► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

كری دسته جمعی استقلالی ها برای پرسپولیس / تصویر
در حاشیه این تمرین دكتر فتح الله زاده در آغوش هواداران قرار گرفت و همراه آنها كری معروف استقلالی ها را بازخوانی كرد. شاید فتح الله زاده خواست با این حركت استقلالی بودنش را بار دیگر برای مردم و هواداران استقلال ثابت كند.


براي ديدن اين عكس با اندازه واقعي اينجا كليك كنيد . اندازه واقعي اين عكس 1000x591 مي باشد
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

استقلال مقابل گسترش فولاد سفيد مي پوشد

تيم فوتبال استقلال تهران در نخستين ديدار خود
در ليگ سيزدهم با لباس دوم خود به ميدان ميرود.

-------------------------
-------------------------------------------------------


به نقل از سايت باشگاه استقلال،
در نشست هماهنگي پيش از بازي تيم هاي استقلال و گسترش فولاد

مقرر شد که

در بازي دو تيم در روز پنج شنبه، تيم استقلال با لباسهاي يکدست سفيد در مقابل يکدست آبي پوشان گسترش فولاد به ميدان برود.

همچنين با توافقات صورت گرفته، هواداران استقلال در طبقه دوم ورزشگاه و پشت نيمکت تيم استقلال مستقر مي شوند
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]حق پخش تلویزیونی لیگ ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد[/h][h=1][/h]به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به طور مکتوب به اظهارات محمد رویانیان در مورد میزان حق پخش تلویزیونی و تبلیغاتی محیطی پاسخ داده است. نامه تاج به شرح زیر است؛

جناب آقای محمد رویانیان

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

با سلام

احتراماً، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و همکاران محترم و با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بازگشت به نامه شماره 879-1/92 مورخ 1/5/1392 موضوع تبلیغات محیطی زمین فوتبال و پخش رادیو تلویزیونی مسابقات لیگ برتر موارد شرح ذیل را به آگاهی می رساند:

با توجه به بعضی موارد مطروحه خصوصاً تأکید بر تضییع حقوق باشگاه‌ها و اعتراض به مدت و مبلغ قرارداد قطعاً مدیریت محترم وقت سازمان لیگ خود پاسخگو خواهند بود. لیکن لازم است جهت استحضار جنابعالی و تنویر افکار عمومی در خصوص اشکالات وارده و ارائه طریق‌های مطروحه به طور اختصار توضیح داده شود.

1- از دید مقررات این بخش عضویت در لیگ توافقی است بین باشگاه و سازمان لیگ که براساس آن باشگاه ملزم به رعایت موارد زیر خواهد بود.

- قوانین و مقررات بین المللی

- مقررات فدراسیون فوتبال

- مقررات لیگ

- آئین نامه ها

- هرگونه توافق از قبیل قراردادهای تجاری، حمایت مالی و پخش رادیو تلویزیونی که توسط سازمان لیگ امضا شده باشد.

2- مدیریت محترم وقت سازمان لیگ به استناد ماده 4 آئین نامه رابطه باشگاه‌ها با لیگ و طبق مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ اقدام به عقد قرارداد تبلیغات محیطی سه ساله و پخش تلویزیونی نموده است که مدت آن قرارداد تا پایان فصل جاری است.

3- براساس ضوابط کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC واگذاری فروش بلیط مسابقات به باشگاه‌ها الزامی است که با توجه به مدارک موجود علیرغم مکاتبات مکرر و متعدد متأسفانه از جانب آن باشگاه امکان انجام نبوده و الزاماً در این راستا این سازمان با حمایت‌های فدراسیون و نهاد ریاست محترم جمهوری رأساً اقدام و انشاءاله پس از انجام تشریفات اداری و مالی باشگاه‌ها مجاز به بهر‌ه‌برداری خواهند شد.

4- به طوریکه مستحضرید درآمد حاصل از فروش تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی از جمله درآمدهای عمومی و متعلق به کلیه باشگاه ها و مبادی ذیربط است که طبق ماده 2-1-4 درآمد ناشی از آن پس از کسر هزینه های مرتبط و تعیین شده باقیمانده مبلغ به نسبت به 80% سهم باشگاه‌ها و 20% مابقی سهم فدراسیون، هیئت‌های فوتبال و سازمان لیگ است که طبق بند 1-2-3 آئین نامه تقسیم می‌شود و سزاوار نیست حقوق متعلق به سایرین صرفاً به لحاظ برخورداری از تعداد تماشاگران بیشتر به دو باشگاه محترم پیروزی و استقلال تخصیص داده شود و بقیه باشگاه‌ها نادیده گرفته شوند اما امکان طرح پیشنهاد افزایش درصد تیم‌هایی که بیشترین پخش را داشته اند به تناسب تعداد بازی های پخش شده آنها متصور است. ضمناً یادآور می‌شود با اصرار و پیگیری بنده حقیر و حمایت فدراسیون مبلغ قرارداد مذکور در سال سوم از هیجده میلیارد تومان به بیست و یک میلیارد و ششصد میلیون تومان افزایش یابد مشروط بر آنکه مدیران محترم باشگاه‌ها در جهت اجرای تعهدات این سازمان به ترتیبی که در قرارداد آمده است امکانات لازم را در اختیار شرکت قرار دهند، که با توجه به پیشنهادات ارائه شده و در مقایسه با دوره های قبل از شرایط نسبتاً خوبی برخوردار است.

5- معهذا علیرغم قرارداد سه ساله قبلی، مدیریت سازمان لیگ معتقد است مبلغ مندرج در قرارداد منعقد شده در خصوص حق پخش تلویزیونی به هیچ وجه پاسخگوی حقوق حقه و نیاز و مخارج فعلی باشگاه‌های لیگ برتر نبوده و باید به شکل منطقی و قانونی نسبت به استیفای حقوق شناخته شده و قابل قبول کلیه باشگاه‌ها همانند همه دنیا اقدام شود.

با نگرشی منصفانه به اقدامات صورت گرفته در دوره قبل با هدف افزایش مبلغ پخش رادیو و تلویزیون توسط فدراسیون فوتبال و به تبع آن سازمان لیگ و مدیران عامل محترم باشگاه‌ها متأسفانه به دلیل محدودیت‌های خاص در مسیر عملیاتی شدن آن میسر نگردید اما کماکان در دست اقدام بوده و این مهم توسط ریاست سازمان لیگ و ریاست فدراسیون به صورت کاملاً جدی و منطقی در حال پیگیری است که در صورت وصول نتیجه مراتب اعلام خواهد شد امید است با تلاش همه جانبه تمامی دست اندرکاران و با حسن توجه و مساعدت مدیریت محترم صداوسیما، نمایندگان محترم مجلس و دولت محترم جمهوری اسلامی ایران در دوره جاری اقدام بایسته به عمل آید.

مهدی تاج

نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]هاشمیان: دولت باید به فدراسیون فوتبال کمک کند/ تحریمها برای تیم ملی مشکل ساز خواهد بود[/h]


وحید هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی شرایط خود در تیم جدیدش، اهدافش برای آینده‌ی مربیگری در آلمان، لزوم تدارک دیدن بازی‌های دوستانه‌ی بزرگ برای تیم ملی و استفاده از فرصت میزبانی جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

* از شرایط خود در تیم جدیدتان، نیندورف بگویید.

حدود 23 روز است که تمرین‌هایمان شروع شده است. به طور منظم تمرین‌ها را انجام داده‌ایم اما متاسفانه 5-4 بازیکن کلیدی ما مصدومیت شدید پیدا کرده‌اند و 3-2 نفر هم بیماری تابستانی گرفته‌اند. اما با این وجود با نفراتی که در اختیار داشتیم تمرین‌هایمان را پی‌گیری کردیم و تا چند روز دیگر در جام حذفی به میدان می‌رویم.

* این رقابت‌ها همان جام حذفی اصلی آلمان است؟

در هامبورگ وضعیت این‌گونه است که تیم‌های رده پایین هامبورگ با هم بازی می‌کنند و بعد در پایان سال قهرمان هامبورگ می‌تواند در جام حذفی سراسری آلمان شرکت کند اما ما نمی‌توانیم در این جام حضور داشته باشیم.

* شما فصل گذشته هم در لیگ دسته 5 آلمان مربیگری کرده‌اید، هدفتان برای آینده چیست؟

در خیلی از کشورها مدرک A یوفا آخرین مدرک است اما در آلمان شما باید مدرک بالاتری داشته باشید تا بتوانید در بوندسلیگا مربیگری کنید. برای این کار نیاز دارید که 12 ماه در رده‌های پایین‌تر مربیگری کنید و من هم به دنبال این هستم که این 12 ماه را بگذرانم.

* امکانات نیندورف نسبت به هالستنبک چگونه است؟

امکانات این تیم از هالستنبک خیلی بهتر است اما نیندورف فصل گذشته نتایج خوبی نگرفت و در هفته‌ی پایانی در لیگ ماندگار شد. آنها 17 باخت و 61 گل خورده داشتند که اصلا آمار خوبی نیست. بازیکن جدیدی هم جذب نکردند و من هم دیر به تیم اضافه شدم و الان هم بازیکنی نبود که بتوانیم جذب کنیم. هدفم این است که در ابتدا دفاع تیم را ترمیم کنیم و بعد به دنبال کسب نتایج خوب باشیم.

* کمی درباره‌ی فوتبال ایران صحبت کنیم، امسال بعضی از ستاره‌های تیم‌های بزرگ لیگ مثل کریمی و جباری به باشگاه‌های دیگری رفتند.

فوتبال حرفه‌ای همین است و یک بازیکن نمی‌تواند تا پایان عمرش در یک تیم بماند. ممکن است اختلاف با مربی یا رییس باشگاه وجود داشته باشد. این موضوع اصلا چیز عجیبی نیست و در همه جای دنیا وجود دارد. همان‌طور که گوتسه از دورتموند به بایرن‌مونیخ رفت.

* امسال سال مهمی برای فوتبال ماست. ما جام جهانی را در پیش داریم اما هم‌چنان مثل سال‌های اخیر در برگزاری بازی‌های تدارکاتی بزرگ مشکل داریم.

ببینید یکی از دلیل‌هایی که تیم‌های بزرگ با ما بازی نمی‌کنند بحث تحریم‌هاست. ما در دوره‌ی قبلی هم در جام جهانی نبودیم. بنابراین تیم‌های بزرگی نیستند که علاقه‌مند به بازی با ما باشند. ما قطعا اگر با تیم‌هایی از همه‌ی قاره‌ها بازی کنیم می‌توانیم خودمان را آماده‌ی دیدار با تیم‌های بزرگ دنیا کنیم. مهم‌ترین چیز این است که قرعه‌کشی جام جهانی انجام شود و ما بر اساس حریفانی که داریم این بازی‌ها را برنامه‌ریزی کنیم.

* با توجه به شرایط فوتبالمان فکر می‌کنید باید در این دوره از جام جهانی برای صعود به دور دوم برنامه‌ریزی کرد یا این‌که این موضوع برای فوتبال ایران بلندپروازی است؟

به نظر من نتیجه‌گیری در جام جهانی خیلی مهم است اما همه‌ی ما می‌دانیم که فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد. فوتبال پایه ما آن‌طور که باید نیست. برنامه‌ریزی طولانی که به نتیجه برسد وجود ندارد. ما حتی اگر به دور دوم جام جهانی برویم هم فوتبالمان زیاد شرایط جالبی ندارد. ما باید برای مربیانمان دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای بگذاریم، بازیکنان و داوران را بیشتر آموزش دهیم، به سمت استعدادیابی برویم و امکانات سخت‌افزاری فوتبال را هم بیشتر کنیم.

* ایران یکی از نامزدهای میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیاست، فکر می‌کنید برای کسب این میزبانی لازم است چه کارها و حمایت‌هایی انجام شود؟

به نظر من این یک فرصت خوب برای فوتبال ایران است که می‌توانیم از آن استفاده کنیم و تا زمانی که به برگزاری این بازی‌ها باقی مانده شروع به ساختن ورزشگاه‌های خوب کنیم. البته در سال‌های گذشته 15-14 ورزشگاه ساخته شد که کیفیتی نداشتند. باید 3-2 ورزشگاه خوب بسازیم و در کنار آن امکانات جانبی مناسبی هم برای آنها در نظر بگیریم. به هر حال این کارها نیاز به هزینه دارد که فکر می‌کنم ایران کشور ثروتمندی است و از این جهت مشکلی وجود نخواهد داشت. من نمی‌دانم که AFC چه الزاماتی برای پشتیبانی دولت از برگزاری این بازی‌ها در نظر گرفته است اما فکر می‌کنم نیاز به کمک همه‌جانبه است و دولت هم باید در این زمینه به فدراسیون کمک کند؛ چرا که میزبانی جام ملت‌ها افتخاری برای فوتبال ما می‌شود، هرچند که من تردید دارم بتوانیم این بازی‌ها را درست برگزار کنیم!
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]ماجدی:علی دوستی مهر بارها خواهان حضور آقایی شد،گفتم مکتوب کنید/سند بیاورند که یک تماس گرفته ام[/h]
سرپرست تیم استقلال گفت:تیم جوانان در حال حاضر در چین به سر می برد و بازیکن گسترش ترجیح داد به اردو نرود.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره موضعش پیرامون اظهارات رسول خطیبی عنوان کرد:موضع من همانی است که قبلا بود.در این مساله با حیثیت من بازی شده است.آن آقای محترمی که چنین بیانانی را فرموده اند،نه 300 تماس،نه 100 تماس،سند یک تماس از سوی من را بیاورند که قضیه روشن شود.یا حتی اگر من با شماره دیگری با سعید آقایی تماس گرفته ام هم حاضرم هر چه می گویند بپذیرم اما اینگونه اتهام زنی را تا آخر پیگیری می کنم.

وی ادامه داد:میرشاد ماجدی را قبول ندارید بروید از علی دوستی بپرسید.او که در تیم جوانان هم مسولیت دارد چند بار در زمانیکه من سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال بودم تماس گرفت و خواهان حضور بازیکن گسترش در تیم جوانان شد.پاسخ من به او این بود که نامه مکتوبش را بزنید تا از طریق هیات فوتبال تبریز اقدام شود.خدا از دلها خبر دارد،از نیات و رفتار ما هم باخبر است.

ماجدی درباره اظهارات سرپرست تیم گسترش فولاد مبنی بر اینکه محمدی؛سرپرست تیم جوانان روز چهارشنبه چند بار با آقایی تماس گرفت اظهار داشت:من که دو هفته است در فدراسیون فوتبال سمتی ندارم اما طبق برنامه قبلی تیم ملی جوانان قصد داشته برای حضور در تورنمنتی به چین برود.سرپرست تیم جوانان با آقایی تماس گرفته که به اردو برود.وقتی قرار است تیم ملی به اردویی برود،نباید بازیکن را آگاه کرد؟تیم جوانان در حال حاضر در چین به سر می برد و بازیکن گسترش ترجیح داد به اردو نرود.

وی درباره اظهارنظر امیر قلعه نوعی پیرامون تمجید از آقایی در فاصله چند روز مانده به بازی گفت:ایرادی دارد که سرمربی تیم حریف نقاط ضعف و قوت تیم حریف را بیان کند؟ما با سپاهان بازی داریم،اگر الان بگوییم مجتبی جباری نقش مهمی در سپاهان دارد؟گروه آنالیز استقلال یک هفته تلاش می کرد تا گسترش را آنالیز کند.در این آنالیزها به این برداشت رسیدند که شماره 40 حریف خطرناک است.اگر شوت این بازیکن در نیمه اول مسابقه پنجشنبه شب گذشته به گل تبدیل می شد،آقایان رویشان می شد اتهاماتشان را اینگونه وارد کنند؟
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

واکنش سید حسن خمینی به گل 40 متری مهدی رحمتی
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت:قلعه نویی از دیدن محل سکونت امام (ره) بسیار متأثر شد.






جام ورزشی، امیر عرب در خصوص دیدار شب گذشته سرمربی استقلال و همراهان از جماران و محل سکونت امام خمینی(ره)اظهار داشت:در ماه مبارک رمضان و ماه بهار قران ما به جماران رفتیم.آقای قلعه نویی ونبی و ...حضور داشتند.ما واقعا متأثر شدیم.رهبر یک مملکت در یک اتاق زندگی می کرد و چقدر ساده زیست بود.
وی افزود:نکته ای که برای من خیلی جالب بود این بود که اشک در چشمان آقای قلعه نویی حلقه زد.او فضا را که دید واقعا متأثر شد.قلعه نویی می گفت کاش امام زنده بود و ما به دیدار ایشان می رفتیم.
عرب ادامه داد:بعد از آن به دیدار سید حسن،نوه امام رفتیم.آقای قلعه نویی در ابتدا صحبت کرد.او به مسایل مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت:من سرمربی باید به فکر اسپانسر باشم و بازی تدارکاتی جور کنم.در حالی که وظایف سرمربی این نیست.مدیرعامل ما باید صبح تا شب دنبال پول باشد.من از شما که به دولت جدید بسیار نزدیک هستید می خواهم تا وزیر ورزش آینده به استقلال و پرسپولیس که دو بال تیم ملی هستند کمک ویژه کند.
معاون اجرایی استقلال ادامه داد:قلعه نویی در ادامه صحبت هایش تأکید داشت که وزیر ورزش آینده حتما باید در فضای ورزش بوده و تجربه فعالیت در این حوزه را داشته باشد.چرا که در این صورت تصمیماتی که گرفته می شود تخصصی تر خواهد بود.
عرب افزود:بعد از آقای قلعه نویی آقای نبی حرف زد و اظهارات آقای قلعه نویی را تأیید کرد و دست آخر هم آقای فائقی صحبت کرد.او گفت که هر کمکی که از دستش برآید برای ورزش انجام می دهد.

عرب در خصوص اینکه نوه امام(ره) شوخی خاصی با قلعه نویی نکرد گفت:ایشان گفت که می داند باد باعث شده توپ برود توی دروازه استقلال. نوه امام اصرار داشتند که ما افطار بمانیم اما ما ضمن عذرخواهی از محضر ایشان مرخص شدیم.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

در این دیدار که از ساعت 22:15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد، ابتدا تیم میزبان با گل دقیقه 18 مهرداد بایرامی از استقلال پیش افتاد. در ادامه اما آرش برهانی توانست در دقیقه 33، بازی را به تساوی بکشاند. اگرچه که هر دو تیم در ادامه کار، فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت، این فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال بود که با استفاده از تجربه خود، در دقیقه 88 توانست برای استقلال گلزنی کند تا این بازی با برتری 2 بر یک استقلال به پایان برسد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، اولین دیدار تیم استقلال در لیگ سیزدهم با برتری 2 بر یک قهرمان دوازدهمین دوره لیگ همراه بود.
در این دیدار که از ساعت 22:15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد، ابتدا تیم میزبان با گل دقیقه 18 مهرداد بایرامی از استقلال پیش افتاد. در ادامه اما آرش برهانی توانست در دقیقه 33، بازی را به تساوی بکشاند. اگرچه که هر دو تیم در ادامه کار، فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت، این فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال بود که با استفاده از تجربه خود، در دقیقه 88 توانست برای استقلال گلزنی کند تا این بازی با برتری 2 بر یک استقلال به پایان برسد.
حسین زرگر داور این دیدار، در نیمه دوم، حنیف عمران زاده را با کارت زرد جریمه کرد. اما جی لوید ساموئل در دقیقه 85 بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا استقلال 5 دقیقه پایانی بازی را 10 نفره دنبال کند.
ترکیب استقلال مقابل گسترش فولاد:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیگ زاده، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، پژمان نوری(63-احمد جمشیدیان)، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی(55-فرهاد مجیدی) و محمد قاضی


 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سمت راست آبي ها کابوس همه تیم ها می شود!


جوان ایرانی: خسرو حیدری یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان تیم استقلال در بازی با گسترش فولاد تبریز بود. این بازیکن در ارتباط با بازی پنج شنبه شب تیمش گفت: «بازی خوبی انجام دادیم. باید توجه داشت که این اولین بازی ما بود و ما لیگ را با شرایط خاصی آغاز کردیم. ما مجبور بودیم تمریناتمان را کمی دیرتر آغاز کنیم. با این وجود همه دیدند که خیلی زود با شرایط وقف پیدا کردیم. دلیل اینکه کمی سنگین بودیم این بود که بدنسازی ما تازه به اتمام رسیده و خواهید دید که هفته به هفته بهتر خواهیم شد.»


حیدری همچنین در مورد این مساله که بیشتر حملات استقلال روی او متمرکز شده بود اظهار داشت: «من تنها وظیفه ام را انجام دادم. خوشحالم از اینکه توانستم درخواست کادر فنی را به اجرا در بیاورم. کادر فنی معتقد بود گسترش فولاد از ناحیه چپ تیمش دچار ضعف است و از من خواسته شد بود از این سمت حملات بیشتری انجام بدهم.»


هافبك ملي پوش استقلال در خصوص نبود حمودی و هماهنگی که این دو در فصل قبل رقابت های لیگ برتر داشتند گفت: «من و حمودی خیلی با هم هماهنگ بودیم و واقعا دوست داشتم که در استقلال بماند، اما هر کسی خودش برای آینده اش تصمیم می گیرد. من سعی می کنم همین هماهنگی را با پژمان هم بدست بیاورم و اعلام می کنم همچنان سمت راست استقلال کابوس هر تیمی خواهد بود.»


خسرو حیدری در خصوص نداشتن مهاجمان سرزن و اینکه این مسئله باعث هدر رفتن سانترهای او خواهد شد معتقد است: «اینگونه نیست و من سعی می کنم هدفمند سانتر کنم. علاوه بر این اعتقاد دارم ما سرزن های خوبی مثل قاضی و عمران زاده را داریم و از این جهت مشکلی حس نخواهد شد.»

او در پایان در خصوص پیروزی دیگر مدعیان همچون سپاهان و پرسپولیس گفت: «ما کاری به هیچ کدام از تیم های دیگر نداریم و تنها به خودمان فکر می کنیم. اینکه تیم های دیگر هم در مسابقات خود پیروز می شوند، نشان از لیگ خوب و پویایی است که در پیش داریم.»
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ماجدي: بازيکنان ابزار نيستند



به گزارش عرش نیوز،ميرشاد ماجدي در مورد اظهارات کي روش مبني بر اينکه عدم حضور استقلال در 4 هفته ليگ به خاطر ليگ قهرمانان آسيا نامسئولانه است، گفت: ما تابع سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال هستيم و اگر آنها به ما دستور بدهند که در ليگ قهرمانان آسيا شرکت نکنيم همين کار را انجام خواهيم داد. تمام حرف ما اين است که بازيکنان ابزار نيستند، بازيکن هستند و بايد به آنها استراحت کافي داده شود.

به گزارش فارس،سرپرست استقلال در مورد اينکه کي روش از باشگاه ها انتقاد کرده که چرا از بازيکنان جوان استفاده نمي کنند و پيشنهاد برگزاري جام حذفي بعد از ليگ را داده است، گفت: نمي دانم همانطور که گفتم تابع سازمان ليگ و فدراسيون هستيم و اگر اينگونه است شايد بهتر باشد در جام حذفي با تيم اميدمان شرکت کنيم. زيرا در آن زمان ديگر بازيکنان ملي پوش را به خاطر حضور در جام جهاني در اختيار نداريم.


+++++++++++++++++++

تیموریان به سپاهان می رسد



قانون آنلاین- شاید اگر استقلال در هفته دوم با جدی ترین رقیبش در راه قهرمانی لیگ برتر روبه رو نمی شد امیر قلعه نویی به دلیل دوری تیموریان و نکونام از تمرینات گروهی یک هفته دیگر قید استفاده از این دو بازیکن را می زد، اما اهمیت سه امتیاز این مسابقه و حساسیت هایی که در فصل نقل و انتقالات برای هواداران دو تیم ایجاد شد بی تردید باعث می شود سرمربی استقلال بهترین ترکیب ممکن را برای رویارویی با سپاهان انتخاب کند.
چهره ویژه رویارویی استقلال و سپاهان مجتبی جباری است و قلعه نویی برای مهار بازیساز اصلی سپاهان برنامه های ویژه ای را در سرر دارد. آندرانیک تیموریان در اولین بازی خود با پیراهن استقلال در فصل جدید ماموریت دارد اجازه خودنمایی به بازیکنی که سال ها در تیم های پایه و بزرگسالان استقلال با او همبازی بوده، ندهد. تنه به تنه شدن آندو و جباری ناب ترین صحنه های مصاف استقلال و سپاهان را خلق می کند، جایی که جنگجوترین هافیک حال حاضر فوتبال ایران مقابل باهوش ترین بازیساز لیگ برتر قرار می گیرد و چه بسا حتی نتیجه بازی مستقیما به برنده این نبرد وابستگی داشته باشد. با حضور آندو در خط میانی، نکونام می تواند کمی آزادتر از فصل گذشته روبه جلو حرکت کند تا به این ترتیب یکی دیگر از دوئل های تماشایی بازی بین او و امید ابراهیمی سپاهان شکل بگیرد. این بازی پر است از دوئل های دیدنی اما آنچه در تقابل تیموریان و جباری اتفاق می افتد مطمئنا حساسیت های بیشتری را برمی انگیزد.

__________________
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اطلاعیه سازمان لیگ در مورد خرید اینترنتی بلیت مسابقه استقلال - سپاهان



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ، به اطلاع کلیه تماشاگران محترم می رساند جهت رفاه حال شما عزیزان در مسابقه استقلال- فولاد مبارکه سپاهان نیز فقط بلیت موقعیت جایگاه شش هزار نفری شامل بلوکهای ا الی 7 طبقه اول ورزشگاه آزادی، به صورت اینترنتی به فروش می رسد.


در هفته های آتی لیگ با آشنایی بیشتر شما عزیزان با فرآیندهای خرید بلیت الکترونیکی مسابقات، فروش اینترنتی بلیت به تمام طبقه اول و در ادامه به کل ورزشگاه توسعه خواهد یافت. فروش اینترنتی بلیت مسابقه استقلال- فولاد مبارکه سپاهان، راس ساعت 10 صبح 6 مرداد ماه آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است افرادی می توانند بلیت اینترنتی این مسابقه را تهیه کنند که قبل از شروع فروش اینترنتی، کارت تهیه کرده و کارت به دستشان رسیده باشد. باقی مانده بلیت های جایگاه (در صورت وجود) پس از فروش اینترنتی، در ورزشگاه بصورت کارت بی نام به فروش می رسد.

به گزارش فارس، دیدار استقلال و سپاهان در روز پنج شنبه و از هفته دوم لیگ برتر برگزار می شود.

__________________
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آماده باش قلعه نویی به نکونام و تیموریان
استقلال به دنبال زهر چشم گرفتن از سپاهان


XxX



محرومیت ساموئل دردسری است که امیر قلعه نویی را سخت به تکاپو انداخته تا 2 مهره کلیدی اش یعنی نکونام و تیموریان را هرطور شده به بازی هفته دوم مقابل سپاهان برساند و برای آن ها دستور آماده باش صادر کند...



به گزارش قدس آنلاین، برنامه ریزی استقلالی ها برای بازی هفته دوم مقابل سپاهان لحظاتی پس از بازی با فولاد گستر تبریز شروع شد.

شاید اگر جی لوید ساموئل با محرومیت از بازی دوم تیمش مواجه نمی شد امیر قلعه نویی برنامه ریزی پیرامون بازی دوم تیمش مقابل سپاهان را به روزهای آینده موکول می کرد اما غیبت قطعی یکی از مردان کلیدی استقلال سبب شد امیر قلعه نویی با عجله و وسواس خاصی به بازی هفته دوم بنگرد.


از این رو او در همان تبریز از دستیارانش خواست فی الفور به نکونام برای بازی هفته آینده آماده باش دهند.

دستیاران قلعه نویی هم تماسی کوتاه با نکونام داشتند و پیغام امیر قلعه نویی را به جواد رساندند و به او گفتند باید هرطور شده خودش را آماده این بازی مهم کند.

البته آندرانیک تیموریان هم هست.

این یکی اما با وضعیت پیچیده ای رو به رو است. دست آندو در بازی با کره جنوبی شکست و از چند نقطه آسیب دید اما قلعه نویی پیگیر وضعیت این بازیکن هم بود و از دستیارانش خواست به آندو هم آماده باش نصفه و نیمه بدهند که شاید بالاجبار در بازی با سپاهان از این هافبک میانی نیز استفاده کند.


شاید اگر ساموئل با محرومیت مواجه نمی شد امیر قلعه نویی این قدر از خود حساسیت به خرج نمی داد اما این محرومیت دست نیاز او را به سوی دو بازیکن کلیدی اش دراز کرده است.

استقلال و سپاهان بازی بسیار حساسی است که جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و گویا امیر قلعه نویی می خواهد همین ابتدای کار وهمچون بازی های فصل گذشته لیگ زهر چشم را از جدی ترین رقیبش بگیرد
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خطیبی لیگ برتر را با لیگ یک اشتباه گرفته!



به گزارش پارس،شاهرخ بیانی در گفت وگو بافارس، در خصوص صحبت های کارلوس کی روش، عنوان کرد: متاسفانه صحبت هایی شده که نمی دانم علت آن چیست! فوتبال ما اینقدر بدبخت شده که باید یک فرد به این راحتی در باره آن صحبت کند. او فکر می کند که ما برای اولین بار راهی جام جهانی شدیم.

وی ادامه داد: تیمی که در جام حذفی قهرمان شود به مسابقات آسیایی می رود. همه تیم ها سرمایه گذاری می کنند تا قهرمان شوند. هواداران از ما انتظار دارند. نمی دانم چرا به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توهین می کنند؟ برای ما که در قاره آسیا زندگی می کنیم این مسابقات معتبر و افتخار است. همانطور که جام جهانی برای تیم های مختلف دارای اعتبار است.

آنالیزور استقلال با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی نسبت به کادر پزشکی هم دخالت می کند، خاطرنشان کرد: ما بهترین دکترها را در تیم خود داریم. نوروزی بهترین دکترها در آسیا و اروپاست. آن وقت سرمربی تیم ملی خیلی راحت به این مسائل پزشکی ایراد می گیرد.

وی یادآور شد: او دنبال بهانه گیری است و نمی خواهد کار کند. این لحن یک مربی سطح بالا نیست. در تمام دنیا بازیکن در باشگاه ها ساخته می شود و به تیم ملی می آید. مربی تیم ملی باید بازیکنان را انتخاب کند و وقت هماهنگی با آنها را ندارد. اینکه تیم ملی در مسابقات اخیر توانست نتیجه بگیرد به این دلیل است که طرز تفکر جدید در تیم ملی حکمفرما شد. کی روش برای صعود تیم ملی به جام جهانی از بازیکنان کلیدی استقلال استفاده کرد. این هم به آن دلیل بود که منصوریان به او کمک کرد. خودش هم باورش نمی شد که تیم ملی ببرد.

بیانی در مورد شرایط استقلال تصریح کرد: نفراتی که قلعه نویی مدنظرش بوده را فتح الله زاده جذب کرده و تیم خوبی داریم اما تا زمانی که تاکتیک های امیرخان بخواهد پیاده شود، نیاز به زمان داریم. آندو به استقلال پیوست و نکونام هم به تیم برگشت تا شرایط خوبی داشته باشیم. بازیکنان جدید هم که جذب کردیم شرایط خوبی دارند.

وی در مورد حواشی که پس از دیدار مقابل گسترش فولاد به وجود آمده، گفت: متاسفانه سرمربی حریف بازی ها را با لیگ یک اشتباه گرفته است. او باید در صحبت های خود تجدیدنظر کند استقلال آنقدر بزرگ است که احتیاج ندارد با هیچ بازیکنی صحبت کند. من نمی دانم چرا در تبریز به سرمربی تیم ما توهین شده، آیا او که تیم را آسیایی کرده باید اینگونه با او برخورد کرد. حداقل می توان توهین نکرد. باید جلوی این مسائل گرفته شود.

آنالیزور استقلال در مورد دیدار هفته آینده سپاهان در رویارویی مجتبی جباری با آبی پوشان یادآور شد: جباری بازیکن استقلال بوده و برای این تیم زحمت کشیده است، باید به او احترام بگذاریم. حالا طرفداری ممکن است کسی را دوست داشته باشد یا نه اما نباید توهین صورت بگیرد. به هرحال شرایط طوری شده که او در استقلال حضور ندارد. نباید یادمان برود که او چه کمک هایی به استقلال کرده است. روزی که پدرش فوت کرده بود، از این موضوع اطلاع نداشت و برای استقلال بازی کرد و یک گل و یک پاس گل داد. به هرحال علی حمودی هم از استقلال جدا شده اما نباید هیچ توهینی صورت بگیرد. باید تماشاگران استقلال نشان بدهند که بهترین هواداران در کشور هستند.

وی در مورد بازی عنوان کرد: بازی سختی داریم به هرحال تیم های مدعی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی زمانی که رو در روی یکدیگر بازی می کنند، فینال به حساب می آید. رویارویی این تیم ها همیشه حساس بوده مخصوصا که هنوز در ابتدای فصل هستیم و تاکتیک های سرمربی اجرا نشده. امیدوارم با رسیدن آندو و جواد مشکلی نداشته باشیم. همچنین شرایط بیک زاده و جمشیدیان هم مهیا شود تا آنها در این بازی حاضر شوند.

__________________
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

درخواست اکبرپور از هواداران استقلال


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سیاوش اکبرپور طی گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی در هفته های اول لیگ خیلی سخت است، گسترش فولاد هم به عنوان یک تیم جوان و پرانگیزه به مصاف ما آمد و واقعا بازی آسانی نداشتیم، اما خوب بازی کردیم و توانستیم سه امتیاز بازی را متعلق به خود کنیم، هرچند که من اعتقاد دارم اگر بیشتر قدر فرصت های مان را می دانستیم حتی می توانستیم 5،4 گل بزنیم.
اکبرپور با ابراز ناراحتی از جو ورزشگاه تبریز، اظهار داشت: اصلا انتظار بازی در چنین جوی را نداشتم، به نظرم این تعداد تماشاگری که در طول بازی فحاشی می کردند اصلا هوادار تراکتور یا گسترش فولاد نبودند. یکی به آنها خط داده بود تا علیه امیر قلعه نویی و بازیکنان استقلال فحاشی کنند. در این چند سالی که در تبریز رفت و آمد داشتم همیشه هواداران و مردم تبریز را آدم های خیلی فهمیده و بافرهنگی دیدم و به خاطر همین مطمئنم این تعداد هواداری که علیه قلعه نویی شعار دادند هوادار فوتبال نبودند.
اکبرپور در پایان در خصوص بازی با سپاهان هم گفت: حریف ما تیم خوب و آماده ای است و امسال هم به نظر من رقابت برای قهرمانی بین استقلال و سپاهان است. از این رو ما کار آسانی برای برد نداریم اما حتما در این بازی هدف مان فقط کسب سه امتیاز است تا به دومین برد خود برسیم. من از هواداران استقلال می خواهم که برای حمایت از تیم حتما به ورزشگاه بیایند. این بازی می تواند یک دیدار جذاب و تماشاگرپسند باشد و از این رو حضور هواداران در استادیوم بیشتر به زیبایی های آن می افزاید و می توانیم با حمایت آنها به یک برد شیرین و حساس دست پیدا کنیم.

__________________
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


برنامه سفر استقلال به شیراز مشخص شد


برنامه سفر تیم استقلال به شیراز، برای رویارویی با فجرسپاسی در هفته سوم مسابقات مشخص شد.
بر این اساس، تیم استقلال روز یکشنبه هفته آینده با پرواز ساعت ۱۶:۴۰ به شیراز سفر می کند. با توجه به برگزاری بازی در ساعت ۲۲:۱۵ روز دوشنبه، آبی پوشان بعد از بازی در شیراز خواهند ماند و با پرواز ساعت ۱۰:۳۰ صبح سه شنبه به تهران برمی گردند.
گفتنی است؛ تیم استقلال طی مدت حضور در شیراز در هتل چمران اقامت خواهد داشت.

__________________
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اتهامهایی که مرغ پخته را هم می خنداند: قطار استقلال تا قهرمانی به سنگپرانها توجه نمی کند


*محمد سررشته داری

اتهام می زنند تا بیشتر در رسانه ها باشند
اتهام می زنند تا باخت خود را توجیه کنند و اگر به شعارهای ورزشگاه دقت کنید لابد به این نتیجه می رسید که این ماجرا از قبل طراحی شده بود و قرار بر این بود که اگر استقلال باخت برد خودشان را پر رنگ تر جلوه بدهند و اگر برد آن را کم ارزش کنند
استقلال باید از نظر روامی خودش را با این موارد هماهنگ کند چرا که زه نظر می رسدامسال از این موارد بیشتر از قبل برخورد خواهد کرد
دلیل این پیشبینی هم واضح است چرا که استقلال حالا زیادی بزرگ شده و به نظر می رسد که حالا همه لیگ با هم برای پایین کشیدن این تیم به اتحاد رسیده اند
به یاد یک جمله زیبا افتادم که می گفت خدا دوبار به انسانها می خنذ بار اول زمانی است که همه دست به دست هم می دهند تا یک نفر را پایین بکشندوباردوم زمانی است که همه دست به دست هم می دهند تا یک نفر را بالاببرند
بله عزت وذلت دست خداست و نه هیچکس دیگری
استقلال به هشت تیم آسیا رسیده وتیمی بسته که امید اول قهرمانی در آسیاست و در پی ستاره سوم است اما این مهم برای خیلی ها خوش نمی آید به هر حال باید توجه داشت که اینجا ایران است و نه تنها به استقلال کمک نمی شود تا قهرمان قاره شود بلکه همه می آیند تا این تیم را زمین بزنندتا مبادا کسی در آن بزرگ شود
بادرک این شرایط باید تاکید کرد که آنها نا خواسته در حال کمک کردن به استقلال هستند چرا که استقلال دقیقا می داند که روز به روز دشمنانش در حال اضافه شدن هستند و این یعنی موفقیت چرا که می گویند درجه موفقیت خود را از تعداد دشمنانت بفهم و حالا استقلال روز به روز بیشتر دشمن پیدا کرده و هرروز بادشمنان بیشتری مواجه می شود تا با قهرمانی در آسیا از همه جلو نزند
این قصه آخری خودش برای خودش داستانها​
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بيگ زاده : بد موقعي مصدوم شدم اما تا ده روز ديگر مي رسم / تيم ما پرمهره است و بازيكنان با انگيزه اي داريم / سپاهان جدي ترین و سخت ترين حريف ما است / تيم تايلندي اگر خوب نبود به 8 تيم برتر آسيا نمي رسيد / قلعه نوعي هميشه پيگير كار بازيكنانش است


سايت گل – هاشم بيگ زاده يكي از بازيكنان موثر استقلال است كه پس از انجام بازي هاي خوبش در تيم ملي به يكي از بازيكنان محبوب هواداران تبديل شده است . بيگ زاده كه در بازي با گسترش فولاد تبريز آسيب جزئي ديده است بازي حساس استقلال و سپاهان را از دست داد. اگر چه هاشم تا ده روز آينده دوباره به شرايط بازي برمي گردد. بيگ زاده كه قطعاً جايش در بازي با سپاهان خالي است در مصاحبه با سايت گل از شرايط خودش و استقلال گفت.اين مصاحبه را بخوانيد.

هاشم بازي اول را با برد پشت سر گذاشتين اما با يك سري از حاشيه ها ؟
خب بازي خيلي خوبي بود حريف ما تازه به ليك برتر آمده بود و پر از انگيزه بود البته ما هم براي برد به تبريز رفته بوديم و توانستيم اين سه امتياز را بگيريم. البته اين را هم در نظر داشته باشيد كه تيم ما كمي ديرتر شروع كرده هنوز به هماهنگي لازم نرسيديم اما خدا رو شكر كه توانستيم قدم اول را محكم برداريم. در مورد حاشيه هاي اين بازي هم بايد بگويم كه من به عنوان بازيكن تيم به خودم اجازه نمي دهم در اين مسائل دخالت كنم اما اين را براي تيم هاي بزرگ هميشه حاشيه مي سازند.

از بازي خودت و تيمي استقلال اين فصل جمع كرده راضي بودي؟
در اين مورد مربي بايد نظر بدهد اما بايد بگويم كه در كل بازي خوبي بود ولي متاسفانه از ناحيه چهارسر ران آسيب ديدم و درد زيادي را متحمل شدم ام آر آي گرفتم و بعد از بازديد پايم توسط دكتر نوروزي ايشان صلاح ديدند كه ده روز تا دو هفته بايد استراحت كنم و عملاً بازي با سپاهان را از دست دادم.

بازي خيلي مهمي بود ناراحت نيستي ؟
خب بچه ها هستند و تيم ما هم تيم پر مهره اي است كه بچه هايش انگيزه زيادي دارند و واقعيتش در اين تيم مهم شخص نيست. مهم تيم است و هر چند من از بچه ها دورم اما دعا مي كنم كه سپاهان را شكست دهيم چرا كه سپاهان سخت ترين و جدي ترين حريف در ليگ است و نسبت به پارسال هم قوي تر شده اما ما مي توانيم با حمايت هواداران آنها را شكست دهيم.

گفتي سپاهان از پارسال قوي تر شده ، آيا براي استقلال هم اين اتفاق افتاده است؟
ما شايد چند بازيكن را از دست داده باشيم اما در همه نقاط زمين حسابي تقويت شديم و خيلي خوب و آماده هستيم البته هنوز به آن تيمي كه مي خواهيم نرسيديم و زمان مي خواهيم اما اين را هم در نظر داشته باشيد كه ما ديرتر از تيم هاي ديگر شروع كرديم و مطمئناً بازي به بازي بهتر مي شويم.

نظرت در مورد قرعه آساني كه با تيم تايلندي در جام باشگاه هاي آسيا داريد چيست؟
از همين تيم هاي آسان بايد بيشتر ترسيد. تيمي كه روبروي ماست شايد اسمي نباشد اما قطعاً تيم قدرتمند و چقري است كه به اينجا رسيده بله قرعه اي كه نصيب ما شده قرعه خوبي است اما تيمي كه روبروي ما قرار گرفته تيم خوبي است اگر نبود در 8 تيم حضور نداشت.

قلعه نوعي از مسدوميت تو ناراحت نشد؟
خب با دكتر نوروزي كه صحبت مي كردم گفت كه اميرخان ناراحت شده است آقاي قلعه نوعي هميشه دلش براي شاگردانش مي سوزد و پيگير مشكلات بازيكنانش است خب قطعاً از مسدوميت من ناراحت شده اما من فقط مي توانم در كنار تيم باشم و براي تيم دعا كنم و استراحت كنم و سعي كنم خيلي زودتر خودم را برسانم تا با حمايت هواداران بتوانم به تيم خود خدمت كنم.

حرف خاصي نداري؟
فقط از هواداران استقلالي مي خواهم به ورزشگاه بيايند و تيم محبوبشان را تشويق كنند تا به لطف خدا بتوانيم با شكست سپاهان يك گام بزرگ در شروع ليگ برداريم.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

نشست خبري سرمربيان استقلال و سپاهان 9 مرداد برگزار مي شود



به گزارش خبرگزاري موج به نقل از سايت سازمان ليگ، برنامه نشست خبري پيش از مسابقه سرمربيان در تهران در هفته دوم ليگ برتر به شرح زير است:

چهارشنبه 9 مرداد ماه ساعت 13 نشست خبري مربيان استقلال و سپاهان
نشست خبري کرانچار سرمربي سپاهان ساعت 13
نشست خبري قلعه نويي سرمربي استقلال ساعت 13:30
پنجشنبه 10 مرداد ساعت 13 نشست خبري مربيان نفت تهران و صباي قم
نشست خبري محمد مايلي کهن سرمربي صبا ساعت 13
نشست خبري يحيي گل محمدي سرمربي نفت تهران ساعت 13:30
مسابقات هفته دوم ليگ برتر در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي شود.


++++++++++++++++++++++++++++++++++++


استقلال برای مشخص شدن وضعیت کرار از فیفا استعلام بگیرد



باشگاه استقلال چند روز قبل برای اینکه با خیال راحت با جاسم کرار بازیکن عراقی که این روزها برای تیم نجف بازی می کند، قرارداد امضا کند و نام او را به سازمان لیگ بدهد، از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست استعلام کرد اما مسئولان AFC در نامه ای خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده باید برای مشخص شدن این وضعیت، قرارداد کرار با باشگاه نجف به فیفا ارسال شود و فدراسیون جهانی در این باره نظر بدهد.

قرار است جاسم کرار قرارداد خود را برای روابط بین الملل سازمان لیگ ارسال کند و سپس مسئولان روابط بین الملل سازمان لیگ از فیفا استعلام لازم را بگیرند.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

شانس بیشتر تیموریان نسبت به نکونام برای بازی مقابل سپاهان


به گزارش نامه، استقلال در هفته نخست لیگ برتر در حالی به مصاف گسترش فولاد رفت که آندرانیک تیموریان و جواد نکونام را در اختیار نداشت و ساموئل در پست هافبک دفاعی بازی کرد.

ساموئل در آن دیدار اخراج شد و بازی بعدی برابر سپاهان را از دست داد و احتمالا برای بازی بعدی از بین نکونام و تیموریان، یک بازیکن از ابتدا به میدان می رود.

نکونام دیرتر از سایرین به تیم ملحق شد و تیموریان نیز با وجود آسیب دیدگی از ناحیه دست درتمرینات حضوری فعال داشت و اکنون در آمادگی به سر می برد.

با توجه به ناآماده بودن نکونام احتمالا تیموریان در دیدار مقابل سپاهان از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد.

__________________
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] مخالفت قلعه‌نویی با درخواست کی‌روش

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92050804079
سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۴



سرمربی استقلال با اشاره به اینکه حرفهای کی روش را نخوانده می گوید با حضور ملی پوشان تیمش در اردوی تیم ملی همزمان با برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مخالف است.
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین دیروز استقلال درباره دیدار استقلال وسپاهان گفت: دیدار استقلال و سپاهان همیشه فینال‌گونه است و هیچ ارتباطی به جایگاه آنها در جدول ندارد. این دیدار بازی حساسی است و فراموش نکنید سپاهان تیم خوبی است. از سویی استقلال هم نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته و ما نیز تیمی بهتر از سال گذشته در همین زمان‌مان هستیم. سپاهانی‌ها زودتر از ما تمریناتشان را شروع کردند و از این جهت از ما جلوتر هستند. برخی از بازیکنان ما حتی 10 جلسه هم با ما تمرین نکردند.
سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با مجتبی جباری اظهار کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم که به جباری بی‌احترامی نکنند. در هر خانواده‌ای بین پدر و پسر اختلاف ایجاد می‌شود. آقای فتح‌الله‌زاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده و جباری به هر دلیلی از استقلال رفته و نباید مورد بی‌مهری قرار بگیرد.
وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم جای جباری تصمیم بگیرم، شاید روزی به استقلال بازگردد. پیرلو از میلان به یوونتوس رفت و بار دیگر به میلان بازگشت اما هیچ‌گاه مورد بی‌احترامی قرار نگرفت. هم جباری به فتح‌الله‌زاده و هم فتح‌الله‌زاده به جباری علاقه‌مندند. فتح‌الله‌زاده در مواقع زیادی هوای جباری را داشته، جباری هم در موارد بسیاری به استقلال کمک کرد. به همین دلیل از هواداران می‌خواهم به حریفمان احترام بگذارند.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که وضعیت مصدومان تیمش چگونه است، خاطرنشان کرد: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم. جمشیدیان احتمالا جراحی می‌کند و بیک‌زاده چهار هفته‌ای با ما نخواهد بود.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره مواضع کی‌روش و صحبت‌های او گفت: او در جلسه اخیرش موضعش را تغییر داده. طبیعتا در لیگ قهرمانان آسیا، ملی‌پوشان کنار تیم خواهند بود. خود آقای کی‌روش می‌داند که هر سه بازی آخر تیم ملی برای جام جهانی به لیگ توجه کرده است. او با فکر استقلال و بازیکنان همین لیگ تیم ملی را به جام جهانی برده است. این نگاه من به فوتبال است که باید به لیگ و مسوولانش احترام گذاشت. آقای کاظمی سالیان سال به فوتبال ما خدمت کرده‌اند و باید حرمت ایشان و سازمان لیگ حفظ شود.
قلعه‌نویی در پایان و در رابطه با جلسه‌اش با هاشمی رفسنجانی گفت: من یک انسان ورزشی هستم و آدم سیاسی نیستم. در هیچ محفل سیاسی نبوده‌ام و به آقای هاشمی گفتم که ورزش وقتی وزارتخانه شد، آنقدر ورزش قدرت داشت که از چندین گزینه‌اش در شورای عالی ورزش یک نفر را وزیر کند. به او گفتم به ورزش فراجناحی نگاه کند و البته از آقای عباسی هم برنامه بگیرد. نباید اینگونه باشد که فلان شخص پستی نداشته باشد و بگویند برو وزیر ورزش بشو و یا همه وزرا را معرفی کرده باشیم و فلان شخص چون رای نداشته، وزیر ورزش شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پورحیدری: خواسته‌های کی‌روش مورد قبول نیست/ استقلال چطور می‌تواند از ملی‌پوشانش استفاده نکند؟


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خواسته‌های کی‌روش قابل قبول نیست و استقلال چطور می‌تواند از ملی پوشانش استفاده نکند؟



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، و به نقل از سایت باشگاه استقلال، منصور پورحیدری پیشکسوت و عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.
*آقای پورحیدری، شرایط این روزهای استقلال را چطور می بینید؟
خداراشکر استقلال، امسال تیم خیلی خوبی بسته است که باید بابت این مهم به آقای فتح‌الله‌زاده خسته نباشید بگوییم. تمرینات هم خیلی جدی در حال پیگیری است و همه تلاش تیم بر این است تا بتوانیم فصل خیلی خوبی را رقم بزنیم.
*اولین بازی استقلال هم که با کسب 3امتیاز همراه شد.
وزش باد در کیفیت آن بازی خیلی تاثیر داشت ضمن اینکه طبیعی بود در بازی اول، تیم خیلی هماهنگ نباشد. با این حال خداراشکر که با تجربه بچه‌ها توانستیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.
*شعارهای عجیبی هم از سوی تماشاگران در آن بازی متوجه امیرقلعه‌نویی و بازیکنان استقلال شد؟
من امیدوارم امسال شرایطی پیش بیاید که شاهد مسائل این چنینی نباشیم. نمی‌‌دانم چرا این اتفاق از هفته اول شروع شده و اگر بازی‌ها حساس شود چه می‌شود!
*استقلال و سپاهان هم روز پنجشنبه به مصاف هم می‌روند و خیلی‌ها اعتقاد دارند که این بازی فینال لیگ خواهد بود؟
هر 2 تیم جزو مدعیان لیگ هستند و طبیعی است که این بازی حساس‌تر از بقیه دیدارها باشد. البته هنوز هفته دوم است و 2 تیم به لحاظ هماهنگی و آمادگی، صددرصد نیستند ولی مردم انتظار فوتبال زیبا از آنها دارند که امیدوارم این مهم تحقق پیدا کند.
*صحبت‌های کارلوس کی‌روش هم در چند روز اخیر سروصدای زیادی به پا کرده است؟
به نظرم خواسته‌های او قابل قبول نیستند. مثلا تیمی مثل استقلال که تلاش کرده و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کرده، چطور می‌تواند از ملی‌پوشانش استفاده نکند؟ این تیم اگر قهرمان شود افتخارش به نام فوتبال ایران خواهد بود و به خاطر همین است که استقلال و حتی بقیه تیم ها، باید با تمام نیروهایشان در این رقابتها حاضر باشند. ضمن اینکه مگر نه این بود که تیم ملی در 3 بازی آخرش، با تکیه بر استخوان‌بندی استقلالی‌اش توانست صعود کند؟ من امیدوارم کروش لیگ ما را جدی‌تر دنبال کند چون امسال به طور قطع بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد تا بتوانند در پایان لیگ، جزو سربازان تیم‌ملی در جام جهانی باشند.
*7مرداد سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیا با سرمربیگری شما بود. فکر می‌کنید این افتخار امسال برای استقلال تکرار شود؟
آن قهرمانی نتیجه یک تلاش جمعی بود. من امیدوارم امسال هم این اتفاق دوباره تکرار شود چون حتی چندتن از بازیکنان خوب آن قهرمانی، امروز در کنار استقلال هستند مثل قلعه‌نویی، بیانی یا عالمی. همه تلاش این تیم فعلی، آوردن یک ستاره دیگر به روی پیراهن استقلال است . باتوجه به کادرفنی خوبی که داریم و همینطور بازیکنان باتجربه، ان‌شاءالله به این هدف برسیم.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

باتوجه به ایام لیالی قدر و با هماهنگی های صورت گرفته، بازیکنان و کادرفنی استقلال پس از اتمام تمرین که حدود 1:15 به طول انجامید، در مراسم عزاداری که در کمپ برپا شده بود شرکت کردند
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ، باتوجه به ایام لیالی قدر و با هماهنگی های صورت گرفته، بازیکنان و کادرفنی استقلال پس از اتمام تمرین که حدود 1:15 به طول انجامید، در مراسم عزاداری که در کمپ برپا شده بود شرکت کردند.


براي ديدن اين عكس با اندازه واقعي اينجا كليك كنيد . اندازه واقعي اين عكس 1200x840 مي باشد
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
علی فتح الله زاده درباره مفقود شدن سه کوهنورد ایرانی در برودپیک عنوان کرد:اتفاقات فوتبالی مجال و فرصت این را به ما نمی دهد که درباره اینچنین مسائلی صحبت کنیم اما واقعیت این است که از روزی که این اتفاق افتاد من خیلی ناراحت شدم.می توانم بگویم در شوک بدی فرو رفتم و افسرده شدم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:حاضرم خودم به محل حادثه رخ داده برای کوهنوردان رشید ایرانی بروم تا ببینم آنجا چه می شود کرد و آیا می توان ردی از دوستان یافت یا نه.
علی فتح الله زاده درباره مفقود شدن سه کوهنورد ایرانی در برودپیک عنوان کرد:اتفاقات فوتبالی مجال و فرصت این را به ما نمی دهد که درباره اینچنین مسائلی صحبت کنیم اما واقعیت این است که از روزی که این اتفاق افتاد من خیلی ناراحت شدم.می توانم بگویم در شوک بدی فرو رفتم و افسرده شدم.
وی ادامه داد:از مسولان و دوستانی که در این زمینه دستی بر آتش دارند درخواست می کنم دست روی دست نگذارند و همه تلاش کنیم تا ردی از این عزیزان بگیریم.من هنوز نا امید نیستم .در کوهنوردی چنین اتفاقاتی می افتد اما بارها شده است که حادثه دیدگان به زندگی برگشته اند.باز هم می گویم خیلی امیدوارم.



مدیرعامل استقلال درباره اینکه خواهر یکی از این سه کوهنورد مفقود شده گفته به او تسلیت نگویید و برادرش زنده است عنوان کرد:من هم این طور فکر می کنم.از خدا می خواهم در این روزها و شب های عزیز این سه عزیز را به دامن خانواده هایشان بازگرداند.من هم هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم.


فتح الله زاده که خود در سالهای گذشته تجربه کوهنوری و فتح قله 5137 متری آرارات در کشور ترکیه را داشته است افزود:هر کاری در این زمینه از دستم برمی آید را با جان و دل انجام می دهم.حتی حاضرم خودم به محل حادثه رخ داده برای کوهنوردان رشید ایرانی بروم تا ببینم آنجا چه می شود کرد و آیا می توان ردی از دوستان یافت یا نه.باز هم از همه مسولان و تصمیم گیران درخواست می کنم که این مساله را جدی تر پیگیری کنند.


براي ديدن اين عكس با اندازه واقعي اينجا كليك كنيد . اندازه واقعي اين عكس 800x534 مي باشد
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
معاون باشگاه استقلال گفت: فتح*الله*زاده به جباری علاقه*مند است و به او توهینی نکرده است.

علی امیری ،* درباره اظهارات مجتبی جباری در روزهای گذشته که گفته است فتح*الله*زاده به او توهین کرده است،* اظهار داشت: در جلساتی که بین فتح*الله*زاده و جباری برای تمدید قرارداد برگزار شد، هیچ توهینی از سوی فتح*الله*زاده به این بازیکن صورت نگرفت و من چنین چیزی را نشنیدم.
وی افزود: در یک روز پنجشنبه جباری برای مذاکره و تمدید قرارداد با فتح*الله*زاده جلسه*ای گذاشت که من هم در این جلسه حضور داشتم. وقتی بحث مسائل مالی شد فتح*الله*زاده به او گفت قبل از بازی با الاتفاق که در مرحله پلی*آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، از تو خواستیم با توجه به آسیب*دیدگی پایت در ناحیه مینیسک پا به میدان بروی چون طبق گفته پزشکان چه آن موقع عمل می*کرد و چه بعد از بازی میزان دوران نقاهتت یکسان بود و من به تو قول دادم اگر در این مسابقه مصدوم شوی چون به خاطر استقلال این کار را کردی برای فصل جدید بالاترین مبلغ قرارداد را برایت در نظر می*گیرم اما اکنون تو سالم هستی و خدا را شکر در آن مسابقه مصدومیت شدیدتری نصیبت نشد.
امیری ادامه داد: فتح*الله زاده به جباری گفت با توجه به بودجه*ای که هیئت مدیره در نظر گرفته و ما نباید بیش از 10میلیارد تومان در نقل و انتقالات هزینه کنیم به خاطر استقلال تخفیف دهد و هیچ توهینی نشنیدم. شاید به من بگویند چون معاون باشگاه استقلال هستم چنین دفاعی می*کنم اما واقعیت*ها را نمی*توان کتمان کرد. خود جباری می*داند که فتح*الله*زاده به او و خانواده*اش علاقمند است و حتی بعداز فوت پدرش لحظه*ای از جباری جدا نشد. همه آنهایی که در این چندین سال فتح*الله*زاده را می*شناسند می*دانند که او توهینی به کسی نمی*کند.
معاون باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: خوشبختانه وضعیت بدی نداریم هر چند دو بازیکن ما مصدوم هستند و به مسابقه با سپاهان نمی*رسند. اما با کمک هواداران این روزها را هم پشت سر می*گذاریم.
علی امیری درباره حضور علی حمودی در سپاهان و ماجراهایی که باعث شد این بازیکن نتواند در استقلال ماندنی شود، گفت: در بحث علی حمودی کسی که باعث ایجاد مشکل شد، مدیر برنامه*هایش بود. آقای علیپور سال قبل قاسم دهنوی را به استقلال آورد و ما با او قرارداد امضا کردیم اما در کمال ناباوری همین شخص دهنوی را به باشگاه سپاهان هم برد. امسال هم درست در روزی که با حمودی قرار گذاشته بودیم یک ساعت قبل از باشگاه سپاهان فکسی به دست فتح*الله*زاده رسید که آقای رحیمی گفته بود که عالی*پور به وکالت از حمودی با سپاهان قرارداد امضا کرده است. به همین دلیل وقتی حمودی به دفتر مدیرعامل آمد، فتح*الله*زاده دستور داد مدیر برنامه*های او را به دفترش راه ندهند. من سر این ماجرا با علی حمودی هم صحبت کردم و فکر می*کنم تصمیم فتح*الله*زاده درست بود. چون شخصی که به منافع خودش فکر کند قطعا دلش به حال استقلال نسوخته است. اگر مدیربرنامه*های حمودی نبود و او خودش تنها با فتح*الله*زاده صحبت می*کرد قطعا اکنون در استقلال بود.
امیری درباره آخرین وضعیت قرارداد تیموریان و جاسم کرار گفت: قرارداد تیموریان امروز در هیئت فوتبال ثبت می*شود و فقط منتظر ITC او هستیم اما در مورد جاسم کرار منتظر قرارداد او با نجف هستیم.


 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]استقلال - سپاهان و بهانه‌هایی که جور است![/h]
به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار استقلال و سپاهان در هفته دوم لیگ تمام نگاه ها را معطوف به خودش کرده، اما به راستی این بازی به اندازه حساسیت، اعتبار و بازیکنانی که 2 تیم دارند، جذاب و تماشگر پسند خواهد شد و بار فنی اش به اندازه نام بازیکنان و کادر فنی 2 تیم خواهد بود؟‍! پاسخ این سوال را فرداشب در آوردگاه آزادی خواهیم گرفت.

نکته بسیار مهم درمورد فوتبال ایران این است که هر گاه حساسیت به اوج خودش می‌رسد، نباید انتظار بازی زیبا و تماشاگر پسندی را داشت و مسائل فنی هم به پایین‌ترین سطح ممکن خواهد رسید. دیدار استقلال و سپاهان جدا از حساسیت بالا،‌ یک چهره ویژه به نام مجتبی جباری دارد، بازینکی که سال ها با پیراهن استقلال به میدان رفت و افتخارات زیادی به دست آورد اما به دلیل مشکلاتی که با مدیران باشگاه داشت، در این فصل پیراهن سپاهان را می پوشد و حالا باید مقابل آبی پوشان تهران در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

حساسیت بسیار بالای دیدار استقلال و سپاهان اجازه نمی‌دهد شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی از سوی 2 تیم باشیم، ضمن اینکه حواشی مربوط به حضور جباری مقابل آبی پوشان تهرانی و هوادارانش، باعث می شود سطح فنی بازی به شدت پایین بیاید یعنی همان اتفاقی که هفته گذشته در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی افتاد و در نهایت 2 تیم دیداری در سطح محلات ارائه کردند.

استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها بهانه دیگری هم برای کیفیت پایین این دیدار خواهند داشت. آنها بارها و بارها مدعی شده اند در شروع لیگ هستند و هنوز از آمادگی و هماهنگی کامل برخوردار نیستند و ای کاش این دیدار چند هفته دیرتر برگزار می‌شد تا می‌توانستند بهترین کیفیت ممکن را ارائه کنند اما تمام این‌ها توجیه و بهانه است چراکه فوتبال ایران به دلیل احساسی بودنش، هرگز در روزهای بسیار حساس، نمایش جذابی به لحاظ فنی نداشته و در بهترین شرایط هم شاهد بازی سطح پایینی از سوی تیم های بزرگ این مملکت بوده ایم.

از دیدار استقلال و سپاهان توقع زیادی نداشته باشید چراکه بهانه‌ها از همین حالا برای کیفیت پایین این دیدار جور است، ضمن اینکه هر 2 تیم از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل محسوب می‌شوند و کسب امتیاز برای آنها بسیار اهمیت دارد تا از حریف در جدول عقب نیفتند، به همین دلیل 2 تیم اول به فکر تساوی و کسب یک امتیاز هستند و اگر فرصتی به دست بیاورند نیم نگاهی به پیروزی هم خواهند داشت به همین دلیل چندان به دیدار استقلال و سپاهان دل نبندید و منتظر یک دیدار سطح بالا نباشید.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]آشنایی با مرگبارترین خط حمله‌های اروپایی[/h]
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ‌های باشگاهی زمان مانده و تیم‌های بزرگ قاره سبز با خریدهای خوب خود توانسته‌اند قدرت هجومی‌شان را تقویت کنند.

کشنده‌ترین خط حمله‌های فوتبال اروپا را به ترتیب در زیر می‌خوانیم. در این رده‌بندی امتیازها از 10 در نظر گرفته شده‌ است.

1- بایرن‌ مونیخ 9.5 از 10

استعدادها: ماریو مانژوکیچ، توماس مولر، آرین روبن، فرانک ریبری، ماریو گوتسه، تیاگو آلکانترا

بهترین خط حمله اروپا. چیدمان آنها فوق‌العاده‌ است. فصل گذشته فوتبال اروپا را به سلطه خود درآوردند با این حال در تابستان بیکار نبودند و خریدهای خوبی داشتند. اضافه شدن دو بازیکن در سطح کلاس جهانی نظیر ماریو گوتسه و تیاگو آلکانترا ترکیبی در خط حمله بایرن‌ ایجاد کرده است که تیم‌های بسیاری آرزویش را دارند. در این ترکیب همه چیز را می‌توانید ببینید. قدرت، سرعت، خلاقیت، تعادل و تکنیک. همه منتظر آغاز فصل جدید فوتبال اروپا و بازی‌های بایرن‌ مونیخ هستند.

2- رئال‌مادرید 9 از 10

استعدادها: کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، مسوت اوزیل، آنخل دی‌ماریا و ایسکو

ورود ایسکو پدیده فوتبال اروپا به رئال‌ کیک خوشمزه مادریدی‌ها را تزئین کرده است. تعادل در خط حمله رئال‌مادرید زبانزد است.

کریستیانو رونالدو و آنخل دی‌ماریا در دو گوش کناری حضور دارند. در وسط ایسکو و مسوت اوزیل بهترین بازیسازهای فعلی فوتبال اسپانیا هستند. در جلوی این دو بازیکن نیز کریم بنزما وجود دارد. تنها نقطه نگرانی اتکای بیش از حد به رونالدو است که ممکن است به ضرر آنها تمام شود. البته ممکن است این فهرست در آینده تغییر کند. ممکن است گرت بیل به زودی راهی رئال‌مادرید شود.

3- بارسلونا 8.5 از 10

استعدادها: نیمار، لیونل مسی، آندرس اینیستا، آلکسیس سانچس و پدرو رودریگس

ورود نیمار به بارسلونا یعنی مثلث حمله بارسلونا با حضور اینیستا و مسی تکمیل شد. شاید ژاوی دیگر آن ژاوی سابق نباشد اما نیمار قطعا می‌تواند این فصل نگاه‌ها را در خط حمله بارسلونا به خود جلب کند. فروش داوید ویا به آتلتیکومادرید فضا را برای آلکسیس سانچس و پدرو در نوک پیکان خط حمله بارسلونا بازتر کرده است. مطمئنا همه فوتبالدوستان منتظرند ببینند زوج مسی – نیمار موفق می‌شود یا خیر.

4- پاری‌سن‌ژرمن 8 از 10

استعدادها: ادینسون کاوانی، زلاتان ابراهیموویچ، ازگیل لاوتزی، خاویر پاستوره، مارکو وراتی، لوکاس مورا

شکی نیست که پاری‌سن‌ژرمن بازیکنان مرگباری را در خط حمله خود گرد آورده است. تکنیک مورا، خلاقیت وراتی و پاستوره و قدرت زلاتان و کاوانی معجون قدرت این تیم پاریسی است. همان‌طور که خیلی‌ها منتظرند ببینند زوج مسی - نیمار موفق می‌شود یا خیر، خیلی‌ها این سوال را درباره زوج کاوانی - ایبرا دارند.

5- چلسی 7.5 از 10

استعدادها: فرناندو تورس، اسکار، خوآن ماتا، ادن‌ هازارد، آندره شورله، دمبا با

هافبک‌های هجومی چلسی در پست خود بهترین‌های جهان هستند. مثلث اسکار، هازارد و ماتا می‌تواند در هر بازی نبض مسابقه را در اختیار بگیرد اما چیزی که بیش از همه در چلسی به چشم می‌آید، نبود یک مهاجم طراز اول است. ورود وین رونی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. فعلا زمزمه‌های حضور رونی در چلسی به گوش می‌رسد. چلسی که در پروژه خرید کاوانی به بن‌بست خورد، اکنون امیدوار است بتواند مهاجم اول تیم ملی انگلیس را به لیست مهاجمان خود اضافه کند.

6- منچسترسیتی 7 از 10

استعدادها: سرخیو آگرو، استفان یووتیچ، آلوارو نگردو، داوید سیلوا، سمیر نصری، استفان یووتیچ و فرناندینیو

هر چند مثل قدیمی می‌گوید پول خوشبختی (قهرمانی) نمی‌آورد ولی منچسترسیتی توانسته است بهترین مهاجمان اروپا را داشته باشد. با رفتن ماریو بالوتلی و کارلوس توس خط حمله فیروزه‌ای‌پوشان به طور کلی متحول شد اما منچسترسیتی این فصل خیلی زود زنگ خطر را برای تیم‌های دیگر به صدا در آورده است. موفقیت در خرید یووتیچ و نگردو ترافیک خط حمله منچسترسیتی را بیشتر کرده است و هر مهاجمی می‌داند که باید از کوچکترین فرصت‌ها در این تیم نهایت استفاده را بکند.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]فیرات: برنامه لیگ واقعا عجیب است/ شش سال پیش هم به خاطر همین مسایل از ایران رفتم[/h]

سرمربی تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار تیمش برابر راه‌آهن در هفته‌ دوم لیگ برتر اهداف خود با سایپا در فصل جاری، مشکلات برنامه‌ریزی لیگ و بحث‌هایی که میان کارلوس کی‌روش و سازمان لیگ در این زمینه وجود دارد، صحبت کرد.

متن گفت‌وگوی ایسنا و فیرات در زیر می‌آید:

از بازی نخست خود مقابل داماش راضی بودید؟

از نتیجه‌ راضی نیستم. در آن بازی مشکلات زیادی به خاطر زمین رشت داشتیم. تیمی هستیم که می‌خواهیم روی زمین بازی کنیم و زیاد به هم پاس دهیم اما برایمان سخت بود که در آن زمین این برنامه را اجرا کنیم. بازی یک - یک شد ولی ما کم‌شانس هم بودیم. در مقابل داماش با انگیزه بازی می‌کرد و از سوی هواداران خود به خوبی حمایت می‌شد.

مثل این که بعد از بازی از تماشاگران داماش ناراحت بودید؟

چیز بدی درباره هواداران داماش نگفته‌ام و اتفاقا از آنها تعریف کردم و گفتم که آنها عاشق فوتبال هستند. مشکل من افرادی بودند که در ورزشگاه دائما روی چشم دروازه‌بان ما لیزر می‌انداختند. هوادار واقعی داماش این کار را نمی‌کند؛ چرا که می‌داند چنین حرکتی ممکن است به ضرر تیمش تمام شود. آن افرادی که لیزر می‌انداختند، احمق هستند.

اهداف‌تان برای فصل جاری با سایپا چیست؟

اول از همه باید برنامه‌هایم را چک کنم تا ببینم در این فصل باید چه کاری انجام دهیم. نکته عجیب برای من این است که در نیم‌فصل اول بیشتر بازی‌هایمان را خارج از خانه انجام می‌دهیم. فکر نمی‌کنم که هیچ باشگاهی در دنیا باشد که شرایطش در این فصل مثل ما باشد. این وضعیت به سود حریفان ماست. اگر همیشه خارج از خانه بازی کنیم، باید دائما برویم و برگردیم. پس چه زمانی برایمان می‌ماند که بخواهیم تمرین کنیم؟ واقعا نمی‌دانم چرا برنامه لیگ این گونه است. در عوض در نیم‌فصل دوم 15 بازی در کرج و تهران داریم و فقط سه بار به استان‌های دیگر می‌رویم. این برنامه‌ریزی برای من واقعا عجیب است. اصلا یک مساله غیرممکن است. کسی می‌تواند به من توضیح دهد که چرا بازی‌های سایپا این طور برنامه‌ریزی شده است؟

نمی‌خواهید به خاطر این موضوع به سازمان لیگ اعتراض کنید؟

دیگر همه چیز تمام شده است و شما نمی‌توانید کاری کنید.

شش سال پیش شما پس از هفته‌ نخست لیگ استعفا دادید و گفتید شرایط فوتبال ایران برای شما مناسب نیست.

آن زمان به خاطر این که سازماندهی و برنامه‌ریزی فوتبال ایران مناسب نبود، تصمیم گرفتم که بروم. الان هم وضعیت چندان تغییری نکرده است. شما در فوتبال اروپا تا دو، سه ماه دیگر برنامه خود را می‌دانید که چه زمانی و با چه تیمی بازی دارید اما در اینجا این گونه نیست. کی‌روش هم به همین خاطر ناراحتی‌هایی دارد اما آیا نمی‌شد برنامه بهتری برای لیگ طراحی کرد؟ شما بازیکنان بااستعدادی دارید و پتانسیل فوتبال ایران برای پیشرفت بسیار بالاست اما همزمان با این دو موضوع نیاز به مدیریت و سازماندهی خوب مسائل دارید.

در بحث اختلاف نظر کارلوس کی‌روش با سازمان لیگ حق را به چه کسی می‌دهید؟

این که کی‌روش می‌خواهد بازیکنان ملی‌پوش را زودتر در اختیار داشته باشد و از آن سو باشگاه‌ها امتناع می‌کنند، یک مساله طبیعی است. در همه لیگ‌های دنیا سرمربی تیم ملی در سالی که به برگزاری جام‌جهانی منتهی می‌شود، درباره استفاده از ملی‌پوشان با فدراسیون آن کشور توافق می‌کند اما آنها خیلی زود همه چیز را حل و فصل می‌کنند. در اینجا بازی‌های لیگ شروع شده و تازه در دقیقه‌ 90 یادشان افتاده که هنوز نظر سرمربی تیم ملی را برای نحوه استفاده از ملی‌پوشان جلب نکرده‌اند. هیچ کس نمی‌داند که در دو، سه ماه آینده قرار است چه اتفاقاتی بیفتد.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]سرپرست فولاد به اوج خبر داد/ رضایتنامه حاتمی صادر شد[/h]

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد رضایتنامه فرزاد حاتمی صادر شده است.
حسین ابن قاسم با اعلام این خبر به اوج گفت: رضایتنامه این بازیکن را باشگاه استقلال صادر کرده و آن را به سازمان لیگ ارائه داده است. منتظریم تا سازمان لیگ فردا کارت بازی اش را صادر کند. با این شرایط به احتمال فراوان حاتمی مقابل فجر سپاسی در روز جمعه به میدان می رود.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]این بازی می تواند حوادث زیاد داشته باشد[/h]
عبدالصمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همیشه بازیهای سپاهان مقابل استقلال و پرسپولیس با حساسیت و حاشیه های زیادی برخوردار بوده است.

وی افزود: بازی چون در تهران و مقابل هواداران استقلال انجام می شود برای هر دو تیم حساس خواهد بود.

مرفاوی تصریح کرد: هر چند به خاطر اینکه بازی در ابتدای لیگ است و هنوز تیمها به شرایط کامل نرسیده اند چندان حساب شده نیست.

وی خاطرنشان کرد: استقلال به جز لیگ در آسیا هم یکی از تیمهای قابل پیش بینی برای قهرمانی است این تیم بازیکنان تأثیرگذار در تیم زیاد دارد که هر زمان می توانند نتیجه را تغییر دهند.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

تا دقایقی دیگر/آندو قراردادش را با استقلال ثبت می کند

آندرانیک تیموریان تا دقایقی دیگر با حضور در هیئت فوتبال تهران قراردادش را با استقلال ثبت می کند.با ثبت قرارداد،وی در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند در بازی فردا شب برای استقلال به میدان برود.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

نامه محرمانه قلعه نویی به صداوسیما درباره برنامه نود


در برنامه نود شب گذشته فقط تصویر کوتاهی از روبوسی قلعه نویی و محسن فروزان پخش شد و دیگر ردی از مربی پرسروصدای استقلال نبود گفته می شود خود قلعه نویی تصمیم گرفته دیگر در نود نباشد.

جوان ایرانی: اگر به برنامه نود شب گذشته دقت کرده باشید کوچکترین اثری از امیر قلعه نویی در آن پیدا نخواهید کرد. به گزارش گل در حالی که انتظار می رفت دعوای شب گذشته میرشاد ماجدی و رسول خطیبی مهترین بخش برنامه دیشب باشد فردوسی پور وقت چندانی را به این بخش نداد و با قطع مکالمه خطیبی و ماجدی زود پرونده را بست، پرونده ای که البته پایانش به نفع استقلال رقم خورد.

گفته می شود پخش نکردن قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی تبریز که برای اولین بار اتفاق افتاد علتی جز این ندارد که امیر قلعه نویی در نامه ای به صداوسیما از مدیران شبکه سه و بالاتر تقاضا کرده به هیچ وجه تصویرش در برنامه نود پخش نشود و اساسا عادل فردوسی پور وی را ندید بگیرد.

امیر قلعه نویی از سال گذشته به جد اعتقاد دارد مجری برنامه نود مخالف با او (و نه استقلال) است و ظاهرا این کار را برای دوری از حاشیه ها برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است.

صحت بیشتر این خبر در گفت وگو با امیر قلعه نویی مشخص خواهد شد.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ماجدی: امیدوارم اتفاق خاصی در بازی فردا نیفتد/ جباری زمان مناسبی مصاحبه نکرد



سرپرست استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نامه باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های اخیر مجتبی جباری، اظهار کرد: من در جریان این نامه نیستم. بعد از این که دیداری بین منتخب 98 و تیم ملی فعلی برگزار شد یکسری حرف و حدیث ها به وجود آمد و توهین هایی به جباری شد، اما من وظیفه خودم دیدم که به جباری بگویم این اتفاقات از طرف باشگاه نبود. او هم از من تشکر کرد و همه چیز تمام شد.

وی ادامه داد: فکر می کنم اگر جباری می خواست چنین مصاحبه ای را انجام دهد باید اجازه می داد این بازی تمام شود تا به خاطر حرف هایش جوسازی به وجود نیاید. بعد از این که جباری از استقلال رفت، خود فتح الله زاده و قلعه نویی گفتند همیشه احترام جباری را نگه می دارند. اما وقتی چنین مصاحبه ای انجام می شود دیگر اختیار کار از دست باشگاه خارج می شود.

ماجدی گفت: با این وجود من امیدوارم که اتفاق خاصی در این بازی نیفتد. جباری برای استقلال زحمات زیادی کشیده و ما او را به عنوان یک بازیکن خوب و ارزشی قبول داریم. ضمن این که باشگاه استقلال هم به لیدرها و هواداران خود تاکید کرده که فقط تیم شان را تشویق کنند و کاری به بازیکنان تیم رقیب نداشته باشند. با این حال مصاحبه جباری می توانست بعد از بازی باشد و به نظر من او زمان خوبی را برای مطرح کردن این حرف ها انتخاب نکرد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نکونام و تیموریان به بازی این تیم مقابل سپاهان می رسند یا خیر؟ گفت: نکونام که قطعا می رسد و تیموریان هم فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد. بحث ITC او مطرح بوده که امیری، مسئول نقل و انتقالات باشگاه بیشتر از من در جریان است. ما جمشیدیان و ساموئل را هم در اختیار نداریم.


 
Similar threads

Similar threads

بالا