کلوپ طرفداران پرسپولیس

challenger_69

عضو جدید
[h=1]تکليف نهايي نيلسون چهارشنبه مشخص مي‌شود[/h]
[h=2]مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام کردند تکليف نهايي نيلسون چهارشنبه مشخص مي‌شود.[/h]


برخي از بازيکنان پرسپوليس با توجه به حضور دايي در تعطيلات هنوز بلاتکليف هستند که يکي از اين بازيکنان نيلسون دروازه‌بان برزيلي قرمزپوشان است.

به گزارش فارس، از همين رو پس از صحبت‌هاي انجام شده قرار شد روز چهارشنبه پس از حضور دايي در ايران تکليف نهايي اين بازيکن براي تمديد قرارداد مشخص شود.

البته در مورد نيلسون و ماجراي راننده او که خود را مديربرنامه هاي اين دروازه بان معرفي مي کند ابهاماتي وجود دارد. از دلايل به تاخير انداختن جلسه با اين دروازه بان از سوي مسئولان پرسپوليس همين موارد است.

راننده‌ آژانسي که مدت ها او را به تمرين پرسپوليس مي‌آورد اکنون مدعي است که مديربرنامه هاي نيسلون است و به بازارگرمي براي اين دروازه بان پرداخته است.

اين در شرايطي است که مسئولان باشگاه پرسپوليس از اين وضع ناراحت هستند و برخي از کارهاي او را به شکست پرسپوليس مقابل سپاهان ربط مي‌دهند.

نحوه آشنايي اين راننده با نيسلون از سوي مسئولان پرسپوليس در حال بررسي است.


 

challenger_69

عضو جدید
[h=1]حقيقي: درباره تيم‌ملي حرف نمي‌زنم[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: يک کلام هم درباره خط خوردنم از ليست تيم ملي حرف نمي‌زنم ولي اميدوارم مسافر جام جهاني باشيم.[/h]


رضا حقيقي در خصوص خط خوردنش از تيم ملي اظهار داشت: اجازه دهيد من در اين باره يک کلام هم حرف نزنم. فقط اميدوارم که تيم ملي مسافر جام جهاني شود تا دل مردم شاد شود.

به گزارش فارس ، وي در خصوص پوشيدن شماره 8 تيم ملي مي‌گفت: خودتان مي دانيد من علاقه خاصي به کريمي دارم اما پوشيدن پيراهن تيم ملي دست خود بازيکنان نيست، ناگهان متوجه شدم که شماره هشت تيم ملي به من رسيده و باور کنيد در پوست خودم نمي‌گنجيدم.

حقيقي ادامه داد: وقتي که مي‌خواستم با شماره هشت وارد زمين شوم به شوخي به بازيکنان گفتم که الان من را با کريمي اشتباه مي‌گيرند و همه براي گرفتن توپ سرمن مي‌ريزند، بعد از اينکه اين اتفاق افتاد عماني‌ها متوجه شدند که از کريمي خبري نيست و شماره 8 تن من است. البته من با پوشيدن اين پيراهن قصد گرفتن جاي علي آقا را نداشتم و فقط قسمتم اين بود که اين شماره خوب و محبوب دست من برسد.

وي در خصوص قراردادش با پرسپوليس گفت: خوشبختانه مشکلي ندارم و با پرسپوليس قرار داردم. با قدرت در اين تيم کارم را ادامه مي‌دهم. خيلي خوشحالم که شاگرد علي دايي هستم و انشاالله پس از سه يا چهار سال ناکامي يک جام به دست بياوريم تا دل ميليون‌ها هوادار شاد شود.

 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
علی کریمی در پرسپولیس می ماند؟ این سوال بزرگی است که ذهن هواداران این تیم را مشغول خود کرده است. شاید بهتر باشد بعد از اتفاقاتی که برای مهدوی کیا افتاد برای کریمی بهترین تصمیم گرفته شود. همی...
ارتش سرخ دات كام :
علی کریمی در پرسپولیس می ماند؟ این سوال بزرگی است که ذهن هواداران این تیم را مشغول خود کرده است. شاید بهتر باشد بعد از اتفاقاتی که برای مهدوی کیا افتاد برای کریمی بهترین تصمیم گرفته شود.

همین چند روز پیش بود که علی کریمی در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد به زودی تیم آینده اش را انتخاب می کند. مصاحبه ای که هواداران این بازیکن را که پس از خداحافظی از فوتبال اظهار نظری نکرده بود، امیدوار کرد. شماره 8 سرخ ها بعد از شکست مقابل سپاهان در فینال جام حذفی به طور ناگهانی از فوتبال خداحافظی کرد و طرفداران پرسپولیس را که هنوز رفتن مهدوی کیا را هضم نکرده بودند در شوک دیگری فرو برد.

1- درست است که خداحافظی کریمی کاملا احساسی بود اما در حال حاضر این بازیکن تمرین های اختصاصی خود را به طور منظم انجام می دهد و مشخص است که درصدد بازگشت به فوتبال است. بیراه نیست اگر بگوییم بازگشت کریمی به میادین نه تنها به ضرر فوتبال نیست و حق جوان آینده داری را نمی گیرد، بلکه به این فوتبال بی ستاره رونق دوباره ای می دهد. وقتی امثال کریمی، فرهاد مجیدی و مهدوی کیا هنوز دلخوشی هواداران هستند و با وجود سن زیاد خود همچنان می درخشند، دلیلی ندارد که ورزشگاه ها از وجود بازیکن محبوب و باتکنیکی مثل علی کریمی محروم شوند.

2- روزی که علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد یک جمله معنادار گفت "می روم تا دایه های مهربان تر از مادر به پرسپولیس بیایند". مسلما او از برخی مسائل در پرسپولیس ناراحت است. برخی از رسانه ها پس از این اتفاق از درگیری لفظی کریمی با سرپرست سرخپوشان در رختکن خبر داده بودند، اما با فرض نادرست بودن این اخبار هم نمی توان کتمان کرد که کاپیتان سرخ ها، در طول فصل گذشته بارها با مسئولان پرسپولیس دچار مشکل شد. اوج درگیری ها در زمان اخراج او بوسیله مانوئل ژوزه بود که فضای این تیم را برای دو، سه ماه کاملا ملتهب کرد. سرمربی پرتغالی وقت سرخ ها در مصاحبه خود با ایسنا صراحتا گفت که رویانیان کسی بوده که به او صحبت های علی کریمی را گزارش کرده است. شاید اگر رابطه کریمی با مدیرعامل سرخ ها کمی خوب بود می شد تصور کرد که رویانیان مشکل به وجود آمده را بدون انتقال به ژوزه با صحبت رو در رو با کریمی رفع کند اما جریان به گونه دیگری پیش رفت. در این رابطه می توان به یکی از اظهار نظرهای رویانیان در برنامه ورزش و مردم هم اشاره کرد که گفته بود "کریمی ما را دوست ندارد".

3- از روزی که کریمی حرف از خداحافظی زد واکنش های مختلفی به این موضوع صورت گرفت. برخی کارشناسان تصمیم او را احساسی و عجولانه خواندند و گفتند او هنوز می تواند برای هر تیمی مفید باشد. عده ای دیگر از کارشناسان هم گفتند که کریمی باید در اوج خداحافظی می کرد و تصمیم خوبی گرفته است. در این میان اکثر مردم و فوتبالدوستان خواهان بازگشت شماره 8 به فوتبال هستند. این را می توان از نظرات آنها در اخبار سایت های مختلف فهمید. رویانیان که در انتخاب سرمربی به شدت به نظر مردم توجه کرد این بار هم باید درباره علی کریمی که بدون شک یکی از محبوبترین بازیکنان ایران است، بهترین تصمیم را بگیرد. نباید فراموش کرد که کریمی همیشه گفته دوست دارد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند و از سوی دیگر علی دایی هم گفته است باید شان این بازیکن حفظ شود.

4- کریمی در حال حاضر از چند تیم ایرانی و خارجی پیشنهاد دارد و همین نشان می دهد این بازیکن هنوز هم مورد قبول مربیان است و می تواند تاثیرگذار باشد. خاطره بد خداحافظی مهدوی کیا که باعث شد شماره 2 آرام هم عصبی شود و بگوید حتی در بازی خداحافظی با هامبورگ برای پرسپولیس بازی نمی کند، برای سرخ ها و هوادارانشان کافی است تا تجربه تلخ دیگری نداشته باشند. کاری که با مهدوی کیا شد نهایت بی مهری به این بازیکن بود و بدون شک هواداران این تیم دوست ندارند مشابه این اتفاق برای اسطوره دیگرشان هم تکرار شود.

5- این بار کمی رک تر می گوییم. شاید مثل علی کریمی ها دیگر در فوتبال مان نداشته باشیم. اگر کمی فقط کمی از از کشورهای صاحب فوتبال و نحوه برخوردشان با ستاره ها و بزرگان یاد بگیریم، متوجه می شویم که الان وقت حمایت از کریمی است. دو فصل پیش بود که علی دایی در حالی که محبوب سکوها بود از پرسپولیس رفت و جای خود را به استیلی داد. از همان سال نام علی دایی نماد اعتراض نه تنها پرسپولیسی ها بلکه همه تیم ها به وضع موجود تیم محبوبشان شد و این بار هم ممکن است با خروج کریمی از پرسپولیس اتفاق مشابهی رخ دهد. با توجه به همه مسائل وظیفه سنگینی روی دوش رویانیان است که به بهترین وجه درباره بازگشت کریمی به تیم تصمیم بگیرد و در غیر این صورت عواقب ناشی از هرگونه رفتاری نا به جا لطمات بزرگی به پیکره پرسپولیس وارد می کند.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
توهمات عربي، غرق در خليج پارسي / زور نزن يا شيخ!

توهمات عربي، غرق در خليج پارسي / زور نزن يا شيخ!

1- روز گذشته فدراسيون فوتبال امارات در يك اتفاق جنجالي و بحث برانگيز تصميم گرفت رقابت هاي باشگاهي اين كشور را از فصل آينده تحت عنوان مجعول و ساختگي «خليج ع.ر.ب.ي» برگزار كند. موضوع اخير كه ظاهرا ...
ارتش سرخ دات كام :
1- روز گذشته فدراسيون فوتبال امارات در يك اتفاق جنجالي و بحث برانگيز تصميم گرفت رقابت هاي باشگاهي اين كشور را از فصل آينده تحت عنوان مجعول و ساختگي «خليج ع.ر.ب.ي» برگزار كند. موضوع اخير كه ظاهرا آخرين پرده از تحركات گستاخانه اين شيخ نشين در مسير تحريف تاريخ به شمار مي رود، يك بار ديگر احساسات جمع وسيعي از هم ميهنان مان را جريحه دار كرده و باعث واكنش گسترده آنها در فضاهاي مجازي شده است. سياست جديد اماراتي ها احتمالا تحت تاثير نامگذاري ليگ برتر ايران به اسم «خليج فارس» اتخاذ شده است، اما كيست كه نداند بين رفتار ما و آنها، يك دنيا تفاوت وجود دارد؛ تفاوت هايي كه تار و پودشان از جنس تاريخ و حقيقت در هم تنيده شده است. ايراني ها اگر از اين عنوان براي خطاب قرار دادن ليگ شان استفاده مي كنند، صرفا از امكاني بهره مي گيرند كه همه نسخ و نشانه هاي تاريخي و اغلب منابع رسمي بين المللي آن را در اختيارشان قرار داده اند. درست مثل اين كه ما اينجا جام يادواره خرمشهر، اروند رود يا آذربايجان برگزار كنيم و از حق مالكيت جغرافيايي مان براي نمادسازي و يادآوري ارزش هاي ملي سود ببريم. رفتار متقابل اعراب اما، اقدامي در راه قلب واقعيت و سرقت حقيقت است. زور نزن يا شيخ؛ اول بگو اسم تازه ليگ فوتبالت را از كجا آورده اي؟ از دل كدام تاريخ، از لاي كدام سند؟

2- حركت تازه اماراتي ها در حالي رخ مي دهد كه ايرانيان همين يك ماه پيش روز ملي خليج فارس را پشت سر گذاشتند. شورايعالي انقلاب فرهنگي در دولت سيدمحمد خاتمي تصميم گرفت روز دهم ارديبهشت را كه مقارن با سالروز اخراج پرتغالي ها از تنگه هرمز است، به اسم روز ملي خليج فارس نامگذاري كند. از آن تاريخ به بعد اگرچه اين مناسبت تقويمي با اقداماتي همچون تبريك ارگان هاي رسمي و نصب پوستر و كاريكاتور در برخي معابر عمومي مورد نكوداشت قرار مي گيرد، اما بعيد است اين قبيل رفتارهاي كم رمق دولتي در قبال هجمه سازمان يافته اعراب عليه آب و خاك ايران، واكنشي همتراز و موثر باشد. آنها هر روز يك «تك» تازه به هويت تاريخي ما مي زنند، در حالي كه «پاتك »هاي از سر بي ميلي و سهل انگاري مسوولان ايراني، هرگز نتوانسته است پاسخي متناسب و در خور به ماجراجويي هاي حضرات باشد. دفاع از اين واقعيت ايراني، محتاج جديت و خلاقيت بيشتري است. همين امسال وزارت امور خارجه آمريكا در اقدامي بي سابقه براي عرض تبريك روز خليج فارس به مردم كشورمان، لوگوي معمول سايتش را تغيير داد ونقشه كامل ايران را در صفحه اصلي اش گنجاند. آيا همين ايده هاي ساده هم از سوي دستگاه هاي ايراني قابل اجرا نيستند؟ آيا نمي توان به عنوان مثال اسم خيابان هايي را كه سفارتخانه برخي كشورهاي عربي در آنها وجود دارد به خليج فارس يا مفاهيم مشابه تغيير داد؟ اصلا چرا راه دور برويم؛ آيا در تمام اين سال ها دست و بال دولت ايران براي اعتراض به برگزاري جام ملت هاي عربي با هياهوي فراوان و تحت يك عنوان غلط و مجعول بسته بود؟ آنقدر سكوت كرديم تا گام به گام جلو آمدند؛ گرچه شايد توقع يك عكس العمل فعالانه تر از دولتمرداني كه هنگام سخنراني حواس شان حتي به نوشته هاي بنر پشت سرشان هم نيست، كمي رويايي باشد!

3- روز گذشته و بلافاصله پس از انتشار اين خبر، فدراسيون فوتبال ايران در واكنشي مطلوب ضمن منع حضور بازيكنان داخلي در ليگ امارات، از شكايت عليه اين كشور تازه به دوران رسيده خبر داد؛ آنچه اميدواريم تا انتها و با حمايت دست اندركاران دولتي در تمام رده ها پيگيري شود. آگاهي از عكس العمل فدراسيون اما، در كنار حس خوشايند ايستادگي و مبارزه، در دل خودش يك حسرت بزرگ هم به همراه آورد؛ اينكه يادمان آمد اماراتي ها قبل از واكنش سياسي ما، فوتباليست هاي ايراني را تحريم «فني» كرده بودند! روزگاري نه چندان دور ستاره هاي پرشمار ايراني پايه هاي فوتبال باشگاهي اين شيخ نشين را تشكيل مي دادند، به طوري كه اگر آنها را از ليگ اين كشور حذف مي كردي، ادامه مسابقات اصلا قابل تصور نبود. رفته رفته اما افت وحشتناك استعدادهاي ايراني و فقر پديده هاي جوان و توانا باعث شد بازار فوتبال كشورمان رونقش را از دست بدهد و كار به جايي برسد كه ديگر اثري از آنها در امارات باقي نماند. كاش همچنان متاع چشم نوازي براي صادرات داشتيم؛ در اين صورت قطعا هزينه بي حرمتي شيوخ در حوزه فوتبالي هم بالاتر مي رفت.

4- «تماشاگران نبايد خليج فارس را تشويق مي كردند. جاي اين كارها در فوتبال نيست»؛ اين بخشي از اظهارات حيرت انگيز مجتبي جباري، بعد از باخت خانگي آبي پوشان مقابل الهلال عربستان است كه متاسفانه با هيچ عكس العملي از سوي مسوولان باشگاه استقلال مواجه نشد. كاش هافبك قدرتمند تيم ملي كه اتفاقا اين روزها در امارات هم به سر مي برد، خبر جديد را شنيده باشد و كمي به آن فكر كند. اگر جناب زيدان درك كند كه اعراب ايران ستيز در همين فوتبال هم همه چيزشان را گذاشته اند تا تماميت ارضي ما را مخدوش جلوه بدهند، ديگر به خودش اجازه نخواهد داد به شكلي خام و نسنجيده از زيباترين شعار هواداران هموطنش خرده بگيرد؛ همان فريادهايي كه وقتي روي فركانس الجزيره و دوبي اسپورت مي پيچد، گزارشگرهاي قطري و اماراتي دست و پاي شان را گم مي كنند و با بلند كردن صداي شان، دست به تلاشي احمقانه براي خاموش كردن آن مي زنند!
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]داش علی ما به وایدن فلر(دروازبان دورتموند)گل میزنه[/FONT]

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]اونوقت نماد تعصب اس ت ق ل ا ل ازخودش جلو آینه عکس میگیره[/FONT]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
داریم بازیکنای خوب تیمو از دست میدیم و ظاهرا باشگاه تلاشی برای نگه داشتشون نمیکنه ..
حقیقی داره میره اوکراین و از مصاحبه هاش معلومه که دوست داره بره ..
حسینی از سپاهان و استقلال پیشنهاد داره و سپاهانیا بدجور هواییش کردن
پولادی از اروپا و سپاهان پیشنهاد داره سپاهانم ول کنش نیست احتمالا بره سپاهان ..
نیلسونم که جناب دایی نمیخوادش ..از سپاهانم پیشنهاد داره... بهترین بازیکنای تیم دارن میرن :-(
نوری رو هم که داشت میرفت ظاهرا مونده تو رودرواسی دایی بهمین خاطر موند .. انصاری فردم موندنی شد خداروشکر .. سپاهان انصاری فردم میخواست .. کلا تیم رو بدن به سپاهان راحت شن دیگه ماهینی رو هم میخوان ظاهرا :surprised:
 

challenger_69

عضو جدید
[h=1]نيلسون و پرسپوليس به بن بست خوردند[/h]
[h=2]دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس پس از دريافت پاسپورت و بليت‌ فردا از ايران مي‌رود.[/h]


نيلسون که در مذاکرات اوليه با پرسپوليس به توافق نرسيده بود ظهر امروز نيز به اين باشگاه رفت.

به گزارش فارس، او ابتدا پاسپورتش را که به دليل مشکلات مالياتي در گرو بود دريافت کرد و سپس توافقنامه‌اي را با پرسپوليسي‌ها به امضا رساند که پس از برگشتش از برزيل پول خود و طلبش را دريافت کند. او همچنين بليت خود را براي سفر به برزيل دريافت کرد و تا فردا شب ايران را ترک مي‌کند.

همچنين کارهاي خروجي نيلسون انجام شد. اين در شرايطي است که مدير برنامه‌هاي اين بازيکن گفت: از امروز به بعد نيلسون به پيشنهادات جديدش فکر مي‌کند.





بدبخت شدیم رفت
یه دروازه بان داشتیم خیالمون از بابت دروازه راحت بود اینقدر باش بد تا کردن که رفت
حالا آقایون لطف کنن برن یکی تو مایه های میثاق معمارزاده رو بیارن
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز





























 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پخش مستقیم بازی استقلال - پرسپولیس

پخش مستقیم بازی استقلال - پرسپولیس

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]پخش مستقیم بازی استقلال - پرسپولیس بصورت آنلاین[/FONT][FONT=arial, helvetica, sans-serif]تالودشدن کامل صبرکنید[/FONT]
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
اصن معلوم نیست چه خبره .. همه دارن میرن ... خدا کنه هر کی و میارن اولا رو تیم تعصب داشته باشه و به خاطر پول نیاد و دوم بتونه جایگزین مناسبی برای بازیکنانی باشه که رفتن ..... دایی داره یه کاری میکنه که کریمی هم نیاد ... خدا خودش به خیر بگذرونه .. امیدوارم بعد از چند فصل کابوس وار این فصل حداقل تیم نتیجه بگیره ....
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
استیل خوبی داره .. معلومه که بازیکن خوبیه ..
الان مهم ترین موضوع نگه داشتن حقیقی حسینی و پولادیه .. و برگردوندن کریمی چون هنوز هیجی نشده کلی حاشیه درست کرده این موضوع ..
امیدوارم باشگاه بتونه مسلمان رو بگیره یه بازیکن خوب میخوایم کنار نوری باشه .. پیان صادقیانم پرسپولیسی شده دیگه .. + حدادی فر ..
با چغلی کاظمیان هم یعقوب کریمی رو از دست دادیم
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با عقد قرارداد یک ساله؛ نیلسون رسماً در پرسپولیس ماند

با عقد قرارداد یک ساله؛ نیلسون رسماً در پرسپولیس ماند

ارتش سرخ دات كام :
نیلسون با عقد قراردادی یک ساله به حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس تداوم داد.

پس از جلسه نهایی نیلسون با مسئولان باشگاه پرسپولیس بالاخره این دروازه بان برزیلی با قرمزپوشان به توافق نهایی رسید و دقایقی قبل با امضای رسمی به مدت یک سال دیگر در پرسپولیس ماند.

این در شرایطی است که رحمان احمدی هم در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نظر چهره های فوتبالی ایران و جهان در مورد علی کریمی

نظر چهره های فوتبالی ایران و جهان در مورد علی کریمی

  • فرانس بکن باوئر : کریمی یک بازیکن حرفه ای است. از اینکه در بایرن مونیخ حضور دارد خوشحال هستم.[۲۲۹]
    فیلیکس ماگات :اگر کریمی از ابتدا در اروپا بازی میکرد بایرن مونیخ توانایی مالی برای خرید او را نداشت. [۲۳۰]
    میشائیل بالاک : کریمی بازیکن با کلاسی است.[۲۳۱]
    روی ماکای : کار کریمی با توپ باور نکردنی است.[۲۳۲]
    اوون هارگریوز : کریمی قابلیت های تکنیکی بالایی دارد.[۲۳۳]
    سباستین دایسلر : کريمي بازيکن بزرگ و لايقي است و استاندارد هاي لازم براي بازي در سطح اروپا را دارد. از اینکه نیمکت نشین او هستم ناراحت نیستم.[۵۶]
    میروسلاو بلاژویچ : کریمی استعداد و شرايطي را داشت كه شايسته بازي در رئال مادرید و بارسلونا است. او اگر ایرانی نبود در بارسلونا یا رئال مادرید بازی می کرد.[۲۳۴]
    وینفرد شفر : کریمی مهارت فوق العاده اي در دريبل زني دارد.[۲۳۵]
    فرهاد مجیدی : کریمی بهترین بازیکن دهه ایران است.[۲۳۶]
    ناصر حجازی : کریمی بازیکن مردمی است که همواره همسو بودنش با مردم را اثبات کرده است.[۲۲۶] او نزدیکترین شخص از نظر اخلاقی نسبت به من است.[۲۲۷]
    امیر قلعه نویی : كريمي تمام شدني نيست و فوتبال فوق العاده زيبايي ارائه مي كند، كريمي ديگر در فوتبال ايران تكرار نخواهد شد.[۲۳۷]
    محمد مایلی کهن : کریمی یک استثناء در فوتبال ایران است.[۲۳۸]
    علی دایی : کریمی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است.[۲۳۹] او اگر مشاوران خوبی داشت در بارسلونا یا رئال مادرید بازی می کرد.[۲۴۰]
    علی پروین : به عشق بازی علی کریمی فوتبال می بینم. وقتی سه، چهار نفر را دریبل می زند لذت می برم.[۲۴۱]
    فریدون زندی : کیفیت بازی کریمی در اندازه ای بود، که می توانست به یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود.[۲۴۲]
    مهدی مهدوی کیا : بازیکنی در فوتبال ایران مثل کریمی نیامده و نخواهد آمد. او در فوتبال ایران تکرار نمی شود.[۲۴۳]
    مجید نامجو مطلق : کریمی تکنیکی ترین بازیکن ایران است.[۲۴۴]
    محرم نویدکیا : کریمی را با هیچ بازیکنی نمی توان مقایسه کرد.[۲۴۵]

 

challenger_69

عضو جدید
ارتش سرخ دات كام :
نیلسون با عقد قراردادی یک ساله به حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس تداوم داد.

پس از جلسه نهایی نیلسون با مسئولان باشگاه پرسپولیس بالاخره این دروازه بان برزیلی با قرمزپوشان به توافق نهایی رسید و دقایقی قبل با امضای رسمی به مدت یک سال دیگر در پرسپولیس ماند.


این در شرایطی است که رحمان احمدی هم در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

خوش خبر باشی
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • فرانس بکن باوئر : کریمی یک بازیکن حرفه ای است. از اینکه در بایرن مونیخ حضور دارد خوشحال هستم.[۲۲۹]
    فیلیکس ماگات :اگر کریمی از ابتدا در اروپا بازی میکرد بایرن مونیخ توانایی مالی برای خرید او را نداشت. [۲۳۰]
    میشائیل بالاک : کریمی بازیکن با کلاسی است.[۲۳۱]
    روی ماکای : کار کریمی با توپ باور نکردنی است.[۲۳۲]
    اوون هارگریوز : کریمی قابلیت های تکنیکی بالایی دارد.[۲۳۳]
    سباستین دایسلر : کريمي بازيکن بزرگ و لايقي است و استاندارد هاي لازم براي بازي در سطح اروپا را دارد. از اینکه نیمکت نشین او هستم ناراحت نیستم.[۵۶]
    میروسلاو بلاژویچ : کریمی استعداد و شرايطي را داشت كه شايسته بازي در رئال مادرید و بارسلونا است. او اگر ایرانی نبود در بارسلونا یا رئال مادرید بازی می کرد.[۲۳۴]
    وینفرد شفر : کریمی مهارت فوق العاده اي در دريبل زني دارد.[۲۳۵]
    فرهاد مجیدی : کریمی بهترین بازیکن دهه ایران است.[۲۳۶]
    ناصر حجازی : کریمی بازیکن مردمی است که همواره همسو بودنش با مردم را اثبات کرده است.[۲۲۶] او نزدیکترین شخص از نظر اخلاقی نسبت به من است.[۲۲۷]
    امیر قلعه نویی : كريمي تمام شدني نيست و فوتبال فوق العاده زيبايي ارائه مي كند، كريمي ديگر در فوتبال ايران تكرار نخواهد شد.[۲۳۷]
    محمد مایلی کهن : کریمی یک استثناء در فوتبال ایران است.[۲۳۸]
    علی دایی : کریمی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است.[۲۳۹] او اگر مشاوران خوبی داشت در بارسلونا یا رئال مادرید بازی می کرد.[۲۴۰]
    علی پروین : به عشق بازی علی کریمی فوتبال می بینم. وقتی سه، چهار نفر را دریبل می زند لذت می برم.[۲۴۱]
    فریدون زندی : کیفیت بازی کریمی در اندازه ای بود، که می توانست به یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود.[۲۴۲]
    مهدی مهدوی کیا : بازیکنی در فوتبال ایران مثل کریمی نیامده و نخواهد آمد. او در فوتبال ایران تکرار نمی شود.[۲۴۳]
    مجید نامجو مطلق : کریمی تکنیکی ترین بازیکن ایران است.[۲۴۴]
    محرم نویدکیا : کریمی را با هیچ بازیکنی نمی توان مقایسه کرد.[۲۴۵]


ممنون که در مورد بازیکن پُر افتخارمون مطلب میذارید.

ولی باید به عرضتون برسونم من از دهه ی 50 فوتبال ایران یادمه و هرگز تاکنون

بازیکنی بهتر از علی پروین ندیدم. کریمی خیلی خوبه ولی هیهات که تکنیک ناب

گلزنی، بازی سازی و هوش خارق العاده ی پروین رو داشته باشه.

بازیکنان داخلی که کریمی رو بهترین بازیکن تاریخ ایران نام برده اند، بدون استثناء

همگی مخالفان علی پروین هستند.

برای صحت گفتارم می تونید از بزرگ تر ها فرق این دو بازیکن رو بپرسید.

علی دایی هم یادش نره که پروین ایشونو از تیم بانک تجارت که اصلا"

در لیگ هم نبود ، به تیم ملی آورد و مطرحش کرد.

بانک تجارت در باشگاه های تهران فعالیت داشت و مربی اون مرحوم حجازی بود.

همین علی کریمی هم تا وقتی که پروین دوباره مربی پرسپولیس بشه، ذخیره بود.

در هر حال علی کریمی از بازیکنان بزرگ تاریخ ماست ولی بزرگ ترین نیست.

کاش شما دوستان من هم مثل من در دهه ی 40 به دنیا اومده بودید و بازیکنانی

نظیر پروین، پرویز قلیچ خانی، ناصر محمد خانی و ... رو می دیدید و با بازیکنان

امروزی فوتبال ایران مقایسه می کردید. این در حالی بود که رقابت در بین این

بازیکنان تنگاتنگ بود ولی با هم خیلی همدل و رفیق بودند و برای تیم بازی

می کردند نه مثل بازیکنان امروزی که برای پول و شهرت توپ می زنند و

اولویت اول شخصِ خودشونه و حتی برای جنگ با مربی، پرسپولیس رو

به حاشیه بردند و از آسیا که 6 تا 6 تا می زد، حذف کردند.

به امید یک پرسپولیسِ همدل و همزبان و بدون خائن ...


 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
داداش شما هم که همیشه آیه یاس می خونید
هنوز روزی که از روی سکوهای ازادی علیه دایی بیانیه میخوندن (به خاطر 5 تا بازی پشت سر هم باختن و خوردن 4 گل تو ازادی از صبا) رو یادم نرفته دایی تو پرسپولیس هیچ کاری نکرد
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
ما نه طرفداره بازیکنیم و نه مربی ما طرفدار تیم پرسپولیسیم ... یه چیزی تو یکی از سایت ها دیدم خیلی منو به فکر فرو برد که زده بود

** داستـــــــــــان پرسپولیس و استقلال **

استقلال 6 جام - پرسپولیس 10 جام

فصل آغاز می شود ::

هوادار پرسپولیس : علـــــــــــــی کریـــــــــــمی ..
هوادار استقلال :: استقـــــــــــلال ..

استقلال 7 جام - پرسپولیس 10 جام

هوادار پرسپولیس : علـــــــــــــــــــــی دایـــــــــــــــی
هوادار استقلال :: استقلـــــــــــــال ...

استقلال 8 جام - پرسپولیس 10 جام

هوادار پرسپولیس : علـــــــــــــی پــــــــــروین
هوادار استقلال : استقــــــــــــــلال

استقلال 9 جام - پرسپولیس 10 جام

هوادار پرسپــــــــولیس :: حمــــــید استیـــــــلی ...
هوادار استقلال : استقــــــــــــــلال ...

استقلـــال 10 جـــام - پرسپولیس 10 جــــام !
واما امسال.......

""" داستان این روزهای ما دقیقا همینه ! بترسید از اون روزی که واقعا همین طور بشه و دیگه نتونید سرتون رو بالا نگه دارید ! پرسپولیس چه با کریمی چه با دایی ناکام بشه کسی نمیگه دایی ناکام شد ! کریمی ناکام شد میگن پرسپــــــولیس ناکام شد !

اگه میخوای بازم مضحکه عام و خاص باشی ســاز مخالف بزن !

تو رو خدا بیخیال شین!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سال قبل پرسپولیس چند تا بازیکن گرفت همه یاد بیت المال افتادن امسال سپاهان داره کل بازیکنای لیگ رو میخره همه لالمونی گرفتن فقط برای پرسپولیس بیت المال بود ؟ بعد میگن تبعیض بین تیمای شهرستانی و تهرانی ..
روزنامه پیروزی زده سهام پرسپولیس رو هم بدین سپاهان بخره ..
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنوز روزی که از روی سکوهای ازادی علیه دایی بیانیه میخوندن (به خاطر 5 تا بازی پشت سر هم باختن و خوردن 4 گل تو ازادی از صبا) رو یادم نرفته دایی تو پرسپولیس هیچ کاری نکرد

من هم از اول موافق اومدن دایی نبودم. دوست داشتم از بین ابراهیم زاده، جلالی و فرکی یکی انتخاب بشه.ولی خوب پیشکسوتای عزیز پاشونو تو یه کفش کرده بودند که مربی باید حتما پرسپولیسی باشه!! حالا نمیدونم این چه توجیهی داره که حتما مربی باید پرسپولیسی باشه!!! همه جا معیار انتخاب مربی کارنامه و افتخاراتشه.ولی تو پرسپولیس معیار اینه که طرف قبلا تو تیم بازی کرده باشه!!!

دایی طی 2-3 سالی که پرسپولیس بود افتخار خاصی کسب نکرد.فقط 2 تا جام حذفی گرفت که به نظرم ارزش پز دادن نداره. البته اینم بگم که تو دوره دایی پرسپولیس بازیکنای خوبی نداشت.
ولی امیدوارم که امسال دایی بتونه تو پرسپولیس موفق باشه.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رویانیان : دو بازیکن ما پیشنهاد 3.5 میلیاردی دریافت کرده‌اند/ برای این فوتبال متأسفم

رویانیان : دو بازیکن ما پیشنهاد 3.5 میلیاردی دریافت کرده‌اند/ برای این فوتبال متأسفم

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یک باشگاه صنعتی در کف قراردادهای خود 3.5 میلیارد تومان به دو بازیکن من پیشنهاد داده است. محمد رویانیان در اعتراض به عملکرد یک تیم صنعتی اظهار داشت: ما قول داده‌ایم کاری کنیم که مبلغ قراردادها و پیشنهاد بازیکنان نسبت به گذشته کمتر شود، اما متأسفانه همه چیز در حال تغییر است. وی افزود: متأسفانه باید این خبر را اعلام کنم که یک تیم صنعتی در کف قراردادهای خود 3.5 میلیارد تومان به دو بازیکن من پیشنهاد داده تا با آنها قرارداد ببندد. رویانیان ادامه داد: در این پیشنهاد تازه مسائلی مانند خانه، ماشین و سایر امکانات جداگانه قول داده شده که واقعاً نمی‌دانم باید برای این کار چه نامی بگذاریم. چرا هیچکس فریادها را نمی‌شنود. وی در پایان خاطرنشان کرد: برای فوتبال متأسفم که معلوم نیست در آن چه خبر است. معلوم نیست این پول‌ها از کجا به دست می‌آید و اینطور به بازیکنان و حالا بازیکنان ما پیشنهاد داده می‌شود. به نظر شما الآن تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس باید با این کارها چه کار کنند. برای چندمین بار برای این فوتبال متأسفم. می‌خواستیم همه چیز را در جلسات متوالی کنترل کنیم اما همه چیز بدتر از دیروز پیش می‌رود. امیدوارم یکی به داد شرایط فوتبال ما برسد. نمی‌دانم فریادم به جایی می‌رسد یا خیر.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سایت هواداران پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا یکی از میهمانان ویژه باواریایی ها در جشن قهرمانی بایرن بود. یک عکس خاطره انگیز با حضور تام اشتارک، مانوئل نویر، مهدی مهدوی کیا و کاپ قهرمانی اروپا.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یک باشگاه صنعتی در کف قراردادهای خود 3.5 میلیارد تومان به دو بازیکن من پیشنهاد داده است. محمد رویانیان در اعتراض به عملکرد یک تیم صنعتی اظهار داشت: ما قول داده‌ایم کاری کنیم که مبلغ قراردادها و پیشنهاد بازیکنان نسبت به گذشته کمتر شود، اما متأسفانه همه چیز در حال تغییر است. وی افزود: متأسفانه باید این خبر را اعلام کنم که یک تیم صنعتی در کف قراردادهای خود 3.5 میلیارد تومان به دو بازیکن من پیشنهاد داده تا با آنها قرارداد ببندد. رویانیان ادامه داد: در این پیشنهاد تازه مسائلی مانند خانه، ماشین و سایر امکانات جداگانه قول داده شده که واقعاً نمی‌دانم باید برای این کار چه نامی بگذاریم. چرا هیچکس فریادها را نمی‌شنود. وی در پایان خاطرنشان کرد: برای فوتبال متأسفم که معلوم نیست در آن چه خبر است. معلوم نیست این پول‌ها از کجا به دست می‌آید و اینطور به بازیکنان و حالا بازیکنان ما پیشنهاد داده می‌شود. به نظر شما الآن تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس باید با این کارها چه کار کنند. برای چندمین بار برای این فوتبال متأسفم. می‌خواستیم همه چیز را در جلسات متوالی کنترل کنیم اما همه چیز بدتر از دیروز پیش می‌رود. امیدوارم یکی به داد شرایط فوتبال ما برسد. نمی‌دانم فریادم به جایی می‌رسد یا خیر.
پارسال همه زردنامه ها سایتا اخبار گزارشگرا مردم همه به فکر بیت المال بودن امسال همه لال شدن .. فعلا که 3پایان داره کل بازیکنای لیگ رو درو میکنه و هیچکس هم جلودارش نیست ..چقد بی شرفن که حتی با بازیکنایی که قرارداد دارن مذاکره میکنن حتی با خلیل زاده که تازه با پرسپولیس قرارداد بسته مذاکره کردن .. کریمی رو هم گرفتن یه میلیارد فقط واسه رضایتنامش دادن حالا کریمی میگه خودم دوست ندارم برم سپاهان اون قنبرک مجبورش کرد ..
خیلی کثیفه این فوتبال ..
 

Similar threads

بالا