کلوپ طرفداران پرسپولیس

FREE DOOM

عضو جدید
[h=1]درخشان: مصدومیت بازیکنان عذابم می‌دهد/ پرسپولیس متکی به ۱۱ بازیکن نیست
[/h][h=2] سرمربی داماش گیلان نگران مصدومیت بازیکنانش است.[/h]
[h=4]به گزارش خبرآنلاین؛ حمید درخشان كه فردا باید تیمش را مقابل پرسپولیس به میدان بفرستد در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: «امیدوارم از این بازی سخت به سلامت عبور كنیم. من از پرسپولیس تا حدودی شناخت دارم اما چیزی كه عذابم می‌دهد مصدومیت بازیكنان داماش است. بازیكنان داماش به خاطر فشردگی مسابقات و بازی در زمینی نامناسب، مصدوم هستند. چند بازیكن خوب خود را نداریم كه می‌توانستند در مسابقه فردا تاثیرگذار باشند. با این وجود می‌خواهیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم.»
بحثی كه این روزها وجود دارد این است كه پرسپولیس شاید از بازیكنان اصلی خود استفاده نكند تا آن‌ها را برای دربی آماده نگه دارد. درخشان در این مورد گفت: «پرسپولیس بازیكنان خوبی دارد. آن‌ها متكی به 11 بازیكن نیستند و به نظرم 25 بازیكن خوب در این تیم حضور دارند. پرسپولیس با هر تركیبی مقابل ما به میدان برود ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم و سعی می‌كنیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.»
[/h]
 

FREE DOOM

عضو جدید
[h=1]رویانیان در جمع بازیکنان پرسپولیس: فشارهای غیر‌منطقی باعث شد استعفا بدهم/ دولت به خاطر من تحت فشار بود!
[/h][h=2]سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:[/h]
[h=4]مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در تمرین، در نشستی با بازیکنان پرسپولیس با آنها به گفتگو پرداخت.
محمد رویانیان در آستانه دیدار پرسپولیس برابر داماش و همچنین دربی پایتخت به منظور تقویت قوای روحی سرخپوشان در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی فردا حضور یافت و پس از نشست خودمانی با اعضای کادر فنی در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد و دقایقی با آنها به گپ و گفت پرداخت.
رویانیان خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالم که در سایه مدیریت یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی هیچ توجهی به مسائل بیرونی و حاشیه‌های مطرح شده نداشته‌اید و بنده این موضوع را یکی از عوامل موثر در موفقیت تیم در پنج بازی گذشته می‌دانم.
وی افزود: این نکته مهمی است که در تیم پرسپولیس جا افتاده و از شما می‌خواهم همچون یکی، دو ماه اخیر ذره‌ای به مسائلی که در اطراف و اکناف و محافل مطرح می‌شود، نداشته باشید و تمرکز خود را بگذارید روی خوب تمرین کردن، بازی و نتیجه گرفتن.
رویانیان در ادامه از بازیکنان پرسپولیس به واسطه نتایج اخیر قدردانی کرد و گفت: ما در حال حاضر بهترین تیم را داریم. عملکرد بازیکنان در خطوط مختلف و آماری که در بازی‌های اخیر بر جای مانده نشان دهنده میزان موفقیت شماست. وقتی که خط دفاعی و دروازه‌بان‌های تیم در سه بازی از پنج بازی اخیر گلی دریافت نمی‌کنند نشان می‌دهد که عملکرد موفق و تحسین برانگیزی داشته‌اند. خط هافبک در کمک کردن به سیستم دفاعی تیم و همچنین کار هجومی واقعا زحمت کشیده و موفق بوده‌اند. آنها توانسته‌اند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند و هم به مدافعان کمک کنند و این نشان می‌دهد که زحمت کشیده‌اند و تلاش وافری داشته‌اند. ما از عملکرد خط حمله تیم تقدیر می‌کنیم چرا که مهاجمان ما در پنج بازی اخیر بیش از 9 گل به ثمر رسانده‌اند و یا اینکه زمینه ساز گل‌های دیگری بوده‌اند.
مدیر عامل پرسپولیس گفت: پرسپولیس در پنج بازی اخیر سه برد داشته و دو مساوی و به گواه کارشناسان در این بازی هم که به برد دست نیافته، مستحق پیروزی بوده است. اینها مسائلی است که سرمربی تیم با ما در میان گذاشته و آنرا گزارش کرده و همچنین مسائل دیگری را نیز با ما در میان گذاشته و به کوچک‌ترین مشکلات شما توجه کرده و خواستار رسیدگی آن توسط مدیریت باشگاه شده است.
رویانیان تصریح کرد: من از آقای گل محمدی و همکارانشان تقدیر و تشکر می‌کنم که توانسته‌اند تیم را در شرایط مطلوبی قرار دهند و با مدیریت خود کاری کنند که بازیکنان فقط روی تمرین و بازی تمرکز کنند و مسائل بیرونی روی آنها هیچ اثری نداشته باشد. کادر سرپرستی هم تلاش زیادی داشته که باید به آن اشاره کنیم.
رویانیان به بازیکنان پرسپولیس گفت: شما با قدرت به کارتان ادامه دهید و دل هواداران را با کسب نتایج مطلوب در دو بازی پیش رو شاد کنید و بدانید که کادر فنی و باشگاه پشتیبان و حامی شماست و هواداران عزیز نیز با تمام وجودشان و فارغ از هر مسله‌ای در دو بازی آتی پشتیبان شما خواهند بود و تا دقیقه 90 از تیم حمایت خواهند کرد. نگران مسائل مالی هم نباشید و با خیال راحت روی تمرین و بازی تمرکز کنید.
رویانیان در نشست خودمانی خود با بازیکنان پرسپولیس گفت: یکسری فشارهای وارده که غیر منطقی، ناصواب و غیر واقع بود، باعث شد که بنده مباحثی را در رابطه با کناره‌گیری مطرح نمایم. این مسائل هرگز منطقی نبود و نوعی جوسازی بود که هدف اصلی آن یا تخریب بنده بود و یا تخریب پرسپولیس.
وی ادامه داد: این جریان قبل از شروع فصل راه افتاد و به واسطه کارهای بزرگی که در باشگاه انجام شد برخی سعی کردند با جریان سازی آنرا متوقف کنند و به همین دلیل فشارهایی به بنده وارد شد که چون منطقی، اصولی و صحیح نبود مقابل آن ایستادگی کردم و در سایه این فشارها بحث رفتنم را مطرح نمودم اما مسوولان دولت و وزارت ورزش به بنده لطف داشته و از ما حمایت کردند و گفته‌اند با قدرت به کار خود در پرسپولیس ادامه بدهید. البته باید بگویم دولت هم بخاطر من به نوعی تحت فشار بود که من این موضوع را درک می‌کنم. بنده و سایر مدیران باشگاه‌های دولتی، کارمند و کارگر دولت هستیم و سرباز این نظام. باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس هم متعلق به دولت هستند و مردم. چرا باید در سایه مسائل غیرواقع و کذب، فشارهایی به ما و مسوولان دولت وارد شود که باعث رنجش خاطر امثال من شود تا بحث کناره‌گیری را مطرح کنم. در حالی که اگر این فشارها و مسائل مطرح شده واقعیت داشت هرگز ناراحت نمی‌شدم و آن را به جان می‌خریدم.
رویانیان خاطرنشان کرد: امروز به اینجا آمده‌ام تا به شما اطمینان خاطر بدهم که در کنارتان هستم. حالا بحث مدیر عاملی باشگاه را بگذارید کنار و فکر کنید که بنده مثل یک سرپرست تیم می‌خواهم در کنار شما باشم و از شما حمایت کنم و نگذارم که در این شرایط و بازی‌های مهمی که پیش رو دارید احساس تنهایی کنید. من می‌خواهم مثل یک سرپرست کنار تیم باشم و یک تنه فنی هم به قول فوتبالی‌ها به آقای شیرینی بزنم.
[/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خوب نبودیم انصافا ...
فکر کنم بخاطر استرس بازیکنامون بود .. نتونستن زیاد هجومی بازی کنن و خیلی مراعات میکردن کارت نگیرن .. اما خب مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم ..
نیمه دوم مثل استقلال بازی کردیم .علی اصغری ...
امیدوارم دربی رو مثل 20 دقیقه اخر بازی با نفت تهران هجومی بازی کنیم ..
بهترین بازیکنمون نیلسون بود واقعا باغیرته .. و ماهینی که عالی بود .. قبلا بیشتر تو کارای هجومی شرکت میکرد این بازی بیشتر تو کارای دفاعی بود ... و خیلی هم خوب بازی کرد ..
حقیقی هم مثل همیشه عالــــی ..
رضایی هم خوب بود اما هافبکامون خوب نبودن ..نوری همون نوری سابقه و فقط یکی دو بازی خودش نبود و خوب بازی کرد..
کلاه کج هم واقعا باید بنویسیم بدون شرح .. هیچی نداره این بازیکن ..

نبود کریمی تو چشم بود..تو بازیای قبل نقطه قوت پرسپولیس هافبکاش بودن که باعث میشدن مهاجما هم خوب کار کنن این بازی هافبکا خوب نبودن و مهاجما هم کاری نتونستن بکنن ... من قبلا هم گفتم ما یه هافبک طراح لازم داریم .. نوری که کلا سینوسیه یه بازی خوبه دو بازی ید .. کریمی هم اون کریمی سابق نیست ..زیاد هم مصدوم میشه ..الان یه بازیکن آزاد میتونیم بگیریم که بنظرم هر چه زودتر باید یه هافبک طراح و بازیساز بگیریم ..
بنظرم یه پنالتی برامون نگرفتن .. اونجا که بازیکن داماش با دست توپو از انصاری فرد دور کرد .. :razz:
مهدوی کاپیتان داماش هم باید اخراج میشد هزار بار خطا کرد .. بعد از هر خطا و کرنر و اوت و ضربه دروازه هم به داور اعتراض میکرد..بازیکن جالبی بود :biggrin:
نیکبخت قبل بازی کلی تشویقش کردن و ازش تقدیر کردن بعد نرفته سمت نیمکت پرسپولیس .. توقع داره پرسولیس میخواستش ..نیکبخت خیلی بازیکن خوبی بود اما فوتبالش تموم شده دیگه .. البته برای تیمایی مثل داماش خوبه ولی بدرد پرسپولیس نمیخوره.. این بازیم چند تا توپ بهش رسید که همه رو ازش گرفتن ..
بازی با نفت تهران 35 هزار هوادار داشتیم این بازی طبقه پایین کامل پر بود جز پشت دروازه پرسپولیس ... طبقه بالا هم یکم تماشاگر نشسته بود بعد گفتن 22 هزار نفر !!!
بنظرم که بیشتر به چشم میومدن .. من فکر کردم حدود 40 هزار نفر باشن !! بازم که صدای هوادارای ما رو کم کرده بودن .. متاسفم واقعا برای این صدا و سیما ..:razz:
حتی وقتی میگن یا علی و یا زهرا هم صداش کمه ..
خب الان میریم برای سوراخ کردن استقلال .. :D ...انشالا که دربی رو هم ببریم چون واقعا حقمونه ..
به امید خدا دربی هم مال ماست ..;)
 

naser.66

عضو جدید

خوشم مياد زمان پخش بازيهاي پرسپوليس... پرنده تو باشگاه پر نميزنه

چه كرده اي با دلها؟
جات خالی من هم پای بازی بودم هم تو باشگاه
یک پا پای تلویزیون
یک پا تو باشگاه.
هوادار یعنی این
پرسپولیس و پرسپولیسی ها رو عشقست.
هیپ هیپ هورا

 

naser.66

عضو جدید
چه میکنه این حسین ماهینی
:w14::w14::w14::w14:
ماهینی واسته پشت توپ اونم پنالتی....
چی میکنه؟
خب معلومه دیگه گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگل
 

FREE DOOM

عضو جدید
[h=1]نیکبخت: اگر بگویم از درخشان ناراحت نیستم دروغ گفته‌ام/ گلی که به استقلال زدم شیرین‌ترین خاطره‌ام از دربی است
[/h][h=2] علیرضا واحدی نیکبخت مهاجم داماش در بازی با پرسپولیس فقط 10 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.[/h]
[h=4]به گزارش خبرآنلاین؛ این در حالی است که خیلی ها تصور می کردند حمید درخشان بیشتر به او بازی بدهد. نیکبخت خودش هم انتظار نداشت که نیمکت نشین باشد، هر چند او ناراحت است ولی نمی خواهد اعتراض کند. او در مورد بازی با پرسپولیس و دربی روز جمعه به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.
بازی با پرسپولیس چطور بود؟
بازی خوبی بود. من برای پرسپولیس احتران قائلم ولی آن‌ها حتی یک فرصت جدی گلزنی هم نداشتند. ما از فرصت ها استفاده نکردیم و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم.
چرا نیمکت نشین بودی؟
این نظر سرمربی است و نمی توانم حرفی بزنم.من کاملا از لحاظ روحی و بدنی آماده بودم و اگر اینطور نبود در بازی های قبلی به میدان نمی رفتم. برای این بازی هم خیلی انگیزه داشتم و می توانید از بچه ها در مورد آمادگی ام سوال کنید.
از درخشان بابت تصمیمی که گرفت ناراحت نیستی؟
اگر بگویم ناراحت نیستم دروغ گفته ام.فکر می کنم دلیلی برای بیرون نشستن من وجود نداشت ولی اعتراض نمی کنم و سعی می کنم اگر سرمربی تردیدی برای نیمکت نشین کردن من دارد، آن را برطرف کنم. من الان برای بازی کاملا آماده هستم.
در مورد تشویق هواداران پرسپولیس چه صحبتی داری؟
من سه سال طلایی را در این تیم سپری کردم و باید از همه هواداران این تیم تشکر کنم که مرا مورد لطف قرار دادند.
قبول داری پرسپولیس اگر اینطور در دربی بازی کند نتیجه نمی گیرد؟
پرسپولیس به خاطر دربی و دو اخطاره بودن چند بازیکن خودش با احتیاط بازی کرد.مطمئن باشید آنها در دربی اینطور بازی نخواهند کرد.
شانس کدام تیم برای برد بیشتر است؟
این بازی اصلا به شرایط جدول بستگی ندارد و شانس هر دو تیم کاملا برابر است. هر تیمی از لحاظ روحی برتر باشد و از فرصت ها استفاده کند برنده خواهد شد.
از لحاظ مهره ای کدام تیم بهتر است؟
به نظر من استقلال از لحاظ مهره ای کمی برتر است ولی مهره در دربی مهم نیست و تیم بودن مهم تر است. من معتقدم پرسپولیس الان از لحاظ روحی وضعیت بهتری نسبت به استقلال دارد و بازیکنان این تیم برای مربی شان جان می دهند تا نتیجه بگیرند.
تلخ ترین و شیرین ترین خاطره ات از دربی چیست؟
تلخ ترین خاطره دعوای سال 78 و شیرین تیرین خاطره ام گلی بود که به استقلال زدم.
[/h]
 

FREE DOOM

عضو جدید
محسن مسلمان: پرسپولیسی ها از ما می ترسند/ آنها را می بریم؛ قول می‌دهم


بازیکن ذوب آهن با اطمینان از پیروزی تیمش در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس حرف می زند.


به گزارش خبرآنلاین؛از همین حالا کری خواندن با پرسپولیسی ها را شروع کرده و می گوید:«به راحتی آنها را در اصفهان شکست می دهیم.»محسن مسلمان که در بازی دیروز ذوب آهن تک گل این تیم را وارد دروازه گهر کرد این را می گوید و ادامه می دهد:«این کاری بود که از دست من برآمد.البته موقعیت های زیادی را خراب کردیم اما باز هم خدا را شکر که توانستیم تیم خوب گهر را شکست دهیم.»
از بازیکن جوان ذوب آهن در مورد بازی با پرسپولیس در جام حذفی سوال می کنیم.دیداری که به میزبانی اصفهانی ها برگزار خواهد شد:«خدا را شکر می کنم که این بازی در ورزشگاه ما برگزار می شود.شک نکنید که آنها را در ورزشگاه خودمان شکست می دهیم.من همین جا قول می دهم و روی کاغذ می نویسم که پرسپولیس بازنده جام حذفی خواهد بود.»
وقتی به مسلمان می گوییم که چرا تا این اندازه به پیروزی ذوب آهن مطمئن هستی او این واکنش را نشان می دهد:«خط حمله ما وحشتناک قوی است.اگر مدافعان تیم هوشمند تر از بازی قبل بازی کنند پرسپولیس با دست خالی اصفهان را ترک می کند.مطمئن باشید آنها از ما می ترسند.در بازی لیگ هم اگر اخراجی نمی دادیم 4 گل به آنها می زدیم.»
مازیار زارع هم همین حرفارو میزد.
:D:biggrin:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]عسگری: داور بازی پرسپولیس و داماش به درستی پنالتی گرفت[/h][h=2][/h]رئیس دپارتمان داوری گفت: در بازی پرسپولیس و داماش داور بازی به درستی برای پرسپولیس پنالتی گرفت.

خبرگزاری فارس: رئیس دپارتمان داوری گفت: تا این لحظه نتوانسته‌ایم همه بازی‌ها را ببینیم اما بر اساس گزارش‌های ناظران داوری لیگ برتر، خوشبختانه اشتباه تاثیرگذاری از سوی آنها به ما گزارش نشده است. منتظریم تا دو بازی امروز برگزار شود و درباره همه بازی‌ها به طور کامل نظر دهیم.

عسگری ادامه داد: در بازی پرسپولیس و داماش داور بازی به درستی برای پرسپولیس پنالتی گرفت و کاملا دروازه‌بان روی مهاجم پرسپولیس خطا کرد. همچنین در همین بازی در یک صحنه مدافع داماش با زیرکی خاصی خطای هند انجام داد که از چشم داور بازی و کمک داور دور ماند.

وی در پایان گفت: این یک صحنه استثنایی بود که در آن داور پشت به بازیکنان بود و صحنه را ندید و کمک داور هم کمی عقب‌تر از صحنه بود. خطای هند بود اما داخل محوطه جریمه نبود و 20-30 سانتی‌متری قبل از خط محوطه جریمه اتفاق افتاد که از چشم داور و کمک داور بازی دور ماند.
==============================
بازم یه پنالتی برامون نگرفتن ..
:biggrin:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
محسن مسلمان: پرسپولیسی ها از ما می ترسند/ آنها را می بریم؛ قول می‌دهم


بازیکن ذوب آهن با اطمینان از پیروزی تیمش در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس حرف می زند.


به گزارش خبرآنلاین؛از همین حالا کری خواندن با پرسپولیسی ها را شروع کرده و می گوید:«به راحتی آنها را در اصفهان شکست می دهیم.»محسن مسلمان که در بازی دیروز ذوب آهن تک گل این تیم را وارد دروازه گهر کرد این را می گوید و ادامه می دهد:«این کاری بود که از دست من برآمد.البته موقعیت های زیادی را خراب کردیم اما باز هم خدا را شکر که توانستیم تیم خوب گهر را شکست دهیم.»
از بازیکن جوان ذوب آهن در مورد بازی با پرسپولیس در جام حذفی سوال می کنیم.دیداری که به میزبانی اصفهانی ها برگزار خواهد شد:«خدا را شکر می کنم که این بازی در ورزشگاه ما برگزار می شود.شک نکنید که آنها را در ورزشگاه خودمان شکست می دهیم.من همین جا قول می دهم و روی کاغذ می نویسم که پرسپولیس بازنده جام حذفی خواهد بود.»
وقتی به مسلمان می گوییم که چرا تا این اندازه به پیروزی ذوب آهن مطمئن هستی او این واکنش را نشان می دهد:«خط حمله ما وحشتناک قوی است.اگر مدافعان تیم هوشمند تر از بازی قبل بازی کنند پرسپولیس با دست خالی اصفهان را ترک می کند.مطمئن باشید آنها از ما می ترسند.در بازی لیگ هم اگر اخراجی نمی دادیم 4 گل به آنها می زدیم.»
مازیار زارع هم همین حرفارو میزد.
:D:biggrin:
خدا شفا بده ..بزور گهر رو تو اصفهان بردن با یه گل ..میگه خط حمله ما وحشتناک قویه ..:biggrin:
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
عسگری: داور بازی پرسپولیس و داماش به درستی پنالتی گرفت

رئیس دپارتمان داوری گفت: در بازی پرسپولیس و داماش داور بازی به درستی برای پرسپولیس پنالتی گرفت.

خبرگزاری فارس: رئیس دپارتمان داوری گفت: تا این لحظه نتوانسته‌ایم همه بازی‌ها را ببینیم اما بر اساس گزارش‌های ناظران داوری لیگ برتر، خوشبختانه اشتباه تاثیرگذاری از سوی آنها به ما گزارش نشده است. منتظریم تا دو بازی امروز برگزار شود و درباره همه بازی‌ها به طور کامل نظر دهیم.

عسگری ادامه داد: در بازی پرسپولیس و داماش داور بازی به درستی برای پرسپولیس پنالتی گرفت و کاملا دروازه‌بان روی مهاجم پرسپولیس خطا کرد. همچنین در همین بازی در یک صحنه مدافع داماش با زیرکی خاصی خطای هند انجام داد که از چشم داور بازی و کمک داور دور ماند.

وی در پایان گفت: این یک صحنه استثنایی بود که در آن داور پشت به بازیکنان بود و صحنه را ندید و کمک داور هم کمی عقب‌تر از صحنه بود. خطای هند بود اما داخل محوطه جریمه نبود و 20-30 سانتی‌متری قبل از خط محوطه جریمه اتفاق افتاد که از چشم داور و کمک داور بازی دور ماند.
==============================
بازم یه پنالتی برامون نگرفتن ..
:biggrin:


ما دیگه عادت داریم...! وقتی پنالتی میگیرن من یکی ک خیلی تعجب میکنم .... :D
چ بگیرن چ نگیرن ما میبریم;)
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]یحیی گل محمدی: پرسپولیس هجومی را مقابل استقلال می‌بینید/ دربی جنگ مهاجمان است[/h]سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش را با ترکیبی هجومی به مصاف استقلال خواهد فرستاد گفت: شرایط بازی‌های استقلال و پرسپولیس همیشه با سایر بازی‌ها متفاوت است اما تصور می‌کنم در این دیدار مهاجمان هر دو تیم برگ برنده خواهند بود.

یحیی گل محمدی که عصر امروز شنبه در محل تمرین پرسپولیس با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: از امروز نمی شود در مورد شرایط دیدار با استقلال صحبت کرد. باید تمرینات روزهای آینده را ببینیم و فیلم بازی های استقلال و بازی های گذشته خودمان را بررسی کنیم و شرایط بازیکنان را ببینیم و بعد در مورد آن دیدار اظهار نظر کنیم.

وی با بیان اینکه انتخاب ترکیب تیم و یا زوج خط حمله ارتباط چندانی به رسانه ها ندارد از احتمال حضور مهدوی کیا و کریمی در دیدار برابر استقلال خبر داد و گفت: این دو بازیکن تجربه شرایط خوبی دارند و پزشکان در تلاش هستند تا آنها را به بازی برسانند. البته اگر هم آنها نرسند هر چند که غیبت شان به تیم ما لطمه خواهد زد اما سعی می کنیم از جوانانی که داریم به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مثل دیدارهای گذشته پرسپولیس را تهاجمی خواهید چید گفت: همانطور که گفتم باید شرایط تیم در روزهای آینده را ببینیم اما خود من دوست دارم همیشه تیمم هجومی بازی کند و قطعا در دیدار برابر استقلال هم یک ترکیب هجومی را انتخاب خواهیم کرد.

گل محمدی با بیان اینکه تجربه دربی های زیادی را دارد که می تواند این تجربیات را در اختیار بازیکنانش قرار دهد خاطرنشان کرد: این بازی شرایط ویژه ای دارد و من می دانم که بازیکنان قبل از ورود به زمین چه حالی دارند. به همین خاطر با آنها صحبت می کنم و تجربیاتم را در اختیارشان می گذارم تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که قلعه نویی نمی خواهد دربی ها را ببازد ، آیا شما هم همین تفکر را دارید گفت: به هر حال هر مربی اولویت اولش این است که تیمش در این بازی مهم بازنده نباشد. با این حال اعتقاد دارم مهاجمان برگ برنده دو تیم در این بازی هستند و هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد.
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسم الله الرحمن الرحیم

هرکی خصوصی اومد واسش بسم الله شروع کنه..............هر کی نیومد بگه واسش بفرستم دوباره


پس همه یا علی.............خودم شروع میکنم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پنجعلي: پرسپوليس ترسو نبود و با اقتدار 3 امتياز گرفت[/h]ژوزه زودتر اخراج مي شد، قهرمان مي شديم
کانون هواداران پرسپولیس : كاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس بعد از بازي ديروز تيمش مقابل داماش گيلان گفت: پرسپوليس مقتدر و بدون ريسك بازي كرد و 3 امتياز را گرفت.

محمد پنجعلي داشت: پرسپوليس در مقابل داماش خوب كار كرد و فكر مي كنم تيم خيلي مقتدر و بدون ريسك بازي كرد و 3 امتياز را گرفت. احتياط پرسپوليسي ها كاملا معلوم بود و ريسك نمي كردند.

كاپيتان سابق پرسپوليس افزود: عده ايي مي گويند پرسپوليس مقابل داماش ترسو بود اما مساله ترس نيست بلكه پرسپوليس ريسك نكرد تا بدون مصدوم و محروم به مصاف استقلال برود. اين از تيزهوشي كادر فني و بازيكنان پرسپوليس بود كه اينگونه بازي را اداره کردند و توانستند 3 امتياز بازي را بگيرند.

پنجعلي در پايان گفت: پرسپوليس به تيمي كه انتظارش را داشتيم نزديك شده چون خيلي تغيير كرده هرچند كه هنوز هم جادارد. اگر ژوزه زودتر اخراج مي شد، امسال پرسپوليس بدون حرف و حديث قهرمان مي شد اما امتيازات زيادي را از دست داد. پرسپوليس اگر همين را ادامه بدهند، حداقل در ليگ سهميه آسيا را مي گيرند.
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیش دربی بود بازی با داماش *** سوی شهرآورد بود یحیی نگاش

دشمنان پرسپولیس هم پشت سر *** بسته بودن دل بر حاشیه هاش​
لیک با طوفان سرخ پرسپولیس *** شد سوراخ بطریهای آب داماش

بسته شد فعلا دهان عده ای *** دشمن تیم در نمی آید صداش

بهتر است فعلا به دربی فکر کنیم ***
انتقام از دشمنان باشد به جاش

بازگشته نزد ما رویانیان *** لیک باید گل بریزیم ما به پاش
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پیش دربی بود بازی با داماش *** سوی شهرآورد بود یحیی نگاش

دشمنان پرسپولیس هم پشت سر *** بسته بودن دل بر حاشیه هاش​
لیک با طوفان سرخ پرسپولیس *** شد سوراخ بطریهای آب داماش

بسته شد فعلا دهان عده ای *** دشمن تیم در نمی آید صداش

بهتر است فعلا به دربی فکر کنیم ***
انتقام از دشمنان باشد به جاش

بازگشته نزد ما رویانیان *** لیک باید گل بریزیم ما به پاش

شعر از خودت بود؟؟؟
بذار منم یه بیت بهش اضافه کنم:

ای پرسپولیس قهرمان رسیده وقت دربی...بینداز استقلال رو به یاد 6تاش
...هه هه هه هه هه هه هه هه هه ...
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
هراس استقلالیها از پرسپولیس!

جام ورزشی، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سرخپوشان بعد از زدن گل رو به بازی تدافعی آوردند و فوتبال رو به جلو ارائه ندادند به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس یک مقدار خسته بودند که نتوانستند بازی همیشگی شان را ارائه دهند.

حلالی در ادامه اظهار داشت: به هر حال این بازی چنگی به دل نزد و راضی کننده نبود پرسپولیسی ها در تیم دفاعی موفق بودند اما در انتقال توپ به خط حمله ضعیف عمل کردند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد تیم فوتبال داماش گیلان گفت: داماشی ها بعد از دریافت گل تلاش زیادی کردند تا نتیجه را به تساوی بکشانند اما موفق به گلزنی نشدند به هر حال تیم داماش بهتر از پرسپولیس بازی کرد و حق این تیم شکست نبود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس علاوه بر این که شرایط جسمانی خوبی نداشتند به خاطر بازی دربی محتاطانه بازی کردند امیدوارم تا روز بازی دربی به شرایط آرمانی دست یابند.

وی در مورد بحث استعفای رویانیان گفت: رویانیان پولی به پرسپولیس تزریق کرده که تا الان هیچ یک از مدیران قبلی پرسپولیس این کار را نتوانستند انجام دهند وی برای اجرای تمام برنامه هایش باید در پرسپولیس بماند اقدامات رویانیان بیشتر برای تیم فوتبال بزرگسالان بوده و برای تیم های پایه کاری تا الان انجام نداده است.

متاسفانه مشاوران رویانیان به خاطر منافعشان مسیر اشتباهی را به وی نشان دادند که این یکی از دلایل عدم موفقیت پرسپولیس در لیگ برتر بوده است.

وی درباره در آستانه بودن بازی دربی سرخابی ها گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و به جایگاه تیم ها در جدول مربوط نیست هر تیمی که از لحاظ روحی، روانی و فرم بدنی شرایط بهتری داشته باشد برنده دربی خواهد بود امیدوارم پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد و بتواند با بردن استقلال جایگاه بهتری در جدول رده بندی بدست آورد.

وی درباره خاطره انگیز ترین بازی دربی سرخابی ها گفت: یک بازی که ما در دقایق پایانی توانستیم بازی باخته را با گل کریمی به تساوی بکشانیم شیرین دربی برایم بود تلخ ترین بازی دربی هم موقعی بود که من اخراج شدم.

وی درباره گفته های فتح اله زاده درباره دربی 76 گفت: فتح اله زاده بعد از 10 سال بیان می کند که مسئولان اجازه گلزنی به پرسپولیس 9 نفره را ندادند که به نظرم حرف غیر منطقی می زند استقلالی ها از تیم ما می ترسیدند و حتی اگر ما 6 نفره هم می شدیم آنها نمی توانستند گل بزنند
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز

گل محمدی: قلعه نویی می خواهد تمرکز پرسپولیس را به هم بریزد

جام ورزشی، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره دربی 6 بهمن می گوید: من پیش از این تجربه دربی های زیادی را داشتم فکر کنم بیش از 11 بازی در این دربی ها بودم. فکر نمی کنم کم تجربه باشم . البته قبول دارم شرایط هر دربی با بازی بعدی آن متفاوت است.این بازی را نباید با جایگاه های دو تیم در جدول هم سنجید. این یک بازی خاص است.» او درباره شرایط مهدوی کیا و کریمی هم گفت:« امیدواریم که این دو برای جمعه آماده باشند. اگر نرسند کارمان دشوار می شود ولی در نبودشان باید امید مان به جوانترهای تیم باشد.»

او درباره مصاحبه امیر قلعه نویی بعد از استعفای رویانیان هم می گوید:« فکر می کنم قلعه نویی می خواست با این کار تمرکز ما را به هم بریزد. او پیشتر هم این کار را کرده . مدتی است که دنبال این کار افتاده و در آستانه دربی این حرف ها را می زند. این کار کار خوبی نیست. کجای دنیا را دیدید که یک سرمربی درباره استعفای مربی تیم حریف حرفی بزند. »
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
جلال حسینی: برای استقلالی ها کری نم خوانم

سید جلال حسینی می‌گوید مدافعان پرسپولیس از مهاجمان هیچ تیمی نمی‌ترسند و در داربی هم به دنبال تداوم عملکرد خوب خود هستند.


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط کنونی این تیم در فاصله پنج روز مانده به داربی 76، ارزیابی‌اش از این بازی و ادامه کار پرسپولیس در لیگ و جام حذفی صحبت کرد.

* پرسپولیس شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته و هوادارانش را به کسب نتیجه‌های خوب در هر دو جام امیدوار کرده است.

- خوشبختانه وضعیت مناسبی داریم و در چند هفته‌ گذشته نتایج خوبی گرفته‌ایم که باعث خوشحالی هواداران شده است. برابر داماش هم بازی سختی داشتیم. خوب بازی را شروع کردیم و توانستیم روی یک پاس عمقی به پنالتی و بعد گل برسیم. داماش هم خوب دفاع می‌کرد و روی ضد حمله‌ها برنامه داشت، اما خدا را شکر سه امتیاز بازی را کسب کردیم که خیلی با اهمیت بود.

* به نظر می‌رسید که محتاط بازی می‌کنید تا با نفرات کامل به داربی برسید.

- البته این طور نبود که بازیکنی تلاش نکند. همه تا دقیقه 90 تلاش کردند. با این وجود، حرف شما درست است. نسبت به بازی‌های قبل که قوی‌تر بودیم در این بازی محتاط بودیم.

* البته مقابل داماش موقعیت گل کمتری هم نسبت به بازی‌های قبل داشتید.

- شما در هر بازی نمی‌توانید هفت – هشت موقعیت گل داشته باشید. در بعضی بازی‌هایی که کار گره می‌خورد باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم و ما همین کار را انجام دادیم.

* پرسپولیس – استقلال، چقدر در این بازی امیدوار هستید که حریف دیرینه را شکست دهید.

- مسلما بازی کردن با تیم صدر جدول برای هر تیمی سخت است. استقلال کادر فنی خوبی دارد. مهره‌های کلیدی و بزرگی هم در اختیار دارد. می‌دانیم که کار آسانی نداریم. امیدوارم هواداران فقط تیم خودشان را تشویق کنند و بازی زیبایی را شاهد باشیم.

* در داربی‌ها معمولا تیمی که در جدول جایگاه پایین‌تری داشته شانس پیروزی‌اش بیشتر بوده است.

- درست است که در سال‌های قبل بعضی از داربی‌ها چنین شرایطی داشته‌اند، اما معلوم نیست هر بازی چه سرنوشتی پیدا کند. هر تیمی که بالای جدول باشد روحیه بهتری دارد. استقلال هم تا اینجای لیگ به برد عادت کرده، اما ما هم پرسپولیس هستیم و به دنبال بهترین نتیجه‌ هستیم.

* جدال خط دفاع پرسپولیس با مهاجمان استقلال مثل برهانی، مجیدی، حاتمی و ... را چطور می‌بینی؟

- همان طور که گفتم استقلال بازیکنان بزرگی دارد و تیم کاملی هستند اما دفاع پرسپولیس از مهاجمان هیچ تیمی نمی‌ترسد و سعی می‌کنیم آمار خوب خود در چند بازی گذشته را حفظ کنیم.

* برخی از بازیکنان در تیم پیش از این بازی کری‌هایی برای هم می‌خوانند.

- من هیچ وقت برای هیچ کس کری نخوانده‌ و نمی‌خوانم. کار خودم را در زمین انجام می‌دهم.

* پرسپولیس تا پایان فصل تنها سه بار از ورزشگاه آزادی خارج می‌شود. این شانس شما را برای رسیدن به بالای جدول بیشتر می‌کند.

- بله. ما اکثر بازی‌های خود تا پایان فصل را در آزادی برگزار می‌کنیم و فرصت خوبی داریم که در لیگ خودمان را نشان دهیم. فقط احتیاج داریم که هواداران در همه این بازی‌ها از ما حمایت کنند. در فوتبال شرایط خاص است و ممکن است تیمی در پنج دقیقه پیروزی را از آن خود کند، امیدوارم تماشاگران قاطعانه از تیم محبوبشان حمایت کنند و خسته نشوند.

* البته در جام حذفی هم خوب کار کرده اید و برای بازی بعد باید میهمان ذوب آهن باشید.

- خوب شد به این مساله اشاره کردید. متاسفانه هر چه اتفاق بد است دارد برای پرسپولیس می‌افتد. ما در بازی با نفت تهران هم میهمان بودیم. اگر چه در آزادی بازی می‌کردیم اما توپ و زمین و زمان در اختیار نفت بود و اصلا آن بازی شرایط خاصی داشت. حالا هم که میهمان ذوب آهن شده‌ایم. اگر برعکس می‌شد و ما میزبان می شدیم خیلی حرف و حدیث‌ها پیش می‌آمد، اما ما تلاش خودمان را می‌کنیم که ذوب آهن را ببریم. زیاد از این موضوع ناراحت نیستیم. شانس خوبی در جام حذفی داریم، اما جام حذفی جامی نیست که یک تیم فرصت زیادی در آن داشته باشد. شرایط خیلی سخت است و استرس زیاد است، اما امیدواریم که با شکست ذوب آهن به مرحله بعد صعود کنیم. هر چند که در بازی بعد هم اگر صعود کنیم برای تعیین میزبان قرعه کشی می‌شود، چرا که داماش هم در بازی قبلی‌اش میهمان بوده است.
 

Similar threads

بالا