کلوپ طرفداران پرسپولیس

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
حالا شاید امروز روزش نبود نوری اما نباید فراموش کرد همین نوری بود پارسال پرسپولیس رو به فینال جام حذفی رسوند
نمیخوام دوباره بحث نوری شروع بشه
ولی همیشه من می شنوم این حرف رو که نوری روزش نبوده
این روز نوری کی میرسه خدا میدونه:D
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]کفشگري: بازي به بازي بهتر مي‌شويم[/h]
[h=2]هافبک پرسپوليس مي‌گويد براي بازي نخست طبيعي بود که تيمش کمي سر در گم بازي کند.[/h]
مهرداد کفشگري پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس برابر تراکتورسازي درباره‌ي اين ديدار گفت: براي بازي اول طبيعي بود کمي سردر گم باشيم اما ما بازي به بازي بهتر مي‌شويم. در اين ديدار عملکرد خوبي داشتيم و خدا را شکر که پيروز شديم.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ سوالي درباره‌ي اعتماد دايي به او اظهار کرد: علي آقا دفعه دوم است که به من اعتماد مي‌کند و ان‌شاءلله بتوانم جواب اعتماد او و هواداران پرسپوليس را بدهم.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام :
علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی باید بگویم تیم ما در اولین بازی بد بازی نکرد ولی نواقص زیاد داشتیم. از بازیکنانم ممنون هستم چون هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند و در هر دو نیمه برتری داشتیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم اما هنوز تیمی نشده ایم که خودم می خواهم. از مردم انتظار حمایت دارم و در حال حاضر اول راه هستیم و باید بیشتر زحمت بکشیم و باید حق هواداران پرسپولیس را به آنها بدهیم.



وی در مورد اینکه چرا آمار سانتر پرسپولیس در این بازی زیاد نبود، گفت: تقریبا دو ماه است که روی این تیم کار می کنیم و اگر ببینید چند بازیکن سرزن به تیم آورده ام و دیدید که در نیمه اول سانتر داشتیم و ضربه سر محمد نوری به تیر دروازه خورد. یکی از راه های رسیدن به گل مان سانتر است و مدافعان ما به هیچ عنوان اجازه زیر توپ زدن ندارند. البته با اخراج مدافع تراکتورسازی بیشتر در نیمه زمین حریف بازی می کردیم که آنها به ما فضا نمی دادند و از همه زمین برای حمله استفاده کردیم.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

karimi912

عضو جدید
<font face="tahoma" size="+2"><marquee>به احترام<font color="red"> سردار</font><font color="blue"> كيسه كشا</font>خبر دار<marquee></font>
 

علیرضا ل

عضو جدید
دهنوی و سيدجلال فوق العاده بودن
تراختور يه موقعيت هم نداشت. نشون ميده فاز دفاعی تيم بی نقص كار كرده
به اميد پيروزی در بازی بعد مقابل ذوب در اصفهان
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها به همه تون تبریک میگم. له کردن تراکتور چه حالی داد اونم 90 دقیقه ...

دیدید که بیراه نمی گفتم. دیدید که اگه پاسور یا بازیساز خوب داشته باشیم، سید صالحی یک فوروارد 6 دانگه ...

واقعا" از همین بازی اول تیم خیلی هماهنگ بود و امیدوارم که تیم رو به حاشیه نبرن و روی فُرم باشه

.......................... only perspolis .........................
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سید‌صالحی: این گل را مرهون عنایت خداوند متعال هستم

سید‌صالحی: این گل را مرهون عنایت خداوند متعال هستم

پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی پرسپولیس در اولین بازی با این گل سه امتیازی را مرهون لطف و عنایت پروردگار متعال هستم.
سید مهدی سید صالحی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی رسید تا در بازی‌های آینده راحت‌تر بتواند به مصاف حریفان برود.

وی افزود: ما بازی سختی داشتیم و تیم تراکتورسازی تیم توانمند و قابل احترامی است که مقابل ما به دنبال گرفتن یک نتیجه مطلوب بود. بنده احترام خاصی برای هواداران تراکتورسازی قائل هستم و ایامی که در این تیم عضویت داشتم را فراموش نمی‌کنم.

سید صالحی درباره گلزنی خودش گفت: این موضوع مرهون لطف و عنایت خداوند و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) می‌دانم و خوشحالم که پرسپولیس در بازی اول توانست هواداران خود را راضی نگه داشته و آنها را خوشحال کند. ما امیدواریم که بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج مطلوبی بگیریم و پاسخ اعتماد باشگاه، کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران را بدهیم.

سید صالحی در پایان گفت: چون می‌خواهم کمتر مصاحبه کنم، ترجیح دادم بعد از بازی مصاحبه‌ای نداشته باشم. به همین دلیل از خبرنگارانی که در محل مصاحبه با بازیکنان حضور داشتند عذرخواهی می‌کنم که پاسخگوی سوالات آنها نبودم.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


در حالیکه تا پیش از ساعت 17،بیشتر حاضران در ورزشگاه آزادی،هواداران تراکتورسازی بودند اما از این زمان به بعد،ورود هواداران میزبان بیشتر شد.
*به دلیل بلیط فروشی همزمان کاغذی و الکترونیک بین تماشاگران برای ورود به ورزشگاه نوعی سردرگمی به چشم می آید.
*در محوطه سبز جنب درب غربی استادیوم آزادی،چند چادر که در آن هواداران تراکتورسازی حضور دارند نصب شده است.
*ترافیک اطراف ورزشگاه سنگین تر از ساعات گذشته شده است


نیروی انتظامی دستور به جمع آوری پرچم های پرسپولیس و تراکتورسازی داد.

نیروی انتظامی از افرادی که در بیرون درب غربی استادیوم در حال فروش پرچم دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی بودند به دلیل سد معبر خواستند تا محل را ترک کنند.

*یک کامیون پر از آشامیدنی در حال فروش آب معدنی و نوشابه است.بیشتر خریداران هواداران تراکتورسازی هستند که از تبریز به تهران آمدند.

*3 اتوبوس هواداران آذری با لوگوی باشگاه تراکتور وارد استادیوم آزادی شدند.

*برخی هواداران پرسپولیس پیراهن علی کریمی و کریم انصاری فرد را پوشیده اند.

*بر خلاف درب شرقی،در قسمت غربی مشکلی برای ورود هواداران وجود نداشت.



* دربهای قسمت ورزشگاه آزادی با 2 ساعت تاخیر باز شدند اما پس از دقایقی دوباره بسته شدند.

* در حالیکه قرار بود دربهای ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی از ساعت 14 باز شوند اما این اتفاق در قمست شرقی با دو ساعت تاخیر و ساعت 4 بعدظهر رخ داد.

*پس از دقایقی دربهای ورزشگاه دوباره به دلایل نامعلوم بسته شدند.

*این مساله با اعتراض هواداران حاضر در محل همراه بود.هم اکنون این هواداران پشت درهای بسته حضور دارند.

*بازار فروش پرچم دو تیم در بیرون ورزشگاه داغ است.

*حدود 2000 تماشاگر در بیرون ورزشگاه حضور داشتند.​
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


بعد از مشکلاتی که برای کریم انصاری*فرد برای پیوستن به تراکتورسازی پیش آمد این احتمال وجود دارد که این بازیکن به پرسپولیس بازگردد.

با توجه به اینکه رضایت*نامه انصاری*فرد از سوی باشگاه پرسپولیس در تاریخ 30 تیر صادر شده این بازیکن تا پایان نیم*فصل لیگ سیزدهم نمی*تواند برای تراکتورسازی به میدان برود و به همین دلیل شاید شاهد بازگشت او به پرسپولیس باشیم.

انصاری فرد به همین دلیل نمی*تواند تراکتورسازی را در دیدار امشب با پرسپولیس همراهی کند.



تسنیم
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


در*های غربی و شرقی ورزشگاه آزادی به سوی تماشاگران باز شد.

تیم*های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در اولین بازی خود در چارچوب لیگ برتر از ساعت 22 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با توجه به ازدحام حدود دو هزار هوادار در مقابل در ورزشگاه که بیشتر آنها تراکتوری بودند ساعت 16:30 در*های غربی و شرقی ورزشگاه* آزادی باز و بلیت*فروشی برای هواداران آغاز شد. این در شرایطی است که در حال حاضر حدود 2500 هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند و کمی صف بلیت*فروشی 15هزار تومانی شلوغ است.

البته هواداران تراکتورسازی که برای خرید بلیت اقدام کرده بودند کمی گرانی مبلغ بلیت باعث تعجب آنها شده بود.

*هواداران پس از ورود به ورزشگاه و بازدید بدنی به طرف* جایگاه هایی که مخصوص آنها برنامه*ریزی شده می*روند البته مأموران نیروی انتظامی دقت زیادی دارند که طرفداران تراکتورسازی به سمت جایگاه پرسپولیسی*ها نروند و در جایگاه خود که سمت استقلالی*ها است مستقر شوند.

گفتنی است از هر گونه ورود شیشه*های پلاستیکی که در داخل آنها آب است جلوگیری می*شود. این در شرایطی است که هوا امروز بسیار گرم است و فعلا در ورزشگاه آزادی چیزی فروخته نمی*شود.

در اطراف در ورزشگاه نیز با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی باز شده است خلوت و آمد و شد روان است.​
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گام اول پرسپولیس محکم بود / ارتش سرخ تراکتور را ته دره فرستاد









تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر سیزدهم را برد برابر تراکتورسازی آغاز کرد.


تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در اولین مسابقه خود در لیگ برتر سیزدهم از ساعت 22:20 جهارشنبه شب دوم مرداد ماه در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که سرخپوشان موفق شدند طلسم پنج بازی پیاپی پیروز نشدن برابر نماینده تبریز را شکسته و با یک گل به برتری برسند.



تک گل این بازی را سید مهدی سیدصالحی در دقیقه 81 به ثمر رساند.



نیمه نخست:
بازی در آرامش محض آغاز شد و هر دو تیم در دقایق ابتدایی فقط به محک زدن یکدیگر پرداختند. نخستین اتفاق بازی در دقیقه پنج رخ داد؛ جایی که برخورد مهاجم تراکتورسازی با نیلسون باعث شد دروازه*بان تیم میزبان به دلیل مصدومیت جزئی یک دقیقه روی زمین بخوابد و دروازه بان دوم این تیم هم خود را گرم کند. نگرانی هواداران پرسپولس البته خیلی طول نکشید و نیلسون به بازی بازگشت.

دقیقه 10، پرسپولیسی*ها توپی را به روی دروازه تراکتورسازی ارسال کردند که با برخورد با مدافع این تیم در اختیار دروازه*بان قرار گرفت اما محسن قهرمانی با نشان دادن نقطه پنالتی کاری کرد که حمله پرسپولیس بی نتیجه نماند. این تصمیم یه یکباره جو ورزشگاه را ملتهب کرد. در نهایت، رضا حقیقی ضربه پنالتی را به پای حامد لک کوبید و در برگشت هم نتوانست دروازه خالی را باز کند تا همه چیز از نو برابر شود.

امشب بخت با تراکتورسازان یار بود که دیرک دروازه دو بار آنها را از دریافت گل اول بازی نجات داد. بار اول ضربه سر حقیقی که روی ریباند پنالتی زده شد به دیرک افقی دروازه تراکتورسازی برخورد کرد و بار دوم ضربه سر محمد نوری در دقیقه 30 . یک بار هم غلامرضا رضایی در شرایط تک به تک توپ را از دست داد.

سعید دقیقی نخستین اخطاری بازی بود. این بازیکن در طول نیمه نخست بارها تلاش کرد که داور بازی را مجاب کند که مدافعان پرسپولیس رویش خطا کرده اند اما قهرمانی گوشش به این حرف ها بدهکار نبود و عاقبت در دقیقه 35 بازی، او را با کارت زرد جریمه کرد.

یک دقیقه مانده به پایان نیمه نخست، رضا حقیقی هم از محسن قهرمانی کارت زرد گرفت و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.



نیمه دوم:
نیمه دوم از همان ابتدا با هیجان زیادی آغاز شد. هادی نورزوی در دقایقی ابتدایی این نیمه با دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شد اما پیش از آن که بتواند توپ را به سمت دروازه شلیک کند با خطای کاپیتان تراکتورسازی سرنگون شد. قهرمانی بلافاصله کارت قرمز خود را به اسدی نشان داد تا تیم مهمان نیمه دوم را 10 نفره بازی کند.
اخراج اسدی باعث شد که بازوبند کاپیتانی تراکتورسازان بر بازوی محمد نصرتی بسته شود تا این بازیکن در نخستین بازی فصل سیزدهم، در مقام کاپیتان برابر تیم سابقش بازی کند.

دقیقه 81 بالاخره قفل دروازه تراکتورسازی باز شد تا ورزشگاه آزادی یکپارچه فریاد شود. سید مهدی سیدصالحی، مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی در این دقیقه موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند و شادی را به اردوی سرخ پوشان تهرانی بیاورد.



تماشاگر: 70 هزار نفر



گل*:
سید مهدی سیدصالحی (81) برای پرسپولیس



کارت زرد:

سعید دقیقی (35) از تراکتورسازی و رضا حقیقی (45) از پرسپولیس.



کارت قرمز:

مرتضی اسدی (48) از تراکتورسازی



ترکیب پرسپولیس:نیلسون، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن بنگر، میثم حسینی، رضا حقیقی(از دقیقه 73 مهرداد کفشگری)، سید مهدی سیدصالحی، غلامرضا رضایی( از دقیقه 66 پیام صادقیان)، قاسم دهنوی، محمد نوری و هادی نوروزی( از دقیقه 86 حمید علی عسگر)
سرمربی: علی دایی



ترکیب تراکتورسازی تبریز:حامد لک،* حبیب گردانی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، محمد ایرانپوریان،* مهدی کیانی، مهدی کریمیان، علی کریمی(از دقیقه 82 میثم بائو)، جواد کاظمیان (از دقیقه 53 فرشید طالبی)، محمد ابراهیمی و سعید دقیقی (از دقیقه 63 محسن ربیع*خواه)



تیم داوری:
محسن قهرمانی، محمدرضا منصوری، حسین طالقانی و رضا کرمانشاهی.
 

Similar threads

بالا