کلوپ طرفداران پرسپولیس

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دایی سومین بازیکن برتر تاریخ جهان

دایی سومین بازیکن برتر تاریخ جهان

ارتش سرخ دات كام :
در حالی که همیشه عادت داشتیم نام علی دایی را به دلیل تعداد گل های زده اش در جهان بشنویم اما این بار دلیل قرار گرفتن علی دایی در میان بازیکنان برتر تاریخ دنیا نه بازی های ملی اوست و نه تعداد گل های ملی او.

سایت رسمی باشگاه رئال مادرید نام برنده ترین بازیکنان تاریخ جهان را در فهرستی قرار داده که هیچ ربطی به تعداد گل های زده در تیم ملی ندارد. در این فهرست که بهانه انتشار آن ایکر کاسیاس کاپیتان تیم ملی اسپانیا است 10 بازیکن ملی تاریخ دنیا که بیشترین تعداد پیروزی را بازی های ملی به دست آورده اند قرار گرفته اند که علی دایی با 89 پیروزی در 149 بازی ملی خود در رتبه سوم قرار گرفته است. بالاتر از علی دایی لیلیان تورام و ایکر کاسیاس هستند. جالب اینکه در این لیست بازیکنانی مانند روبرتو کارلوس و کافو با آن همه افتخارات و حضور در فینال های جام جهانی پایین تر از علی دایی قرار گرفته اند.

آقای رکورد فوتبال ایران بعد از دوران بازی هم همچنان رکوردهای تازه ای از او کشف می شود.

***
1- ایکر کاسیاس (اسپانیا) بازی :129 برد: 94 مساوی: 22 باخت:13
2-لیلیان تورام -(فرانسه) بازی: 142 برد: 94 مساوی: 33 باخت: 15
3- علی دایی- (ایران) بازی:149 برد: 89 مساوی: 32 باخت :28
4- احمد حسن(مصر) بازی:175 برد: 89 مساوی: 49 باخت: 37
5-محمد ادعایه(عربستان) بازی: 178 برد: 89 مساوی: 40 باخت: 49
6-کافو(برزیل) بازی:142 برد: 88 مساوی: 35 باخت: 19
7-کلودیو سوارز(مکزیک) بازی:178 برد: 87 مساوی: 42 باخت: 49
8-لوتار ماتیوس-(آلمان) بازی:150 برد: 85 مساوی: 34 باخت: 31
9-روبرتو کارلوس(برزیل) بازی:125 برد: 83 مساوی: 25 باخت: 17
10 -حسان حسن(مصر)بازی:169 برد: 82 مساوی: 48 باخت 39
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]فهرست 18 نفره پرسپولیس در بازی داماش اعلام شد / 8 بازیکن خط خوردند[/h]پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز 18 بازیکن خود را برای بازی مقابل داماش مشخص کرد. علی دایی پس از تمرین امروز 18 بازیکن خود را برای دیدار مقابل داماش مشخص کرد اما در لیست دایی بازیکنانی مانند رضا محمدی، عباس‌زاده، فرشاد قاسمی، یونس شاکری، مارکو، محسن بنگر به دلیل سه کارته بودن و میلاد غریبی و امیر عابدزاده حضور ندارند.

18 بازیکن پرسپولیس برای دیدار مقابل داماش به شرح زیر هستند:

نیلسون - علیرضا حقیقی - سیدجلال حسینی - میثم حسینی - خانزاده - نورمحمدی - ماهینی - رضا حقیقی - محمد نوری - هادی نوروزی - غلامرضا رضایی - قاسم دهنوی - امید عالیشاه - پیام صادقیان - سیدصالحی - خلعتبری - کفشگری و حمید علی‌عسگر
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تقابل میناوند و بکام در لیگ قهرمانان اروپا ؛ عکس

تقابل میناوند و بکام در لیگ قهرمانان اروپا ؛ عکس

ارتش سرخ دات كام : مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران در فصل 2000-1999 لیگ قهرمانان با تیم اشتروم گراتس اتریش مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت.

میناوند در بازی برگشت دو تیم که در آبان ماه 1378 در اولدترافورد برگزار شد، با شماره 20 در ترکیب اصلی تیم اتریشی قرار گرفت. بازیکن مقابل او در تیم منچستر یونایتد دیوید بکام بود که در این عکس نیز در ابتدای مسابقه دو بازیکن باهم دست می دهند.



 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
فهرست 18 نفره پرسپولیس در بازی داماش اعلام شد / 8 بازیکن خط خوردند

پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز 18 بازیکن خود را برای بازی مقابل داماش مشخص کرد. علی دایی پس از تمرین امروز 18 بازیکن خود را برای دیدار مقابل داماش مشخص کرد اما در لیست دایی بازیکنانی مانند رضا محمدی، عباس‌زاده، فرشاد قاسمی، یونس شاکری، مارکو، محسن بنگر به دلیل سه کارته بودن و میلاد غریبی و امیر عابدزاده حضور ندارند.

18 بازیکن پرسپولیس برای دیدار مقابل داماش به شرح زیر هستند:

نیلسون - علیرضا حقیقی - سیدجلال حسینی - میثم حسینی - خانزاده - نورمحمدی - ماهینی - رضا حقیقی - محمد نوری - هادی نوروزی - غلامرضا رضایی - قاسم دهنوی - امید عالیشاه - پیام صادقیان - سیدصالحی - خلعتبری - کفشگری و حمید علی‌عسگر
محمد نوری فردا جز 11تا نباشه صلوات!
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظرم بازی امروز چند تا نکته مثبت داشت
1-تیم به نفر وابسته نیست و حتی بدونه ملی پوشها هم خوب بازی می کنند
2-نیمه اولم برخلاف روزهای دیگه خوب بازی کردیم
3-حمید علی عسگر داره به روزهای خوبش بر می گرده
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
این تراکتور هم شوخی لیگ برتره.. جلالی و زینی زاده گفتن بازی اولمون با پرسپولیس یا باید تکرار شه یا باید 3 بر صفر به نفع ما اعلام بشه :eek:
اونم واسه پنالتی یی که گل نشده .. چقد آخه جوگیر باشه آدم ..
خودشون گل آفساید 5 متری میزنن میبرن تکرار نداره اونوقت پنالتی یی که گل نشده بازی باید تکرار شه !!!!!!!
خوبه با همین بازیکنای مازاد ما دارن نتیجه میگیرن با این حرفا فقط خودشون رو مضحکه مردم میکنن
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
سلااااااااااااااااااااااام بچه ها . امروز داشتم فکر میکردم پیش خودم گفتم خدا چقدر علی دایی رو دوست داره. پنالتی بازی با تراکتور یادتونه که به شکل عجیبی گل نشد. اگر اون روز اون پنالتی اشتباه محسن قهرمانی گل میشد. الان همه پرسپولیس رو محکوم میکردند.
هرچند با این که اون پنالتی گل نشده. مجید جلالی مصاحبه کرده گفته تو اون بازی هم تخلف شده باید بازی 3 بر صفر به سود تراکتور بشه:surprised:
این مجید جلالی هم جدیدا حرف رایگان کم نمیزنه ها:D
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
اعتراف جالب سیدجلال حسینی پس از بازی با داماش
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «توپ را مدافع حریف گل کرد نه من!»


جام ورزشی؛ مدافع پرسپولیس پس از پایان بازی با داماش یک اعتراف شیرین کرد و گفت: «گل را من نزدم و مدافع حرف زد. من فقط به این دلیل خوشحالی کردم که واقعا از گلی که به ثمر رسید خوشحال شدم.»



سید جلال درباره بازی با داماش هم گفت: «واقعا بازی سختی بود. آنها تیم خوبی دارند و ما می دانستیم که یک فوتبال واقعی را به نمایش می گذارند. در هر صورت ما سر تر از حریف بودیم و به سه امتیاز که حق مان بود رسیدیم.»
آفرین به صداقت سید جلال
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]برای آینده ارتش سرخ[/h]
ارتش سرخ دات كام :
اول فصل بود که با دلهره به تیم دائی نگاه می کردم. اسامی که به پرسپولیس می آمدند چنگی به دل نمی زدند. کفشگری و عالیشاه و سید صالحی و میثم حسینی و چند بازیکن ناشناسی که در لیگ یک بازی می کردند و سرانجام پیام صادقیان آمد که او هم ستاره ای به نظر نمی رسید.

آن روزها پیش خودم می گفتم اگر دائی در نیم فصل بتواند خودش را حفظ کند به او فرصتی برای ادامه کار می دهند. اما حالا در فاصله دو هفته مانده به نیم فصل تیم دائی با دو امتیاز در فاصله صدر نشین است. این دو امتیازی که می توانست در دو بازی به ناحق باخته شده در برابر سایپا و نفت به این تیم داده شود و حالا پرسپولیس با تفاضل گل بهتر صدر نشین بود و اگر در بازی با سپاهان آن اتفاقها نمی افتاد و تیم حداقل یک تساوی را کسب می کرد شاید داستان صدرنشینی سرخها اکنون جالب تر می شد اما باید گفت همین نتایج هم عالی است تیم دائی به واقع خوب بازی می کند خصوصا در فاز تدافعی.

به بازی های پرسپولیس می نگریم. این تیم بی دلیل گل نمی خورد. تیم موقعیت به تیمهای حریف نمی دهد و اگر گلی هم خورده است به واقع در شرایط استثنائی بوده است چون گلهای بازی با سایپا و فولاد و.... یا ماحصل اتفاقهای نادر چون بازی با نفت تهران و یا قهرمان بازی قهرمانی های فوتبال چون بازی در برابر سپاهان.

این تیم مشکل تدافعی تیم خود را حل کرده است. این که آقای گل فوتبال جهان و مرد سوم فوتبال دنیا توانسته است بهترین دفاع را بچیند به واقع جالب است اما مهمتر از خط دفاع خوب با هنر نمائی سید جلال و بنگر و حسینی و دروازه بان آماده ای چون نیلسون. باید به هافبکهای تدافعی تیم هم بنگریم. کفشگری و حقیقی به واقع در این بازی فوق العاده بودند. تمامی توپهای پشت هیجده قدم از آن سرخها بود حقیقی و کفشگری زوج فوق العاده ای را نشان می دهند و پشت سر این دو باید اشاره ای به رضا نورمحمدی داشت که او هم عالی بازی کرد. براستی بازی در بازی های آینده نورمحمدی را روی نیمکت می نشاند؟

دوست داشتیم که در جام حذفی اسیر بی تجربگی گل محمدی نمی شدیم تا این جوانان به آسیا می رفتند. پسران دائی نظیر حقیقی و صادقیان و ... لیاقت حضور در آسیا را دارند اما این تیم می تواند امسال با فتح لیگ و جام حذفی به خیلی از شایستگی هایش برسد.

در نیم فصل دوم تراکتور سازی و سپاهان و استقلال بازیهای آسیائی هم دارند و این فرصت خوبی برای ارتش سرخ است که با نیروی بیشتر رو به جلو رود. پرسپولیس تعداد پاسهایش زیاد است توپ را خوب نگاه می دارد. در نبردهای تک به تک خوب است در فاز تدافعی خوب است اما مشکل اصلی سرخها این است که یا فرصتهای زیادی درست نمی کنند و یا این که از فرصتها کمتر بهره می گیرند.

پرسپولیس باید در بازی با صبا در همان ده دقیقه اول سه گل می زد اما تیم دچار مشکل گل زنی است. در بازی با سپاهان هم تیم مشکل توپهائی را داشت که در یک سوم دفاعی حریف است. پرسپولیس سید صالحی را دارد که خوب می دود اما سید صالحی در جاگیری ها درست عمل نمی کند. او بهترین گل زن سرخها است اما تیم پرسپولیس نباید بهترین گل زنش در 13 بازی تنها 4 گل زده باشد!

پرسپولیس هنوز با ترس بازی می کند کمی جاه طلبی برای گلهای بیشتر را کم دارد در گوشه های زمین دو مدافع کناری اش خوب در حمله عمل نمی کنند و در کنار حقیقی و کفشگری باید یک هافبک بازی ساز بهتری داشته باشد. صادقیان خوب است اما مکمل خوبی ندارد. شاید حدادی فر بتواند به او کمک کند به شرط آن که بتواند به تیم بیاید. در پست دفاع راست ماهینی و خانزاده و علی عسگر هستند. به نظر می آید که بد نباشد علی عسگر یک خط جلو بیاید در کنارش صادقیان در میانه باشد و عالیشاه به سمت چپ برود و در نوک حمله خلعتبری باشد.

پرسپولیس در بازی با راه آهن کفشگری را ندارد آیا باز دهنوی کنار حقیقی است یا این که نوری در آنجا بازی می کند؟ به نظر می آید هنوز وظایف نوری و صادقیان تعریف نشده است و نوری همچنان با او عناد دارد!!

دائی حواسش به شیطنت ها هست او مدیریت تیم را بلد است او چند بار با حقیقی و نوری نشان داده است که چگونه می اندیشد اما در نیم فصل او نیاز به تفکر دگری هم دارد .

نمی دانیم در نیم فصل می تواند بازی ساز (play maker) بیابد اما منطق می گوید باید از نوری و صادقیان چنین نقشی را بخواهد حدادی فر اگر هم به پرسپولیس بیاید زمان می برد که پاسهای او را بشناسند.

به نظر می رسد پرسپولیس با توجه به قابلیت های عالیشاه و صادقیان و نوری و خلعتبری و علی عسگر بهتر باشد بازی بدون مهاجم نوک را هم امتحان کند نمونه واقعی این روش بازی را اسپانیا انجام می داد که تورس را روی نیمکت در یورو 2012 و 2010 نشاند زیرا با اینیستا و ژاوی و فابرگاس و پدرو و ژاوی آلونسو بوسکتس می توانست 6 مرد جلوی خط دفاعی را داشته باشد .

شاید دائی هم بد نباشد از این روش بهره بگیرد مخصوصا در بازیهای دور از خانه که سید صالحی بعنوان یک جانشین برای دفاع خسته بیاید.

اگر پرسپولیس مسلمان را بیاورد و یا با همین بازیکنان بازی کند احتمال روش های مدرن تر هم وجود دارد اما آن چیزی که مهم است این است که اعتماد به جوانان دائی و خود او کلید موفقیت های آینده سرخها است اگر این تیم امسال موفق شود پرسپولیس می تواند سالها از این جوانان بهره گیرد و تز جوانگرائی دائی می تواند باز هم ادامه یابد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=1]رفعتي : گل پرسپوليس آفسايد نبود[/h]
[h=2]کارشناس داوري فوتبال تصميمات داوري ديدار پرسپوليس و داماش را به جز يک مورد خطاي هند صحيح مي داند .[/h]


داود رفعتي ، در گفت و گو با ورزش سه گفت : با توجه به اصلاحات صورت گرفته در قانون آفسايد ، گل اول پرسپوليس کاملاً صحيح بود .

ايشان ضمن تأييد صحت داوري اين ديدار گفت : کارت هاي داور به موقع از جيب ايشان خارج شد و هر دو اخراج در بازي کاملاً صحيح و به جا بود . تنها موردي که مي شود به داوري بازي ايراد گرفت يک مورد خطاي هند بازيکن داماش بود که داور بازي آن را خطا تشخيص ندادند .

رفعتي در ادامه افزود : رفتار آقاي دايي در شأن يک مربي بزرگ نبود و داور چهارم بايد شديدتر با ايشان برخورد مي کرد و حتي از داور اول مي خواست که با ايشان برخورد کند .

 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در لیگهای معتبر اروپایی تیم ها به خاطر قهرمانی لیگ روی لوگوشون ستاره می زارن .


1 - لیگ ایتالیا : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ ، یک ستاره روی لوگوشون می زارن .
2 - لیگ هلند : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ ، یک ستاره روی لوگوشون می زارن .
3 - لیگ رومانی : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ ، یک ستاره روی لوگوشون می زارن .
4 - لیگ نروژ : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ ، یک ستاره روی لوگوشون می زارن .
5 - لیگ بلژیک : تیم ها به ازای هر 10 قهرمانی لیگ ، یک ستاره روی لوگوشون می زارن .
6 - لیگ ترکیه : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ ، یک ستاره روی لوگوشون می زارن .
7 - لیگ روسیه : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ ، یک ستاره روی لوگوشون می زارن .
8 - لیگ سوئیس : تیم ها به ازای هر 5 قهرمانی لیگ ، یک ستاره روی لوگوشون می زارن .
9 - لیگ آلمان : تیم ها به ازای 3 ، 5 ، 10 و 20 قهرمانی لیگ ، 1 ، 2 ، 3 و 4 ستاره می زارن .
10 - لیگ پرتغال : تیم ها ستاره نمی زارن .
11 - لیگ اسپانیا : تیم ها ستاره نمی زارن .
12 - لیگ انگلیس : تیم ها ستاره نمی زارن .
..........................................................................................2 نــکــتــه :
1 - تیم های ملی به ازای هر قهرمانی جام جهانی یک ستاره می زارن و تیم های باشگاهی به ازای هر " 10 یا 5 یا ... یا 1 " قهرمانی لیگ یک ستاره می زارن .
2 - استقلال تهران احتمالا تنها تیم باشگاهی جهانه که برای قهرمانی لیگ قهرمانان ، ستاره گذاشته !!! اونم برای 2 قهرمانی عهد بوق !!! عهد بوقی که تیم های کره ای و ژاپنی حضور نداشتن !!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
یه عده تو روزنامه ها و سایتا راه افتادن و جو درست کردن که دایی چرا محروم نمیشه ؟ فدراسیون از دایی میترسه فدراسیون از پرسپولیس میترسه ..یه عده هم شروع کردن به چُغُلی کردن مثل مربی و بازیکنای داماش که تو مصاحبه هاشون ناراحتیشون از باخت رو سر هوادارای ما خالی کردن و گفتن چرا کمیته انظباطی امتیاز کسر نمیکنه .. اینا هم جوگیر شدن برای اینکه نشون بدن از کسی نمیترسیم یه امتیاز پرسپولیس رو کم کردن .. در این لیگ رو که تصمیماتشو راهبر سایت گل و روزنامه ایران ورزشی و مصاحبه مربی داماش میگیره رو باید گل گرفت .. پس چی شد اون همه توهین و فحش که به حسینی داده شد ؟
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
کمیته انضباطی دوباره شاهکار کرد. علی دایی دوجلسه از همراهی پرسپولیس محروم شده. یه امتیازم از پرسپولیس کم کردند
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
دایی 2 جلسه محروم شد، مایلی کهن یک جلسه/ کسر یک امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی

رئیس کمیته انضباطی رای های این کمیته را درباره چهار تیم لیگ برتری اعلام کرد.

به

گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی درباره پرونده مجادله لفظی علی دایی و محمد مایلی‌کهن گفت: پرونده مجادله لفظی مایلی‌کهن و علی دایی بعد از بازی صبا و پرسپولیس که در رسانه‌ها با مصاحبه‌های گوناگون علیه یکدیگر انجام دادند، هر کدام از سرمربیان دو تیم به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

وی در ادامه درباره پرونده بازی داماش و پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود، گفت: علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به تیم داوری به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و به دلیل اهانت‌های مکرر تماشاگران تیم پرسپولیس نسبت به تیم حریف، از باشگاه پرسپولیس یک امتیاز کسر و همچنین به دلیل یک دقیقه تاخیر در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم توسط بازیکنان این تیم، باشگاه پرسپولیس به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن‌زاده در ادامه درباره پرونده حوادث رخ داده در دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان گفت: به دلیل فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک توسط تماشاگران تیم میزبان (تراکتور) نسبت به داور مسابقه، از این تیم یک امتیاز کسر شد و تیم فوق به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه به دلیل رفتار ناشایست لوسیانو پریرا مهاجم تیم فولاد خوزستان، وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مجید جلالی سرمربی تیم تراکتور نیز به دلیل مصاحبه تحریک کننده بعد از مسابقه، از سوی کمیته انضباطی تذکر گرفت.

وی در پایان گفت: دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و گسترش فولاد تبریز در انزلی نیز برگزار شد که به دلیل رفتار ناشایست تماشاگران تیم ملوان، این باشگاه به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه با توجه به زیاد شدن مصاحبه‌های غیر قانونی و اهانت‌آمیز توسط برخی اهالی فوتبال و سرمربیان تیم ها در نشست‌های مطبوعاتی در روزهای اخیر، تذکر می‌دهیم که در صورت تکرار مصاحبه‌های غیر مجاز، بی‌شک برخورد جدی خواهد شد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
همه اینا تحت تاثیر حرفای فردوسی پور و روزنامه ها و حرفای مربی و بازیکن داماش بود .. نه تصمیم خودشون ..
تراکتوریا همه جور شعار تجزیه طلبی و قومیتی و فحش دادن اگر پرسپولیسیا بودن کلا محو میکردن پرسپولیس رو..
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
یه دفعه بیان بگن آقا سپاهان باید فهرمان بشه خیال همه راحت بشه. اول فصل استقلال بالای جدول بود ازش امتیاز کسر شد. الانم که پرسپولیس رفته بالای جدول ازش امتیاز کم کردند
 

Similar threads

بالا