گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

وضعیت
موضوع بسته شده است.

power4ever

عضو جدید
دوستان میدونم اینجا جاش نیست
ولی از نظر روح و روان داغونم یه حس آشفتگی کلافم کرده اگه از دوستان کسی برای رهایی
از این وضعیت پیشنهادی داره
ممنون میشم نظرش رو بگه
 

Armin-Z

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
آرمین جان داخل دفترچه هم همین ارقام رو نوشته، نمیدونم شاید دوستتون هزینه‌های جانبی مثل خورد و خوراک و اینجور چیزا رو هم حساب کرده. در هر صورت عکس دفترچه رو هم اینجا اتچ میکنم تا اطمینان پیدا کنید.
مشاهده پیوست 216399

یه نکته‌ای هم که نباید فراموش کنید اینه که شما در حالت روزانه هم که قبول میشید، اگه بخواید مدرکتون رو آزاد کنید (یعنی مدرکتون رو از وزارت علوم بگیرید) دو راه دارید:
1) به تعداد خاصی سنوات رو برای دولت کار کنید.
2) هزینش رو بپردازید، که چیزی در حدود بالای 10 11 میلیون در میاد.


بیشتر کسایی که میخوان در یه دانشگاه خارج از کشور ادامه تحصیل بدن، مجبورن هزینه هنگفتی واسه مدرک بکنن تا بتونن اون رو واسه دانشگاه مقصد بفرستن (که البته پول مدرک لیسانس رو هم جدا باید داد)
یه خوبی که شبانه داره اینه که در آخر مدرک رو بهتون میدن و شما چون قبلاً پول رو نقد دادید، کلاً 6 7 میلیون بیشتر نشده.


اینا که دیگه ارتباطی به شبانه بودن نداره و در هر صورت این هزینه‌ها وجود خواهند داشت.
اما در مورد کتاب، توی ارشد دیگه اکثراً کتابا انگلیسی هستن و فارسیشون هم ممکنه ترجمه نشده باشه تا حالا. (حداقل توی اکثر درسای قدرتی که تا الان خوندم)
برای همین شما یا از روی pdf میخونید که هزینش میشه صفر! یا اینکه میتونید از کتابخونه بگیرید.
اکثر درسای ارشد اونقدر کاربردی نیستن که بخواید یه کتاب بخرید و همیشه داشته باشید (اصلاً صرف نمیکنه این کار)

بله مهران جان درست می فرمایید... منم اشتباه حساب کرده بودم مثه اینکه... البته این برای پارسال هست... واسه امسال 25% درصد بهش اضافه میشه که تقریبا 4 سالش میشه 7 میلیون و 900...

آره این نکته ای که فرمودی خیلی قابل توجه هست... واسه همین من اصن همچین بدم هم نمیاد روزانه در نیام شبانه در بیام! :D
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
دروس کنکور ارشد (مثل هر کنکور دیگه‌ای) با تراز قیاس میشن و نه با درصد.
فرمول تراز هم از توزیع نرمال به دست میاد که در اون میزان پراکندگی داده‌ها خیلی اهمیت داره.
اینکه چه ترازی در هر درس بیارید، مستقیماً به دو عامل بیشتر از هر چیز دیگری بستگی داره: میانگین، انحراف معیار.


درس زبان رو معمولاً افراد زیادی سفید میذارن، در حالی که درس کنترل در همه گرایشا هست و اولویت رو همیشه برای کنترل میذارن.
در نتیجه پراکندگی در درس کنترل بیشتر هست و درصد میانگینش هم بالاتر میره (چون افراد بیشتری زبان رو صفر میزنن) (البته استثنا هم میتونه داشته باشه، مثل کنترل دو سال اخیر که میانگینش به شدت کاهش داشت)، و به دلیل انحراف معیاری که داره نمودار نرمالش شیب خیلی بیشتری نسبت به زبان خواهد داشت و اختلاف درصد شما با میانگین منجر به اختلاف شدیدی در تراز میشه.
همین بحث در مورد بقیه دروس تخصصی (مثلاً سیگنال که همه قدرتیا اون رو سفید میذارن) صادق هست و تاثیرش توی بقیه گرایشا مثل کنترل به شدت زیاده چون رقابت توی این درس در گرایش کنترل خیلی زیاده و میانگین بالاتری خواهد داشت.


اگر چیزایی که نوشتم براتون خسته کننده هست، در یک جمله: 6 سوال کنترل ترازش خیلی بیشتر از 15 سوال زبان هست (اگر چه درصدشون یکیه) و در نتیجه تاثیر خیلی بیشتری روی تراز کلی و رتبه نهایی شما داره.

سلام مهران خان دوست قدیمی و یار قدیمی من این جا..
خیلی خوشحالم که هنوز این جا سر میزنی..شاید دوستان جدید ندونند ولی میخوام بدونند که شما یکی از رتبه تاپ های کنکور 92 بودی و یکی از عزیزان این جا..

و این حرفایی که گفتی کاملا درسته و من به عینه نتیجشو دیدم !!!

ببنید همه به من می گفتند مدار و ریاضی رو باید خوب بزنی و گرنه اوت میشی از کنکور !!! زیاد گوش نمیدادم می گفتم من روی زبان و مغناطیس وقت میزارم !! اونا کلی تراز بیاره چون میانگینش حالا صحبت زیاد شنیدم ولی بین 5 تا 15 درصد هستش و بعنی هیچی نگاه نمیکنه این دو درسو بعدش که امسال سایر نتایج اومد سایر کارنامه ها رو بررسی میکردم با این که زبان و مغناطیس مثل من نزده بودند ولی مدارو و ریاضی رو خوب زده بودند(در حد 24 درصد ولی من مغناطیسو و زبان بالای 30 زدم) کلی رتبشون بهتر شده بود !!

برای همین هستش که به همه اونایی که پایه ی زبان ضعیف و مغناطیس ضعیف دارند به شدت تاکیید میکنم که این دو درسو بزارند کنار !! لااقل تا پاییز !! اگه اونقدر مردونه درس خوندند حالا وقت دارند مغناطیس رو هم اضافه کنند ..ربان هم اگه استعداد دارند در حد سه چهار تا سوال درک مطلب که بشه 10 درصد و رتبه رو خیلی جابه جا جا خواهد کرد...مگر این که کسی بخواد رتبه ی زیر 50 بشه که باید حتما همه رو بخونه(حتما مغناطیس هم بخونه برای مخابرات و الکترونیک) ولی بازم هستند کسایی که زبان رو سفید میزارند و رتبه ی یک میشند نمونش پارسال ولی مدار 91 و.. بقیه عالی ..یا حتی امنسال من زتبه ی زیر 40 دیدم که الکترونیکش سفید بود !! ولی بقیه خوب بود باز
 

M a t i n

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام خدمت دوستان محترم!ممنون از اینکه این تاپیک خوبو زدید و توش فعالیت دارین.
یه سوال داشتم:
ارزش درس زبان در کنکور چقدره؟همونطور که هممون میدونیم زبان 30 سوال با ضریب 3 هست و مثلا درسی مثل کنترل برای گرایش الکترونیک هم 12 سوال ضریب 3 داره!
حالا اگر کسی هر دو درس را 50% بزنه دو حالت پیش میاد:
1)15 سوال زبان با ضریب 3ارزشش بیشتر از 6 سوال کنترل با ضریب 3 هست؟
یا
2)در هر دو درس که ضریب یکسان دارند 50% زدیم.پس ارزششون یکیه!
کدوم حالت درسته؟
ممنون از جوابتون!

فکر کنم کنترل واسه سختی این چند سالش و ضریب بیشتر بهتر از زبان باشه ولی ۵۰% زدن کنترل هم خیلی سختتره.
چند روز پیش یه کارنامه دیدم خیلی شبیه واسه من بود، میشد به طور خلاصه گفت مدار ۱۲% بیشتر زده و معدلش هم ۳.۲۷ نمره بیشتر بود. به جاش من فقط زبان ۵۵% بالاتر زده بودم، قبل از اینکه رتبش رو ببینم فکر میکردم حتما باید اون نمره معدل خیلی تاثیر داشته باشه و رتبش بهتر بشه ولی نشده بود و انگار اثر زبان بیشتر بوده.
 

juvefans

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
دوستان میدونم اینجا جاش نیست
ولی از نظر روح و روان داغونم یه حس آشفتگی کلافم کرده اگه از دوستان کسی برای رهایی
از این وضعیت پیشنهادی داره
ممنون میشم نظرش رو بگه
تفریح هفتگی . برای خودتون برنامه بگذارید با دوستانتون برید جایی که بهتون خوش میگذره . سعی کن کمتر خونه بمونی . تفریح کردن درس نخوندن نیست .;)
 

alk1370

کاربر بیش فعال
مجازات حبس برای دستکاری کنتور برق

همزمان با موج جدید دستگیری سارقان برق در جنوب کشور، یک مقام مسئول با تشریح جرایم جدید دستکاری کنتورهای برق توسط مشترکان، اعلام کرد: مجازات مجرمان مطابق با قانون مجازات اسلامی حبس تا 74 ضربه شلاق خواهد بود.



به گزارش مهر، مسئولان صنعت برق اخیرا با رد هرگونه کمبود انرژی یکی از دلایل خاموشی های پراکنده در سطح شبکه برق را دستکاری فیوز و یا کنتورهای برق توسط مشترکان اعلام کردند.

در همین حال توانیر با انتشار گزارشی با اشاره به افزایش دستکاری کنتورهای برق مشترکان همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف بر، تاکید کرده است: افرادی سودجو، با مراجعه به درب منازل، پیشنهاد دستکاری در لوازم اندازه گیری (کنتور) را با هدف کمتر نشان دادن میزان برق مصرفی، به مشترکان ارائه می دهند.

از این رو این مجموعه برقی به مردم هشدار داده است: دستکاری در لوازم اندازه گیری براساس مقررات قانون مجازات اسلامی جرم تلقی و برای مشترکانی که جرم آنها محرز گردد، مجازات حبس هم تعریف شده است.

از سوی دیگر در صورت دستکاری در کنتور، هرگونه عواقب آن به عهده مشترکان خواهد بود و در صورتی که لوازم برقی مورداستفاده در منزل نیز دچار آسیب شود، از شمول پرداخت بیمه خارج می شود و خسارت به آنها تعلق نمی گیرد.

علی نظری مدیرکل دفتر حقوقی و پاسخگویی به شکایات توانیر با بیان اینکه در صورتی که مردم از تبعات و برخوردهای قانونی ناشی ازدستکاری کنتور آگاه شوند، از انجام آن منصرف خواهند شد، گفت: براساس نظر اداره کل امور حقوقی قوه قضائیه که در سال 83 ارسال شده است، دستکاری کنتور آب و برق مصداق بارز سرقت به شمار می رود.

این مقام مسئول با بیان این بخشنامه های اداره حقوقی قوه قضائیه دستکاری کنتور آب و برق که منجر به کمتر نشان دادن میزان واقعی مصرف آب و سوخت برق می شود، از مصادیق بارز سرقت، یعنی ربودن مال غیر به طور پنهانی (ماده 197 قانون مجازات اسلامی) است، اظهار داشت: این اقدام می تواند مشمول ماده 661 قانون مجازات اسلامی شود.

وی درباره استدلال سرقت بودن دستکاری کنتور، تصریح کرد: این کار می تواند از مصادیق ربودن مال به طور پنهانی محسوب شود که قابل تطبیق با موضوع ماده 661 قانون مجازات اسلامی است و براساس آن مجازات مجرم نیز از سه ماه و یک روز تا دو سال حبس و تا 74 ضربه شلاق خواهد بود.

به گفته نظری بر این اساس دستکاری کنتور به صورت متقلبانه و در راستای فریب مأموران برق که به منظور کاهش در پرداخت بهای برق مصرفی صورت می پذیرد، علاوه بر این که عملی خلاف شرع است، کلاهبرداری نیز محسوب می شود که مجازات مرتکب آن نیز علاوه بر رد اصل مال، حبس از یک تا 7 سال و پرداخت جزای نقدی معادل مال ربوده شده خواهد بود.

بهروز ارجمندی مدیر دفتر حقوقی شرکت برق منطقه ای خوزستان هم از دستگیری 6 سارق دکل و خطوط برق فشار قوی خبر داد و گفت: متهمان پس از شناسایی توسط نیروی انتظامی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که پس از طی مراحل قانونی، احکام آنان توسط محاکم دادگستری صادر شد و پس از رد اموال مسروقه برای گذراندن دوره محکومیت سه ماه تا دو سال روانه زندان شدند.

این مقام مسئول یادآور شد: با پیگیری دفتر حقوقی و همکاری مدیریت حراست و امور محرمانه و معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان و نیز حمایت فرمانداری، دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان های اهواز، خرمشهر، آبادان و شادگان 6 سارق و مال خر نبشی دکل و خطوط فشار قوی برق شناسایی و دستگیر شدند.

در همین حال توانیر از مردم و مشترکان برق در استان های کل کشور درخواست کرده که در صورت مشاهده و یا مراجعه سودجویان، مراتب را برای پیگیری با شماره تلفن 121 به شرکت های توزیع نیروی برق اطلاع دهند.

منبع خبر:
http://www.jamejamonline.ir/newspreview/1581732883186285036
 

nimamiayad

عضو جدید
بچه ها به نظرتون کسی که یکم کنده میتونه ریاضی و مدار و بالا 50 یا 60 بزنه و در همون حال وقت برای سوالای زبان هم داشته باشه تا اونارو هم جواب بده؟یا بهتره که کلا زبان و بیخیال شم؟
برای دفترچه دوم چطور؟ میتونه همه سوالات الک و سیگنال و مغناطیس و کنترل و بخونه جواب بده؟منظورم 100% زدن نیست.برای مثلا بالا 50 یا 60 زدن.یا یکیشو حذف کنم؟
 

mahboobeh

عضو جدید
ممنون همه جای ایران سرای من است اما خراسان (و صد البته از نوع رضویش) جای دیگریست:D کلا همه جاهای حرم به خانوم ها زیاد گیر میدن هم قسمت ورودی هم کتابخونه ولی خوب بالاخره اینجوری حاشیه امنیت بیشتر میشه (البته منظورم از سختگیری و امنیت فقط خانم ها نبود همه افراد) یه سوال شما که جزو خراسانی های اصیل هستین و خیلی رفتین کتابخونه حرم نمیدونی احتمالا کتابخونه حرم خوابگاه نداره چون یه بار شنیدم یکی می گفت خوابگاه هم داره ولی نمیدونم برا همه است یا واسه محققین و دانشجویان دکتری اگه در این مورد چیزی می دونید ممنون میشم بهم بگین[/QUOTE]

صد در صد .... مشهد متعلق به همه ست.... بله سخت گیرا بجاس ولی بعضی از موارد واقعا بی انصافی و اذیت کردن زائر حرم,من مطمئن میتونم بگم که امام رضا اصلا راضی نیست که با زائرش اینطور برخورد کنن که از زیارت آقا خاطره ی بد داشته باشه.
من راستش درمورد خوابگاه چیزی نشنیدم بازم رفتم میپرسم شرایطشو براتون.
 

mahboobeh

عضو جدید
دوستان من برا ریاضی مهندسی داشتم مومن زاده میخوندم بعد که تاپیک منبع رو خوندم دو دل شدم اونجا از کریمی و معتقدی هم میگفتن بعضی ها هم میگفتن مومن زاده خسته کنندس. من ریاضیم ضعیفه و فردام میخوام برم کتاب بخرم قبلا از کتابخونه میگرفتم, به نظرتون کدوم بهتره برام؟؟
 

navidba

عضو جدید
دوستان من برا ریاضی مهندسی داشتم مومن زاده میخوندم بعد که تاپیک منبع رو خوندم دو دل شدم اونجا از کریمی و معتقدی هم میگفتن بعضی ها هم میگفتن مومن زاده خسته کنندس. من ریاضیم ضعیفه و فردام میخوام برم کتاب بخرم قبلا از کتابخونه میگرفتم, به نظرتون کدوم بهتره برام؟؟
مبحث ریاضی مهندسی اعداد مختلطش فقط نیکوکار....واسه بقیش هم فرق اون چنانی نداره..
 

alk1370

کاربر بیش فعال
دوستان من برا ریاضی مهندسی داشتم مومن زاده میخوندم بعد که تاپیک منبع رو خوندم دو دل شدم اونجا از کریمی و معتقدی هم میگفتن بعضی ها هم میگفتن مومن زاده خسته کنندس. من ریاضیم ضعیفه و فردام میخوام برم کتاب بخرم قبلا از کتابخونه میگرفتم, به نظرتون کدوم بهتره برام؟؟

سلام چیزی که من شنیدم این هاست :
کتاب کریمی که اکثرا میگن فصل آنالیز فوریه و مختلطش خوبه اما فصل مشتقاتش خوب نیست
کتاب معتقدی آنایز مختلطش خوبه و مشتقات جزئیش هم از کریمی بهتره
کتاب راهیان ارشد هم به نظر من مشتقات جزئیش خوبه
کتاب نیکوکار که آقا نوید گفتن رو من دیدمش البته چاپ فکر کنم 89 بود انتشارات آزاده اشتباه زیاد داشت ولی خوبی این کتاب این بود که خیلی زیاد تست داشت
به نظر من یه کتابی رو بخرید که معروف هم باشه بین بچه های کنکوری و تست های اکثر رشته ها رو داشته باشه که من فکر می کنم کتاب کریمی امتحانش رو پس داده کتاب پارسه تست هاش زیاد نیست و کتاب راهیان هم که فقط تست های برقه در صورتی که تست های ریاضی مهندسی و معادلات سرمایه در گردش هستند!!
 

alk1370

کاربر بیش فعال
بچه ها به نظرتون کسی که یکم کنده میتونه ریاضی و مدار و بالا 50 یا 60 بزنه و در همون حال وقت برای سوالای زبان هم داشته باشه تا اونارو هم جواب بده؟یا بهتره که کلا زبان و بیخیال شم؟
برای دفترچه دوم چطور؟ میتونه همه سوالات الک و سیگنال و مغناطیس و کنترل و بخونه جواب بده؟منظورم 100% زدن نیست.برای مثلا بالا 50 یا 60 زدن.یا یکیشو حذف کنم؟

تونستن رو که میشه اساسا هیچ کاری در دنیا نشد نداره همه می تونند حتی همه درس ها رو صد بزنند:D

اما در مورد سوال اولتون معمولا اونهایی که میخوان مدار و ریاضی رو بالا بزنند بعضا یا وقت رو زبان نمیذارند یا 10 دقیقه آخر رو یه به زبان اختصاص میدن که اکثرا هم زبان تخصصی می خونند که بتونند مثلا در حد 20 تادرصد بزنند و خیلی به درصد زبان نیازی ندارند چون خیالشون از بابت مدار و ریاضی راحته و معمولا هم از ریاضی آمار و احتمال رو نمی خونند

تو دفترچه دوم هم وقتی باید قید یه درس رو بزنید که مطمئن باشید تو دفترچه اول گل کاشتید تقریبا چون هیچ تضمینی نیست که سوالات کنکور چجوری باشند ممکنه امسال کنترل و الکترومغناطیس ساده باشند و الکترونیک و سیگنال سخت و معمولا برگ برنده داوطلبای غیر قدرتی درس سیگنال و الکترونیک هست که من کمتر داوطلبی رو دیدم که این دو درس رو زیر 30 درصد بزنه اینها اطلاعات من بود اما در دقیق بودن این اطلاعات شک کنید چون من قدرتیم و اینها هم صرفا تحقیقات چند ساله ام بود! موفق باشید
 

enstien

عضو جدید
دوستان من برا ریاضی مهندسی داشتم مومن زاده میخوندم بعد که تاپیک منبع رو خوندم دو دل شدم اونجا از کریمی و معتقدی هم میگفتن بعضی ها هم میگفتن مومن زاده خسته کنندس. من ریاضیم ضعیفه و فردام میخوام برم کتاب بخرم قبلا از کتابخونه میگرفتم, به نظرتون کدوم بهتره برام؟؟

سلام من فصل فوریه رو هم از روی معتقدی خوندم هم از مومن زاده خیلی فرق ندارن
ولی سبکشون متفاوته مومن زاده درس و تست با همه ولی معتقدی هر مبحث رو توی چند صفحه توضیح میده بعد یه سری تست از اون مبحث میاره
 

juvefans

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
بچه ها به نظرتون کسی که یکم کنده میتونه ریاضی و مدار و بالا 50 یا 60 بزنه و در همون حال وقت برای سوالای زبان هم داشته باشه تا اونارو هم جواب بده؟یا بهتره که کلا زبان و بیخیال شم؟
برای دفترچه دوم چطور؟ میتونه همه سوالات الک و سیگنال و مغناطیس و کنترل و بخونه جواب بده؟منظورم 100% زدن نیست.برای مثلا بالا 50 یا 60 زدن.یا یکیشو حذف کنم؟

من هیچ درسی رو رها نکردم . همه دروس رو به جز آمار خوندم ، سر جلسه به تفکیک از قبل براشون برنامه ریخته بودم و سعی کردم همه رو پاسخ بدم . من زیاد دستم هم تند نبود .
به نظر من بهترین روش تقسیم زمان بین دروس هست . به محض پایان زمان برنامه ریزی شده ( حتی اگر 1 تست جواب داده بودیم ) بهتره روی دس بعدی تمرکز بشه .
به این فکر کنید شاید از شانس بد شما تمام دروسی که حذف کردید خیلی آسون باشه و دروسی که میخواید بالا بزنید خیلی خیلی سخت باشه .

نکته دوم اینکه در دروس دفترچه دوم من هیچ وقت ، زمان کم نیاوردم همیشه وقت اضافه هم داشتم . گاها میرفتم بیرون که یکم با روحیه بهتر بیام ادامه سوالات رو جواب بدم .

سعی کنید این جور فکرهای حذف کردن رو از خودتون دور کنید ، چون ریسک بالایی رو میپذیرید ، که ممکنه سر جلسه با دیدن سوالات سخت ( برای دروسی که حذف نکردین ) به شدت استرس بگیرید .

اما من که هیچی حذف نکردمن ، خیالم راحت بود که اگر این سخته برای همه سخته و من درس بعدی رو کامل جواب میدم . ;)
 

ashkan 56789

اخراجی موقت
دوستان من برا ریاضی مهندسی داشتم مومن زاده میخوندم بعد که تاپیک منبع رو خوندم دو دل شدم اونجا از کریمی و معتقدی هم میگفتن بعضی ها هم میگفتن مومن زاده خسته کنندس. من ریاضیم ضعیفه و فردام میخوام برم کتاب بخرم قبلا از کتابخونه میگرفتم, به نظرتون کدوم بهتره برام؟؟


به نظر منکه اینقدر تو انتخاب کتابت حساسیت نشون نده هر سه کتاب در یک سطح هستند و مهمتر از کتاب هم تلاش خودت مهمه .
من برای خودم کتابی که تعداد چاپش بالا باشه تهیه میکنم چون خیالم راحت که قبلا امتحانشو پس داده .
 

nimamiayad

عضو جدید
بچه ها چطور میشه جامعه آماری آزمون های مختلف رو بدست آورد؟اگر راهی نیست میشه به صورت حدودی بگید غیر از پارسه و مدرسان کدوما جامعه آماری بالاتری دارن؟ممنون!;)
 

M@HY@R93

عضو جدید
دوستان سلام:gol::gol::gol:

چند روزی بیشتر به پایان ماه رمضان نمونده تو این مدت خیلی هامون تنبلی کردیم و اونجور که باید و شاید نخوندیم دوستان تو این چند روزه باقی مونده همه با هم عزممون رو جزم کنیم و با یه برنامه ریزی خوب کم کاری هامونو جبران کنیم و تا دیر نشده یه شروع جدی رو با هم استرت بزنیم.

در نهایت :



فراموش نکن که خوشبختی به سراغ کسانی می رود که برای رسیدن به آن تلاش می کنند .
 

وحیدایکس

کاربر بیش فعال
Re: گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

دوستان سلام:gol::gol::gol:

چند روزی بیشتر به پایان ماه رمضان نمونده تو این مدت خیلی هامون تنبلی کردیم و اونجور که باید و شاید نخوندیم دوستان تو این چند روزه باقی مونده همه با هم عزممون رو جزم کنیم و با یه برنامه ریزی خوب کم کاری هامونو جبران کنیم و تا دیر نشده یه شروع جدی رو با هم استرت بزنیم.

در نهایت :



فراموش نکن که خوشبختی به سراغ کسانی می رود که برای رسیدن به آن تلاش می کنند .
شدیدا موافقم..

Sent from my Lenovo A3000-H using Tapatalk
 

freddy-elec

کاربر فعال مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
بچه ها چطور میشه جامعه آماری آزمون های مختلف رو بدست آورد؟اگر راهی نیست میشه به صورت حدودی بگید غیر از پارسه و مدرسان کدوما جامعه آماری بالاتری دارن؟ممنون!;)

پارسه حدود ۱۵۰۰ نفر مدرسانم که ول کن کلا
 

nimamiayad

عضو جدید
پارسه حدود ۱۵۰۰ نفر مدرسانم که ول کن کلا
خوب به دلیل هزینه ی بالاشون من نمیتونم این دوتارو شرکت کنم.بین بقیه موسسات که ارزونتر هم میگیرن کدوم از همه جامعه آماری بالاتری دارن؟
به سوال دیگه!
شنیدم سه تا جامع پارسه رو میشه جدا ثبت نام کرد.درسته؟اگه درسته چقدر هزینشه؟ممنون از جوابتون!
 

barghi93

اخراجی موقت
خوب به دلیل هزینه ی بالاشون من نمیتونم این دوتارو شرکت کنم.بین بقیه موسسات که ارزونتر هم میگیرن کدوم از همه جامعه آماری بالاتری دارن؟
به سوال دیگه!
شنیدم سه تا جامع پارسه رو میشه جدا ثبت نام کرد.درسته؟اگه درسته چقدر هزینشه؟ممنون از جوابتون!


بالاخره هر چیز خوبی هزینه داره به نظر منکه ارزششو داره حداقل 3 مرحله ازمون رو جایی شرکت کنی که برات یه نتیجه ایی داشته باشه وگرنه میتونی نمونه سوالای ازمون هارو تهیه کنی خودت تو خونه آزمون بدی امیدوارم موفق باشی
 

freddy-elec

کاربر فعال مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
خوب به دلیل هزینه ی بالاشون من نمیتونم این دوتارو شرکت کنم.بین بقیه موسسات که ارزونتر هم میگیرن کدوم از همه جامعه آماری بالاتری دارن؟
به سوال دیگه!
شنیدم سه تا جامع پارسه رو میشه جدا ثبت نام کرد.درسته؟اگه درسته چقدر هزینشه؟ممنون از جوابتون!

سلام دوست عزیز.راجع به آزمون ها بگم که من خودم پارسال نصیر می رفتم و فقط از سیگنال و گاهی الکترونیکش راضی بودم.پارسه رو می شه فقط جامع ها رو شرکت کرد.اگر فقط برای شما آزمون خوب مهمه می تونی آزمون هارو از همین جا دانلود کنی و تو خونه آزمون بگیری از خودت.اما اگه می خوای شرایط کنکور رو هم تجربه کنی می تونی سه تا آزمون آخر سنجش رو شرکت کنی که خیلی ارزون تره.
سوالای سیگنال نصیر رو هم استاد تقدسی تو سایت خودشون می ذارن.

 

freddy-elec

کاربر فعال مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
بچه های امسال می تونید دلیل تعطیلی یک ماهه ی تاپیک های پارسال رو از بچه های قدیمی بپرسید و با چشم باز خیلی چیزارو انتخاب کنید.

موفق باشید.
 

jeneral_dj

عضو جدید
دوست عزیز تا جایی که میدونم پارسه و مدرسان از بین سایر موسسات تو رشته برق حرف اول رو میزنن اینو از رتبه های برترشون ثابت کردن تا جایی که میدونم مدرسان با 180 نمایندگی و پارسه با حدود 50 نمایندگی بالاترین جامعه اماری رو دارن میتونی به سایتشون هم مراجعه کنی.
بقیه موسساتم که اصلآ نمیدونن جامعه اماری چی هست که رتبه داشته باشن .

http://www.modaresanesharif.ac.ir/

http://www.parseh.ac.ir


دوست من من پارسال مدرسان شرکت کردم!! از لحاظ نظم آزمون و برگزاری . کیفیت دفترچه و پاسخنامه و کارنامه عالی بود!! اما کیفیت سوالاش خوب نبود!!!! کلا توصیه میکنم بیخیال مدرسان بشین!!!! پارسه رو طبق شنیده ها قابل قبول میدونم (بالاخره با سابقه ترینه بین موسسات) !!! نصیر هم خوبه به خصوص امسال که طبق منابع موثق قراره طراح سوالاش خود اساتید موسسه باشن!!! بینش رو تایید نمیکنم به خاطر پاسخنامش !!! پاسخنامش افتضاحه !!! یه کلید بیشتر نیست!!!!فقط کنترلشو گیر بیار و حل کن!!!!سنجش که پارسال ملغمه ای از سوالات کنکور دکتری بود !!! پاسخنامش هم افتضاح!!!!
در مورد هزینه هزینه امسال مدرسان 600 تومن بی تخفیف هست که بسته به تخفیفاش کاهش پیدا میکنه(برای ثبت نام گروهی 50 درصد تخفیف میده!!!) نصیر الان میتونی ثبت نام کنی با هزینه 360 تومن برای 9 آزمون که مهر ماه میشه 400 تومن !!! پارسه الان تو سایتش میتونی ثبت نام کنی 390 تومن زده برای 9 تا آزمون!!!!!!!! در مورد بینش از هزینه اطلاعی ندارم ، سنجش رو هم نمیدونم!!!
 

وحیدایکس

کاربر بیش فعال
Re: گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

دوست من من پارسال مدرسان شرکت کردم!! از لحاظ نظم آزمون و برگزاری . کیفیت دفترچه و پاسخنامه و کارنامه عالی بود!! اما کیفیت سوالاش خوب نبود!!!! کلا توصیه میکنم بیخیال مدرسان بشین!!!! پارسه رو طبق شنیده ها قابل قبول میدونم (بالاخره با سابقه ترینه بین موسسات) !!! نصیر هم خوبه به خصوص امسال که طبق منابع موثق قراره طراح سوالاش خود اساتید موسسه باشن!!! بینش رو تایید نمیکنم به خاطر پاسخنامش !!! پاسخنامش افتضاحه !!! یه کلید بیشتر نیست!!!!فقط کنترلشو گیر بیار و حل کن!!!!سنجش که پارسال ملغمه ای از سوالات کنکور دکتری بود !!! پاسخنامش هم افتضاح!!!!
در مورد هزینه هزینه امسال مدرسان 600 تومن بی تخفیف هست که بسته به تخفیفاش کاهش پیدا میکنه(برای ثبت نام گروهی 50 درصد تخفیف میده!!!) نصیر الان میتونی ثبت نام کنی با هزینه 360 تومن برای 9 آزمون که مهر ماه میشه 400 تومن !!! پارسه الان تو سایتش میتونی ثبت نام کنی 390 تومن زده برای 9 تا آزمون!!!!!!!! در مورد بینش از هزینه اطلاعی ندارم ، سنجش رو هم نمیدونم!!!
دوست عزیز اطلاع دارین سه مرحله ازمون جامع نصیر هزینش چقد میشه و از چه تاریخی میشه ثبت نام کرد و معمولا تاریخ ازمونهای جامعش کی هست؟؟

Sent from my Lenovo A3000-H using Tapatalk
 

jeneral_dj

عضو جدید

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام دوستان.
لطفا به این تاپیک مراجعه کنید

[h=1]فرصتی برای رتبه برتر شدن[/h]انشالله دوستانی که امسال رتبه های عالی اوردند قراره در تاپیکی خاص از تجربه هاشون بگند که انشالله وقتی اون تاپیک زده بشه متوجه خواهید شد.و این بحث هایی مثل ازمون و. .. یکبار برای همیشه براتون حل میشه و از زبان کسانی که این راهو رفتند و نتیجه ی بسیار خوبی گرفتند به صورت یکجا حرف هاشونو خواهید خوند.

لطفا به تاپیک موقتی که لینکشو در فوق گذاشتم سر بزنید و در بهتر برگزار شدن اون تاپیک دیگه که قراره زده بشه توصیه هاتون و سوالاتی که به ذهنتون میرسه و از دغدغه هاتون بگید تا به امید خدا با کیفیت ترین سوالات به این عزیزان که قراره وقت بزارند و پاسخگوی ما باشند تحویل داده باشه.
 

وحیدایکس

کاربر بیش فعال
Re: گفتگوی خودمانی ارشدی های 94

سلام دوستان.
لطفا به این تاپیک مراجعه کنید

[h=1]فرصتی برای رتبه برتر شدن[/h]انشالله دوستانی که امسال رتبه های عالی اوردند قراره در تاپیکی خاص از تجربه هاشون بگند که انشالله وقتی اون تاپیک زده بشه متوجه خواهید شد.و این بحث هایی مثل ازمون و. .. یکبار برای همیشه براتون حل میشه و از زبان کسانی که این راهو رفتند و نتیجه ی بسیار خوبی گرفتند به صورت یکجا حرف هاشونو خواهید خوند.

لطفا به تاپیک موقتی که لینکشو در فوق گذاشتم سر بزنید و در بهتر برگزار شدن اون تاپیک دیگه که قراره زده بشه توصیه هاتون و سوالاتی که به ذهنتون میرسه و از دغدغه هاتون بگید تا به امید خدا با کیفیت ترین سوالات به این عزیزان که قراره وقت بزارند و پاسخگوی ما باشند تحویل داده باشه.
سلام پایدارجان بسیار کار خوب و مفیدی رو انجام دادین..این تاپیک میتونه بهترین و پرثمرترین تاپیک انجمن باشه ب شرطی ک دوستان رتبه برتری خیلی با حوصله و مداوم کنار بچه ها حضور داشته باشن و خدای ناکرده تاپیک وسط راه ب امان خدا ول نشه.. بازم ممنون.

Sent from my Lenovo A3000-H using Tapatalk
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام پایدارجان بسیار کار خوب و مفیدی رو انجام دادین..این تاپیک میتونه بهترین و پرثمرترین تاپیک انجمن باشه ب شرطی ک دوستان رتبه برتری خیلی با حوصله و مداوم کنار بچه ها حضور داشته باشن و خدای ناکرده تاپیک وسط راه ب امان خدا ول نشه.. بازم ممنون.

Sent from my Lenovo A3000-H using Tapatalk

سلام وحید خان.ممنونم.راستش توی همین مرحله ی اول دوستان لطف کردند و منت گذاشتند که قراره به سوالات ما جواب بدند و ما رو راهنمایی کنند.مطمئن باش اگه این بزگرواران مجددا لطف کنند و برای ماه های بعد هم به ما وقت بدند قطعا این کار ادامه پیدا خواهد کرد به امید خدا.توی مرحله ی اول انشالله بتونیم گامی قوی برداریم با سوالات و جواب های خیلی خوب وبا کیفیت و همچنین توصیه های کاربردی این عزیزان بعدش انشالله تاپیک قفل میشه و برای مراحل بعدی هم اگه قرار شد تاپیک ادامه پیدا کنه و با استقبال مواجه بشه و ..

بازم میگم دوستان مجددا لطف کنند وقت بدند حتما ادامه پیدا میکنه.من که از خدامه.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا