی‌ها به جمع معترضان پیوسته و ظاهرا قصد دارد همانند آندو، مسیر جدایی از استقلال را در پیش بگیرد. در همین رابطه منتظری هفته گذشته به دفتر علی فتح الله‌زاده رفت تا در مورد مطالبات مالی‌اش با مدیرعامل آبی‌ها صحبت کند اما وقتی برای برای چندمین بار نتوانست به پول خود برسد و تنها وعده و وعید شنید، از دست مدیرعامل تیمش به شدت ناراحت شد و از او گلایه کرد. فتح الله‌زاده هم جز اینکه وعده چند روز آینده برای پرداخت پول به این بازیکن را بدهد، چیز دیگری نتوانست بگوید.

هوای جدایی در سر منتظری

پژمان منتظری پس از بدقولی‌های مداوم و پی در پی مسئولان باشگاه استقلال در پرداخت مطالباتش، هوای جدایی به سرش زده است. که به خاطر مشکلات مالی از مسئولان تیمش ناراحت است، ممکن است در نیم فصل دوم راهی چین و یا قطر شود. این بازیکن که در ابتدای فصل از یک باشگاه چینی پیشنهاد جدی و دندان گیری داشت و حتی تا پای عقد قرارداد با چشم بادامی‌ها پیش رفت اما در ‌‌نهایت تسلیم وعده و وعیدهای باشگاه شد و در استقلال باقی ماند و پیشنهاد تیم چینی را به نیم فصل دوم لیگ ایران موکول کرد حالا قصد دارد مذاکراتش را با این تیم دنبال کند و در صورت توافق راهی لیگ چین شود. همچنین این بازیکن از قطر هم پیشنهاد دارد و در صورت دریافت پیشنهاد مالی مناسب از تیم خواهانش این مسئله را نیز بررسی خواهد کرد.

پژمان ممنوع الخروج است؟

پژمان منتظری علاوه بر عدم پرداخت مطالباتش از استقلال با دردسر تازه‌ای نیز روبرو شده که به شدت او را عصبانی کرده است. این بازیکن به تازگی با دردسر مالیاتی روبرو شده است. او باید مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کند و به دلیل همین پرداخت نشدن هم ممنوع الخروج شده است. ظاهرا این مبلغ مربوط به قراردادهای چند فصل اخیر منتظری با استقلال بوده که۸ طبق توافقات قبلی، باشگاه استقلال می‌بایستی مالیات وی را پرداخت می‌کرد اما از پرداخت آن طفره رفته و همین سبب شده تا اداره مالیات حکم ممنوع الخروجی او را صادر کند. گفته می‌شود مشکل منتظری به گونه‌ای است که به این سادگی برطرف نمی‌شود و باشگاه استقلال باید هرچه سریع‌تر اقدام به پرداخت کامل این مبلغ کند چرا که به دلیل تاخیر در پرداخت، جریمه و ضرب العجل برای این مالیات نیز در نظر گرفته شده است. از سویی تیم ملی ایران برای بازی برگشت مقابل تایلند در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا باید به این کشور سفر کند. این سفر در اواخر همین ماه صورت می‌گیرد و شاید منتظری به دلیل مشکل مالیاتی خود نتواند تیم ملی را همراهی کند.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هافیک مصدوم استقلال از ۳ آذر می‌تواند در ترکیب آبی‌ها به میدان برود.
به گزارش پارس به نقل از تسنیم، خسرو حیدری پس از دیدار برگشت برابر اف سی سئول کره جنوبی دیگر نتوانست به دلیل مصدومیت استقلال را همراهی کند. این موضوع باعث بروز شایعات فراوانی شد اما او که در این مدت زیر نظر کادرپزشکی باشگاه استقلال بوده کم کم به شرایط عادی خود بازمی‌گردد و نیازی به عمل جراحی ندارد.
طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، حیدری روز 3 آذر و همزمان با دیدار عقب افتاده این تیم با ملوان می‌تواند آبی‌پوشان را همراهی و در میدان حضور پیدا کند.
هاشم‌ بیک‌زاده دیگر بازیکن مصدوم آبی‌ها که بازی با تراکتورسازی را از دست داده همراه حیدری و با هماهنگی باشگاه استقلال، تیم ملی را در دو بازی مقدماتی جام ملت‌های آسیا برابر تایلند و لبنان که به ترتیب 24 و 28 آبان برگزار می‌شود همراهی نخواهد کرد. او این روزها به فیزیوتراپی می‌پردازد و از نیم‌فصل دوم می‌تواند بازی کند.
تکلیف سیاوش اکبرپور برای بازی روز جمعه با تراکتورسازی، امروز و پس از تست پزشکی مشخص می‌شود. آندرانیک تیموریان که هم گفته می‌شد مصدوم است مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.
 
Similar threads

Similar threads

بالا