کلوپ طرفداران پرسپولیس

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای ادای نذر خود به مشهد سفر کرد.

رضا حقیقی در گفت و گویی گفت در آستانه سوار شدن به هواپیماست تا به مشهد برود و نذر خود را که برای برد پرسپولس مقابل تراکتور کرده بود، ادا کند.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پیشکسوتان پرسپولیس۴-۱استقلال
براي ديدن اين عكس با اندازه واقعي اينجا كليك كنيد . اندازه واقعي اين عكس 800x451 مي باشد






مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیسی*ها و حتی سرمربی تیم ملی بدانند،ما به بازیکن باغیرتی مثل سید جلال حسینی افتخار می*کنیم.

محمد رویانیان ابتدا ضمن انتقاد از عادل فردوسی*پور در گزارش بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: من واقعا برای برخی از حرف*های فردوسی*پور در بازی روز چهارشنبه متاسفم. ایشان 90 دقیقه روی مغز هواداران ما راه رفت. عزیز من نظرهای شخصی*ات را وارد گزارش فوتبال نکن تا مردم 90 دقیقه مجبور نباشند آن را گوش کنند.

وی افزود: آقای فردوسی*پور اگر با ما مخالفی، به احترام مردم و هواداران میلیونی پرسپولیس نظرهای شخصی*ات را در برنامه 90 بده و در گزارش*های مستقیم فوتبال خودت را کنترل کن. همیشه دنبال این حرف نباش که من درست می*گویم و بقیه اشتباه می*کنند. با برخی از حرفها به دنبال آب و تاب دادن به گزارشهایت نباش. من و هواداران از گزارش چهارشنبه شما چندان راضی نیستیم و امیدواریم فکری برای این مسائل شود.

وی درخصوص وضعیت کریم انصاری*فرد نیز، گفت: در مورد کریم* انصاری*فرد با زینی*زاده مدیرعامل تراکتورسازی اختلافات مالی داشتیم. رضایتنامه ایشان را صادر کردیم اما باید تغییراتی پیدا می*کرد ولی مشکل اصلی ما مالی بود. دیروز و امروز با زینی*زاده صحبت کردم و با توجه به خواسته ایشان که از من درخواست کرد تا در این ماجرا کوتاه بیایم و کریم را به مردم آذربایجان در یک فصل هدیه دهم موافقت خودم را با رفتن ایشان اعلام کردم. ما هم کریم را یک سال به مردم بافرهنگ و بزرگ آذربایجان هدیه می*دهیم.

مدیرعامل قرمزپوشان درباره وضعیت محمدرضا خلعتبری نیز گفت: من در دو روز گذشته باز هم چند بار با خلعتبری صحبت کردم و با مدیر برنامه*های ایشان نیز در تماسم. منتظرم تا ببینیم آخرین حرف عجمان چیست. من مامور مخصوص و نماینده*ای را برای مذاکره فرستاده**ام که انشاءالله دست پر به تهران می*آید.

وی با تمجید از برخی از بازیکنان پرسپولیس نیز، گفت: هواداران پرسپولیس، عاشقان فوتبال،مردم و رسانه*ها و کارلوس کی*روش بدانید که واقعا به بازیکنی مثل سیدجلال حسینی افتخار می*کنم. سیدجلال بازیکنی بود که برای عقد قرارداد با او دست و پا می*شکستند اما او بدون اینکه یک ریال از ما بگیرد به همراه 4 یا 5 بازیکن ملی*پوش دیگر وارد گود شده و با تعصب و غیرت مثال*زدنی*اش به پرسپولیس خدمت می*کند. او نه از ما چکی خواسته و نه خودرویی و کارش را مثل کسی که تمام پولش را روز اول به او دادند ادامه می*دهد.



مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: خیلی*ها در فصل نقل و انتقالات سر پول شلوغ کردند و به بازیکنان ما فشار آوردند اما خدا را شکر می*کنم که پرسپولیس بازیکن باغیرتی مثل جلال حسینی و همسنگرانش دارد که بسیار با اخلاق، با غیرت و بدون چشم*داشتی به این تیم کمک می*کنند. من دوست دارم همه فریاد من را بشنوند و بدانند که جلال حسینی می*تواند یک الگوی بسیار مناسب و حرفه*ای برای پرسپولیس و فوتبال ایران باشد.

رویانیان در پایان تاکید کرد: من به سیدجلال حسینی افتخار می*کنم و به او تبریک می*گویم که اینقدر نگاه حرفه*ای و معرفتی به پرسپولیس دارد. انشاءالله او بتواند همراه با همسنگرانش امسال پرسپولیس را سربلند کند. سیدجلال که هر تیمی آرزوی داشتن او را دارد اما او پرسپولیس را به همه چیز ترجیح داده است.​
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2] شاه ماهی استقلال حق قضاوت در مسابقات لیگ برتر را ندارد[/h]پرسپولیس نیوز : داور فوتبال ایران حق قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر را ندارد.
محسن ترکی به دلیل عدم حضور در کلاس های قبل از شروع لیگ و عدم دادن تست حق قضاوت در رقابت های لیگ برتر را ندارد.

این داور می تواند 22 مرداد در کلاس رشت شرکت کند و بعد از دادن تست و موفقیت در آن می تواند در لیگ برتر قضاوت کند.

این در حالی است که در هفته اول لیگ برتر یک کمک داور بدون دادن تست قضاوت کرد که این موضوع حواشی زیادی را به همراه داشت.

گفتنی است به دلیل اینکه تماشاگران تیم گسترش فولاد در مسابقه اول این تیم برابر استقلال شعار «محسن ترکی برگرد به تیمت» سر می دادند برخی محافل خبری از عنوان شاه ماهی استقلال برای این داور استفاده می کنند.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]صادقيان: در پرسپوليس خيلي راحتم[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: نه استرس دارم، نه فکرم مشغول است، در پرسپوليس خيلي راحتم.[/h]
پيام صادقيان در مورد پيروزي مقابل تراکتورسازي گفت: پيروزي در اين بازي حق ما و منصفانه بود چون بازي را به ويژه در نيمه دوم در اختيار داشتيم. در اين بازي در همان نيمه اول مي‌توانستيم به گل برسيم که از دست رفت. به تير دروازه زديم، پنالتي ما گل نشد، خودم يک موقعيت تک به تک را از دست دادم و بچه‌هاي ديگر هم بودند که موقعيت‌هاي خوبي داشتند.

وي افزود: اين نشان مي‌دهد که گل ما يک حادثه نبود. در آن صحنه مي‌دانستيم چه مي‌کنيم. پارسال بهترين پاسور شدم و 15 پاس گل دادم. 19 ساله بودم که به ذوب آهن رفتم و 10 پاس گل دادم. اينطور پاس دادن‌ها را شگرد دارم، سيد صالحي هم عالي ضربه زد.

کاپيتان سابق تيم ملي نوجوانان تصريح کرد: روزي که به پرسپوليس آمدم بسياري مي‌گفتند آيا مي‌تواني در پرسپوليس موفق شوي، خيلي‌ها مي‌گفتند اينجا کار خيلي سخت‌تر است و شايد نتواني ولي من مي‌گويم، اينجا خيلي راحت هستم. قطعا برخورد کادر فني، هم‌بازيانم و هواداران در اين امر دخيل بود. چون نه استرس دارم و نه فکرم مشغول است. البته مي‌دانم تازه ابتداي راه است ولي در پرسپوليس راحت هستم و روي کارم تمرکز دارم. اينجا همه چيز عالي است و اعتمادي که کادر فني و بچه‌ها نسبت به من کرده‌اند باعث شده اعتماد به نفس داشته باشم. اينکه يک بازيکن وقتي وارد تيم مي‌شود، مربي او را قبول داشته باشد، توسط هم‌بازيانش پذيرفته شود و هواداران تشويقش کنند، خيلي عالي است و همه اينها در پرسپوليس براي من اتفاق افتاد.

صادقيان در پايان درباره رويارويي با ذوب آهن در اين هفته گفت: ذوب آهن و هوادارانش را دوست دارم و برايشان احترام قائل هستم. من در آنجا بزرگ شدم. البته از آنجا بد جدا شدم ولي مي‌خواهم به ياد خاطره‌هاي گذشته، بهترين بازي خودم را انجام بدهم.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سید صالحی: خدا نمی خواست هیچی نبودم/امیدوارم در پرسپولیس خدا به من عزت بدهد

سید صالحی: خدا نمی خواست هیچی نبودم/امیدوارم در پرسپولیس خدا به من عزت بدهد

ارتش سرخ دات كام :
بی شک یکی از بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران است. اگر چه مثل بعضی از مهاجمان استیل خیلی شیکی ندارد اما خیلی شیک گل می زند.
سید مهدی سید صالحی که در هر شرایطی و در هر کلام خود نام خدا را به زبان می آورد حالا به تیم بزرگی دیگر آمده تا در پرسپولیس هم با زدن گلهای زیاد در بین هواداران عزت پیدا کند. او که در هفته اول لیگ یک تک گل سه امتیازی برای پرسپولیس زد، از همان هفته اول برای آقای گلی خط و نشان کشید.

سید صالحی اگر چه نمی خواست مصاحبه ای انجام دهد و بیشتر دوست داشت در سکوت خبری باشد اما در صحبتی کوتاه حرفهای جالبی زد.

سید صالحی گل گفت: در بازی با تراکتور برایم شرایط خاصی وجود داشت به خاطر بازی مقابل سابقم که هوادارانش به من لطف زیادی داشتم و در آن تیم خاطرات خوبی داشتم اما من بازیکن پرسپولیس بودم و نسبت به پرسپولیس و هواداران بیشمارش تعهد داشتم برای همین با تمام وجودم بازی کردم و خداوند هم به من کمک کرد و به ساقهایم جان داد تا بتوانم برای تیمم گلزنی کنم و خوشحالم این گل سه امتیازی شد. من در زدن این گل نقشی نداشتم و فقط کمک خدا بود و تلاش بچه های تیم.

سید صالحی در ادامه به سایت گل گفت: ما فوتبالیست ها انسانهای معمولی هستیم که خدا به ما عزت داده تا بتوانیم به این جایگاه برسیم. قطعاً اگر خداوند نمی خواست من، سید صالحی هیچی نبودم. من اگر امروز اینجا هستم فقط و فقط لطف خداست و عنایت ائمه اطهار. من بعد از هر بار که گل می زنم سعی می کنم با نوع شادی منحصر به فرد خودم از ائمه اطهار یادی کنم چرا که اگر آنها نباشند من هیچ کار نمی توانم انجام دهم. سید صالحی در پایان به سایت گل گفت: قطعاً با حضور آقای دایی و حمایت هواداران می توانیم پرسپولیس را به لطف خدا به جایگاه واقعی اش برسانیم. امیداورم بتوانم به عنوان یک بازیکن کوچک برای تیم بزرگ پرسپولیس مثمر ثمر باشم.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]پول سپاهان را به وکيلم دادم و آن را برگرداندم[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس خطاب به مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: من کلاهبردار هستم يا شما که در اين ماه مبارک دنبال سود پول خود هستيد.[/h]
قاسم دهنوي در مورد شکايت باشگاه سپاهان و اينکه او را مجرم به کلاهبرداري دانستند، گفت: آقاي رحيمي چطور مي‌تواند در ماه مبارک رمضان چنين تهمتي بزند و اسم کلاهبردار روي يک بازيکن بگذارند. من کلاهبردار هستم يا شما که بازيکنان سابق‌تان در تراکتورسازي و ساير تيم‌ها همچنان طلب دارند. چند نفر را از آب خوردن انداختيد. وقتي مسئوليتي داريد فکر مي‌کنيد هر حرفي مي‌توانيد بزنيد، رحيمي اندازه اي نيست که اين حرف ها را بزند.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه سپاهاني‌ها ادعا کردند که او با اين تيم قرارداد بسته و نيمي از مبلغ قراردادش را دريافت کرده است، عنوان کرد: من نصف آن پول را گرفتم اما بعد از جلسه کميته انضباطي به وکيلم دادم و در صورت جلسه‌اي وکيل من آن پول را باز گردانده است. فکر مي‌کنم رحيمي احتمالا به دنبال سود پولش است.

هافبک پرسپوليس تاکيد کرد:‌ همان زمان در کميته انضباطي در وجه خودم چکي که مبلغش همان 50% سپاهان بود نوشتم و آن را به وکيلم دادم که او با صورت جلسه‌اي قرار بود پول را باز گرداند. اين به ضرر خودشان است. اصلا مشکلي وجود ندارد، نمي دانم چرا اين حرف ها را مي زند! فکر کنم آنها سود پولشان را مي‌خواهند و در اسلام نيز نمي‌دانند که اين مسئله ايراد دارد. آقاي رحيمي پول بازيکنانت را بده؛ با بازيکنان ساير تيم‌ها چه کاري داريد؟ در اين ماه مبارک که همه حال و هواي معنوي دارند و بر سر سفره هاي افطار مي‌نشينند چرا چنين بحث‌هايي را مطرح مي‌کنيد؟ شما با پرسپوليس مذاکره مي‌کنيد و قيد شرط مي گذاريد. دو بازيکن ما را بي خيال شويد و ما از يک بازيکن مي‌گذريم، حالا چنين حرفي را بيان مي کنيد! باشگاه پرسپوليس هم از دو بازيکن شما طلب دارد آيا تاکنون مسئولان باشگاه پرسپوليس به آنها کلاهبردار گفته‌اند؟ مطمئن باشيد به دليل اين حرف ها شکايت مي کنم. آقاي رحيمي آن ميز به کسي وفا نمي کند.

دهنوي با ابراز ناراحتي فراوان از صحبت‌هاي مطرح شده، عنوان کرد: ‌از سپاهان شکايت مي‌کنم تا معلوم شود من کلاهبردار هستم يا شما که مي‌خواهيد سود بگيريد. برخي کاري نکنند که صداهايش را در دوباره در اختيار ديگران بگذارم تا آبرويشان برود. مملکت اين طور نيست که هرکسي کار خودش را انجام دهد. هر کس براي خودش شخصيت دارد. من هم اگر بخواهم مي‌توانم مثل آنها جوّ‌ را بر هم بزنم. مي‌توانم بگويم چرا سرپرست تيمش تصميم به استعفا گرفت. اين کارها را نکنيد، چرا که اين رفتارها اصلا خوب نيست.

وي در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل تراکتورسازي و اينکه در اين بازي عملکرد بسيار خوبي داشت، گفت: البته شرايط بدني‌ام صددرصد خوب نشده، اما روز به روز بهتر مي‌شوم. متاسفانه فشار رواني زيادي روي من وجود دارد اميدوارم با پشت سر گذاشتن اين مسائل دل هواداران را به دست بياورم.

هافبک پرسپوليس در مورد رويارويي با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازي بسيار سختي در پيش داريم، درست است که آنها هفته گذشته شکست خورده‌اند اما مطمئنا از لحاظ روحي و رواني تاکنون خود را آماده اين مسابقه کرده‌اند. بايد بازي مقابل تراکتورسازي را فراموش کنيم و فقط به فکر اين ديدار باشيم، انشاءالله بتوانيم در هفته دوم نيز با دست پر ميدان را پر کنيم.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]وکيل دهنوي از رحيمي شکايت کرد![/h]
[h=2]وکيل دهنوي با تقديم شکواييه به دادسرا، عليه عليرضا رحيمي مديرعامل سپاهان طرح دعوي کرد. پس از بيانيه روز گذشته سايت رسمي سپاهان که به دهنوي اتهام کلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع زده بودند وکيل وي عليه رحيمي شکايت کرد و خواهان اثبات اين اتهام شد.[/h]


او در اين باره گفت:فارغ از قوانين فيفا و فوتبال ، باشگاه سپاهان با دهنوي يک قرارداد داشته و در قالب آن قرارداد به وي پول داده.مرجع رسيدگي به اختلافات ناشي از آن قرارداد هم در ماده 9 آن آمده. کدام عدول از اين قرارداد باعث شده که به دهنوي اتهام کلاهبردار بزنند؟ روزنامه هاي امروز در سطح وسيعي به اين موضوع پرداخته اند و عکس دهنوي را مانند قاتل ها چاپ کرده و تيتر زده اند کلاهبردار.

به گزارش گل ، وي افزود:يک قرارداد بين طرفين وجود داشته. بابت بستن دو قرارداد با دو باشگاه دهنوي 60ميليون تومان از سوي کميته انضباطي جريمه شده .بحث بازگرداندن پول هم نهايتا يک دعواي حقوقي است و اتهام کلاهبرداري را نمي توان به آن چسباند. اين اتهام ارکاني دارد که بايد وجود داشته باشد تا بتوان يکي را کلاهبردار لقب داد.قرارداد چه ربطي به کلاهبرداري دارد؟ او نه گفته پول را نمي دهد و نه چيزي را کتمان کرده. 290ميليون از اين پول هم به حساب سپاهان واريز شده. به همين دليل براي دفاع از آبرو و حيثيت دهنوي تا آخر پيگري مي کنيم تا دوستان بدانند چه کلمه اي را کجا به کجا به کار گيرند.

او درباره شکايت به فيفا هم گفت: امروز آقاي عالي پور مديربرنامه دهنوي که مقيم کانادا است از فيفا تلفني استعلام گرفته و گفته اند مراجعه به دادگاههاي کيفري درباره قراردادهاي فوتبالي خلاف قوانين فيفا و همه فدراسيون هاي تابعه بوده و عمل سپاهان تخلف است. بابت اين موضوع چون بازيکن و باشگاه هر دو ايراني هستند ابتدا بايد در فدراسيون ايران و کميته انضباطي شکايت کنيد و اگر فدراسيون رسيدگي لازم را انجام نداد عليه فدراسيون مي توانيد به فيفا شکايت کنيد. چهارشنبه هم به کميته انضباطي شکايت مي کنيم تا بابت اين موضوع رسيدگي کنند.

 

karimi912

عضو جدید
[h=1]رويانيان: مقابل سپاهان کوتاه نمي‌آييم[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما ديگر مقابل سپاهاني‌ها و دو بازيکني که به قانون عمل نکردند، کوتاه نمي‌آييم چون ضرر کرديم.[/h]
محمد رويانيان در واکنش به اقدام مسئولان سپاهان و عکس‌العملي که دهنوي از خود نشان داده، اظهار داشت: ما با باشگاه سپاهان و آقاي حسن‌زاده جلسه بسيار خوبي را برگزار کرديم اما عدم توجه به گرفتن نتيجه در اين جلسه اتفاقاتي است که اکنون رخ داده است. حکم دهنوي سريعا اعلام شد اما متاسفانه با بازيکنان خاطي سپاهان هيچ برخوردي نکردند. نتيجه‌اش هم همين است که همه به سمت يکديگر حمله‌ور شوند.

به گزارش فارس ، وي افزود: من نمي‌دانم آقايان با توجه به اينکه کميته انضباطي در فوتبال است، به چه حقي مسائل را به مراجع غيرفوتبالي مي‌کشند. ابتدا بايد اين مسئله را بگويم بنده به دهنوي بابت مصاحبه اي که انجام داده و کار درستي نبود، تذکري جدي مي‌دهم. بازيکن نبايد عليه مديرعامل و تيم ديگري صحبت کند. او بايد همه چيز را با من در ميان مي‌گذاشت.

رويانيان ادامه داد: ما ديگر مقابل سپاهاني‌ها و دو بازيکني که به قانون عمل نکردند، کوتاه نمي‌آييم چون ضرر کرديم و همه چيز را به کميته انضباطي واگذار کرديم اما حالا براي حق و حقوق‌ خودمان مثل آقايان عمل خواهيم کرد.

وي ادامه داد: در جلسه‌اي که بين من، رحيمي و حسن‌زاده حدود 3 ساعت تا نيمه شب طول کشيد قول و قرارها و تفاهم‌هايي انجام شد و گفتيم همه به راي کميته انضباطي احترام مي‌گذاريم اما به صورت عجيب غريبي حکم دهنوي را دادند اما حکم خاطيان باشگاه سپاهان را ندادند. چرا بايد اين طور باشد؟

مديرعامل قرمزها يادآور شد: من از حسن‌زاده گلايه کردم ايشان در آن زمان گفت من هفته آينده حکم بازيکنان سپاهان را هم اعلام مي‌کنم اما چه شد؟ من گلايه دارم چون عدالت رعايت نشده و نتيجه‌اش هم اين است که باشگاه سپاهان با الفاظي نامناسب خطاب به بازيکن ما اعلام جرم مي‌کند و به مراجع قضايي مي‌رود.مگر در داخل فوتبال ما مرجعي به نام کميته انضباطي نيست تا آقايان به خود اجازه دهند اين کارها را انجام دهند.

وي افزود: حالا اين طور شده من هم نسبت به دو بازيکن اگر لازم باشد شکايت مي‌کنم و مطمئن باشيد تا دقيقه 90 هم آن را پيگيري مي‌کنم و پا پس نمي‌کشم اما باز هم براي من جاي سؤال است که چرا کميته انضباطي حکم دهنوي را صادر کرده اما سپاهان را نه. چه کسي بايد جواب من را بدهد آيا تخلف دهنوي بيشتر بوده يا آن بازيکن ديگر.

رويانيان ادامه داد: يک بازيکن سپاهان با 3 باشگاه قرارداد امضا کرده و تخلف انجام داده چرا بايد اين طور شود البته من تاکيد مي‌کنم قرار بود همه چيز با تفاهم حل شود اما نه سپاهاني‌ها و نه کميته انضباطي پايبند آن جلسه نبودند. در حال حاضر من هم مي‌دانم چه کاري بايد انجام دهم.

وي يادآور شد: دو روز قبل با باشگاه سپاهان و رحيمي حرف زدم و گفتم طرف حساب شما ديگر دهنوي نيست و ما هستيم اما نمي‌دانم چرا مطالبي را روي سايت خودشان با اين الفاظ ناپسند و اعلام جرم مي‌زنند؟ اشکالي ندارد ما هم به مراجع قضايي شکايت مي‌کنيم.

وي تاکيد کرد: البته باز هم مي‌گويم من به دهنوي تذکري جدي مي‌دهم چون او حق نداشت درباره مديران سپاهان اين طور حرف بزند. هر چند که مي‌دانم او از حرف‌هايي که به وي نسبت داده شده، ناراحت است. خودتان امروز ببينيد که چه اتفاقاتي براي اين بازيکن پرسپوليس افتاده است البته او بايد همه چيز را به باشگاه مي‌سپرد حالا هم خيال دهنوي و همه راحت اگر ادامه داشته باشد از دو بازيکن سپاهان قطعا به مراجع قضايي شکايت خواهيم کرد. حالا آقايان کار خودشان را انجام دهند و ما هم کار خودمان را مي‌کنيم. دوست داشتيم در فضايي آرام همه چيز حل و فصل شود اما دوستان دوست ندارند اين اتفاق بيفتد و ما هم جور ديگري جلو مي‌رويم ولي باز هم اعلام مي‌کنم اين نتيجه اقداماتي است که آقايان براي ما تصميم گرفتند اما براي سپاهان خير.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
این 3پایان فقط میخواد قبل بازی با ذوب اهن حاشیه درست کنه و تمرکز پرسپولیس رو بهم بزنه ..
خوشم میاد خودشون فهمیدن کارشون چقد مسخره و خنده دار بود خبر رو از رو سایتشون پاک کردن
خدا نگذره از کسی که تو این روزا اینقد راحت تهمت میزنه و برچسب میزنه و با ابروی دیگران بازی میکنه .. واسه 3پایان و رحیمی هیچی مهم نیست..حاضرن هر کاری بکنن
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بازیگر سریال مادرانه : عاشق پرسپولیسم/جادوگر الگویم است

سریال مادرانه هر شب در ماه مبارک رمضان از شبکه 3 روی آنتن می‌رود و بینندگان زیادی هم جذب داستان این سریال شدند. فرزاد سریال مادرانه توانسته در دل مردم جا باز کند.


عباس غزالی از عهده ایفای این نقش هم به خوبی برآمده است. غزالی با وجود درگیری‌ها و مشغله‌های زیاد کاری باز هم از پرسپولیس غافل نمی‌شود و اخبار تیم مورد علاقه‌اش را با تمام جزئیات پیگیری می‌کند. او عاشق علی کریمی است: «من به عشق کریمی پا به توپ شدم و هنوز هم که فوتبال بازی می‌کنم، دوستانم می‌گویند مثل کریمی دریبل می‌زنی!»

غزالی که از برد پرسپولیس برابر تراکتور خوشحال بود، گفتگوی مفصلی داشته که خواندنش را به شما خوانندگان توصیه می‌کنیم:

اخبار پرسپولیس را پیگیری می‌کنی؟
- صد در صد... مگر می‌شود خبرهای پرسپولیس را دنبال نکنم. اما از خودم ناراحت هستم که نتوانستم طرفداری از پرسپولیس را برای این فصل خوب شروع کنم.

به خاطر سریال مادرانه؟
- بله، هنوز سر فیلمبرداری هستم و نتوانستم از تیمم حمایت کنم. اما من توجیه قابل قبولی دارم و فکر کنم دلیلم برای هواداران هم قانع‌کننده باشد.

پس چطور از وضعیت تیم مطلع هستی؟
- تمام خبرها را از طریق سایت‌ها و روزنامه‌ها دنبال می‌کنم و می‌دانم امسال تیم خیلی خوبی داریم و در جریانم که مدافعان ما خوب کار کردند. امیدوارم خلعتبری هم به پرسپولیس بیاید.

فکر می‌کنی او بتواند به پرسپولیس کمک کند؟
- به نظرم اگر به پرسپولیس بیاید خط حمله خیلی قوی می‌شود و پرسپولیس چنین مهره‌ای را کم دارد. خلعتبری بازیکن تند و تیز و فرصت طلبی است که این خصوصیات برای یک مهاجم پوئن مثبتی محسوب می‌شود. خدا کند سردار بتواند رضایتنامه خلعتبری را بگیرد و این مشکل حل شود.

اما پرسپولیس سیدصالحی را هم دارد..
- سید صالحی هم بازیکن خوبی است و سابقه خوبی دارد. درست است که گل برد مقابل تراکتورسازی را هم زد اما پرسپولیس نباید به یک گل اکتفا کند.

وقتی علی کریمی را با پیراهن تراکتور مقابل پرسپولیس دیدی، چه حسی داشتی؟
- من این بازی را از رادیو گوش می‌کردم ولی دوست داشتم علی کریمی در پرسپولیس بماند. من به عشق کریمی پا به توپ شدم و هنوز هم که فوتبال بازی می‌کنم، دوستانم می‌گویند مثل کریمی دریبل می‌زنی!

پس الگوی فوتبالی‌ات علی کریمی بوده؟
- بله، من زمانی فوتبال بازی می‌کردم و الگویم کریمی بود. اما بعدها از سینما و تلویزیون سر در آوردم. کریمی خودش دوست داشت در پرسپولیس بماند و در حقش کم لطفی کردند. او در صحبت‌هایش گفته بود منتظر پرسپولیس می ماند. اما خبری از مسئولان نشد. حالا که کریمی به تراکتور رفته او را می‌خواهند. کریمی دلش با پرسپولیس است و خوشحالم که به تراکتور رفته!

چرا؟ تراکتور تیم دومت است؟
- بله، بعد از پرسپولیس طرفدار تراکتور هستم. تراکتور هم قرمز می‌پوشد و از این بابت خوشحالم که کریمی باز هم پیراهن قرمز می‌پوشد. کریمی آبی‌ نپوشد. هر تیمی که می‌خواهد برود! فقط نمی‌توانم ببینم او آبی‌ بر تن کرده! به خاطر کریمی و مردم تبریز تراکتور را دوست دارم.

به علی دایی هم علاقمندی؟
- بله، دایی اسطوره فوتبال ایران است و خیلی از کشورها ایران را با علی دایی می‌شناسند. دایی به چلسی گل زد و یادم نمی‌رود چطور مالدینی را دریبل زد و حتی کارت زرد گرفت. در بایرن مونیخ هم بازی کرده. دایی جدیت خاصی دارد. برادر بزرگتر من فوتبالیست بود و اتفاقا تمریناتشان با تمرینات سال‌های پیش پرسپولیس همزمان بود. من هم با او سر تمرین می‌رفتم و می دیدم برخلاف بازیکنان که دیگر زیاد شوخی می‌کنند اما دایی جدی است و درس‌های بزرگی به بازیکنان دیگر می‌داد. او هیچ وقت دنبال حاشیه نبوده و باید برای قدردانی از او مجسمه بسازند یا میدان یا خیابانی را به اسمش کنند. البته باز هم کم است.

دایی می‌تواند با پرسپولیس موفق شود؟
- دایی هم در زمان بازیگری و هم مربیگری در پرسپولیس خوب کار کرده. او حالا شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و می‌تواند موفق شود. به غیر از تمام خصوصیات فنی و اخلاقی خوبی که دایی دارد، مهره مار هم دارد!

مهره مار؟

- بله، دایی آدم خوش شانسی است و با آمدنش باعث موفقیت پرسپولیس می‌شود. پرسپولیس امسال رویایی می‌شود. شک نکنید!

رقیبان پرسپولیس را برای قهرمانی کدام تیم‌ها می‌دانی؟

- به نظر من رقیب اصلی پرسپولیس، سپاهان است و بعد هم تراکتور!


پس استقلال چی؟

- استقلال در رده سوم یا چهارم قرار دارد!


معلوم است، کری شدیدی با استقلالی‌ها داری؟

- کری ندارم فقط زیادی پرسپولیسی هستم!


جوانگرایی که دایی کرد در پرسپولیس جواب می‌دهد؟
- دایی در سایپا هم این کار را کرد و جواب گرفت. امسال هم می‌تواند با همین جوان‌ها قهرمان شود و حرکت رو به جلویی داشته باشد. کی روش هم در تیم‌ملی این کار را کرد. چه اشکالی دارد؟

برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به استادیوم می‌روی؟
- محیط‌های شلوغ را زیاد دوست ندارم اما برای بازی دربی به استادیوم آزادی می‌روم. فقط بگویم، ندید پرسپولیس برنده است!

خیلی مطمئن هستی؟
- از مطمئن هم مطمئن‌ترم! پرسپولیس صد درصد استقلال را شکست می دهد.


زمانی که تیم‌ملی کره جنوبی را شکست داد، کجا بودی؟
- اتفاقا همان روز فیلمبرداری داشتیم. من هم فکر نمی کردم کار تیم‌ملی در این بازی تمام شود و به همین خاطر وقتم را طوری تنظیم کردم که 30 دقیقه مانده به پایان بازی خانه را ترک کنم تا به فیلمبرداری برسم. اما هیجان بازی آنقدر بالا بود که من جلوی تلویزیون میخکوب شده بودم. وقتی بازی تمام شد با خوشحالی از خانه بیرون رفتم و 5 ساعت در یک خیابان گیر افتادم. از یک طرف عوامل صحنه زنگ می‌زدند و از یک طرف خودم قاطی شادی مردم شده بودم!

به نظرت تیم‌ملی می‌تواند در جام جهانی موفق شود؟
- با کی روش و تفکری که دارد تیم‌ملی می‌تواند موفق باشد. کی روش در تیم‌ملی تحول ایجاد کرد. بازیکنان تیم‌ملی بد عادت شده بودند که تحت هر شرایطی در تیم‌ملی هستند ولی کی‌روش حاشیه امنیتی برای هیچ بازیکنی نگذاشت.

منظورت کنار گذاشتن مهدی رحمتی است؟
- همه ما رحمتی را قبول داریم و می‌دانیم یکی از بازیکنان خوب استقلال است. اگر استقلال قهرمان می‌شود مدیون رحمتی است. اما کی‌روش با آوردن رحمان احمدی به او اعتماد به نفس داد و همه دیدند چطور جلوی کره بازی کرد. او به بازیکنان اعتماد به نفس داد و به آنها نشان داد که جایگاهشان ثابت نیست و هر لحظه ممکن است در تیم‌ملی نباشند. او از اسم‌های بزرگ نترسید. جا دارد از رحمان احمدی هم تشکر کنم.

کدام بازیکنان تیم ملی را کلیدی می‌دانی؟
- رضا قوچان‌نژاد و دژاگه موتور تیم هستند و تیم‌ملی با آنها موفق می‌شود. اگر دایی باز هم قرعه ایران را بردارد حتما به مرحله بعد صعود می‌کنیم چون خوش شانس است.

دوست داشتی قوچان‌نژاد و دژاگه به پرسپولیس بیایند؟
- برای پرسپولیس دوست داشتم اما به ضرر خودشان است. چون آنها در فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنند و در ایران درگیر حاشیه‌ها می‌شوند. شاید سرنوشت‌شان مثل زندی شود!

درست است که فوتبالیست‌های ما در امارات بازی کنند؟
- به ذات آدم‌ها بستگی دارد. اگر بخواهیم از دید ورزشی نگاه کنیم و ماجرا را سیاسی نکنیم به خاطر عرق ملی نباید بازیکنان ایرانی در امارات بازی کنند.
روزنامه نود
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]دايي: اجازه نمي‌دهيم تيم‌مان به هم بريزد[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما خيلي باتجربه و پوست‌کلفت‌تر از اين حرف‌ها هستيم که اجازه دهيم تيم‌مان به هم بريزد.[/h]
علي دايي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خدا را شکر پس از پيروزي شيرين مقابل تراکتورسازي تبريز در آمادگي کامل و صددرصدي قرار داريم و بچه‌ها با روحيه عالي آماده نبرد در دومين ديدار خود هستند.

به گزارش فارس ، وي افزود: قطعا بازي سختي را در اصفهان خواهيم داشت و بايد با تمرکز و انگيزه بالا در زمين حريف به ميدان برويم. ذوب‌آهن در اولين بازي خود نتيجه قابل قبولي نگرفته و حتما در زمين خود مي‌آيد تا برابر ما به نتيجه لازم برسد و بازي اول را جبران کند اما من مطمئن هستم با تمريناتي که انجام داديم، تلاش بچه‌ها و انگيزه بالاي آنها با تمرکز براي کسب سه امتياز به اصفهان مي‌رويم و ان‌شاءالله دنبال اين هستيم تا در اصفهان بازي قابل قبولي را به همراه نتيجه لازم به دست آوريم.

وي در پاسخ به سؤالي که نظر شما درباره اظهارات و حمله کي‌روش به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ چيست، گفت: اظهارات کي‌روش را نخوانده‌ام.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوال ديگري که يکي از خواسته‌هاي کي‌روش ميدان دادن به بازيکنان جوان در تيم‌هاي ليگ برتري است، گفت: من هم معتقدم بايد به جوانان بها داد چون آينده فوتبال ما متعلق به جوانان است. شما پرسپوليس را ببينيد که نسبت به قبل چقدر جوانگرايي کرده پس من هم اين موضوع را مي‌دانم و باز هم مي‌گويم آينده فوتبال ما و موفقيتش بستگي به اين جوانان دارد و بايد به اين جوان‌ها بها داده و اطمينان کنيم و بيشتر آنها را به بازي بگيريم. هر چه از اين جوانان کار بکشيم قطعا در آينده کمک بيشتري به ما مي‌کنند و حتي مي‌توانيم آينده خود را تضمين کنيم.

دايي در پاسخ به سوال ديگري که آيا شما موافقيد جام حذفي بعد از ليگ برگزار شود، گفت: هيچ کجاي دنيا چنين چيزهايي انجام نمي‌شود. به نظرم جام حذفي بايد همزمان با ليگ برگزار شود. شما کجاي دنيا ديده‌ايد که برخلاف اين موضوع باشد؟

سرمربي پرسپوليسي‌ها همچنين در خصوص ديدار اعضاي هيئت مديره با خودش و بازيکنان نيز تاکيد کرد: جلسه خاصي نداشتيم اما دست اعضاي هيئت مديره درد نکند به ما دلگرمي و قوت قلب دادند. همين که آنها به تمرين مان آمدند مطمئن باشيد با همکاري دو طرفه آنها کادر فني پرسپوليس مي‌تواند به خواسته‌هايش برسد و قطعا اين نگاه آنها مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. هيئت مديره بايد يار پرسپوليس باشد که ان‌شاءالله همه با هم کمک کنيم تيم امسال موفق باشد.

دايي در مورد حمايت هواداران در بازي اول مقابل تراکتورسازي از تيم نيز گفت: روز اول که به پرسپوليس آمدم اين موضوع را گفتم که آنها نقش تعيين‌کننده‌اي براي موفقيت ما و حتي قهرماني پرسپوليس دارند. اگر هواداران نتيجه مي‌خواهند بايد حمايت کنند. اگر آنها بيايند و پشت سر پرسپوليس باشند مخصوصا تا دقيقه 90 و حتي وقت‌هاي اضافه خيلي راحت‌تر و با آرامش مي‌توانيم به هدف‌مان برسيم. خيلي راحت‌تر از آن چيزي که فکر مي‌کنيم.

وي در ادامه صحبت‌هايش براي دومين بار ضمن تمجيد از تيم ذوب‌آهن تاکيد کرد: در حال حاضر بايد به ذوب‌آهن فکر کنيم. در قدم اول خوب تراکتورسازي را پشت سر گذاشتيم و اميدوارم از اصفهان دست پر به تهران برگرديم. همه به دنبال اين هستيم تا مقامي در خور نام پرسپوليس کسب کنيم. البته ذوب‌آهن هم تيم بسيار خوب و جواني دارد و قطعا کار را براي ما سخت مي‌کند اما ما سه امتياز را مي‌خواهيم و بايد از اين بازي سخت سربلند بيرون بياييم. آنها در خانه خود براي کسب نتيجه دست به هر کاري مي‌زنند اما ما هم مي‌خواهيم از ابتداي بازي‌ها خودمان را به بالاي جدول بچسبانيم و از آن فاصله نگيريم و ان‌شاءالله اين اتفاق مي‌افتد.

وي افزود: خوشبختانه قبل از بازي با پرسپوليس آرامش خوبي به تيم وارد شده، ارتباط در پرسپوليس هميشه بايد حرف اول را بزند. يک تيم خوب پشت سر آن بايد يک هيئت مديره و زنجيري باشد که به همديگر وصل است. اگر اين حمايت‌ها باشد قطعا هيچ چيز نمي‌تواند پرسپوليس را تکان دهد. خوشبختانه افراد بزرگ و عاشقي به هيئت مديره ما آمده‌اند که اميدوارم به پرسپوليس کمک کنند. من هم اميدوارم با عملکردمان شرمنده آنها نشويم.

دايي در پايان درباره تنش‌هاي به وجود آمده بين باشگاه پرسپوليس و سپاهان گفت: معتقدم در اين فوتبال با آرامش همه چيز حل مي‌شود خودتان ديديد ما بازيکناني گرفتيم اما به تمرينات ما نيامدند. مطمئن باشيد در اين فوتبال همه چيز با آرامش و تعامل حل مي‌شود من نمي‌دانم اين تنش‌ها براي چه به وجود مي‌آيد و به نظر من اين يک مسئله بي‌خود است. به نظرم چون ما با يک تيم اصفهاني ديگر بازي داريم که معتقدند از حالا مدعي قهرماني هستند چنين کارهايي را انجام مي‌دهند، شايد به نوعي ما هم مدعي قهرماني باشيم اما خدا را شکر ما خيلي باتجربه و پوست‌کلفت‌تر از اين حرف‌ها هستيم که اجازه دهيم تيم‌مان به هم بريزد يا دچار حاشيه و مشکل شود. تيم ما کار خودش را با قدرت انجام مي‌دهد.
 

Similar threads

بالا