کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رویانیان: یک باشگاه صنعتی هر بازیکنی را که خواستیم با پیشنهاد بالاتر جذب کرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد اقدامات یک باشگاه صنعتی در فصل نقل و انتقالات را بررسی کرده و این موضوع را از طریق وزارت صنایع پیگیری کند.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: پیش از این هشدار داده بودم و حالا نیز بار دیگر تاکید می کنم که یک باشگاه صنعتی در فصل نقل و انتقالات به طرز عجیب و غیر قابل باوری برای بازیکنان هزینه کرده و هیچ باشگاهی از نظر مالی توان رقابت با آنها را ندارند.

چندی پیش در حضور وزیر محترم نشستی با مدیران عامل لیگ برتری به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت بازیکنان برگزار شد و بنده بر حسب تاکید وزیر ورزش پیگیری‌های جدی را در این زمینه انجام دادم، اما نه تنها به نتیجه نرسیدم بلکه شاهد آن هستیم که یک باشگاه صنعتی به دو بازیکن ملی‌پوش ما مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پیشنهاد داده تا آنها را جذب کنند. آنها چگونه و از محل کدام بودجه این توان را دارند که برای چندین بازیکن چنین مبالغی را هزینه کنند؟ اما باشگاهی مثل پرسپولیس با خیل عظیم هوادرانش و بنا بر تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان پرطرفدارترین تیم این قاره فقط دو و نیم میلیارد تومان در فصل گذشته بودجه دولتی دریافت کرده است. از وزیر محترم ورزش درخواست می‌کنم این موضوع را پیگیری کرده و یا نشستی اضطراری با حضور مدیران باشگاه‌ها برگزار شده تا جلوی این روند گرفته شود.

ما چه گناهی کردیم که با این همه هوادار در فصل نقل و انتقالات در یک رقابت نابرابر و ناسالم حضور داشته باشیم. این نوع هزینه کردن قطعا به سود عده‌ای خاص و دلال‌ها تمام خواهد شد و این به ضرر فوتبال ایران است. ما در این دور باطل و رقابت ناسالم چه کاری باید انجام دهیم؟

آقای وزیر! چرا در شرایط کنونی یک باشگاه تا این حد توان هزینه کردن دارد؟ اما باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نه تنها دست روی هر بازیکنی گذاشته این باشگاه صنعتی آن را با مبالغ بیشتر جذب کرده و این روزها به سراغ دو بازیکن پرسپولیس رفته و به هر یک پیشنهاد یک میلیارد و هفتصد میلیونی می‌دهد.
بنده نمی‌دانم وزارت صنایع نسبت به این هزینه‌کردها اشراف کامل دارد یا خیر؟ اما ناچارم برای جلوگیری از این وضعیت برخی مسایل را مطرح و برخی مسایل محرمانه را حضورا در جلسه ای با ذکر جزئیات به وزیر ورزش بگویم تا شاید راه حلی پیدا شود.

رویانیان تصریح کرد: نمی‌دانم چگونه می‌شود ما با هر بازیکنی که صحبت می‌کنیم با 30 تا 50 درصد پیشنهاد ما به سراغ همان بازیکن رفته و به خدمت می‌گیرند؟ و چطور به بازیکن ما اعلام می‌کنند ما جریمه‌ات پرداخت می‌کنیم، شما قردادت را فسخ کن؟ با کدام توان مالی و بودجه دولتی این قدرت را دارند که با بازیکنانی که با ما قرارداد دارند مذاکره کرده و آنها را دچار تزلزل کنند؟ قبلا هم گفته بودم، این باشگاه صنعتی نزدیک به 40 میلیارد تومان می‌خواهد از بیت المال هزینه کند. آیا این هزینه کردن ها جز به قیمت نابودی فوتبال ایران و دیگر باشگاه ها نخواهد بود؟! آنها پول خرج می کنند و با در اختیار گرفتن همه نفرات برتر فوتبال ایران می خواهند قهرمان شوند؟ چر ا این بودجه‌ها در اختیار این باشگاه صنعتی قرار می‌گیرد اما باشگاه‌های پرطرفدار و مردمی مثل استقلال و پرسپولیس در یک سال دو نیم میلیلارد بودجه دریافت می کنند؟ آیا این عدالت است، آیا ما میتوانیم با آنها رقابت کنیم؟

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادمه گفت بنده برای تمامی این حرف‌هایم مصداق‌های عینی دارم. اگر لازم باشد با ذکر نام بازیکنان و جزئیات شیوه هزینه کردن این باشگاه صنعتی را به مردم خواهم گفت. این باشگاه به گونه‌ای هزینه می‌کند و پیشنهاد مالی می دهد که بعضی از بازیکنان در شرایطی قرار می‌گیرند که به عشق، علاقه، پیراهن تیم باشگاهی، عهدنامه‌ها، قراردادها و وجدان کاری را نادیده گرفته و با آن باشگاه وارد مذاکرات جدی شده و ما برای جذب بازیکنان جدید و یا تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته دچار مشکلات عدیده می‌شویم.

این باشگاه صنعتی چگونه می‌تواند رضایت‌نامه بازیکنان را با مبالغ کلان دریافت کرده و مبالغ زیادی نیز برای عقد قرارداد با همان بازیکن هزینه کند؟ هوادارن بدانند این باشگاه بیانیه می‌دهد تا یک بازیکن را غیر حرفه‌ای تلقی کرده و پیشنهاد او را سرسام آور عنوان می‌کنند اما در پشت صحنه مجددا تلاش می‌کنند همین بازیکن را دوباره جذب کنند. بنده نمی‌دا‌نم چرا در روزهای اخیر با هر بازیکنی مذاکره کردیم با مبالغ بیشتر سر از این تیم درآورد. لازم باشد به مردم خواهم گفت ما به این بازیکان چه مبالغی پیشنهاد دادیم و این باشگاه با چه مبالغی آنها را جذب کرد.

رقابت در فصل نقل و انتقالات یک دور باطل و یک رقابت نا سالم تبدیل شده است و بنده باز هم از وزیر ورزش درخواست می‌کنم این موضوع را با وزیر صنایع در میان بگذارد و یا با برگزاری یک نشست اضطراری این مسایل مود بررسی قرار گیرد تا یک بار برای همیشه این مشکلات از بین برود و اگر قرار است باشگاه‌ها در لیگ برتر با هم رقابت کنند به صورتی باشد که این رقابت معنا داشته باشد نه اینکه ما در یک فصل دو نیم میلیارد بودجه دریافت کنیم و این باشگاه صنعتی از بیت المال استفاده کرده و به طور مستقیم و غیر مستقیم از بودجه دولتی بهره‌مند باشد.

===========

اون قسمت بُلد منظورش سیدجلاله .. اول پیشنهاد دو میلیاردی بهش دادن بعد که رویانیان پتشونو ریخت رو آب بیانیه دادن که بازیکن غیرحرفه اییه و پول زیاد خواسته بعد دوباره رفتن باهاش مذاکره کردن :biggrin:
 
آخرین ویرایش:

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
من هم از اول موافق اومدن دایی نبودم. دوست داشتم از بین ابراهیم زاده، جلالی و فرکی یکی انتخاب بشه.ولی خوب پیشکسوتای عزیز پاشونو تو یه کفش کرده بودند که مربی باید حتما پرسپولیسی باشه!! حالا نمیدونم این چه توجیهی داره که حتما مربی باید پرسپولیسی باشه!!! همه جا معیار انتخاب مربی کارنامه و افتخاراتشه.ولی تو پرسپولیس معیار اینه که طرف قبلا تو تیم بازی کرده باشه!!!

دایی طی 2-3 سالی که پرسپولیس بود افتخار خاصی کسب نکرد.فقط 2 تا جام حذفی گرفت که به نظرم ارزش پز دادن نداره. البته اینم بگم که تو دوره دایی پرسپولیس بازیکنای خوبی نداشت.
ولی امیدوارم که امسال دایی بتونه تو پرسپولیس موفق باشه.
دایی برخلاف دوران بازیگریش تو مربیگری بسیار پرحاشیه ظاهر شده در نتیجه من هیچ امیدی به موفقیتش حتی با بازیکنان خوب ندارم
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
دایی برخلاف دوران بازیگریش تو مربیگری بسیار پرحاشیه ظاهر شده در نتیجه من هیچ امیدی به موفقیتش حتی با بازیکنان خوب ندارم

من به اینکه میگید چون خیلی پر حاشیه بوده پس موفق نمیشه اعتقادی ندارم. بنظرم مربی اگه کارشو خوب بلد باشه و بتونه با بازیکنا خوب ارتباط برقرار بکنه میتونه موفق باشه. نمونش مورینیو هستش که با وجود اینکه خیلی تو حاشیه هستش ولی تو هر تیمی که رفته موفق بوده

من با اومدن دایی موافق نبودم .چون گزینه های بهتر از اون بودند.دایی قبلا امتحانشو پس داده بود.بهتر بود اینبار به یه مربی جدید با طرز فکر جدید مثل ابراهیم زاده فرصت میدادند.ولی آقایون پیشکسوت اجازه ندادند. ترکیب دایی و رویانیان ، ترکیب جالبی در نمیاد واین 2 تو فصل حاشیه های زیادی رو درست میکنند.چون هر دو تاشون یه جورایی خودشون رو همه کاره میدونند و این خیلی نمیتونه خوب باشه.مثل واعظ آشتیانی و قلعه نوعی که خیلی جنگ و دعوا داشتند!!
یادم میاد رویانیان قبل انتخاب مربی گفته بود من هر کسی رو بخوام میگیرم ولی آخرش انتخاب دایی نشون داد که گروه آقایون مدیران فنی قدرتشون بالاست تو باشگاه.چون رویانیان با دایی رابطه خوبی نداشت ولی خوب شد سر مربی.

فقط امیدوارم که با وجود بدبینی من همه معادلات به هم بخوره و همه چیز به نفع باشگاه ما باشه و فصل بعد موفق باشیم و فقط فکر جام حذفی نباشیم!!
 
آخرین ویرایش:

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
متاسفانه وضعیت یارگیری اصلا خوب نیست.نمیدونم چرا بازیکن مطرح نمیگیریم.
متاسفانه بازیکنایی که قبلا تو پرسپولیس جواب ندادند بازم اومدن تو تیم. نمونش علی عسگر.نوروزی و بنگره و 2 -3 تا بازیکن جدید هستند که من اسمشونو نشنیدم!!!

اخه من نمیدونم که چرا دوباره با علی عسگر.نوروزی و بنگره قرارداد بستند؟!!! علی عسگر چند سالی تو پرسپولیس بود ولی تو تیم جواب نمیداد.نوروزی هم که کاپیتان دوم تیم بود 4- 5 سالی هست تو تیمه ولی آیا 1 فصل موفق ازش دیدید.فصل قبلم که کلی حاشیه برای تیم درست کرد و تو فینال که مهمترین بازی پرسپولیس بود شاید بگیم یکی از عوامل باخت بود!! البته بنظرم نوروزی یک پارتی بسیار بزرگ تو باشگاه داره که تو این چند سال ردش نکردند بره!!! بنگرم با وجود اینکه بازیکن متوسطی بود سال قبل با رقم 1 میلیارد اومد تو تیم.بازیشم چنگی به دل نزد.ولی خوب ایشون چون همشهری آقای رویانیان هستش جاش تو تیم محفوظه!!! ولی با این اوصاف هنوز با علی کریمی صحبت نشده! و کل تیما دنبالشن.
متاسفانه ما از اشتباهات سال قبلی هنوز نتونستیم درس بگیریم.سال قبل ما بازیکنای نسبتا اسم و رسم داری گرفتیم ولی اشتباهمون این بود که تازه 1 هفته مونده به شروع لیگ سرمربی انتخاب کردیم اونم از نوع خارجیش!!!
امسالم تا الان عکس این قضیه اتفاق افتاده.ما مربی رو تو وقتش گرفتیم ولی بازیکن نمیتونیم بگیریم!!!
حالا درسته که مدیر عامل میگه سپاهان نامتعارف خرج میکنه ولی ما فعلا تو گرفتن بازیکن شاخص از تیمای دیگه هم عقب افتادیم.!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر وقت پستهاتو ميبينم ياد شخصيت معروف گاليور مي افتم؛ مـن مـيـدونـم....

خوب دوست عزیز ما حق دارند که بدبین باشند .با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشه. ما تو بحث انتخاب مربی و بازیکن خوب عمل نکردیم اونوقت توقع داریم تیم قهرمان بشه!!!
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر وقت پستهاتو ميبينم ياد شخصيت معروف گاليور مي افتم؛ مـن مـيـدونـم....
بالاخره هر کس بنا به اطلاعاتی که دارد نظر میدهد و من از همین الان اخر فصل بعد رو میبینم همانطور که فصل پیش و فصل قبلش رو هم دیدیم حال شاید من اشتباه میکنم و باید نشست و نظاره کرد ولی در کل با عملکرد پیش فصل هر تیم میشه تا حدودی در مورد اون نظر داد
 

علیرضا ل

عضو جدید
جدول چندم شدين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟:biggrin:

كيسه كش برو در خونه خودتون بازي كن
ميدوني چرا تيمتون هنوز وارد نقل و انتقالات بازيكنها نشده؟ چون اول با تركي و قهرماني و فغاني قرارداد ميبندين بعد هر چي موند خرج بازيكنا ميكنيد :biggrin:
قهرمان شديد اما مساوي توي هر دو تا دربي رو از يار دوازدهم هميشگيتون داشتيد؛ تركي و قهرماني
حرفي بود توي تاپيك خودش بزن درخدمتيم. كل يوم مردم بدتر از كوفه ايد
:biggrin:
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
بعدم از من انتقاد کنید که چرا نسبت به تیم نا امیدی؟؟؟
محمد رویانیان بالاخره آن چه که مکنونات قلبی اش درباره علی کریمی بود را به زبان آورد و این بازیکن ممتاز فوتبال ایران را ام الفساد خواند.
سایت گل -
رویانیان که این روزها همه جا با سئوالات بی شمار هواداران مبنی بر بازگشت علی کریمی مواجه می شود با این مصاحبه دست به اقدامی زد که پیش از او هیچ کس انجامش نداده بود . حمله مستقیم به شمایل فوتبال ایران ؛ علی کریمی و گفتن اینکه او ام الفساد است.
به گزارش گل ،آنطور که ایسنا گزارش داده ، رویانیان این حرف را در حاشیه افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای باشگاه پرسپولیس به زبان آورده است .
وقتی یکی از هواداران این تیم از رویانیان خواست تا بنا به خواست هواداران علی کریمی را به پرسپولیس بازگرداند مدیرعامل سرخ‌پوشان در پاسخ گفت: به هیچ عنوان این کار را نخواهم کرد. کریمی ضربه‌های زیادی به تیم زده است. شما نگاه کنید که او با مربیان سابق پرسپولیس مثل دنیزلی و ژوزه چه کرد. او ام‌الفساد تیم است!
او همچنین مدعی شده کریمی هر بازی 100 میلیون برای پرسپولیس آب خورده است.
مشخص نیست این موضع رسمی رویانیان است یا او طبق معمول بر اثر هیجانات ، داغ بوده و حرفی زده که بعدا از آن پشیمان می شود؛ کما اینکه از این مدل رفتار از او بسیار دیده ایم و حرف هایی در این مدت از او بسیار شنیده ایم . مثلا درمورد علی دایی که حالا سرمربی تیم است...
اینکه کریمی چه جوابی به رویانیان بدهد مشخص نیست . اما حتی اگر این خبر به زودی جمع و جور بشود، کلیت اتفاق چیزی جز بی تدبیری کامل مدیرعامل پرسپولیس نیست . کسی که هر روز سوژه جدیدی برای جنگ و جدل دارد.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رکورد های منحصر به فرد استاد 1- اولین بازیکن تاریخ ایران است که تنها با انجام 4 بازی برای تیم باشگاهی اش (پرسپولیس) به تیم ملی دعوت شد. 2- تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران است که اولین گل ملی خود را در فینال یک تورنومنت رسمی به ثمر رساند. ( بازیهای آسیایی بانکوک فینال با کویت) 3-اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است که حضور در اروپا را با یک تیم درجه یک شروع کردآن هم به عنوان دومین خرید بعد از فلیپ لام (بایرن در سال 2005 رتبه 3 باشگاه های جهان رو داشت) 4- تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران است که در تیم باشگاهی اروپایی شماره خودش را پوشیده است؛ دایی در بایرنمونیخ 24 بود، در هرتابرلین و آرمینیا بیله فلد 9، مهدوی کیا هم در هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت 15 و 7، نکونام در اوساسونا در 2 سال اول شماره 15 و بعد 6 و.... را می پوشیدند ولی کریمی در بایرن مونیخ شماره 8 خودش را پوشید. 5-اولین لژیونر ایران است که در هفته دوم یک لیگ معتبر اروپایی (بوندسلیگا) در دومین هفته بازیها به عنوان بازیکن منتخب هفته کل لیگ انتخاب شد بازدن 1 گل و 1 پاس گل در برابر بایر لورکوزن. 6- اولین بازیکن ایرانی است که در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است؛ در مقابل سالرزبورگ اتریش. 7- اولین برد ایران در خاک یه کشور اروپایی حاصل هت تریک کریمی در برابر اسلواکی بوده (در مجموع دوبازی دوستانه رفت و برگشت کریمی 5 گل به این تیم زد) 8- اولین برد تاریخ ایران در خاک کره شمالی با گلزنی کریمی در سال 2004 بدست آمده (مقدماتی جام ملتهای 2004)

9- کریمی تنها بازیکن ایران است که 100000 نفر را در یک روز غیر تعطیل به ورزشگاه کشاند بازی هفته 8 با پگاه لیگ 88-87.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]پيام مهدوي‌کيا براي علي کريمي[/h]
به گزارش گل، مهدي مهدوي‌کيا براي علي کريمي پيام فرستاده است.

اين پيام اوست:

بردار عزيزم علي کريمي" قلبم روز به روز ميشکند از نامهرباني ها.

ظهر امروز خبري منتشر شد که گوياي نفرت شخصي افراد از تو بود.

هر روز بيشتر از پيش براي فوتبال ايران ناراحت مي شوم.

اسطوره ي عزيز و بزرگ کشورم " هميشه و در همه حال مي تواني بر دوستي من حساب باز کني. همواره در کنارت و همسوي تو هستم.

اميدوارم تيم پرسپوليس به صاحبانش بازگردد تا هواداران بخندند زيرا هدف امثال من و تو همين بود و هست. تو سکوت کن و حرفي نزن که موج خشمت بسيار مهيب است. لبخند بزن و بدان امثال تو صاحبان پرسپوليس هستند و هواداران تو رو تنها نخواهند گذاشت.

مهدي مهدوي کيا
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروژه ای که در باشگاه پرسپولیس دنبال میشه ، پروژه حذف اسطوره های پرسپولیس هست.اولش با مهدوی کیای دوست داشتنی اونطور برخورد کردند و حذفش کردند.الانم دارند با کریمی چنین برخوردی میکنند!!!
کاملا واضح بود که تو جریان حذف مهدوی کیا ، گل محمدی هیچکاره بود.یه جوری خواستند بندازند گردن سرمربی بدبخت!!!
نمیدونم دلیلش چیه ولی مثل اینکه قراره بازیکنایی که دوست داشتنی و مستقل از این فوتبال کثیف هستند رو از فوتبال حذف کنند!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
متاسفانه وضعیت یارگیری اصلا خوب نیست.نمیدونم چرا بازیکن مطرح نمیگیریم.
متاسفانه بازیکنایی که قبلا تو پرسپولیس جواب ندادند بازم اومدن تو تیم. نمونش علی عسگر.نوروزی و بنگره و 2 -3 تا بازیکن جدید هستند که من اسمشونو نشنیدم!!!

اخه من نمیدونم که چرا دوباره با علی عسگر.نوروزی و بنگره قرارداد بستند؟!!! علی عسگر چند سالی تو پرسپولیس بود ولی تو تیم جواب نمیداد.نوروزی هم که کاپیتان دوم تیم بود 4- 5 سالی هست تو تیمه ولی آیا 1 فصل موفق ازش دیدید.فصل قبلم که کلی حاشیه برای تیم درست کرد و تو فینال که مهمترین بازی پرسپولیس بود شاید بگیم یکی از عوامل باخت بود!! البته بنظرم نوروزی یک پارتی بسیار بزرگ تو باشگاه داره که تو این چند سال ردش نکردند بره!!! بنگرم با وجود اینکه بازیکن متوسطی بود سال قبل با رقم 1 میلیارد اومد تو تیم.بازیشم چنگی به دل نزد.ولی خوب ایشون چون همشهری آقای رویانیان هستش جاش تو تیم محفوظه!!! ولی با این اوصاف هنوز با علی کریمی صحبت نشده! و کل تیما دنبالشن.
متاسفانه ما از اشتباهات سال قبلی هنوز نتونستیم درس بگیریم.سال قبل ما بازیکنای نسبتا اسم و رسم داری گرفتیم ولی اشتباهمون این بود که تازه 1 هفته مونده به شروع لیگ سرمربی انتخاب کردیم اونم از نوع خارجیش!!!
امسالم تا الان عکس این قضیه اتفاق افتاده.ما مربی رو تو وقتش گرفتیم ولی بازیکن نمیتونیم بگیریم!!!
حالا درسته که مدیر عامل میگه سپاهان نامتعارف خرج میکنه ولی ما فعلا تو گرفتن بازیکن شاخص از تیمای دیگه هم عقب افتادیم.!!


هنوز که تازه نقل و انتقالات شروع شده من مطمئنم تیم رو خوب میبندیم ..اول باید سعی کنن اسکلت اصلی تیم حفظ بشه و بعد به فکر پر کردن نقاط ضعف باشن .بدشانسی ما اینه که بازیکنایی که میخوایم ذوبین و تا 25م درگیر پلی آف .. وگرنه صادقیان و حدادی فر امدنشون قطعی شده و با مسلمان هم مذاکره میکنن ..ما که زیاد بازیکن نمیخوایم مهم تقویت خط هافبک هست که پارسال تعطیل بود ..
یعقوب کریمی هم قرارداد داخلی بسته بود که با چغلی کاظمیان نادون از دستمون رفت ..
این بازیکنایی هم که گرفتیم همه جوون و باانگیزه هستن ..
پيام مهدوي‌کيا براي علي کريمي
این چجور پیامیه که فقط گل ازش خبر داره ..
خیلی جالبه اول نوشتن پیام مهدوی کیا برای کریمی از آلمان ..
بعد که خواننده ها کامنت گذاشتن که مهدی اصلا آلمان نیست و امروز بازی نوجوانان ایران عراق تو دستگردی رو رفته تماشا کرده عوضش کردند و آلمانش رو حذف کردند ..من خودم چند تا کامنت گذاشتم و خبر فارس رو هم گفتم که مهدی امروز ایران بوده تایید نشد.. معلومه که چقدر این پیام درست و موثقه ..
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
بيانيه پرسپوليس در مورد ماجراي رويانيان و کریمي

باشگاه پرسپوليس نسبت به اظهارات علي کريمي عليه رويانيان و ماجراي اظهار نظر مديرعامل اين باشگاه در مورد اين بازيکن بيانيه صادر کرد.

به گزارش سايت باشگاه پرسپوليس، در اطلاعيه باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس آمده است:

1- روز جمعه و در حاشيه افتتاحيه رستوران‌هاي زنجيره‌اي پرسپوليس، اظهارنظري از طرف محمد رويانيان درباره علي کريمي منتشر شد که با واکنش اين بازيکن همراه بود. در حالي که مدير عامل باشگاه پرسپوليس تاکيد دارد هرگز درباره کريمي چنين اظهاراتي را به زبان نياورده است. محمد رويانيان بلافاصله اظهارات منتسب به خودش درباره کريمي را تکذيب کرد که همين موضوع نشان مي‌دهد وي هرگز قصد توهين و بي‌احترامي به کريمي را نداشته است.

2- علي کريمي پس از انتشار اين اظهارات با صدور دو پيام کوتاه واکنش نشان داد. کاش علي کريمي پس از بررسي کامل و اطمينان از صحت و سقم نقل قول‌هاي منتشر شده واکنش نشان مي‌داد. چرا که مدير عامل پرسپوليس به صراحت و به تاکيد فراوان اظهارات منتسب به خودش را تکذيب کرده و حتي اعلام کرده بود هيچ حرفي درباره کريمي نزده و نخواهد زد. کمااينکه در همين مراسم به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد اما درباره علي کريمي کلامي حرف نزد و به رغم واکنش تند کريمي نيز در مقام پاسخگويي برنيامد و به منظور حفظ آرامش پرسپوليس سکوت اختيار کرد.

3- باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس به رغم مشکلات به وجود آمده در طي دو فصل اخير هرگز قصد بي‌احترامي به کريمي و حرمت شکني ندارد اما متاسفانه برخي با اهداف از پيش تعيين شده و شايد هم از سر ناآگاهي از چند روز پيش با طرح اين موضوع که رويانيان قصد افشاگري درباره کريمي را دارد، سعي در شايعه پراکني و ايجاد فضاي پر حاشيه براي پرسپوليس، مديريت باشگاه و دامن زدن به ماجراي کريمي را داشتند. به نظر مي‌رسد که اين موضوع همچنان از سوي برخي که اهداف خاصي را در اين زمينه پيگيري مي‌کنند به شيوه‌هاي ديگري ادامه داشته باشد. بنابر اين ضرورت دارد هواداران پرسپوليس ضمن آگاهي از اين جريان‌سازي‌ها و شايعه پراکني‌ها اطمينان داشته باشند باشگاه پرسپوليس هرگز به دنبال تخريب علي کريمي نبوده و نيست اما برخي تلاش مي‌کنند کريمي را رودرروي پرسپوليس و باشگاه قرار دهند که ضرورت دارد همه مسئولان باشگاه نيز با حساسيت و دقت بيشتري در اين باره عمل نمايند. آنهايي که به دنبال اين جريان‌سازي‌ها هستند نه دوستدار کريمي بوده و نه خواهان موفقيت پرسپوليس هستند بلکه اهداف ديگري را تعقيب مي‌کنند که نيازي به توضيح بيشتر در اين باره نيست.

4- برخي مي‌خواهند و تلاش مي‌کنند که در فصل پيش رو از نام «علي کريمي» و با توجه به محبوبيت اين بازيکن نزد هواداران به عنوان وسيله‌اي براي برهم ريختن تيم پرسپوليس و ايجاد حواشي غير قابل مهار استفاده کنند. در چنين فضايي که قابل پيش بيني بوده و کاملا ملموس نيز مي‌باشد ضرورت دارد که همه اعضاي خانواده بزرگ پرسپوليس هوشيارانه‌تر با مسائل برخورد کنند. در همين راستا مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مقام پاسخگويي به اظهارات علي کريمي برنيامد تا اين ماجرا هر روز ابعاد تازه‌تري پيدا نکند.

5- مديريت باشگاه پرسپوليس ضمن تاکيد به تمامي مسئولان باشگاه مبني بر خودداري از اظهار نظر درباره کريمي بار ديگر اعلام مي‌نمايد که نه تنها در گفت و گو با رسانه‌ها به هيچ سوالي درباره کريمي پاسخ نخواهد داد بلکه به منظور جلوگيري از بروز سوء تفاهمات، سوء تعبيرها و شايعات از اين پس در مواجهه با هواداران پرسپوليس در ورزشگاه‌ها و مراسم‌ها نيز پاسخگوي هيچ سوالي درباره کريمي نخواهد بود.

6- از خبرنگاران محترم نيز درخواست مي‌شود از اين پس در مواجهه با مدير عامل يا ساير مسئولان باشگاه پرسپوليس هيچ سوالي درباره علي کريمي مطرح نکنند چرا که مدير عامل باشگاه به طور جدي تصميم گرفته تحت هيچ شرايطي در اين باره به هيچ سوالي پاسخ ندهد و اگر ضرورتي ايجاب کند اين پاسخگويي از طريق سايت رسمي باشگاه پرسپوليس و با صدور اطلاعيه يا پيام انجام خواهد شد.

7- با توجه به انتشار اخبار کذبي مبني بر «افشاگري مدير عامل پرسپوليس درباره علي کريمي» يا «رويانيان ناگفته‌ها را درباره کريمي مي‌گويد» تاکيد مي‌کنيم؛ زحمات علي کريمي در فوتبال ايران و پرسپوليس قابل انکار نيست و اتفاقاتي که در دو فصل اخير رخ داده يک موضوع کاملا درون خانوادگي است. کمااينکه درباره افراد زياد ديگري نيز مسائل مثبت و منفي بسياري بين مديريت باشگاه و سرمربي با بازيکن رخ مي‌دهد. اين اتفاقي است که مختص پرسپوليس و کريمي نيست بلکه در همه باشگاه‌ها وجود دارد اما هرگز دليل بر آن نمي‌شود که اين مسائل درون خانوادگي رسانه‌اي شود و انتشار چنين شايعاتي کاملا کذب و بعضا هدفمند بوده و باشگاه هرگز به دنبال بيان مطالبي درباره علي کريمي نبوده و نيست.

8- باشگاه پرسپوليس در شرايطي که علي کريمي چند روز پيش براي پرسپوليس و دايي آرزوي موفقيت کرده و حتي از هواداران درخواست کرده بود که صرفا به حمايت از تيم محبوب خود بپردازند، از اين بازيکن باتجربه انتظار ندارد که به رغم تکذيب اظهارات منتسب به مدير عامل باشگاه پرسپوليس شاهد چنين واکنش‌هايي باشيم. واکنش‌هايي که نه تنها به نفع کريمي نخواهد بود بلکه فضايي را به وجود مي‌آورد که در نهايت پرسپوليس متضرر خواهد شد و قطعا علي کريمي که به پرسپوليس علاقه‌مند است راضي به اين مسائل و اتفاقات نخواهد بود.

باشگاه پرسپوليس ضمن احترام به علي کريمي براي اين بازيکن آرزوي موفقيت کرده و از هواداران پرسپوليس نيز مي‌خواهد با درک شرايط و هوشياري لازم ضمن حفظ علاقه‌مندي خود به علي کريمي و ديگر بازيکنان محبوب، از حالا به فکر حمايت مطلق از تيم محبوب پرسپوليس بوده و طوري عمل نمايند که تيم فوتبال پرسپوليس در نهايت آرامش و به دور از حواشي بتواند در فضاي مناسب براي جبران ناکامي‌ها و قهرماني به مصاف حريفان برود. به طور حتم هواداران پرسپوليس به خاطر دارند که در اين سال‌ها پرسپوليس تا چه اندازه در سايه اتفاقات گوناگون مظلوم واقع شده و اين تيم پرطرفدار بواسطه برخي مسائل حاشيه‌اي تا چه حد متضرر شده است.
 

challenger_69

عضو جدید
چرا تیم اینجوری شده؟
چرا همه دارن به هم بد و بیراه میگن؟
کوش او پرسپولیسی که حتی اسمش تن حریفا رو می لرزوند؟
الان شدیم مضحکه عام و خاص
یه روز بازیکن به مدیرعامل فحش میده یه روز دیگه مدیرعامل بازیکنو خوار و خفیف میکنه
دلم میسوزه که پرسپولیس داره خودزنی میکنه
حتی استقلالی های بی اصل و ریشه هم این بلا رو سر خودشون نیاوردن که پرسپولیش داره تیشه به ریشه خودش میزنه
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنوز که تازه نقل و انتقالات شروع شده من مطمئنم تیم رو خوب میبندیم ..اول باید سعی کنن اسکلت اصلی تیم حفظ بشه و بعد به فکر پر کردن نقاط ضعف باشن .بدشانسی ما اینه که بازیکنایی که میخوایم ذوبین و تا 25م درگیر پلی آف .. وگرنه صادقیان و حدادی فر امدنشون قطعی شده و با مسلمان هم مذاکره میکنن ..ما که زیاد بازیکن نمیخوایم مهم تقویت خط هافبک هست که پارسال تعطیل بود ..
یعقوب کریمی هم قرارداد داخلی بسته بود که با چغلی کاظمیان نادون از دستمون رفت ..
این بازیکنایی هم که گرفتیم همه جوون و باانگیزه هستن ..

این چجور پیامیه که فقط گل ازش خبر داره ..
خیلی جالبه اول نوشتن پیام مهدوی کیا برای کریمی از آلمان ..
بعد که خواننده ها کامنت گذاشتن که مهدی اصلا آلمان نیست و امروز بازی نوجوانان ایران عراق تو دستگردی رو رفته تماشا کرده عوضش کردند و آلمانش رو حذف کردند ..من خودم چند تا کامنت گذاشتم و خبر فارس رو هم گفتم که مهدی امروز ایران بوده تایید نشد.. معلومه که چقدر این پیام درست و موثقه ..

شما از کجا خبر دارید که تیم خوبی قرار هست که بسته بشه؟
مشکل این هست که متاسفانه مربی و مدیر فعلا دارند با دوستاشون تمدید میکنند.به نظر شما بازیکنای مهمتر از بنگر و نوروزی نبودند که زودتر باهاشون تمدید کنند؟!!! در ضمن اینقدر از اومدن صادقیان و حدادی فر مطمئن نباشید.بزارید اول بیان بعد بگید پرسپولیسی شدند!!دایی هم که همون اول بسم الله اردوی تیمو اردبیل انتخاب کرده تا هم خودش و هم همشهریاشو به نون و نوایی برسونه!!
دیروزم که مدیر عامل محبوبتون از خجالت کریمی در اومد و لقب ام الفساد رو بهش داد!!! من نمیدونم ماموریت رویانیان تو پرسپولیس چی هستش؟!آیا هدفش ساسی هست.آیا میخواست بازیکنایی مثل مهدوی کیا و کریمی رو حذف کنه. در مورد مهدوی کیا که کاملا موفق بود و اشک مهدی رو در آورد.بعدشم انداخت گردن گل محمدی بدبخت!! جالب اینه که گل محمدی کسی بود که تو نیم فصل اول که دستیار ژوزه بود قرار بود مهدوی کیا رو مجاب کنه تا یه فصل دیگه هم با پرسپولیس بمونه!!!!
جالب اینه که الانم میگن باشگاه بیانیه میزنه که پرسپولیس نیاز به آرامش داره!!!آخه من نمیدونم عامل تنش خودشونن و یه جورایی حاشیه رو خودشون به باشگاه تزریق میکنند .اونوقت میگن که ما به آرامش احتیاج داریم. حالا میندازند گردن هوادار بدبخت که اینهمه با این نتایج افتضاح تیمو بیشتر از استقلال حمایت کردند!!
من نمیدونم چرا رویانیان هر روز میاد مصاحبه میکنه!!هر روز تیتر اول روزنامه هاست.این خودش یعنی حاشیه!! مثل اینکه عقده معروف شدن داشته برای همین اومد اینجا.حالا چه لزومی داره هر روز مصاحبه بکنه؟! مدیرعاملای قبلی هر چی که بودند اینطوری نبودند که هر روز خودشونو نشون بدند!!

در مورد پیام مهدوی کیا به کریمی مهم نیست که از کجا ارسال شده.مهم اینه که پیامی از سوی مهدوی کیا به کریمی ارسال شده و خواسته که صبورتر باشه.چون مهدی در جریان هستش که یه جورایی رو کریمی فشار میزارند تا بره از پرسپولیس و کم کم هم دارند موفق میشند!!! اینو همه خبرگزاریا اعلام کردند.در ضمن اگه دروغ بود تا الان مهدی تکذیبش میکرد.
 

sepahrad

عضو جدید
كيسه كش برو در خونه خودتون بازي كن
ميدوني چرا تيمتون هنوز وارد نقل و انتقالات بازيكنها نشده؟ چون اول با تركي و قهرماني و فغاني قرارداد ميبندين بعد هر چي موند خرج بازيكنا ميكنيد :biggrin:
قهرمان شديد اما مساوي توي هر دو تا دربي رو از يار دوازدهم هميشگيتون داشتيد؛ تركي و قهرماني
حرفي بود توي تاپيك خودش بزن درخدمتيم. كل يوم مردم بدتر از كوفه ايد
:biggrin:
پول زيادي داشتن اين دردسرا رو هم داره داور و فدراسيون خريدن افتخاره دارين بياين جلو البته اول پول شاكياتون رو بدين
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
شما از کجا خبر دارید که تیم خوبی قرار هست که بسته بشه؟
مشکل این هست که متاسفانه مربی و مدیر فعلا دارند با دوستاشون تمدید میکنند.به نظر شما بازیکنای مهمتر از بنگر و نوروزی نبودند که زودتر باهاشون تمدید کنند؟!!! در ضمن اینقدر از اومدن صادقیان و حدادی فر مطمئن نباشید.بزارید اول بیان بعد بگید پرسپولیسی شدند!!دایی هم که همون اول بسم الله اردوی تیمو اردبیل انتخاب کرده تا هم خودش و هم همشهریاشو به نون و نوایی برسونه!!
دیروزم که مدیر عامل محبوبتون از خجالت کریمی در اومد و لقب ام الفساد رو بهش داد!!! من نمیدونم ماموریت رویانیان تو پرسپولیس چی هستش؟!آیا هدفش ساسی هست.آیا میخواست بازیکنایی مثل مهدوی کیا و کریمی رو حذف کنه. در مورد مهدوی کیا که کاملا موفق بود و اشک مهدی رو در آورد.بعدشم انداخت گردن گل محمدی بدبخت!! جالب اینه که گل محمدی کسی بود که تو نیم فصل اول که دستیار ژوزه بود قرار بود مهدوی کیا رو مجاب کنه تا یه فصل دیگه هم با پرسپولیس بمونه!!!!
جالب اینه که الانم میگن باشگاه بیانیه میزنه که پرسپولیس نیاز به آرامش داره!!!آخه من نمیدونم عامل تنش خودشونن و یه جورایی حاشیه رو خودشون به باشگاه تزریق میکنند .اونوقت میگن که ما به آرامش احتیاج داریم. حالا میندازند گردن هوادار بدبخت که اینهمه با این نتایج افتضاح تیمو بیشتر از استقلال حمایت کردند!!
من نمیدونم چرا رویانیان هر روز میاد مصاحبه میکنه!!هر روز تیتر اول روزنامه هاست.این خودش یعنی حاشیه!! مثل اینکه عقده معروف شدن داشته برای همین اومد اینجا.حالا چه لزومی داره هر روز مصاحبه بکنه؟! مدیرعاملای قبلی هر چی که بودند اینطوری نبودند که هر روز خودشونو نشون بدند!!

در مورد پیام مهدوی کیا به کریمی مهم نیست که از کجا ارسال شده.مهم اینه که پیامی از سوی مهدوی کیا به کریمی ارسال شده و خواسته که صبورتر باشه.چون مهدی در جریان هستش که یه جورایی رو کریمی فشار میزارند تا بره از پرسپولیس و کم کم هم دارند موفق میشند!!! اینو همه خبرگزاریا اعلام کردند.در ضمن اگه دروغ بود تا الان مهدی تکذیبش میکرد.
تیم داره با نظر مربی بسته میشه و مربی هم باید پاسخگوی نتایجش باشه و مطمئنا دایی نمیخواد پس فردا خجالت زده بشه .. بهتر نیست جای اینکه از الان دارید میگید هیچکس رو نگرفتن یه مقدار صبر کنید هنوز که اول نقل و انتقالاته .. صادقیان و حدادی فر هم تفاهم نامه داخلی امضا کردن و امسال هر نوع قرارداد داخلی معتبره ..
اینکه رویانیان به کریمی چی گفته رو اصلا مصاحبه نبود خبری بود که ایسنا نوشت و توش عنوان کرد که در گفتگو با هواداران اینو گفته نه مصاحبه ... و 5 دقیقه بعد هم کل خبر رو عوض کرد و نوشت رویانیان در جواب هواداران خندید و رفت .. خدا لعنتشون کنه که بهمین راحتی زیر و رو کردن باشگاه رو ..
درمورد مهدی همه چی واضح بود دوست عزیز .. گل محمدی گفت خودم به مهدی پیشنهاد دادم خداحافظی کنه و خودش دنبال 5 دقیقه بازی نمادین بود و بعدش هم خودش ترسید که نکنه بعد گل خوردن پرسپولیس سکوها متشنج بشه بازی نمادین رو کنسل کرد و 5 دقیقه پایانی بازیش داد این چه ربطی به رویانیان داره ؟؟ خیلی برام عجیبه که میگید مهدی رو رویانیان خراب کرد و انداخت گردن گل محمدی بدبخت ..!!! رو چه حسابی این حرف رو میزنید مگه گل محمدی خودش نگفت من به مهدی پیشنهاد دادم خداحافظی کنه ..رویانیان ایرادای زیادی داره نمیتونه حواشی تیم رو کنترل کنه زیاد مصاحبه میکنه و تیمو به حاشیه میبره منم خیلی انتقاد به رویانیان دارم اما انصاف نیست همه چی رو گردن رویانیان بندازین حتی خداحافظی مهدی رو..
درمورد پیام مهدی اتفاقا خودش تکذیبش کرد و اینم لینکش ..http://isna.ir/fa/news/92031106266/%D9%85%D9%87%D8
اتفاقا اولین چیزی که گفته تکذیب پیام دیشبش بوده ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پول زيادي داشتن اين دردسرا رو هم داره داور و فدراسيون خريدن افتخاره دارين بياين جلو البته اول پول شاكياتون رو بدين
تاپیک کل کل فوتبالی چند تاپیک پایین تره .. میتونید تشریف ببرید اونجا اینجا تاپیک پرسپولیسیاست ..
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم داره با نظر مربی بسته میشه و مربی هم باید پاسخگوی نتایجش باشه و مطمئنا دایی نمیخواد پس فردا خجالت زده بشه .. بهتر نیست جای اینکه از الان دارید میگید هیچکس رو نگرفتن یه مقدار صبر کنید هنوز که اول نقل و انتقالاته .. صادقیان و حدادی فر هم تفاهم نامه داخلی امضا کردن و امسال هر نوع قرارداد داخلی معتبره ..
اینکه رویانیان به کریمی چی گفته رو اصلا مصاحبه نبود خبری بود که ایسنا نوشت و توش عنوان کرد که در گفتگو با هواداران اینو گفته نه مصاحبه ... و 5 دقیقه بعد هم کل خبر رو عوض کرد و نوشت رویانیان در جواب هواداران خندید و رفت .. خدا لعنتشون کنه که بهمین راحتی زیر و رو کردن باشگاه رو ..
درمورد مهدی همه چی واضح بود دوست عزیز .. گل محمدی گفت خودم به مهدی پیشنهاد دادم خداحافظی کنه و خودش دنبال 5 دقیقه بازی نمادین بود و بعدش هم خودش ترسید که نکنه بعد گل خوردن پرسپولیس سکوها متشنج بشه بازی نمادین رو کنسل کرد و 5 دقیقه پایانی بازیش داد این چه ربطی به رویانیان داره ؟؟ خیلی برام عجیبه که میگید مهدی رو رویانیان خراب کرد و انداخت گردن گل محمدی بدبخت ..!!! رو چه حسابی این حرف رو میزنید مگه گل محمدی خودش نگفت من به مهدی پیشنهاد دادم خداحافظی کنه ..رویانیان ایرادای زیادی داره نمیتونه حواشی تیم رو کنترل کنه زیاد مصاحبه میکنه و تیمو به حاشیه میبره منم خیلی انتقاد به رویانیان دارم اما انصاف نیست همه چی رو گردن رویانیان بندازین حتی خداحافظی مهدی رو..
درمورد پیام مهدی اتفاقا خودش تکذیبش کرد و اینم لینکش ..http://isna.ir/fa/news/92031106266/%D9%85%D9%87%D8
اتفاقا اولین چیزی که گفته تکذیب پیام دیشبش بوده ..

در مورد مهدوی کیا بگم که گل محمدی وقتی که دستیار ژوزه بود عنوان کرد که سعی میکنه از خداحافظی مهدوی کیا جلوگیری کنه خصوصا مهدی تو اون ایام تو اوج بود ولی وقتی که مربی شد و چند هفته گذشت گفت مهدی باید خداحافطی کنه.اصلا به نظرت چرا باید چند هفته مونده به پایان لیگ خداحافطی میکرد؟!مهدی موثرترین بازیکن پرسپولیس بود.هر مربی آرزوی داشتن مهدوی کیا رو داشت.حالا چطور شده که نیم فصل اول گل محمدی میخواست مانع خداحافظیش بشه ولی بعدش میگه پیشنهاد میکنم خداحافظی بکنه!!!
بدبختی اینه که مهدی تا آخرین روزها هم موثرترین مهره پرسپولیس بود.تاثیرشو تو همون 5 دقیقه بازی جلوی سپاهان دیدیم.در کل اشک مهدی رو بدون دلیل در اوردند وکاملا مشخصه که گلمحمدی تو این سناریو کاره ای نبوده.این کینه از سوی عده ای هنوز وجود داشت که دلیلشم بازی برگشت با کره تو مقدماتی 2010 بود.یه جورایی میخواستند کریمی و مهدوی کیا رو محو کنند!!من اشک های مهدوی کیا تو برنامه 90 فراموش نمیکنم.امیدوارم آقایونی که این حرکت رو کردند روزی جزاشو ببینند.

جالبه فقط سایت ایسنا که به نوعی متعلق به دولت این تکذیبیه رو گذاشته.در حالی که سایت دیگه که به دولت ندارند چنین خبری که شما میگی رو بیان نکردند!!!
البته اگه کمی دقت کنی توهین رویانیان به کریمی همچینم دور از ذهن نیست.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
من نمیدونم وقتی خود گلمحمدی میاد میگه من خودم به مهدی پیشنهاد دادم خداحافظی کنه دیگه بحث و تهمت زدن به دیگران واسه چیه .. رویانیان اگه دشمن مهدوی کیا بود میتونست اول فصل که دنیزلی دیگه نیومد مهدوی کیا رو نخواد یا یه جوری دست به سرش کنه ..رویانیان بعد فینال جام حذفی هم گفت مهدی باید بیشتر بازی میکرد ..هرچند قبول دارم رویانیان هم نباید کوتاهی میکرد و نباید اجازه میداد اینطوری گلمحمدی با مهدی بازی کنه ولی اینکه همه چی نقشه رویانیان بوده رو قبول ندارم.. بخدا خندم میگیره به این حرفا یه عده میگن کریمی رو میخوان خراب کنن بخاطر دستبند سبز بخاطر اینکه به دخترک گل فروش کمک میکنه و به فکر مردمه این چه حرفیه آخه ؟ پس چرا کسی نکونام رو خراب نمیکنه مگه نکونام هم دستبند سبز نداشت ..
هیچکس نمیخواد کریمی و مهدوی کیا رو خراب کنه ..اون چیزی که باعث میشه این حواشی همیشه همراه کریمی باشه اخلاق خودشه .. کریمی دوست داره همه جا رییس باشه تو همه چی دخالت کنه و هوادارای زیادی هم که داره جراتشو بیشتر میکنه ..
اگه اینطور نبود دایی راحت میگفت کریمی رو نمیخوام و تموم اما باشگاه اینقد از طغیان یه عده هوادار شخص پرست میترسه که نمیتونه علنا اعلام کنه که کریمی رو نمیخواد ..
خیلی جالب حرف میزنی دوست عزیز پیامی که گل زده رو باور کردی ولی تکذیب مهدی که ایسنا زده رو باور نکردی .. مهدی نمیتونسته با هزار تا خبرگزاری حرف بزنه ظاهرا شما فقط گل رو قبول داری اینم لینک تکذیب پیام دیشب از گل ..گل که دولتی نیست ؟

http://www.goal.com/iran/news/1825/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/2013/06/01/4018
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
باشگاه رئال مادرید برای جذب انصاری فرد ابراز علاقه کرده است. سایت اسکای بت با درج این خبر از احتمال حضور مهاجم کنونی باشگاه پرسپولیس در رئال مادرید خبر داده است...

سابت خبری اسکای بت مدعی شد کریم انصاری فرد بازیکن کنونی باشگاه پرسپولیس مورد توجه باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرارگرفته است.

این سایت که از زیر مجموعه سایت های مربوط به سایت اصلی اسکای است از تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب انصاری فرد پرده برداشته است. با توجه به اینکه اخبار این سایت چندان معتبر نیست نمی توان صحت این خبر را تایید کرد اما با توجه به اینکه مدیربرنامه های انصاری فرد یعنی فاضلی رابطه خوبی با باشگاه رئال مادرید دارد و بازیکنانی نظیر مسعود اوزیل از طریق این کارگزار رسمی فیفا به رئال رفته می توان این خبر را تا حدودی هم جدی گرفت.

یکی از دلایلی که خبر درج شده بر روی سایت اسکای بت را زیر سوال می برد این است سایت مورد نظر همواره اخباری را روی خروجی خود قرار می دهد که بیشتر به احتمال می ماند تا واقعیت.
 

meysam_7

عضو جدید
باشگاه رئال مادرید برای جذب انصاری فرد ابراز علاقه کرده است. سایت اسکای بت با درج این خبر از احتمال حضور مهاجم کنونی باشگاه پرسپولیس در رئال مادرید خبر داده است...

سابت خبری اسکای بت مدعی شد کریم انصاری فرد بازیکن کنونی باشگاه پرسپولیس مورد توجه باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرارگرفته است.

این سایت که از زیر مجموعه سایت های مربوط به سایت اصلی اسکای است از تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب انصاری فرد پرده برداشته است. با توجه به اینکه اخبار این سایت چندان معتبر نیست نمی توان صحت این خبر را تایید کرد اما با توجه به اینکه مدیربرنامه های انصاری فرد یعنی فاضلی رابطه خوبی با باشگاه رئال مادرید دارد و بازیکنانی نظیر مسعود اوزیل از طریق این کارگزار رسمی فیفا به رئال رفته می توان این خبر را تا حدودی هم جدی گرفت.

یکی از دلایلی که خبر درج شده بر روی سایت اسکای بت را زیر سوال می برد این است سایت مورد نظر همواره اخباری را روی خروجی خود قرار می دهد که بیشتر به احتمال می ماند تا واقعیت.
امیدوارم که دروغ نباشه.آرزوی هر بازیکنه که در این تیم بازی کنه.
 

Similar threads

بالا