گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

viva shz

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کلا 109 آورده. 50 تاش مجازیه.26 تا روزانه شبانه. بقیه هم پیام نور وغیر انتفاعی. درسته؟
...یعنی عمرا سودی فقط همون دانشگاه تهرانش خوبه که اونم به ما نمیرسه بریم دنبال کار و زندگیمون:redface:
 

s.matavos

عضو جدید

sevda66

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سودی این مشکل اخلاقی داره:(
این چی هست مگه؟ بابا درسشو گوش کن. بقیشو زیاد به اعصابت فشار نیار. سر تخته بشورنش
 

sevda66

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
...یعنی عمرا سودی فقط همون دانشگاه تهرانش خوبه که اونم به ما نمیرسه بریم دنبال کار و زندگیمون:redface:
هی بابا.آره واقعا.

چرتو پرت میگه سرکلاس وکافیه یه سوال بپرسی.....چشمتو در میاره...کلا نیم ساعته کلاسش...میپیچه...من که اصلا سوال نمیپرسم:mad:
مرده شور ببردش
 

sevda66

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستای گلم من فعلا با اجازه برم به کارام برسم. بای.
 

viva shz

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ادای منو در میاری؟:razz: دفعه دیگه با داداش سیاوش وسودی وبقیه میریزیم سرت...........برو خوابای رنگی پنگی ببین با این گلا که از کنار حافظ جون میکنی:gol::razz:
....اره الناز با من خودم به خدمت شیخ شیرازی میرسم:D
 

s.matavos

عضو جدید
تاکتیک شماره یک جهت ایجاد تاثیر مثبت در برخورد اول بسیار ساده است: لبخند بزنید!لبخند زدن چهار خصوصیت برجسته را نمایان می سازد: اعتماد به نفس، خوشحالی، اشتیاق و مهم تر از همه پذیرش. افرادی که لبخند می زنند دارای اعتماد به نفس تلقی می شوند. زیرا هنگامی که عصبانی می شویم یا نسبت به خودمان یا اطرافیانمان مطمئن نیستیم به لبخندزدن تمایلی نداریم. همچنین لبخند زدن نشانه خوشحالی و شادی است و همگی ما به افراد شاد گرایش داریم.

داشتن اشتیاق، جهت ایجاد یک تاثیر مثبت ضروری است زیرا اشتیاق امری مسری بوده و به فرد مقابل سرایت می کند. لبخند شما نشانگر این است که از مکانی که در آن هستید و فردی که ملاقات کرده اید خوشنود می باشید و او نیز به نوبه خود از ملاقات شما خوشنودتر می شود. سرانجام لبخند نشانه پذیرش است. بنابراین بگذارید که فرد مخاطب بداند که شما بدون قید و شرط او را پذیرفته اید.
تاکتیک شماره دو در اولین برخورد و تاثیرگذاری، چیزی به نام تاثیر اولویت است:به عبارت ساده تر، تاثیر اولیه(در اولین ملاقات) به قدری مهم است که هر آنچه پس از آن می بینیم و می شنویم از فیل*تر تصور اولیه می گذرد. بنابراین چنانچه در اولین ملاقات، تاثیری مطلوب بر فرد مقابل بر جای گذارید و خوب جلوه کنید رفتارهای بعدی شما نیز در نظر وی مطلوب جلوه خواهد کرد. در اینجا اهمیت لبخند زدن دوباره نمایان می شود. تنها با انجام همین عمل ساده خصوصیات مثبت خود را به فرد مقابل خاطر نشان سازید.
تاکتیک بعدی در اولین برخورد، پدیده روانشناسی زمینه سازی و حضور می باشد:اگر می خواهید از خود تاثیری مطلوب بر اشخاص باقی بگذارید بهتر است که آن شخص اخیرا کلمات مثبتی نسبت به شما در ذهن خویش داشته باشد از قبیل دارای اعتماد به نفس، پرانرژی، مصمم، پرشور، مبتکر و ... و به جای آنکه تنها به معرفی خود یا حرفه ای که در آن تخصص دارید بسنده کنید، دقیقا توانایی ها و استعدادهای مثبت خود را با قاطعیت عنوان کنید
 
بالا