گفتگوی مرتبط با دروس برق،برنامه ریزی تحصیلی و کنکور کارشناسی ارشد 93

وضعیت
موضوع بسته شده است.

llvll.asoud

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام .تاپیک مربوط به نتایج ارشد 92 متاسفانه فقل شده من سوالم رو اینجا میپرسم:
تو اغلب کارنامه ها دوستان یکسری درسها را کلا سفید گذاشته بودند و درسهایی که زدند رو با درصد خوبی زدند.میخواستم بدونم چرا؟
یعنی کلا برای خوندن وقتشون را رو یکسری درس ها متمرکز کردند؟

حتی اگه به درصدای سه نفری که رتبه 37 73 103 آوردن نگا کنید این چیزی که من فهمیدم اینه که درصد بالای 50 درصد خیلی تاثیر گذاره تا اینکه تمام دروس رو در یه رنج بزنید.اگه نگا کنید به نظرم درصد رتبه 103 ای نسبت به 37 ای بهتره از لحاظ نزدیکی درصداش و معقولم زده ولی رتبه این کجاوو اون کجا.چون رتبه 37 سه تا درسش بالای 50 درصده.من اینی که میگم فقط براساس این سه رتبه نیس.بلکه دوستایی هم که نتیجه گرفتن و درصداشونو گذاشتن با بررسی اونا به این نتیجه رسیدم.شایدم غلط باشه
 

MehranVB

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
حتی اگه به درصدای سه نفری که رتبه 37 73 103 آوردن نگا کنید این چیزی که من فهمیدم اینه که درصد بالای 50 درصد خیلی تاثیر گذاره تا اینکه تمام دروس رو در یه رنج بزنید.اگه نگا کنید به نظرم درصد رتبه 103 ای نسبت به 37 ای بهتره از لحاظ نزدیکی درصداش و معقولم زده ولی رتبه این کجاوو اون کجا.چون رتبه 37 سه تا درسش بالای 50 درصده.من اینی که میگم فقط براساس این سه رتبه نیس.بلکه دوستایی هم که نتیجه گرفتن و درصداشونو گذاشتن با بررسی اونا به این نتیجه رسیدم.شایدم غلط باشه
برای تکمیل این صحبت‌ها، توضیحی راجب رتبه بدم.
رتبه بر اساس تراز به دست میاد. یعنی اینطور نیست که از درصدا میانگین بگیرن و بگن که میانگین 30 درصد رتبش میشه 100 و میانگین 31درصد هم بشه 99 ...

تراز رو با محاسبات پیچیده‌ای به دست میارن، اما بیس همه این محاسبات آماری بر اساس نمودار نرمال هست.
اول به نمودار زیر نگاه کنید:

این نمودار مربوط به ضریب هوشی یه جامعه هست، اما نمودار تراز هم به همین شکله، با این تفاوت که اولش صفر و آخرش 10000 هست.
تراز میانگین میتونه هر عددی باشه (مثلاً 4000 یا 5000)
و در نهایت شما داخل از رنگ‌ها قرار میگیری و با نفر قبل و بعد مقایسه شده و رتبتون تعیین میشه.
ممکنه درصد 100 ترازش بشه 9000 و درصد صفر بشه 4000 و درصد -33 هم بشه 1000 (منظورم اینه که هیچوقت تراز به صفر یا 10000 نمیرسه و گاهی اوقات سفید گذاشتن یه درس خودش تراز بالایی داره مثل کنترل امسال که خیلیا منفی زدن!)

خیلی مهمه که از تراز از میانگین (پیک نمودار) کمتر نباشه.
یعنی اگه تراز میانگین درس کنترل 4000 باشه (مثلاً معادل 10 درصد باشه)، باید سعی کنید حتماً درصدی بالای 10 بیارید، وگرنه افت خیلی زیادی توی رتبه و ترازتون به وجود میاد.
برعکس، اگر از میانگین بالاتر باشید، جهش خیلی بیشتری خواهید داشت. مثلاً اگر پیک نمودار کنترل 10درصد باشه، اگه 20 درصد بزنید با شیب تندی پیش میرید، اما اگه این 20 بشه 30، این شیب کمتر و اگه بشه 70 میبینید که شیب نزدیک به صفر میشه و مثلاً 1 درصد باعث میشه که روی نمودار تراز، از 6000 به 7000 برسید. (در حالیکه ممکنه 20 درصد به 30 باعث بشه از 5000 به 5100 برسید)
دقت کنید که اگر کمتر از میانگین بزنید، به همین میزان تراز کاهش پیدا میکنه.

پس سعی کنید روی یک یا دو درس فوکوس کنید و یه درصد خیلی بالایی بیارید و ترازتون بیشتر بشه. کسی که یک درس بالای 60 70 داشته برنده هست!

از طرفی درسی مثل مغناطیس همیشه میانگین درصدش پایین (نزدیک به صفر) هست. اگه شرایطش رو نداشتید، میتونید این درس رو کنار بذارید و نخونید. ضرری نمیکنید (البته اینم بگم که یه سئوال جواب دادن از مغناطیس تراز رو وحشتناک بالا میبره)
برعکس درسی مثل ریاضی و مدار، بالاترین میانگین رو داره و اگه میخواید موفق شید، نباید این دو درس رو زیر 30 40 بزنید، و این دو رو هم اگه بالا بزنید، به دلیل اینکه پراکندگی بالایی نسبت به درسای دیگه دارن، تراز شما رو به مقدار خیلی زیادی در کل گرایشها جابجا میکنه و برای همین بیشتر تاثیر رو مدار و ریاضی دارن.
درسی مثل بررسی (و بعد از اون ماشین) که مختص قدرتیهاست، تراز رو به مقدار زیادی داخل گرایش قدرت جابجا میکنه و برای مثال توی قدرت، بعد از ریاضی و مدار، بیشترین تاثیر رو ماشین (به دلیل ضریب 4) و بعد از بررسی داره.
 

atena2

عضو جدید
کتاب پوران خیلی شبیه کتاب دسور هست و یه پوشش کامل داده و از صفر شروع کرده در واقع می تونه جایگزین خوندن کتاب مرجع بشه .. خد این مسئله یه امتیازه .اما کتاب تقوی برای مسئله خیلی کمک می کنه روشهاش مثل یکی از استادای ماست که بار علمی خیلی زیادی داشت.. (فکر کنم به خاطر اینه که آقای تقوی هم دانشگاه خوبی خونده واستادهای خوبی داشته )
برای هیمن واقعا باید به نیازتون نگاه کنید من ترجیح میدم با پوران یه مرور به مفاهیم کنم و کامل و با تقوی برم سراغ حل تست. مدار کلا درس وقت گیری نیست صفحات زود میره جلو.. خوب تست زدن می تونه وقت گیر باشه . اما مفاهیمش از درسهایی مثل سیگنال و الکترونیک کنترل خیلی ساده ترهست برای همین خوندن دو تا کتاب نمی تونه وقت گیر باشه. من که تستها رو با کتاب راهیان تقوی میزنم
به نظر من هر دو کتاب خیلی خوبه
 

milad mansoury

عضو جدید
سلام چرا میگین نخونیم پوران؟اخه ما که ضعیفیم تقوی تنها چیزی نمیفهمیم از روش؟

واسه اینکه پوران خیلی زیاد راجع به یکسری چیزایی توضیح داده که اصلا نیاز نیست .سوالای کنکوراشم بعضیارو که متنای سوالارو عوض کرده یا غلط داره توش و بعضی از سالارم نیاورده.

منم توصیه میکنم کتاب دکترخاکی صدیق رو دانلود کنید و هرجا که از تقوی نفهمیدید از دکترصدیق بخونید.کتاب دکتر واقعا عالیه مخصوصا تصاویری که از نمودارای بودی،نایکوییست و ....

اهان راستی پوران توی بعضی جا ها غلطم داره که ممکنه کمی گیج شید.

بازم میگم کنکور یعنی تست حل کردن نه متن...ویژګی عالیه تقوی اینه که توی متنشم تستای کنکورو اورده و نکات خیلی قشنگی رو از دل سوالا بیرون کشیده.
 

amir843

عضو جدید
سلام کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟ تصمیم دارم مدار کلاس شرکت کنم. ولی نمیدونم کدوم استاد رو انتخاب کنم؟ کسی از ملک محمد شناختی داره؟ یا کارو زرگر؟
 

livewaves

کاربر فعال
سلام کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟ تصمیم دارم مدار کلاس شرکت کنم. ولی نمیدونم کدوم استاد رو انتخاب کنم؟ کسی از ملک محمد شناختی داره؟ یا کارو زرگر؟

توی مدار کارو زرگر و مهندس تقوی خوبه.مهندس تقوی وجدان کاری زیادی هم داره.با جفتشونم می تونی تماس بگیری ازشون سوال کنید
 

major7

عضو جدید
سلام . ازدوستانی که میتونن راهنمایی کنن تقاضای کمک دارم.
شرایط من جوری هستش که هر 2 هفته 4-5 روز رو میتونم خوب بخونم و 9یا 10 روزشو هم کم میتونم بخونم
گرایشم الک بوده و میخوام الک یا مخابرات بیارم(ماشین و بررسی نمیخونم اما اگه پاش بیفته مغناطیس میخونم)
1 برنامه میخوام که این شرایطو داشته باشه
1 - 5-6 هفته آخر نزدیک کنکور باشه برای مرور
2 - برنامه حداقل فصلی باشه و نه اینکه روزی 2-3 تا قرار باشه بخونم و آخرشم هیچی نفهمم.یعنی هرکتابی رو شروع کردم تا حداقل یک فصلشو نخوندم نرم سراغ درس بعدی

3 - منابعی رو که انتخاب کردم ایناس:
زبان پایه ام خوبه و در سایت memrise.com که یکی از بچه ها لطف کرد و آدرسشو گذاشت عضو شدم دارم با اون کار میکنم
ریاضی مهندسی و معادلات جزوه( و نه کتاب کریمی)
آمار نمیدونم
مدار کتاب پوران
سیگنال مومن زاده
الک جزوه لطیفی
مغناطیس کتاب عبدالعالی

اینو هم یه بار دیگه اینجا بگم که پشتکارم و حافظه ام بشدت ضعیفه از نظر خودم . هوشم خیلی خوبه از نظر خودم
4- از کسانی هم که دوس دارن طبق برنامه ای که یکی از دوستانی که لطف میکنه در جواب پست من پیشنهاد میده( در صورتی که باهم به انتخاب نهایی رسیدیم) ؛ دعوت بعمل می آید باهم پیش بریم .هروقتم دوست داشتیم میتونیم در اینجا یا تاپیک دیگه ای که میزنیم بیایم و از مشکلات یا پیشروی هامون بگیم.
با تشکر
 

hamid_3469

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دوستان من چند وقته بررسی از روی کتاب حلم زاده زیاد میخونم ( یه دورش زدم) ولی باید قبول کرد که کتابش خیلی خلاصه گفته( و نمیشه واسه یه درصد خوب روش حساب باز کرد) واسه همین تحقیق بیشتر کردم و به این نتیجه رسیدم کتاب بررسی قاسمی(جهش ) کتاب خوب و کافیه، ولی از بچه ها شنیدم اشکال تایپی داره به خاطره همین به اقایه قاسمی ایمیل دادم و ازشون خواستم در مورد کتاب و چاپ جدیدش بگه و در جوابم اینو فرمودند : ( عین متن خودشه )
((سلام، چاپ جدید کتاب در مرداد ماه بیرون می اید که کتاب به صورت رنگی چاپ می شود، در کتاب حاضر بیش از 300 تست در جز به جز درس به صورت طبقه بندی وجود دارد و نه صرفاً انتهای فصل. همچنین 250 تست تالیفی در چاپ جدید به کتاب اضافه شده است که به صورت طبقه بندی در انتهای هر فصل آمده است))
منم به خاطر همین باز فعلا از رو همین حلم زاده میخونم تا تابستون که چاپ جدید کتاب قاسمی اومد اونو میخرم و میشه منبع اصلیم . به اونایی هم که میخوان بررسی بخونن همین توصیه رو میکنم چون اقایه پژمانفرم رو خوندن کتاب اقایه قاسمی تاکید میکردن .
 

amir843

عضو جدید
توی مدار کارو زرگر و مهندس تقوی خوبه.مهندس تقوی وجدان کاری زیادی هم داره.با جفتشونم می تونی تماس بگیری ازشون سوال کنید

خب مشکل اینجاست که من اصفهانم و تابستان فقط ملک محمد و کارو زرگر میان اینجا. از ملک زیاد نمیدونم . بین این دو کدوم بهتره؟
 

hamid_3469

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دوست عزیز من خودم بعد از تحقیق بین کلاس زرگر و تقوی کلاس تقوی رو اسم نوشتم . و فهمیدم هر دو از اساتید خوبن حتی اقایه زرگر شمارشم تو سایت نوشته و میتونی باهاش تماس بگیری و ازش سوالاتتو بپرسی( در ضمن آقایه زرگر خودشون یه کتاب پرطرفدارم دارن پس قطعا استاد خوبین ) . تو این چیزایی که فهمیدم و بدستم اومد اینکه هیچکس کلاس اقای ملک محمد رو با اینکه استاد بزرگی هستن رو توصیه نکرده( دلیلشم روشنه فکر کنم به خاطر سنشون باشه اخه اساتید جونتر انرژیشون بیشتره و این مهمه) و یه مدرک دیگه هم اینکه بتونی به صراحت به این موضوع پی ببری اینکه به سایت اقایه باغستانی( http://www.bargh-arshad.com/Default.aspx) بری ، اسامی رتبه های برتر بینشو زده همراه با خدماتی که این افراد از موسسه بینش بردن ، حتی یه نفرشونم کلاس مدار نبوده ، حتما دلیلی داشته اینا کلاس مدار ثبت نام نکردن . من خودم هنوز کنکور ندادم و نتیجه نگرفتم که نظر قطعی خودمو بدم ولی چون دیدم چند باره سوال میپرسی خواستم چیزایی رو که فهمیدمو بهت بگم.
البته این مقایسه بین زرگر و ملک محمد بود و همونطور که اول گفتم من خودم کلاس تقوی اسم نوشتم و میتونم برات کلاس تقوی و زرگرو مقایسه کنم و بگم چرا تقوی بهتره.
 
آخرین ویرایش:

morteza9000

عضو جدید
سلام دوستان و هم کیشان عزیز میخواستم چند کلمه ای با شما درد و دل کنم و از تجربیات شما استفاده .
بنده در 2 سال پیش خدمت سربازی رو تمام کردم و چون انگیزه ای برای ادامه تحصیل نداشتم به دنبال کار رفتم اما هر چه میرفتم نا امید تر میشدم تمام کارها در روزنامه کار نصب در شهرستان با حقوق 400 تومن با سفته و بدون بیمه در 3ماه اول جالب این که همه شرایط رو قبول میکردم اما هرگز تماسی با من گرفته نمیشد تا این که بعد از 1 سال بیکاری از سر ناچاری به فکر کنکور افتادم تا این که با سفارش یکی از اشنایان یک کار پیدا شد 6 ماه در آن کار مشغول بودم و کنکور رو هم فراموش کردم در اون 6 ماه 800 تومن به من حقوق دادم بدون بیمه و گفتن که اصلا شرایط بیمه دو نداریم :biggrin:
دوباره دنبال کار گشتم اما وضعیت خیلی خرابه آیا واقعا گرفتن فوق با این وضعیت فایده ای داره ؟؟؟؟؟؟
کار مرتبط با الکترونیک اصلا وجود نداره کار ها یا نصب آسانسوره یا پله برقی یا نصب دستگاه پزشکی شهرستان با حقوق وزارت کار 400 نهایت 500 که الان هیچی نیست هیچی!!!!!!!!
دوستان لطفا اگر تجربه ای دارید راهنمایی کنید خودم فکر میکنم اگر کنکور بدم احتمالا آزاد تهران قبول شم ولی واقعا فایده ای داره ؟؟؟؟؟
 

mori1365

عضو جدید
سلام دوستان و هم کیشان عزیز میخواستم چند کلمه ای با شما درد و دل کنم و از تجربیات شما استفاده .
بنده در 2 سال پیش خدمت سربازی رو تمام کردم و چون انگیزه ای برای ادامه تحصیل نداشتم به دنبال کار رفتم اما هر چه میرفتم نا امید تر میشدم تمام کارها در روزنامه کار نصب در شهرستان با حقوق 400 تومن با سفته و بدون بیمه در 3ماه اول جالب این که همه شرایط رو قبول میکردم اما هرگز تماسی با من گرفته نمیشد تا این که بعد از 1 سال بیکاری از سر ناچاری به فکر کنکور افتادم تا این که با سفارش یکی از اشنایان یک کار پیدا شد 6 ماه در آن کار مشغول بودم و کنکور رو هم فراموش کردم در اون 6 ماه 800 تومن به من حقوق دادم بدون بیمه و گفتن که اصلا شرایط بیمه دو نداریم :biggrin:
دوباره دنبال کار گشتم اما وضعیت خیلی خرابه آیا واقعا گرفتن فوق با این وضعیت فایده ای داره ؟؟؟؟؟؟
کار مرتبط با الکترونیک اصلا وجود نداره کار ها یا نصب آسانسوره یا پله برقی یا نصب دستگاه پزشکی شهرستان با حقوق وزارت کار 400 نهایت 500 که الان هیچی نیست هیچی!!!!!!!!
دوستان لطفا اگر تجربه ای دارید راهنمایی کنید خودم فکر میکنم اگر کنکور بدم احتمالا آزاد تهران قبول شم ولی واقعا فایده ای داره ؟؟؟؟؟
ای گفتی دل مارو خون کردی منم لیسانسم الکترونیکه یا همین نصب اسانسورو پله برقی یا خانوم استخدام میکنن علتشم ظاهرا اینه که خانوم ها با حقوق کمم حاضرن کار کنن ولی اقایون نه اگر میخوای فوق بگیری توصیه میکنم فقط برای دانشگاه دولتی بخون با این شرایط بری ازاد 10 تومنم هزینه کنی اگر بازم اوضاع همین بود چی؟؟؟فوق لیسانسم کسی بگیره باید دکتر ی هم بخونه والا خود فوق موقعیت استخدامی و حقوقش انچنان تفاوتی با لیسانس نداره پس به اینشم فکر کن .
 

alidodar1

عضو جدید
دوستان من چند وقته بررسی از روی کتاب حلم زاده زیاد میخونم ( یه دورش زدم) ولی باید قبول کرد که کتابش خیلی خلاصه گفته( و نمیشه واسه یه درصد خوب روش حساب باز کرد) واسه همین تحقیق بیشتر کردم و به این نتیجه رسیدم کتاب بررسی قاسمی(جهش ) کتاب خوب و کافیه، ولی از بچه ها شنیدم اشکال تایپی داره به خاطره همین به اقایه قاسمی ایمیل دادم و ازشون خواستم در مورد کتاب و چاپ جدیدش بگه و در جوابم اینو فرمودند : ( عین متن خودشه )
((سلام، چاپ جدید کتاب در مرداد ماه بیرون می اید که کتاب به صورت رنگی چاپ می شود، در کتاب حاضر بیش از 300 تست در جز به جز درس به صورت طبقه بندی وجود دارد و نه صرفاً انتهای فصل. همچنین 250 تست تالیفی در چاپ جدید به کتاب اضافه شده است که به صورت طبقه بندی در انتهای هر فصل آمده است))
منم به خاطر همین باز فعلا از رو همین حلم زاده میخونم تا تابستون که چاپ جدید کتاب قاسمی اومد اونو میخرم و میشه منبع اصلیم . به اونایی هم که میخوان بررسی بخونن همین توصیه رو میکنم چون اقایه پژمانفرم رو خوندن کتاب اقایه قاسمی تاکید میکردن .

واقعا عالیه حمیدجان
من دی ماه پارسال از خودش تو سنجش پرسیدم گفت کتابش تا بهمن میاد!!! ولی بهمن که هیچ تا نمایشگاه کتابم نیومد!
دیگه داشتم ناامید میشدم و میخواستم برم همین چاپ کتابشو بگیرم که الان شما میگی تا مرداد میاد.

به همه دوستان توصیه میکنم کتابای بررسی آهنگ مدرسان و... رو بیخیال شن و تا مرداد صبر کنن .
کتاب قاسمی بهترین کتاب بررسی هستش
امسال یکی از بچه های همین سایت تو کارنامش بررسیو با اون سختی 40 زده بود که بهش پیغام دادم گفت فقط قاسمی خونده..
 

alidodar1

عضو جدید
خب مشکل اینجاست که من اصفهانم و تابستان فقط ملک محمد و کارو زرگر میان اینجا. از ملک زیاد نمیدونم . بین این دو کدوم بهتره؟


کارو زرگر که خیلی سطح پایین میگه و اصلا روش هاش سریع نیست (کاملا کتابشو درس میده) و اگه بری کلاسش حتما باید کتاب های دیگه مثل روش های سریع تقوی رو هم بخونی
ملک محمد هم هیچکس ازش راضی نیست و همونطور که تو سایت باغستانی زده هیچ کدوم از رتبه های برتر کلاس ایشنو نرفتن (معنیش اینه که تو موسسه های دیگه مدار رو رفتن)
و اگر دقت کنی کلاس ملک محمد که در اطلاعیه های قبلی سایت باغستانی برای تهرانی ها تو 2 کد چهارشنبه و پنجشنبه ارائه شده بود تبدیل شده به 1 کد که نشون میده کسی استقبال نکرده از کلاس ایشون.
به نظر من پولتو دور نریز اگه میتونی بیا تهران کلاس کهن یا تقوی و اگه نمیتونی صبرکن شاید ترم پاییز اساتید بهتری بیان.
 

mazy_taj

عضو جدید
کاربر ممتاز
من امسال ارشد برق شرکت کردم و رتبه 138 شدم منابعی رو که استفاده کردم می نویسم امیدوارم به دردتون بخوره
مهندسی : کریمی
دیفرانسیل : کریمی
اینم بگم که من کلاسیای مهندس کریمی رو هم می رفتم اما توصیه نمی کنم فقط کتابارو بخونین کافیه
احتمال: نخوندم چون کلا 5 4 ماه بیشتر واسه خوندن وقت نداشتم
مدار : دکتر زرگر انتشارات پوران پژوهش هست فکر کنم
کلاس دکتر زرگرو توصیه می کنم نکته هایی سر کلاس می گن که توی کتاب به اون خوبی دسته بندی نشده
زبان: ورد اسکیل آکسفورد
البته چون چند ماه قبل تافل داده بودم لازم نبود زیاد بخونم 2 هفته آخر کلمه ها رو مرور کردم نمی دونم دوستانی که زبانشونو می خوان از پایه بسازن چی باید بخونن واسه ارشد.خودم 2 سال کلاسهای ایران استرالیا رو می رفتم بدشم که کلاسای تافل
ماشین : پردازش بسیار بسیار عالیه فقط همینو بخونین من با پردازش 67 درصد زدم
کنترل: کلاس دکتر جاهد مطلق می رفتم اما توصیه نمی کنم.من 27 درصد زدم هرچند خیلی وقت گذاشتم و کنترل رو هم دوست دارم آریاز به درد کنکورای اخیر نمی خورده چون سوالا خیلی مفهومی و وقت گیر شدن اینو از کسای دیگه که بالا زدن بپرسین بهتره
بررسی : جزو دانشگاه و کتاب دکتر حلم زاده پوران پژوهش
کلاس ایشون هم رفتم آش دهنسوزی نیست توصیه نمی کنم
کلا سوالای بررسی آسون هست
مغناطیس هم صفر :)
امیدوارم موفق باشین توی آزمون
 

پویان ط

عضو جدید
من امسال ارشد برق شرکت کردم و رتبه 138 شدم منابعی رو که استفاده کردم می نویسم امیدوارم به دردتون بخوره
مهندسی : کریمی
دیفرانسیل : کریمی
اینم بگم که من کلاسیای مهندس کریمی رو هم می رفتم اما توصیه نمی کنم فقط کتابارو بخونین کافیه
احتمال: نخوندم چون کلا 5 4 ماه بیشتر واسه خوندن وقت نداشتم
مدار : دکتر زرگر انتشارات پوران پژوهش هست فکر کنم
کلاس دکتر زرگرو توصیه می کنم نکته هایی سر کلاس می گن که توی کتاب به اون خوبی دسته بندی نشده
زبان: ورد اسکیل آکسفورد
البته چون چند ماه قبل تافل داده بودم لازم نبود زیاد بخونم 2 هفته آخر کلمه ها رو مرور کردم نمی دونم دوستانی که زبانشونو می خوان از پایه بسازن چی باید بخونن واسه ارشد.خودم 2 سال کلاسهای ایران استرالیا رو می رفتم بدشم که کلاسای تافل
ماشین : پردازش بسیار بسیار عالیه فقط همینو بخونین من با پردازش 67 درصد زدم
کنترل: کلاس دکتر جاهد مطلق می رفتم اما توصیه نمی کنم.من 27 درصد زدم هرچند خیلی وقت گذاشتم و کنترل رو هم دوست دارم آریاز به درد کنکورای اخیر نمی خورده چون سوالا خیلی مفهومی و وقت گیر شدن اینو از کسای دیگه که بالا زدن بپرسین بهتره
بررسی : جزو دانشگاه و کتاب دکتر حلم زاده پوران پژوهش
کلاس ایشون هم رفتم آش دهنسوزی نیست توصیه نمی کنم
کلا سوالای بررسی آسون هست
مغناطیس هم صفر :)
امیدوارم موفق باشین توی آزمون
سلام. از راهنماییت متشکرمو میشه یه لطفی کنی درصدات رو بذاری
 

mazy_taj

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام. از راهنماییت متشکرمو میشه یه لطفی کنی درصدات رو بذاری
بله حتما
زبان 65
ریاضی 22
مدار 22
کنترل 27
ماشین 67
بررسی 42
همینطور که می بینین توی دفترچه اول وقتمو گذاشتم رو زبان و به خاطر همین ضرر کردم.مدار و ریاضیو راحت می تونستم 40 50 بزنم ( تو جفتش یه سوالو با بی دقتی غلط زدم و 10 درصد هر کدوم کم شد) حتما به زمانبندی سر جلسه فکر کنین، شاید 30 درصد کار این باشه که سر جلسه چطور امتحان بدین و می تونه رتبه رو خیلی جابجا کنه
یه چیزیم واسه بچه های الکترونیک که می خوان قدرت شرکت کنن بگم ( چون خودم الکترونیکی بودم لیسانس) توی قدرت کلا جای خوب قبول شدن سخت تر از بقیه رشته هاست علتشم اینه که اکثر بچه ها گرایش سیستم رو می خوان برن و رقابت اصلی روی اونه ولی مثلا کنترل همه ظرفیتش یه گرایش هست( به جز چنتا استثنا) مثلا توی قدرت فقط تا رتبه 250 تهران رو میاره(اینو مطمن نیستم دکتر زرگر سر کلاس یه بار انجوری گفت) ولی تو الکترونیک با رتبه های خیلی بالاترم تهران رو میارن.
اما اگه علاقه داشته باشین بالا زدن درسای قدرتی سخت نیست.
 

morteza9000

عضو جدید
سلام دوستان و هم کیشان عزیز میخواستم چند کلمه ای با شما درد و دل کنم و از تجربیات شما استفاده .
بنده در 2 سال پیش خدمت سربازی رو تمام کردم و چون انگیزه ای برای ادامه تحصیل نداشتم به دنبال کار رفتم اما هر چه میرفتم نا امید تر میشدم تمام کارها در روزنامه کار نصب در شهرستان با حقوق 400 تومن با سفته و بدون بیمه در 3ماه اول جالب این که همه شرایط رو قبول میکردم اما هرگز تماسی با من گرفته نمیشد تا این که بعد از 1 سال بیکاری از سر ناچاری به فکر کنکور افتادم تا این که با سفارش یکی از اشنایان یک کار پیدا شد 6 ماه در آن کار مشغول بودم و کنکور رو هم فراموش کردم در اون 6 ماه 800 تومن به من حقوق دادم بدون بیمه و گفتن که اصلا شرایط بیمه دو نداریم :biggrin:
دوباره دنبال کار گشتم اما وضعیت خیلی خرابه آیا واقعا گرفتن فوق با این وضعیت فایده ای داره ؟؟؟؟؟؟
کار مرتبط با الکترونیک اصلا وجود نداره کار ها یا نصب آسانسوره یا پله برقی یا نصب دستگاه پزشکی شهرستان با حقوق وزارت کار 400 نهایت 500 که الان هیچی نیست هیچی!!!!!!!!
دوستان لطفا اگر تجربه ای دارید راهنمایی کنید خودم فکر میکنم اگر کنکور بدم احتمالا آزاد تهران قبول شم ولی واقعا فایده ای داره ؟؟؟؟؟

هیچ کدام از دوستان نظری ندارند
 
  • Like
واکنش ها: Ti8

milad mansoury

عضو جدید
واقعا عالیه حمیدجان
من دی ماه پارسال از خودش تو سنجش پرسیدم گفت کتابش تا بهمن میاد!!! ولی بهمن که هیچ تا نمایشگاه کتابم نیومد!
دیگه داشتم ناامید میشدم و میخواستم برم همین چاپ کتابشو بگیرم که الان شما میگی تا مرداد میاد.

به همه دوستان توصیه میکنم کتابای بررسی آهنگ مدرسان و... رو بیخیال شن و تا مرداد صبر کنن .
کتاب قاسمی بهترین کتاب بررسی هستش
امسال یکی از بچه های همین سایت تو کارنامش بررسیو با اون سختی 40 زده بود که بهش پیغام دادم گفت فقط قاسمی خونده..

تازه سوال توزیع کنکور عیننا از کتاب ایشون بود...........
 

mazy_taj

عضو جدید
کاربر ممتاز
هیچ کدام از دوستان نظری ندارند
آقا اگه واسه کار می خوای فوق با لیسانس فرقی نداره، حتی لیسانس بهتر کارگیر میاد( همونطور که دیپلم بهتر کار گیر میاره) من لیسانسم الک بود اما کارم قدرت واسه همین علاقه مند شدم رفتم دنبال فوق قدرت و هدفم هم اینه که با درس خوندن تو دانشگاه خوب ( اینطور که مشاور گفته شبانه امیرکبیرو میازم) و نمره و مقاله بتونم واسه دکتری اونور بورس بگیرم وگرنه خودم چند ساله که سر کار هستم و می بینم که پول در آوردن اینجا به مدرک نیست
اگه کار دولتی می خوای که پارتی باید داشته باشه آدم
اگه کار آزاد می خوای باید به قوله قدیمیا جربزه داشته باشه آدم که بتونه خوب پول در بیاره
آشنا دارم با لیسانس شریف حقوقش 2 تومنه ( با چندین سال سابقه) و می شناسم کسیو که با لیسانس کشاورزی و فوق لیسانس مجازی آی تی ماهی قشنگ 6 7 ملیون در میاره(خودش شرکت داره باباشم هیچ کمکی بش نکرده)
در ضمن الان اکثر رشته ها اوضاع همینه مهندسای عمران پزشک ها(منظور عمومی هست) و خیلی رشته هایی که یه موقعی جایگاهی داشتن الان به درد هیچی نمی خورن. الان کار حسابداری خوب هست و پرستاری فقط ( دوست خودم درسش تموم نشده سر کاره پرستاری خونده صفر کیلو متر ماهی 900 می گیره با بیمه و مزایا، پولی نیست الان این حقوق ولی واسه خیلی رشته ها آرزوه)
خلاصه اینکه هدفتو از درس خوندن معلوم کن بدش برو دنبالش چون همچین آسون نیست اگه بخوای دانشگاه خوب بیاری به خصوص واسه ما که یه مدت از درس دور شدیم. نظر من اینه که دنبال علاقت برو مطمن باش که موفق می شی حالا چه کار باشه چه درس و ...
 

mazy_taj

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بچه ها
بنده بین کلاس آقایان کریمی ومعتقدی موندم کدوم رو ثبت نام بکنم ،هر دو استاد خیلی عالین .لطفاً دوستانی که آشنا هستن با ذکر دلیل راهنمایی بفرماین.

من سر کلاس معتقدی نبودم اما کلاس معادلات و مهندسی کریمی رو می رفتم. باید بگم که معادلاتش عالی هست و همه تستای کنکورو می زنی ( البته به نظرم کتابشم بخونی کافیه) اما مهندسیش در سطح کنکور برق نمی گه، چون تو کلاس مهندسی از بچه های مکانیک و ... هم هستن و تستای اونا خیلی از تستای برق آسونتره احتمالا کلاس به درد اونا می خوره اما شخصا توصیه نمی کنم کلاس مهندسیشو
 

mazy_taj

عضو جدید
کاربر ممتاز
من خودم لیسانس الکترونیک دارم ولی این حرف که قویها میان برقو قبول ندارم خیلیها رو تو همین رشته تو دانشگاه دولتی دیدم تو حل انتگرال های ساده میموندن!!!شاید 20 سال پیش این حرف درست بود ولی الان نه هر کسی اراده کنه الان میتونه بلاخره یه دانشگاه درجه سه دولتی یا پیام نور و غیر انتفاعی بره برق بخونه ازادم که فقط کافیه ثبت نام کنه.در ضمن فراموش نکنید که رشته برق توی رشته های مهندسی بیشترین شانس قبولی رو داره توی برق با رتبه هایی مثل 400 هم میشه به دانشگاه های تهران امیدوار بود ولی توی بعضی رشته ها رتبه بالای صد شانسی برای تهران نداره
بله حرف شمارو قبول دارم اما کلا برق نسبت به بقیه رشته های مهندسی سخت تره چون انتزاعی تره، تو عمران بلاخره دیوارو آجرو آدم می بینه به چشم ولی تو برق خیلی چیزارو انتزاع کرد و به همین علته که ریاضیات برق سنگین تر از سایر رشته هاست. کافیه یه کتاب مهندسی یا معادلات یا حتی کنترل بردارید و سوالای رشته های مختلف رو بررسی کنید، به دوستای مکانیکی بر نخوره ولی جاهد مطلق یه کلاس حل تمرین گذاشته بود سوالای سالای قبلو حل می کرد به سوالای مکانیک که می رسید می گفت اینم که مکانیکه اصلا نیازی به فکر کردن نداره!!!
هم مزیته هم از یه طرف بدبختی واسه ما برقیا :) خوبیش اینه که مثلا ما که کارگاه بودیم همه در مورد عمل آوزدن بتون نظر می دادن از راننده آژانس گرفته تا نگهبان ولی وقتی پای مسایل برقی پیش می اومد هیچکدوم نمی فهمیدن چیزی که بخوان نظر بدن!
 

Dashpot

عضو جدید
دوست عزیز من خودم بعد از تحقیق بین کلاس زرگر و تقوی کلاس تقوی رو اسم نوشتم . و فهمیدم هر دو از اساتید خوبن حتی اقایه زرگر شمارشم تو سایت نوشته و میتونی باهاش تماس بگیری و ازش سوالاتتو بپرسی( در ضمن آقایه زرگر خودشون یه کتاب پرطرفدارم دارن پس قطعا استاد خوبین ) . تو این چیزایی که فهمیدم و بدستم اومد اینکه هیچکس کلاس اقای ملک محمد رو با اینکه استاد بزرگی هستن رو توصیه نکرده( دلیلشم روشنه فکر کنم به خاطر سنشون باشه اخه اساتید جونتر انرژیشون بیشتره و این مهمه) و یه مدرک دیگه هم اینکه بتونی به صراحت به این موضوع پی ببری اینکه به سایت اقایه باغستانی( http://www.bargh-arshad.com/Default.aspx) بری ، اسامی رتبه های برتر بینشو زده همراه با خدماتی که این افراد از موسسه بینش بردن ، حتی یه نفرشونم کلاس مدار نبوده ، حتما دلیلی داشته اینا کلاس مدار ثبت نام نکردن . من خودم هنوز کنکور ندادم و نتیجه نگرفتم که نظر قطعی خودمو بدم ولی چون دیدم چند باره سوال میپرسی خواستم چیزایی رو که فهمیدمو بهت بگم.
البته این مقایسه بین زرگر و ملک محمد بود و همونطور که اول گفتم من خودم کلاس تقوی اسم نوشتم و میتونم برات کلاس تقوی و زرگرو مقایسه کنم و بگم چرا تقوی بهتره.
سلام.چرا تقوی بهتره؟سابقه آقای ملک محمد که بیشتره خوب تجربشون هم بیشتره.
کسی بوده نتیجه گرفته باشه؟
 

hamid_3469

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام.چرا تقوی بهتره؟سابقه آقای ملک محمد که بیشتره خوب تجربشون هم بیشتره.
کسی بوده نتیجه گرفته باشه؟

دلایلی که باعث بازدهی خیلی کم کلاس اقایه ملک محمد هست در بالا گفتم ( البته این حرفا فقط حاصل تحقیق منه و خودم تجربشو نداشتم ، ولی دلایله منطقی هستن ) .
من خودم بعد سطح علمی استاد ، انژری استاد برام مهمه که اساتید مسن انرژیشون کمه و این مسئله شامل اقایه ملک محمد میشه ، یه مثال ساده شما اگه یه مشکلی ، یه سوال چیزی داشته باشید ایا اقایه ملک محمد میتونن زود جوابتونو بدن ؟؟ من ایمیل بیشتر اساتیدو دارم غیر اقایه ملک محمد شما از طریق ایمیل یا سایت اساتید مثل اقایه تقوی ، باغستانی ، مومن زاده ، حلم زاده ، زرگر ، شیرین آبادی و.. هر سوالی که داری ازشون بپرس ، تقریبا همشون کمتر از 24 ساعت جوابتو میدن . اما در مورد اساتید مثل اقایه ملک محمد اینطور نیست .
اما حالا چرا تقوی مفیدتر از زرگره ؟
دلایل زیادی هست ، یه نمونه اشکارش کتب این دو استاد ، کتاب اقایه زرگر در ظاهر خیلی رون گفته و برعکس کتاب اقایه تقوی سختره ، اما این یه برتریه کتاب اقایه تقویه
ما همه کنکور ارشد در پیش داریم و باید خودمونو برای حل مسائل سخت (مفهومی) با روشهای تستی اماده کنیم(با توجه به محدودیت زمان کنکور) در صورتی که در کتاب اقایه زرگر همچین چیزی نیست . هر سوالی به روال عادی و فرمولی خودش حل شده و اصلا خلاقیتی درش به کار نرفته و عین این میمونه که شما کتب مرجع رو میخونی با این تفاوت که یه سری تستم داره . (اصلا روش تستی در کتابشون کم پیاد میشه)
من اگه کلاس نمی رفتم اول سعی میکردم کتاب زرگرو بخونم بعد برم سراغ کتاب تقوی ، اما این حرفا در مورد کلاس این دوتا استادن و نمیشه اول رفت کلاس زرگر و بعدش کلاس تقوی!!
شما کتاب مدار پارسه رو اگه بخونی( تو گوگل سرچ کنی هست) ،میبینی که بیشتر دنبال روشهای تستیه و اینکه از هر سوال یه نکته دربیاره و دقیقا سبک تدریس اقایه تقوی هم به شکل کتابه پارسه هست (البته از مفاهیم پایه تا سخترین مفاهیم). و این چیزیه که شما درکتاب زرگز نمیبینی ، من شنیدم که اقایه زرگر در کلاسم به همون شیوه و رونی کتابشون تدریس میکنن این خوبه ولی کنکور ارشد بیشتر از اینو اقتضا میکنه . دلایل دیگه هم هست ، شما فقط یک نفرو گیر بیارید که کلاس تقوی رفته باشه و بگه خوب و مفید نبوده اما در مورد کلاس زرگر و ملک محمد خیلی هست که میگن مفید نبوده ،البته در مورد کلاس اقایه زرگر افرادیم هست که ازش تعریف میکنن ، نمونش در چند پست بالاتر میشه ببینی .
از نظر برگزاری کلاسم موسسه امیر کبیر با حداکثر 30 نفر کلاساشو تشکیل میده که در موسسات دیگه اینجوری نیست ، بعضیاشون به 50 نفرم میرسه یه جایی دیدم یکی نوشته بود ،یکی از کلاسایه ریاضی اقایه کریمی در نصیر 60 نفر بوده ، حالا دروغ یا راستش نمیدونم ولی این افتضاحه ، من خودم الان کلاس ریاضی معتقدی در امیر کبیر اسم نوشتم اقایه تقوی گفتن چون ما هزینه ای برای تبلیغات نمیکنیم ( و این همون دلیل کمتر بودن هزینش نسبت به سایر موسساته )موسسه امیرکبیر هنوز جا نیفتاده و کمتر شناخته شده به همین خاطر کلاس ریاضی به احتمال زیاد خلوته در حالی که همون کلاس معتقدی در بینش ممکنه به 50 نفر برسه.حالا به نظر شما کدوم کلاس بازدهیش بیشتره ؟
برای من خودم بعد از سطح علمی (که این اساتید همه خوبن) شیوه تدریس کلاس و دلسوز بودن استاد(که اقایه تقوی هستن) و طرز برگزاری رو به دیگر عوامل ترجیح میدم که موسسه امیرکبیر همه این خصوصیاتو داره . حالا ممکنه هر کسی به دلایل خودش نظرش چیز دیگه باشه .
 

llvll.asoud

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
همه به فکر رفتن به کلاسن ...ماهایی که نمیریم کلاس چیکار کنیم خیلی استرس میاد بهم:cry:... نمیدونم هر سال بازاره کلاس رفتن داغه یا امسال بیشتر شده..

استرس نگیر کاره خاصی نمیخواد کنی فقط کافیه به اون چیزی که میخوای برسی بهش ایمان داشته باشیو تمام تلاشتو برای رسیدن بهش بکنی.همین اینایی هم که الان دارن به عنوان استاد تدریس میکنن یه زمانی مثل ما دانشجو بودنو فک نمیکنم اونموقع کلاس کنکوری چیزی وجود داشت همشون تلاش کردنو به مهارت کافی توی اون درس رسیدن.شما هم اگه چیزی از اونا بیشتر نداشته باشید مطمعن باشید کمتر ندارید پس به خودتون ایمان داشته باشید.
 

neda_elec_urmia

کاربر بیش فعال
استرس نگیر کاره خاصی نمیخواد کنی فقط کافیه به اون چیزی که میخوای برسی بهش ایمان داشته باشیو تمام تلاشتو برای رسیدن بهش بکنی.همین اینایی هم که الان دارن به عنوان استاد تدریس میکنن یه زمانی مثل ما دانشجو بودنو فک نمیکنم اونموقع کلاس کنکوری چیزی وجود داشت همشون تلاش کردنو به مهارت کافی توی اون درس رسیدن.شما هم اگه چیزی از اونا بیشتر نداشته باشید مطمعن باشید کمتر ندارید پس به خودتون ایمان داشته باشید.
اخه مسعود هر سال داره سختر میشه رقبا بیشتر میخونن شاید ما اگه اون موقع بودیم تک رقمی میاوردیم:D
 

engpower_1

عضو جدید
دلایلی که باعث بازدهی خیلی کم کلاس اقایه ملک محمد هست در بالا گفتم ( البته این حرفا فقط حاصل تحقیق منه و خودم تجربشو نداشتم ، ولی دلایله منطقی هستن ) .
من خودم بعد سطح علمی استاد ، انژری استاد برام مهمه که اساتید مسن انرژیشون کمه و این مسئله شامل اقایه ملک محمد میشه ، یه مثال ساده شما اگه یه مشکلی ، یه سوال چیزی داشته باشید ایا اقایه ملک محمد میتونن زود جوابتونو بدن ؟؟ من ایمیل بیشتر اساتیدو دارم غیر اقایه ملک محمد شما از طریق ایمیل یا سایت اساتید مثل اقایه تقوی ، باغستانی ، مومن زاده ، حلم زاده ، زرگر ، شیرین آبادی و.. هر سوالی که داری ازشون بپرس ، تقریبا همشون کمتر از 24 ساعت جوابتو میدن . اما در مورد اساتید مثل اقایه ملک محمد اینطور نیست .
اما حالا چرا تقوی مفیدتر از زرگره ؟
دلایل زیادی هست ، یه نمونه اشکارش کتب این دو استاد ، کتاب اقایه زرگر در ظاهر خیلی رون گفته و برعکس کتاب اقایه تقوی سختره ، اما این یه برتریه کتاب اقایه تقویه
ما همه کنکور ارشد در پیش داریم و باید خودمونو برای حل مسائل سخت (مفهومی) با روشهای تستی اماده کنیم(با توجه به محدودیت زمان کنکور) در صورتی که در کتاب اقایه زرگر همچین چیزی نیست . هر سوالی به روال عادی و فرمولی خودش حل شده و اصلا خلاقیتی درش به کار نرفته و عین این میمونه که شما کتب مرجع رو میخونی با این تفاوت که یه سری تستم داره . (اصلا روش تستی در کتابشون کم پیاد میشه)
من اگه کلاس نمی رفتم اول سعی میکردم کتاب زرگرو بخونم بعد برم سراغ کتاب تقوی ، اما این حرفا در مورد کلاس این دوتا استادن و نمیشه اول رفت کلاس زرگر و بعدش کلاس تقوی!!
شما کتاب مدار پارسه رو اگه بخونی( تو گوگل سرچ کنی هست) ،میبینی که بیشتر دنبال روشهای تستیه و اینکه از هر سوال یه نکته دربیاره و دقیقا سبک تدریس اقایه تقوی هم به شکل کتابه پارسه هست (البته از مفاهیم پایه تا سخترین مفاهیم). و این چیزیه که شما درکتاب زرگز نمیبینی ، من شنیدم که اقایه زرگر در کلاسم به همون شیوه و رونی کتابشون تدریس میکنن این خوبه ولی کنکور ارشد بیشتر از اینو اقتضا میکنه . دلایل دیگه هم هست ، شما فقط یک نفرو گیر بیارید که کلاس تقوی رفته باشه و بگه خوب و مفید نبوده اما در مورد کلاس زرگر و ملک محمد خیلی هست که میگن مفید نبوده ،البته در مورد کلاس اقایه زرگر افرادیم هست که ازش تعریف میکنن ، نمونش در چند پست بالاتر میشه ببینی .
از نظر برگزاری کلاسم موسسه امیر کبیر با حداکثر 30 نفر کلاساشو تشکیل میده که در موسسات دیگه اینجوری نیست ، بعضیاشون به 50 نفرم میرسه یه جایی دیدم یکی نوشته بود ،یکی از کلاسایه ریاضی اقایه کریمی در نصیر 60 نفر بوده ، حالا دروغ یا راستش نمیدونم ولی این افتضاحه ، من خودم الان کلاس ریاضی معتقدی در امیر کبیر اسم نوشتم اقایه تقوی گفتن چون ما هزینه ای برای تبلیغات نمیکنیم ( و این همون دلیل کمتر بودن هزینش نسبت به سایر موسساته )موسسه امیرکبیر هنوز جا نیفتاده و کمتر شناخته شده به همین خاطر کلاس ریاضی به احتمال زیاد خلوته در حالی که همون کلاس معتقدی در بینش ممکنه به 50 نفر برسه.حالا به نظر شما کدوم کلاس بازدهیش بیشتره ؟
برای من خودم بعد از سطح علمی (که این اساتید همه خوبن) شیوه تدریس کلاس و دلسوز بودن استاد(که اقایه تقوی هستن) و طرز برگزاری رو به دیگر عوامل ترجیح میدم که موسسه امیرکبیر همه این خصوصیاتو داره . حالا ممکنه هر کسی به دلایل خودش نظرش چیز دیگه باشه .
من اصلا نميخوام اساتيد رو مقايسه كنم چون سر كلاس استاد زرگر نبودم ولي استاد تقوي واقعا استاد خوبي بود. خود من همونطور كه قبلا هم گفتم يه جورايي مديونشم. بسيار دقيق منضبط دلسوز و پرانرژي بود. يكبار نشد كلاسي رو دير بياد يا زود بره. حتي يكبار كه voice كلاسش رو ضبط كرديم از 5 ساعت كلاس فقط 15 دقيقه استراحت داده بود و بقيش رو درس داده بود (البته گاهي وقتا اين فشار زيادش ميرفت روي اعصاب آدم). حتي خيلي وقتا 20 دقيقه يا نيمساعت زودتر ميومد مينشست سركلاس با بچه ها از هردرسي كه ميخواستن تست ميزد. در مورد موسسه اميركبير هم گرچه قبول دارم موسسه ايده آلي هست ولي متاسفانه فكر نكنم بتونه دوام بياره. من خودم سر همون كلاسا رفتم و واقعا از نظر فضا و خلوتي كلاس و اساتيد و ...ايده آل بود ولي يه نكته مهم هست كه هيچكس بهش توجه نميكنه اونم اينه كه اگر ميشد موسسه ايده آل با تعداد پايين دانشجو و كيفيت بالاي كلاس و اساتيد تاپ تشكيل داد ، موسساتي مثل پارسه و نصير و بينش اين كار رو تا حالا كرده بودن. البته حرفاي من به اين معني نيست كه بخيلم و مخالف كارشونم و اميدوارم هستم كه از كارشون جواب بگيرن چون در مجموع بنفع دانشجوها ميشه. ما كه از خدامونه بگيره ميشيم حل تمرين همونجا يه سودي هم
عايد ما ميشه :)
همه به فکر رفتن به کلاسن ...ماهایی که نمیریم کلاس چیکار کنیم خیلی استرس میاد بهم:cry:... نمیدونم هر سال بازاره کلاس رفتن داغه یا امسال بیشتر شده..
در مورد جمله ندا خانم هم خيلي ناراحت شدم. فقط يه چيز بگم بشما ندا خانم: بريد مصاحبه مهندس مهرپویا نفر اول برق همين امسال رو بخونيد ببينيد چي نوشته. لزومي نداره كلاس بريد فقط كافيه كه درست تلاش كنيد. توي همين سايت آقا احسان (Ehi) و خيليهاي ديگه كه من فقط از طريق آيديشون ميشناسمشون بدون كلاس نتيجه گرقتن. كلاس فقط به مطالعه شما نظم ميده. شما حق نداريد نا اميد باشين! به حرفم اعتماد كنيد... تجربه من ارزش اعتماد رو داره
 

llvll.asoud

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
اخه مسعود هر سال داره سختر میشه رقبا بیشتر میخونن شاید ما اگه اون موقع بودیم تک رقمی میاوردیم:D

اینایی که کلاس میرن دلیل بر خوندنشون نیس.خود من وقتی واسه کنکور کارشناسی آماده میشدم تمام کلاسارو میرفتم ولی اصلا نمیخوندم فقط میرفتم!
به خوندنم نیستش من خیلیارو میشناسم از صبح تا شب درس میخونن ولی بیا نمراتشونو نگا کن :biggrin:
حالا شمام تک رقمی نیار با این شرایط دو رقمی هم بیاری اونجاییکه میخوای قبولی ;)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا