یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

amirkhan13

عضو جدید
*anis*
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/statusicon/user-offline.png

[h=2]http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon1.png سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟[/h]
سلام به همه دوستای عزیزم
منم یه سوال دارم که تکراریه ولی هنوز واسم بی جواب مونده :

خدا چرا ما رو آفریده؟





سلام
ايام به كام
دوست عزيز من در حد بضاعتم و خيلي ساده به سوال شما جواب ميدم ( البته هدف از خلقت واقعاً عظيم و خارق العادست )
ميدونيد كه انسان جانشين خداوند جهانها در روي زمين ( ارز، عرض ، كره خاكي ، جهان هستي مادي و ... ) است. و براي اينكه به اين مقام برسه كل هستي بوجود آمده تا انسان ( بشر ) با عبور از مراحل مختلف ( چرخه هاي مختلف ) پخته و ابديده بشه ( در حال حاضر ما در چرخه انا لله و انا اليه راجعون هستيم ) و در نهايت بتونه به مقام جانشيني خدواند عالميان برسه
پيشنهاد ميكنم در خصوص عرفان كيهاني يه مقدار تحقيق كني 100 % به جوابتون ميرسيد
 

بی تا پال

عضو جدید
خدایی کارقانون جاذبه خیلی درسته

خدایی کارقانون جاذبه خیلی درسته

سلام
من به این قانون کاملا اعتقاد دارم چون این قانون تو زندگیم خیلی وقتا خودشو نشون داده .مثل وقتایی که چیزیو ازته دلم خواستم و خیلی زود ارزوم براورده شد فک کنم فقط باید یبار و ازته دل ارزوتو بخوای بعد همه ی محدودیتا رو ازذهنت پاک کنیو بجاش خوذتو توشرایطی که میخوای باچیزایی که یخوای تصور کنی .
هرچیز که بخواهی یابرایش دعاکرده باشی ایمان داشته باش که براورده خواهد شد ، انرا دریافت خواهی کرد .
ازجمله های کتاب <وین دایر>
:confused:وای دنیاداره دورسرم میچرخه اخه مگه میشه؟
:biggrin:چراکه نه ه ه ه ه :gol:
 

dalin

عضو جدید
کاربر ممتاز
به همه دوستان تبریک می گم که به هدف هاتون دارین می رسید انرژی دادن به بقیه دوستان فراموش نشه
 

nisay

عضو جدید
سلام
من به اين قانون اعتقاد كامل دارم و تا حالا به 2 خواستم با استفاده از اين قانون رسيدم.ولي يك چيز ديگه هم هست كه سعي ميكنم با استفاده از اين قانون اون رو بدست بيارم و اينم بگم اصلا چيز بزرگي نيست خيلي وسيله ساده اي هست ولي انگار نه انگار! .من به 2 چيز ديگري كه گفتم رسيدم خيلي زود اتفاق افتاد.در حدود 1 هفته ولي چيز به اين سادگي حدوده 5 ماه تا حالا طول كشيده.و هيچ خبري هم از اون نيست!
خيلي ها گفتن كه به چيز هاي كه تا حالا خواستن با استفاده از اين قانون رسيدن ولي كسي در باره ي مدت زماني كه براشون طول كشيده تا به خواستشون برسن حرفي نزده.ممنون ميشن اگه هر كسي كه به خواستش رسيده مدتي كه طول كشيده رو هم بگه.نميدونم براي همه اينقدر كه براي من طول كشيد هم طول كشيده.يا اشكال از منه:(
 

B@control

کاربر بیش فعال
منم اعتقاد دارم خيلي زياد
به نظر من به هرچي فكر كني سريع برات اتفاق ميفته. فقط لازمه به ارزوهاي چند ساله قبلتون فكر كنيد ميبينيد كه خيلي هاشون اتفاق افتادن واين فقط به خاطر تفكر شما نسبت به اون ارزو بوده

اگر بيشتر دقت كنيد ميبينيد اون ازوهاي كه براورده نشدن كمتر بهشون توجه شده

اگر هر شب به همشون فكر كنيد و باور داشته باشيد كه لياقتشو دارين .حتما اتفاق ميفته

به اميد روزي كه به همه ارزوهاتون برسيد:gol:
 

M.hadi.R

عضو جدید
آقا نیوتون به اون گندگی جاذبه رو اثبات کرده...اینکه پرسیدن نداره!!!!!!!!!!!!!!:biggrin:
 

elyasib

عضو جدید
سلام دوستان عزیز میخوام همین اول یه تبریک به همتون بگم به خاطر بحث در مورد یه همچین موضوع مهم و کاربردی که همه ما خواه ناخواه با این موضوع سرو کار داریم
من با این موضوع حدود4سال پیش اشنا شدم وتونستم با استفاده از این قانون به تمام اهدافی که داشتم برسم.فقط کافیه به یه باور عمیق قلبی برسید که توانایی جذب موفقیت رو دارین,همین کافیه
 

كندو

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
من اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم ولی دوست دارم بدونم
- قانون جذب راز بزرگ زندگی است.
- قانون جذب می گوید كه هر چیز چیزهای شبیه خودش را جذب می كند. بنابراین وقتی به چیزی فكر می كنی، افكار مشابه آن چیز را هم به طرف خودت جذب می كنی.
- افكار خاصیت مغناطیسی و فركانس دارند. وقتی فكر می كنی،‌افكارت را به جهان خارج می فرستی و آن ها با خاصیت مغناطیسی تمام چیزهای مشابهی را كه از نظر فركانس با آن یكی هستند به خود جذب می كنند. هر فكری كه از ذهن خارج شود دوباره به منبعش برمی گردد و این منبع خود تو هستی.
- تو مثل یك برج فرستنده امواج تلویزیونی هستی و با فكرهایت فركانسی را پخش می كنی. اگر می خواهی چیزی را در زندگی ات عوض كنی. باید با تغییر دادن فكرهایت فركانس را عوض كنی.
- فكری كه الان در سر داری زندگی آینده ات را می سازد. تو زندگی ات را با فكرهایت می سازی. چیزی كه بیشتر به آن فكر می كنی یا بیشتر روی آن تمركز می كنی به شكل زندگی تو ظاهر می شود.
- افكارت واقعیت پیدا می كنند.

- قانون جذب یك قانون طبیعی است و مثل جاذبه بی طرف است.
- هیچ چیز نمی تواند وارد زندگی تو شود مگر این كه با فكر كردن مداوم آن را به زندگی ات وارد كنی.
- برای این كه بدانی داری به چه چیزی فكر می كنی، از خودت بپرس كه چه احساس داری. احساسات ابراز با ارزشی هستند كه فوراً به ما می گویند به چه چیزی فكر می كنیم.
- داشتن احساس بد و افكار خوب در آن واحد غیر ممكن است.
- افكار تو فركانس امواجی را كه به اطراف می فرستی تعیین می كنند و احساساتت فورا به تو می گویند روی چه فركانسی هستی. وقتی احساس بدی داری، روی فركانسی هستی كه چیزهای بد بیشتری را به طرف تو جذب می كند. وقتی احساس خوبی داری. چیزهای خوب بیشتری را با قدرت به طرف خودت جذب می كنی.
 

كندو

عضو جدید
کاربر ممتاز
راز حقيقتي انكار ناپذير يا خيالپردازي كودكانه!

راز حقيقتي انكار ناپذير يا خيالپردازي كودكانه!

سلام . با خوندن اين تاپيك ديدم بد نيست دوستان در مورد نقدهايي كه بر اين كتاب شده هم مطالبي رو بدونن. به همين خاطر مطلبي رو كه تو سايت مولف اين كتاب ديده بودم عينا در اينجا ميارم
راز حقیقتی انکار ناپذیر یا خیال ‌پردازی کودکانه؟
عجیب است که هنوز عده‌ای باور دارند با خواندن یک کتاب صد و پنجاه تا دویست صفحه‌ای، یا دیدن یک فیلم یک و نیم تا دو ساعته، که پر است از چاپلوسی، تملّق و مطالب غیرمعتبر، می‌توانند زندگی خود را متّحول سازند و به شادی و موفقّیت دست یابند؟
این روز‌ها به محض ورود به کتاب فروشی‌ها، با خیل عظیمی از کتابهایی که اغلب با برچسب روان‌شناسی شناخته می‌شوند مواجه می‌شویم. کتابهایی که بخش عمده‌ای از فضای پیشخوان‌ها را اشغال کرده‌اند و با تیترهای عجیب و گا‌ها چشمگیر مخاطب را به سوی خود می‌خوانند. کتابهایی با عنواین درشتی چون «موفقیت در دو هفته»، «رازهای پیروزی»، «زندگانی در یک کتاب» و... که این نظر را به ذهن مخاطب متبادر می‌کند که با خواندن آن کتاب ویژه، کلیه رموز زندگی و موفقیت را خواهد آموخت.
به گزارش«فردا»، این جریان که پس از ترجمه کتابهای کسانی چون «وین دایر»، «برایان تریسی» و... آغاز شد، در حال حاضر مبدل به سیلابی مهیب شده و فضای فرهنگی کشور را در خود فرو برده است. سرآغار این موج فیلم «راز» یا «secret» بود که در سالهای ۸۵-۸۴ وارد فضای فرهنگی کشور شد. اندکی پس از دست بدست شدن دی وی دی و سی دی‌های «راز» در جامعه، این فیلم از صدا و سیما پخش شد. سپس این فیلم با زیر نویس‌ها و دوبله‌های مختلف و در بسته بندی‌های رنگارنگ در سطح کشور توزیع شد. به طوری که بسیاری از افراد تحصیل کرده بر آن شدند تا هر چه زود‌تر «راز» را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند و در این کار گا‌ها گوی سبقت را نیز از رقبای خود می‌ربودند.

در مقابل این موج ایجاد شده، برخی ناشران نیز از جریان ایجاد شده استقبال کردند و به سرعت ترجمه‌های پر اشکال و بعضا بی‌ارزشی از این فیلم را روانه بازار کردند. به مانند کتاب «قورباغه را قورت بده» برایان تریسی که با ترجمه‌ها و قطع‌های مختلف وارد بازار شده بود، این فیلم نیز این چنین مورد استفاده سود جویان فرهنگی کشور قرار گرفت.

در این میان نیز اگر کسانی به انتقاد از این فیلم و ایده‌های مطرح شده در آن می‌پرداخت به «نفهمی»، «بی‌سوادی» و... محکوم می‌شد و عملا صدای آن‌ها به جایی نمی‌رسید. اکنون با گذشت چندین سال از تب و تاب «راز»، فضای انتقاد از این فیلم و آموزه‌های آن به راه افتاده است. «پوریا زرین فر» در کتاب جدید خود تحت عنوان «نقد کتاب راز»، که به زودی در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد شد، به نقد این کتاب پرداخته است.

در مقدمه این کتاب «زرین فر» با اشاره به فضای ترجمه چنین کتابهایی عنوان می‌کند «این موضوع که چرا کتاب‌های درجه سه و چهار کشورهای خارجی، وقتی وارد بازار نشر ما می‌شود، با استقبال چشم‌گیری مواجه می‌گردد؟ گاهی ساعت‌ها، ذهن مرا به خود مشغول می‌کند. امّا بد‌تر از آن وقتی می‌بینم، روان‌شناسان و روان‌پزشکان مشهوری که مدارج علمی بالایی دارند، بر این غذاهای مسموم روانی، که ذهن و روان هر شخص سالمی را هم بیمار می‌سازد، مُهر سلامت و بهداشت می‌زنند، یأس و نومیدی همة وجودم را فرامی‌گیرد».

«زرین فر» همچنین به انتقاد از عناوین و برچسب‌هایی که در جامعه به این کتاب‌ها داده می‌شود پرداخته و در مقدمه کتاب می‌نویسد «برای مشاهدة تعداد بی‌شماری از این کتاب‌های زرد و سطح پائینِ ترجمه شده، لازم نیست زحمت زیادی به خود بدهید؛ در هر کتابخانة کوچکی که وارد شوید، تعداد زیادی از این کتاب‌ها موجود است. این کتاب‌ها با آنکه در حقیقت، هیچ ارتباطی به روان‌شناسی ندارند، امّا تحت این عنوان به فروش می‌رسند».

«پوریا زرین فر» همه تقصیر‌ها را به گردن ناشران و توزیع کنندگان نمی‌اندازد و تلنگری نیز به خوانندگان این کتاب‌ها می‌زند «عجیب است که هنوز عده‌ای باور دارند با خواندن یک کتاب صد و پنجاه تا دویست صفحه‌ای، یا دیدن یک فیلم یک و نیم تا دو ساعته، که پر است از چاپلوسی، تملّق و مطالب غیرمعتبر، می‌توانند زندگی خود را متّحول سازند و به شادی و موفقّیت دست یابند؟ و چرا مردم همچنان در پی آن هستند که با یافتن یک راه می‌انبر که معلوم نیست از کجا‌ها می‌گذرد، به سرعت به مقصد برسند؟»

کتاب «نقد راز» در ۱۶۸ صفحه، توسط انتشارات «نسل آفتاب» به قیمت ۳۵۰۰ تومان در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد شد. نویسنده در کتاب کم حجم خود که در ۷ فصل تنظیم شده، به راز زدایی از «راز» اقدام کرده است. کتاب یاد شده از معدود کتاب‌های چند ساله اخیر است که با زبانی ساده به نقد کتاب‌های شبه علمی چون: لطفا گوسفند نباشید!، «غورباغه‌ات را قورت بده»، «کی پنیر مرا جابجاکرد»، «مشکلات خود را شکلات کنید» و... که در بازار نشر به عنوان روان‌شناسی عرضه شده می‌پردازد. این روان‌شناس با زیرکی، بر یکی از مشهور‌ترین این کتاب‌ها دست گذاشته است. همچنین «زرّین فر» به باورهای غیر منطقی که موجب قبول سخنان غیر واقعی می‌شود اشاره کرده و روش‌های اندیشدن صحیح را بازگو نموده است.
 

MEHDI AM

عضو جدید
سلام . خدایم را شکر میکنم که مرا با این قانون آشنا کرد و بازهم شکرش میکنم که با دوستانی مثل شما آشنایم میکند..من تازه اول راهم ولی بهتون از همه چیز خبر میدم...به کمک شما دوستان در جهت بیشتر عمل کردن به این قانون نیاز دارم...
 

ses

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام بر همگی دست ستایش جان درد نکنه خیلی قشنگ بود تا حالا هیچ فکر کردید چرا در اسلام و سایر ادیان ودر مباحث علمی و منطقی اسمی از شانس نیومده چون تو هر جور فکر میکنی وهر جور میخایی سرت میاد
به نظر من که قانون جاذبه هر چند در حد یک نظریه هست واسه بعضیها و واسه بعضیها یک اطمینان ولی در کل این ضمیر ناخودآگاه و فکر انسانه که انسان رو به سوی اهدافش و یا بد شانسیهاش می کشه در قران آمده که ضن وبد گمانی گناه است وباید در اون وقت توبه کنی اون وقت خدا که نمی تونست که علمی پیامش رو بده چون درکش سخت بود واسه همین خدا کلا تمامی دستورات رو به صورت غیر علمی بیان فرمودند مثل همین امید داشتن و باور داشتن یا "خدا انسان را بزرگ آفرید" منظور از بزرگ چیه
حالا اگه یک کم همت کنید کل قانون جاذبه رو در دین خدا وقرانش پیدا میکنید البته با رجوع به قران واحادیث صحیح نه با رجوع به خرافات و...
 

escorpionqueen

عضو جدید
سلام

سلام

سلام بر رازمندان عزیز :heart:
من الان یک ماهی میشه که تصادفاً با اینجا آشنا شدم و هر 434 صقحه رو خوندم و اونجاهایی رو که دوست داشتم روی یک فایل ورد کپی کردم و یک فایل عالی درست کردم و پرینت گرفتم که تو مواقع افسردگی بخونمش و حس بهتری پیدا کنم. اینجا رو در شرایطی پیدا کردم که وضعیت روحی خیلی بدی داشتم که هنوزم ادامه داره و معتقدم که برام یک معجزه بوده که ببینم کسانی از جنس خودم و تو همین مملکت با این قانون تجربیات درخشانی داشتن. حتی وقتی به سایت راز رفتم دیدم چقدر ایرانیها تجربه های جالب نوشتن و اونجا گذاشتن که بعضی هاش واقعاً خارق العاده بود! الان شدیداً احساس دلسردی می کنم و از جای دیگه به اینجا پناه آوردم به این امید که از این موج انرژی مثبت و جو شاد شما دوستان عزیز یه جرقه هایی هم به من برخورد کنه. امیدوارم همونطور که پیداکردن اینجا برام معجزه بوده همونطور هم انقدر دلگرمم کنه که منم یه تکونی به این وجود افسرده خودم بدم و از این حال در بیام.
شاد باشید :gol:
 

GHAZALE.K

عضو جدید
سلام بر رازمندان عزیز :heart:
من الان یک ماهی میشه که تصادفاً با اینجا آشنا شدم و هر 434 صقحه رو خوندم و اونجاهایی رو که دوست داشتم روی یک فایل ورد کپی کردم و یک فایل عالی درست کردم و پرینت گرفتم که تو مواقع افسردگی بخونمش و حس بهتری پیدا کنم. اینجا رو در شرایطی پیدا کردم که وضعیت روحی خیلی بدی داشتم که هنوزم ادامه داره و معتقدم که برام یک معجزه بوده که ببینم کسانی از جنس خودم و تو همین مملکت با این قانون تجربیات درخشانی داشتن. حتی وقتی به سایت راز رفتم دیدم چقدر ایرانیها تجربه های جالب نوشتن و اونجا گذاشتن که بعضی هاش واقعاً خارق العاده بود! الان شدیداً احساس دلسردی می کنم و از جای دیگه به اینجا پناه آوردم به این امید که از این موج انرژی مثبت و جو شاد شما دوستان عزیز یه جرقه هایی هم به من برخورد کنه. امیدوارم همونطور که پیداکردن اینجا برام معجزه بوده همونطور هم انقدر دلگرمم کنه که منم یه تکونی به این وجود افسرده خودم بدم و از این حال در بیام.
شاد باشید :gol:


سلام بهتون تبریک میگم...متاسفانه اینجا زیاد فعال نیست...اگه بتونید تو همون سایت‌های خارجی‌ روند خلق و جذب رو دنبال کنید بهتره..من خودم هم تو یکی‌ از این سایت‌ها عضوم :/www.powerlawofattraction.com که خیلیم سایت مفید و جالبیه!!!موفق باشین..منتظر شنیدن خبرهای موفقیتتون هستیم..:)
 

escorpionqueen

عضو جدید
سلام دوست عزیزم :gol:
ممنونم از توجهتون:w27:. به اونجا هم حتماً یه سری میزنم، اما بیشتر دوست دارم وطنی باشه!:redface: آخه اینطوری انگار برام ملموس تره. از دوستانی مثل فشفشه، آرامش، افسانه، سجاد و سایر دوستانی که الان اسمشون یادم نیست و بیشترین انرژی رو از پست های قشنگشون گرفتم میخوام که بازم همچنان فعال باشن. بازم تشکر:heart:
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
سلام بر رازمندان عزیز :heart:
من الان یک ماهی میشه که تصادفاً با اینجا آشنا شدم و هر 434 صقحه رو خوندم و اونجاهایی رو که دوست داشتم روی یک فایل ورد کپی کردم و یک فایل عالی درست کردم و پرینت گرفتم که تو مواقع افسردگی بخونمش و حس بهتری پیدا کنم. اینجا رو در شرایطی پیدا کردم که وضعیت روحی خیلی بدی داشتم که هنوزم ادامه داره و معتقدم که برام یک معجزه بوده که ببینم کسانی از جنس خودم و تو همین مملکت با این قانون تجربیات درخشانی داشتن. حتی وقتی به سایت راز رفتم دیدم چقدر ایرانیها تجربه های جالب نوشتن و اونجا گذاشتن که بعضی هاش واقعاً خارق العاده بود! الان شدیداً احساس دلسردی می کنم و از جای دیگه به اینجا پناه آوردم به این امید که از این موج انرژی مثبت و جو شاد شما دوستان عزیز یه جرقه هایی هم به من برخورد کنه. امیدوارم همونطور که پیداکردن اینجا برام معجزه بوده همونطور هم انقدر دلگرمم کنه که منم یه تکونی به این وجود افسرده خودم بدم و از این حال در بیام.
شاد باشید :gol:

سلام
اول از همه خیلی خوش اومدید.:gol:
راستش روزی که من این تاپیک رو زدم اصلا فکر نمیکردم که مثلا فردی مثل شما این همه ازش استفاده کنه.
خیلی خوشحال شدم واقعا وقتی این پست شما رو خوندم.
اینجا هم درسته مدتی هست بی رونق شده چون کاربرای فعالمون اکثرا دیگه سر نمیزنن.
ولی میتونه به روزای قبلش برگرده.
ممنون از شما به خاطر حرفای امید بخشتون
انشالله که بیشتر و بیشتر به خواسته هاتون برسید.:gol:
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من به قانون جذب اعتقاد دارم...
اما نه به اون شکل که تماما با جزییات اتفاق بیفته
اما در خیلی موارد از تصور یه اتفاق با تمام وجود واقعا به اون اتفاق رسیدم
تنها چیزی که دراین قانون خیلی اذیت کننده است اینه که شما نمیتونید زمانی واسش تعیین کنید
درست میگم دوستان؟
ممنون میشم راهنمایی کنید؟
 

escorpionqueen

عضو جدید
سلام
اول از همه خیلی خوش اومدید.:gol:
راستش روزی که من این تاپیک رو زدم اصلا فکر نمیکردم که مثلا فردی مثل شما این همه ازش استفاده کنه.
خیلی خوشحال شدم واقعا وقتی این پست شما رو خوندم.
اینجا هم درسته مدتی هست بی رونق شده چون کاربرای فعالمون اکثرا دیگه سر نمیزنن.
ولی میتونه به روزای قبلش برگرده.
ممنون از شما به خاطر حرفای امید بخشتون
انشالله که بیشتر و بیشتر به خواسته هاتون برسید.:gol:

سلام ستایش عزیز:gol:
و ممنون از لطفت :smile:
فکر می کنم پیدا کردن اینجا هم کار قانون جاذبه بوده! چون همش پیش خودم فکر میکردم که تو این همه سمینار و مجله و ... ای که تا حالا تو ایران راه افتاده راجع به قانون جذب، آخه چرا یه نفر رو نمیبینم که یه تجربه ای کرده باشه. ولی توی خارجی ها این زیاد بود. بخصوص تو کشور ما چون (فکر کنم برای جلب اعتماد بیشتر) رنگ اسلامی هم بهش میدادن اصلاً منو جذب نمیکرد تا اینکه اینجا رو دیدم و کلی خوشحال شدم. بعدشم تو سایت راز ایمیلهای ایرانیها رو خوندم و خیلی دلگرم شدم. راستش همین الان هم یه چیز خوشحال کننده ای برام پیش اومد:surprised: البته خیلی کوچولوئه اما دوست دارم فکر کنم که نشونۀ پیشرفت من بوده ;)
 
آخرین ویرایش:

m-JeYda

عضو جدید
سلام دوستان،من عاشق رندی گیجم،خیلی ناز و شیرین و شیک حرف میزنه انگاری جملات رو با جدیدترین فناوری ها به طرف آدم شلیک میکنه،خیلی وقته ک دارم رو بیاناتش برنامه ریزی مثبت میکنم و باعث کارهای خوبی تو روند زندگیم شده، داشتم دنبال مطالبش میگشتم که یهو سر از این سایت در آوردم و گفتم بد نیس اگه عضوش بشم،بازم میام تا ببینم در مقابل نظرم چه جوابی دادین،شاد باشین تنها نباشین...
 
آخرین ویرایش:

GHAZALE.K

عضو جدید
من به قانون جذب اعتقاد دارم...
اما نه به اون شکل که تماما با جزییات اتفاق بیفته
اما در خیلی موارد از تصور یه اتفاق با تمام وجود واقعا به اون اتفاق رسیدم
تنها چیزی که دراین قانون خیلی اذیت کننده است اینه که شما نمیتونید زمانی واسش تعیین کنید
درست میگم دوستان؟
ممنون میشم راهنمایی کنید؟

به زمان نمی‌شه گفت مشکل قانون جذب..باید گفت مشکل خودمون در باور کردن و به رسمیت شناختن خواستمون..وقتی‌ اون‌قدر چیزی رو خواستی‌ که برای داشتنش احساس شادی کردی و ذوق داشتنشو با تمام وجود احساس کردی و "بدون چشم دوختن به نتیجه به دنبال بقیهٔ کاری خوشحال کننده و شکر آمیز زندگیت رفتی‌"متوجه میشی‌ که هیچ زمانی‌ برای رسیدن به خواستت سپری نشده.. البته چیزی که تو جذب مهمه و تو خیلی‌ از کتابا بهش اشاره نشده پروسهٔ LET GO ...خیلی‌ مهمه که بی‌خیالش بشی‌...چون مدام فکر کردنو خواستنو جذب کردنو احساس نیاز کردن یجور اعلام فقدانه و چون با حس هم همراه شده بیشتر از خودش واست به ارمغان میاره!!!منظورم اینه که در حدی که حس خوبی‌ راجع به خواستت داشته باشی‌ ۲ یا ۳ بار در روز در حد ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کافیه...۲۴ ساعت فکر کردن بیشتر دورش می‌کنه تا جذبش...نگران نتیجه نباشین بخواین و باور کنید که بهتون داده شده :)
همیشه موقعی دریافت میکنی‌ که در حال انجام دادن یه کار دیگه بودی و حتی بهش فکر هم نمی‌کردی...پس از زندگیت لذت ببر:)
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
ممنون استارتر بابت تاپیک خوبتون.

من یه روز(حدود 9 ماه پیش) اتفاقی کتاب رازو دیدم روی جلدش نوشته بود رازچیست؟؟
اون کتابو از کتاب خونه امانت گرفتم و کامل خوندم و خیلی خوشم اومد و بعد ها مستند شبکه ی 4 شم دیدم

درهر صورت امتحان کردم باورتون نمیشه خیلی جواب داد
من واسه این که به این قانون بد گمان نشم از چیزای کوچیک شروع کردم که حالا اگه مایل باشید میگم
ولی به همشون رسیدم

جالبترش اینه میبینم وقتی بچه بودم همیشه یه فکری تو ذهنم بود و هرشب قبل خواب بهش فکر میکردم تا این که محقق شدن اون ارزو واسم رویا بود باورتون شاید نشه ولی الان خیلی راحت به اون ارزوم میتونم برسم (مثلا این ارزوم ناخود اگاه و بدون دونستن این قانون بود)
ولی از وقتی اگاهانه به ارزوهام فکر میکنم
البته با سعی و تلاش و مهم تراز همه با این دید که این قانون یا هرچی زیر سلطه و حکمت خداست و فقط از خدا میخواهم
رسیدم و میرسم.!!!:smile:
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به زمان نمی‌شه گفت مشکل قانون جذب..باید گفت مشکل خودمون در باور کردن و به رسمیت شناختن خواستمون..وقتی‌ اون‌قدر چیزی رو خواستی‌ که برای داشتنش احساس شادی کردی و ذوق داشتنشو با تمام وجود احساس کردی و "بدون چشم دوختن به نتیجه به دنبال بقیهٔ کاری خوشحال کننده و شکر آمیز زندگیت رفتی‌"متوجه میشی‌ که هیچ زمانی‌ برای رسیدن به خواستت سپری نشده.. البته چیزی که تو جذب مهمه و تو خیلی‌ از کتابا بهش اشاره نشده پروسهٔ LET GO ...خیلی‌ مهمه که بی‌خیالش بشی‌...چون مدام فکر کردنو خواستنو جذب کردنو احساس نیاز کردن یجور اعلام فقدانه و چون با حس هم همراه شده بیشتر از خودش واست به ارمغان میاره!!!منظورم اینه که در حدی که حس خوبی‌ راجع به خواستت داشته باشی‌ ۲ یا ۳ بار در روز در حد ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کافیه...۲۴ ساعت فکر کردن بیشتر دورش می‌کنه تا جذبش...نگران نتیجه نباشین بخواین و باور کنید که بهتون داده شده :)
همیشه موقعی دریافت میکنی‌ که در حال انجام دادن یه کار دیگه بودی و حتی بهش فکر هم نمی‌کردی...پس از زندگیت لذت ببر:)

مرسی واقعا...
خیلی عالی بود...
 

marshaal

عضو جدید
s

s

salam
man ye soal daram
vaghti man mikham masalan ta 3mahe dige 30 melion pol dashte basham bayad chikar konam
bayad faghat behesh iman dashte bashamo to zehnam tori sahne sazi konam hamin alan on polo daramo kheilyam khoshhalam
?ya in ke fek kardan kafi nist bayad beram donbale ye kar begerdam
 

GHAZALE.K

عضو جدید
salam
man ye soal daram
vaghti man mikham masalan ta 3mahe dige 30 melion pol dashte basham bayad chikar konam
bayad faghat behesh iman dashte bashamo to zehnam tori sahne sazi konam hamin alan on polo daramo kheilyam khoshhalam
?ya in ke fek kardan kafi nist bayad beram donbale ye kar begerdam

سلام...راستش من هم یه اینجور خواسته‌ای دارم...اما چیزی که واسم اثبات شده اینه که تعیین زمان برای رسیدن به خواسته مخصوصاً واسه کسایی‌ که تازه کارن کار درستی‌ نیس...فکر کنین روز به روز به اون روز نزدیکتر میشین و اگه خبری نشده باشه عملا ایمان رو از دست میدین..دنبال کار بودن خوبه اما به شرطی که تحت تاثیر حس خوب و آرزوی ۳۰ میلیون باشه...میدونین منظورم اینه که یه‌جوری حالت الهامی داشته باشه...شما یکاریو از ته دلم دوست دارین و از طرفی‌ یک موقعیت دیگه هم واسهٔ کار پیش اومده که به نظر بهتره...مسلما اینجا اون شغلی‌ که بهتون حسّ بهتری میدرو باید انتخاب کنید...در ضمن فراموش نکنید که اگه به ۳۰ میلیون به عنوان یک چیز و نه صرفاً پولی‌ که در ازای ارائه‌ خدمتی باید دریافت کنید،نگاه کنید...پس پیدا کردن شغل تنها راه رسیدن به هدفتون نخواهد بود..یعنی‌ مثل جذب یک تلفن یک لیوان آب ،تاکسی،اتوبوس و هرچی‌...۳۰ میلیون تومن با همهٔ متعلقاتش یک چیزه...یک چیز خیلی‌ معمولی‌!!!:)
کتاب" بیندیشید و ثروتمند شوید" ناپلئون هیل راهنمایی‌‌های خوبی‌ داره...این کتاب قدیمیه و مثل کتاب‌های امروزی صریح صحبت نکرده...ولی‌ با این وجود خیلی‌ به من کمک کرده...در ضمن من در حال جذب ۵۰ میلیون هستم....و تقریبا نصف راه رو رفتم...منتظر خبرای خوبتون هستم.


راستی‌ اینم لینک کتاب که اگه دوست داشتین آنلاین خلاصشو مطالعه کنید...:)

http://shabahang.epage.ir/fa/module.content_Page.66.html
 

marshaal

عضو جدید
سلام...راستش من هم یه اینجور خواسته‌ای دارم...اما چیزی که واسم اثبات شده اینه که تعیین زمان برای رسیدن به خواسته مخصوصاً واسه کسایی‌ که تازه کارن کار درستی‌ نیس...فکر کنین روز به روز به اون روز نزدیکتر میشین و اگه خبری نشده باشه عملا ایمان رو از دست میدین..دنبال کار بودن خوبه اما به شرطی که تحت تاثیر حس خوب و آرزوی ۳۰ میلیون باشه...میدونین منظورم اینه که یه‌جوری حالت الهامی داشته باشه...شما یکاریو از ته دلم دوست دارین و از طرفی‌ یک موقعیت دیگه هم واسهٔ کار پیش اومده که به نظر بهتره...مسلما اینجا اون شغلی‌ که بهتون حسّ بهتری میدرو باید انتخاب کنید...در ضمن فراموش نکنید که اگه به ۳۰ میلیون به عنوان یک چیز و نه صرفاً پولی‌ که در ازای ارائه‌ خدمتی باید دریافت کنید،نگاه کنید...پس پیدا کردن شغل تنها راه رسیدن به هدفتون نخواهد بود..یعنی‌ مثل جذب یک تلفن یک لیوان آب ،تاکسی،اتوبوس و هرچی‌...۳۰ میلیون تومن با همهٔ متعلقاتش یک چیزه...یک چیز خیلی‌ معمولی‌!!!:)
کتاب" بیندیشید و ثروتمند شوید" ناپلئون هیل راهنمایی‌‌های خوبی‌ داره...این کتاب قدیمیه و مثل کتاب‌های امروزی صریح صحبت نکرده...ولی‌ با این وجود خیلی‌ به من کمک کرده...در ضمن من در حال جذب ۵۰ میلیون هستم....و تقریبا نصف راه رو رفتم...منتظر خبرای خوبتون هستم.


راستی‌ اینم لینک کتاب که اگه دوست داشتین آنلاین خلاصشو مطالعه کنید...:)

http://shabahang.epage.ir/fa/module.content_Page.66.html



salam mamnon az rahnamayiton
in linkam kheili khob bod daram mikhonamesh
in adrress maile mane:ahmadjoon6997@yahoo.com
age mishe addam konid
ta betonam azaton yekam komak begiram harchi bashe baz shoma nesfe raho raftin va az mane taze kar vared tarin mamanon
montazeram
 

خرداد..

اخراجی موقت
100درصد موافق قانون جاذبه هستم برا خودم صدق می کنه زندگی منو کامل تغییر داده همه دوست دارن بامن شراکت کنند نمی دونم چرا و ....
 

gh.mohamed

عضو جدید
من خیلی جدیدم و دوست دارم در مورد قانون جذب بیشتر بدونم ، پیشنهاتون چیه ؟
 

Similar threads

بالا