کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها اول چند تا عکس میذارم روحیه بگیرید بعد اون خبر مشکوکه را میگذارم
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها اول چند تا عکس میذارم روحیه بگیرید بعد اون خبر مشکوکه را میگذارم
بابا داریم دچار تردید میشیم شما میای نقل قول میکنی میگی علی دایی اومد اخبار میگه دنیزلی برگشته تا با پرسپولیس ادامه بده ... قضیه چیه؟
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تصمیم جالب باشگاه پرسپولس: فهرست بازیکنان جدید و مبلغ قراردادها را به زودی منتشر می کنیم



مرجع خبری پرسپولیس :
یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از اعلام لیست و مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم در سال جاری خبر داد.



پس از حاشیه سازی های فراوان در خصوص مبالغ برخی از بازیکنان جدید پرسپولیس مسئولان این باشگاه نشستی را تشکیل دادند که در نهایت به توافقاتی رسیدند.



یکی از اعضای ارشد باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به زودی لیست بازیکنان خود را در سال 91 و 92 به همراه مبلغ قرارداد بازیکنان و امتیازهایی که به بازیکنان داده*ایم را رسماً منتشر خواهیم کرد.


وی افزود: همچنین با توجه به بررسی*های انجام شده جدول خرید برخی از باشگاهها نیز در سال گذشته و امسال را تهیه و آن را نیز اعلام خواهیم کرد تا مردم و مسئولان خودشان همه چیز را قضاوت کنند.


وی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس دقت لازم را در هزینه*های دولتی براساس موازین محل بودجه خود خواهد داشت و از این موضوع کوتاه نخواهد آمد اما این حق بزرگترین باشگاه آسیا است که قلب هواداران خود را شاد کند و با این کار به جوسازی برخی دوستان که به دنبال اهداف خاص هستند و واهمه ایجاد کرده*اند جواب دندان*شکنی بدهند.




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: رحمتی را نگرفتم تا استقلال تضعیف نشود! / برای بعضی صحبت ها متاسفم
صحبت هایی که استقلالی ها مطرح می کنند در شأن مدیران نیست
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه دنبال بستن تیم خوب است نه جمع کردن ستاره ها گفت: در صورت تمایل می توانستم رحمتی را بگیرم اما خواستم استقلال تضعیف نشود.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان در گفتگوی زنده با شبکه جام جم افزود: من به دنبال جذب ستاره ها نبودم بلکه به دنبال رفع نقاط ضعف پرسپولیس بودم.وی ادامه داد: سال گذشته پرسپولیس 58 گل دریافت کرده بود و آمار خیلی بدی به جا گذاشته بود بر همین اساس ما احساس نیاز کردیم در این ناحیه نیاز به جذب بازیکن داریم و من در این پست ها بهترین ها را آوردم این حق ماست چون پرسپولیس بهترین تیم آسیا است.وی تاکید کرد: در صورتی که تیم ها ستاره جذب کنند یک تیم ممکن است یک سال نتیجه بگیرد و سال دیگر نگیرد ، من ستاره ها را به تیم نیاوردم بلکه در هر پست بهترین ها را جذب کردم. اگر زنده باشم و 3 سال در پرسپولیس بمانم سال اول باشگاه را می سازم ، سال دوم باشگاه را توسعه می دهم و سال سوم باشگاه را جهانی می کنم. مگر ایران ما چه چیزی کم دارد؟رویانیان در ادامه افزود: باشگاه بارسلونا در سال 460 میلیون یورو درآمد کسب می کند و باشگاه ما هم باید درآمدزا شود. مدیرانی بزرگ هستند که تیم های پایه خود را درست کرده باشند و تجارت را بفهمند ، باشگاه باید اقتصادزا شود.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چطور ناگهان پولدار شده و باعث ناراحتی آقای فتح الله زاده شده به گزارش مرجع خبری گفت: شایعه است. آقای فتح الله زاده عزیز ماست اما سال گذشته که با پول های کلان بازیکنان را از دهان پرسپولیس بیرون می کشیدند چرا این صحبت ها مطرح نمی شد؟ اما من به این صحبت ها توجهی نمی کنم و کُری نمی خوانم و این حرف ها را حرف های بیخودی می دانم. متاسفم که آمده اند و راجعه به پول و ماشین صحبت کرده اند. من وقتی شنیدم خیلی متاسف شدم. برخی افراد با این حرف ها سطح مدیریت فوتبال را پایین آورده اند. این حرف ها خیلی حرف های پیش پا افتاده و کوچکی هست و یک مدیر باید خیلی بزرگ تر از این ها فکر کند ، البته هرچقدر می خواهند از این حرف ها بزنند مهم نیست.
رویانیان تاکید کرد: برخلاف مدیرانی که مدتی است ما را می کوبند شیوه من این نیست. همیشه از مدیرانی که از من جلوتر هستند یاد می گیرم. بنده در فوتبال ایران آقای ساکت را نمی شناسم و ندیده ام اما الگوی من است ، من مدیران بزرگ را دوست دارم ، مدیرانی که بزرگ فکر می کنند ، دیگران را نمی کوبند تا خودشان بالا بروند.مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت علی کریمی برای تمدید قرارداد توضیح داد: این بازیکن به مرخصی رفته و زمانی که بازگشت با او برای تمدید قرارداد صحبت می کنیم.وی در پایان درباره شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب جباری و رحمتی از استقلال گفت: من با رحمتی قبلا مذاکره کردم و می توانستم خیلی ها را بیاورم اما استقلال هم نباید تضعیف شود چون هر دو تیم باید بزرگ باشند. برخلاف آقایانی که من را می کوبند من نمی خواهم کسی تضعیف شود و مراعات کردم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بابا داریم دچار تردید میشیم شما میای نقل قول میکنی میگی علی دایی اومد اخبار میگه دنیزلی برگشته تا با پرسپولیس ادامه بده ... قضیه چیه؟

من علی دایی را نگفتم ک
روزنامه ی امروزا بخون
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بررسی و تحلیل سهیمه های پرسپولیس




یکی از نزدیک ترین بازیکنان به پرسپولیس آقای گل لیگ برتر کریم انصاری فرد است که پرسپولیسی ها با توجه به سه جای خالی که در لیست امید خود دارند مشکلی برای جذب مهاجم 22 ساله سایپا نخواهند داشت.


سایت هوادار سرخ:

پرسپولیس در فصل جدید با داشتن سهمیه های خالی بسیار در صدد جذب بازیکنان مطرح و طراز اول لیگ برتر و همچنین بازیکنان رده امید و جوانان درجه یک در سطح فوتبال ایران است و از این گذر نگاه تیز بین خود را از بازیکنان خارجی درجه یک نیز بدور نخواهد داشت .
بر همین اساس برای جذب بازیکنان مورد نظر خود مسئولان باشگاه و در راس آن محمد رویانیان تلاش زیادی را انجام میدهند تا بتوانند بهترین ها را به خدمت بگیرند .
در طی زورهای اخیر اخبار مختلفی از توافق با بازیکنان مختلف ایرانی و خارجی و رده امید به گوش میرسد که میتوان به موارد زیر اشاره داشت ، اما بنابر محدودیت هایی که برای تعداد نفرات برای هر باشگاه طبق قوانین سازمان لیگ موجود است در روزهای گذشته شائبه ای بوجود آمده است مبنی بر اینکه سهمیه پرسپولیس پر شده است و برای جذب بعضی از بازیکنان سهمیه ای ندارد که در در ادامه گزارش به آن می پردازیم:



نگاهی به اوضاع سهیمه های پرسپولیس



انگار بی نهایت شده!
دیروز شنیده شد که پرسپولیس با کریم انصاری فرد به توافق رسیده اما بلافاصله شایعه شد که پرسپولیس از تمام سهیمه های لیگ برتری خود استفاده کرده و نمی تواند او را به خدمت بگیرد. شایعه ای که البته رئیس هیات فوتبال تهران در گفتگو با تماشا آن را رد کرد. اما سوالی که در این بین مطرح می شود این است که اوضاع سهیمه های پرسپولیس واقعا چگونه است؟



* سهیمه های لیگ برتری

بر اساس قانون هر تیم می تواند هفت بازیکن با سن بیشتر از ۲۳ سال از تیمهای لیگ برتری را به خدمت بگیرد و پرسپولیس هم تاکنون شهاب گردان، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، مهرداد پولادی و محمد قاضی را با این شرط به خدمت گرفته است و در این شرایط می تواند یک بازیکن دیگر نیز به این لیست اضافه کند.



* سهمیه امید

تیمهای لیگ برتری می توانند ۵ بازیکن رده امید به خدمت بگیرند و پرسپولیس تا امروز محدرضا خانزاده و افشین اسماعیل زاده را به لیست بازیکنان امید خود افزوده است و این بدین معنی است که سرخپوشان اجازه جذب سه بازیکن کمتر از ۲۳ ساله را دارد.



* بازیکن خارجی

محدودیت در این لیست چهار نفر است که پرسپولیس با داشتن ایمون زاید می تواند سه بازیکن خارجی دیگر را به خدمت بگیرد. البته برای حضور لژیونرها محدودیتی وجود ندارد.



* شایعات



- آندو تیموریان: شنیده می شود هافبک ملی پوش استقلال به شدت مورد توجه پرسپولیس است که البته هر دو طرف این شایعه را به شدت تکذیب کرده اند اما شنیده
می شود مذاکراتی انجام شده. پرسپولیس برای جذب تیموریان مشکلی نخواهد داشت و می تواند او را به عنوان آخرین سهیمه لیگ برتری خود به خدمت بگیرد.






- کریم انصاری فرد:
یکی از نزدیک ترین بازیکنان به پرسپولیس آقای گل لیگ برتر است که پرسپولیسی ها با توجه به سه جای خالی که در لیست امید خود دارند مشکلی برای جذب مهاجم ۲۲ ساله سایپا نخواهند داشت.





- رضا حقیقی: هافبک فجر سپاسی با شرایط حضور در لیست امید یک ماه فاصله دارد اما او هم می تواند نفر آخر لیست پرسپولیس باشد البته به شرطی که سنگ اندازی های فجر و رقم های نجومی که برای رضایتنامه او درخواست کرده اند اجازه دهد.



- مهدی کریمیان: هافبک فصل گذشته ****ان هم یکی از گزینه های پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی است و مشکلی نیز برای حضور در این تیم ندارد.



- محمدرضا خلعتبری: مهاجم ملی پوش الوصل هم یکی از ستاره هایی است که به پرسپولیس بسیار نزدیک شده و رویانیان برای جذب او مشکل قانونی نخواهد داشت.



- پژمان نوری: هافبک سابق الامارات هم شرایطی مشابه خلعتبری دارد و به پرسپولیس بسیار نزدیک شده.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
الان شبکه خبر سر تمرین پرسپولیس بود
گفت دنیزلی میخواد بیاد اما تصمیم نهایی با مدیر عامله!!!!!
راسی بچه ها پدر خانم دنیزلی سرطان داره
 

LEGEND.MM

کاربر فعال تالار موبایل
کاربر ممتاز
بنا به گفته سازمان لیگ از همین الان دربی به دلیل نتایج فاجعه امیز برای 6 تایی ها کنسل میباشد :biggrin:
 

LEGEND.MM

کاربر فعال تالار موبایل
کاربر ممتاز
طریقه ی اعلام دعوت بازیکنان تیم ملی از این به بعد !

اخبار ورزشی : بنا به اعلام کی روش تیم پرسپولیس و 3-4 بازیکن دیگر به تیم ملی دعوت شدند :)
 

فانوس تنهایی

مدیر بازنشسته
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کریم انصاری فرد هم اومد
چه شودددددد
دمت گرم سردددددددددددددددددددددددددددددددددار
خیلی آقایی سردار

 
آخرین ویرایش:

MASOUD.S

عضو جدید
من شنیدم علی دایی می خواد بر گرده پرسپولیس! از همین الان سردار رویانیان داره خرید هاشو با این کار بر فنا می ده! علی کریمی هم نمی آد!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
من شنیدم علی دایی می خواد بر گرده پرسپولیس! از همین الان سردار رویانیان داره خرید هاشو با این کار بر فنا می ده! علی کریمی هم نمی آد!

هنوز قطعی نیست
شایعه زیاد شده دوست عزیز
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس فراکهکشانی شد









پرسپوليس در چشم بر هم زدني همه مدعيان را در فصل نقل و انتقالات جا گذاشته است تا با جذب سيدجلال حسيني، حسين ماهيني، شهاب گردان، محسن بنگر و محمد قاضي تا اينجاي كار، بار خود را براي قهرماني در فصل دوازدهم ليگ برتر بسته باشد.



هر چند بریز و بپاش*های محمد رویانیان تا همین جا نیز صدای خیلی از مدیران باشگاه*ها و از جمله علیرضا رحیمی، مدیر عامل باشگاه سپـاهان را درآورده، اما به نظر می*رسد که مدیرعامل سرخ*ها بدون توجه به وضعیت مالی باشگاه در آینده، تنها به دنبال بستن تیمی فراکهکشانی به قول خود است تا حداقل به جبران ناکامی فصل گذشته، دل هواداران و دوستداران تیمش را به*دست آورد.




ناکامی فصل گذشته، دل هواداران و دوستداران تیمش را به*دست آورد.
هر چند گفته می*شود پرسپولیس با بازیکنان سرشناس دیگری همچون محمدرضا خلعتبری، میلاد زنیدپور و ایمان مبعلی نیز صحبت*های مقدماتی را انجام داده و احتمال این هست که آنان را برای فصل بعد با پیراهن سرخ در لیگ برتر رویت کنیم، اما قطعا اجتماع این همه ستاره در یک تیم طلب می*کند که پرسپولیس از همان ابتدای شروع مسابقات، همه حریفانش را با اختلاف گل زیاد شکست داده و یک بار دیگر زمینه حضور ۸۰ و ۹۰ هزار نفری طرفدارانش را در ورزشگاه آزادی فراهم آورد.
رویانیان فارغ از این*که در آینده چه نتیجه*ای برای سرخ*ها رقم بخورد تا همین جا نیز برنده میدان رقابت در فصل نقل و انتقالات است، چرا که او با شل کردن سر کیسه نجومی از عهده آن برآمده است.
رویانیان که در واکنش به این سوال که پرسپولیس این پول*ها را برای عقد قرارداد با بازیکنان بزرگ از کجا می*آورد، به صراحت گفته است از همان محلی که ****ان بودجه*اش را تامین می*کند تا خیال همه را از بابت سرازیر شدن پول دولت راحت کند.
او همچنین تصریح دارد پرسپولیس بچه یتیم نیست که بخواهد در فصل نقل و انتقالات دست روی دست گذاشته و خاصه خرجی دیگر مدعیان را تماشا کند.
در حالی که نمی*توان پذیرفت بازیکنان جدید و اسمی پرسپولیس با رعایت سقف قرارداد به عضویت این تیم درآمده باشند، تنها باید امیدوار بود که پرسپولیس همچنان بتواند با قدرت عمل کرده و موتور حرکتی*اش برای تزریق منابع مالی به روغن*سوزی نیفتد.
آخر محمد رویانیان همان*طور که به دفعات اعلام کرده به دنبال استانداردسازی در باشگاه بزرگی چون پرسپولیس است و قطعا یکی از پارامترهای اساسی این مساله خودکفایی مالی سرخ*ها از منابع دولتی است که امیدواریم نه صد درصد بلکه در بخش اعظمی از این مساله پرسپولیس بتواند روی پای خود بایستد و صرف نگاهش به بودجه* های دولتی نباشد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاری فرد: با پیوستن به پرسپولیس به آرزویم رسیدم / هواداران از ما حمایت کنند




کانون هواداران پرسپولیس : کریم انصاری فرد گفت: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند و من هم با پیوستن به پرسپولیس به آرزویم رسیدم و امیدوارم با حمایت هواداران در مسیر موفقیت این تیم گام برداریم.
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا پس از عقد قراردادی دو ساله با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: سه، چهار سال بود که می خواستم به تیم پرسپولیس بیایم اما هر سال به شکلی این اتفاق نمی افتاد ولی خدا را شکر امسال توانستم به پرسپولیس بیایم و خیلی خوشحالم از اینکه به این تیم پیوستم. برخورد خوب سردار رویانیان و بازی در این تیم دلیل اصلی این اقدام بود. وی افزود: در این فصل تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت تا با همکاری بچه ها بتوانیم دل هواداران میلیونی تیم محبوب پرسپولیس را شاد کنیم.انصاری فرد در ادامه تصریح کرد: از همه هواداران می خواهم همانطور که در گذشته این تیم را مورد حمایت خود قرار می دادند، کماکان در کنار ما باشند و به تشویق تیم بزرگ پرسپولیس بپردازند. من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم و هر چه در توان دارم برای موفقیت و سربلندی تیم و آنها خواهم گذاشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاري*فرد مبارک پرسپوليس باشد

علي فتح*الله*زاده مي*گويد قبول ندارد استقلال در فصل نقل و انتقالات از پرسپوليس عقب افتاده است.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات اين تيم اظهار کرد: انشاءالله تا پايان هفته کار پيوستن بازيکنان جديد به تيم نهايي مي*شود و وضعيت استقلال براي فصل بعد هم مشخص خواهد شد.

وي ادامه داد: هم من و هم کادرفني از شرايطي که استقلال در فصل نقل و انتقالات دارد راضي هستيم و به هيچ*وجه قبول ندارم که از پرسپوليس عقب هستيم.

فتح*الله*زاده در پاسخ به اين سوال که برخي معتقدند استقلال در بازار نقل و انتقالات در مقابل پرسپوليس شکست خورده است؟ گفت: خير، چرا کم آورده باشيم؟ ما بازيکنان خوبي در اختيار داريم که با همين*ها انشاءالله فصل را آغاز خواهيم کرد. شما به من بگوييد من به جاي بازيکناني مثل مهدي رحمتي، خسرو حيدري و آندرانيک تيموريان بايد چه بازيکناني را بياورم که بهتر از آنها باشند؟ اگر پرسپوليس بازيکني آورده به خاطر اين بوده که آنها فصل قبل بازيکن نداشتند و تيم*شان دوازدهم جدول بود و حالا بايد خيلي از بازيکنان را بگيرند که به ما برسند.

وي درباره اينکه گفته مي*شود بازيکنان پرسپوليس با مبالغ ميلياردي به اين تيم مي*روند، گفت: ما اصلا به اين مباحث کاري نداريم که به بازيکنان جديدشان ماشين مي*دهند يا دوچرخه يا هر چيز ديگر. ما فقط مي*گوييم که سقف قرارداد را نابود نکنيد،* چرا که اين موضوع بعدا براي تيم خودشان هم دردسر مي*شود و بايد با مبالغي بالاتر بازيکنان جديد را به خدمت بگيرند.

مديرعامل باشگاه استقلال در رابطه با پيوستن کريم انصاري فرد به پرسپوليس گفت: انصاري*فرد مبارک پرسپوليس باشد، ما با او مذاکراتي داشتيم اما بازيکني را جذب مي*کنيم که در رابطه با مبلغ قرارداد در چارچوب باشگاه باشد.

فتح*الله*زاده درباره آخرين وضعيت مذاکرات باشگاه استقلال با مجتبي جباري هم گفت: جباري مبلغ بالايي به ما پيشنهاد داده بود که البته خيلي هم غيرمعمول نبود، اما ما به او گفتيم اين مبلغ براي باشگاه قابل پرداخت نيست و منتظريم که او جواب نهايي را به ما بدهد.

مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت*وگويش درباره بازيکنان خارجي*اي که اين تيم به خدمت مي*گيرد، گفت: قصد داريم يک دروازه*بان خارجي به خدمت بگيريم که براي اين کار فعلا دو دروازه*بان را مدنظر داريم و از ميان اين دو نفر يکي را جذب خواهيم کرد، البته هنوز زود است و براي گرفتن بازيکن خارجي زمان زيادي داريم و اگر مشکل خاصي پيش نيايد، بازيکنان خارجي خوبي به خدمت خواهيم گرفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان:
انصاري*فرد را به خاطر هواداران جذب کرديم


مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت ما منتظر اقدام باشگاه استقلال براي جذب کريم انصاري فرد مانديم اما زماني که آنها تعلل کردند به خاطر هواداران پرسپوليس اين بازيکن را جذب کرديم.

محمد رويانيان در خصوص نحوه پيوستن انصاري فرد به تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: در روز بازي تيم هاي ملي فوتبال ايران و قطر آقاي فتح الله زاده (مديرعامل باشگاه استقلال) با من تماس گرفت و در خصوص موضوعات کاري مختلف از جمله نقل و انتقالات و نحوه تامين منابع مالي گفتگو کرد.

وي در همين خصوص اضافه کرد:
من خيلي صادقانه و بي*پرده به عنوان يک برادر بزرگ‎تر برنامه*هايم را به آقاي فتح الله زاده گفتم و وي نيز از من خواست اگر امکان دارد اقدام به جذب کريم انصاري فرد نکنيم تا وي استقلالي شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:
من نيز در پاسخ به فتح الله زاده گفتم انصاري فرد مال شما، اما متاسفانه پس از اين تماس تلفني، فتح الله زاده و ساير دوستان در باشگاه استقلال در نهايت کم لطفي من را مورد حمله قرار داده و اتهاماتي به من زدند که واقعا شايسته نبود.

وي در همين خصوص تاکيد کرد: من تا امروز صبر کردم تا انصاري فرد استقلالي شود اما وقتي ديدم اين بازيکن با باشگاه استقلال قراردادي امضا نکرده مجبور شدم به درخواست ميليون*ها هوادار پرسپوليس
لبيک بگويم و به خاطر آنها انصاري فرد را جذب کرده و با وي قرارداد ببندم.

رويانيان خاطرنشان کرد: البته در اين بين از حيدري، مديرعامل باشگاه سايپا، نيز کسب اجازه کرده ام هر چند که او دوست داشت که انصاري فرد در سايپا بماند ولي احساس کردم براي رشد و پيشرفت اين بازيکن با حضور وي در تيم هايي مانند پرسپوليس يا استقلال مخالفتي نداشت. اين موضوع باعث شد تا با اين بازيکن قرارداد امضا کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خاتمه تاکيد کرد: شايسته است بگويم کريم انصاري فرد تربيت شده باشگاه ارزشمند فرهنگي-ورزشي سايپا است که جا دارد از مسئولان اين باشگاه در اين خصوص تشکر کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت ما منتظر اقدام باشگاه استقلال برای جذب کریم انصاری فرد ماندیم اما زمانی که آنها تعلل کردند به خاطر هواداران پرسپولیس این بازیکن را جذب کردیم.

محمد رویانیان در خصوص نحوه پیوستن انصاری فرد به تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در روز بازی تیم های ملی فوتبال ایران و قطر آقای فتح الله زاده (مدیرعامل باشگاه استقلال) با من تماس گرفت و در خصوص موضوعات کاری مختلف از جمله نقل و انتقالات و نحوه تامین منابع مالی گفتگو کرد.


وی در همین خصوص اضافه کرد: من خیلی صادقانه و بی*پرده به عنوان یک برادر بزرگ‎تر برنامه*هایم را به آقای فتح الله زاده گفتم و وی نیز از من خواست اگر امکان دارد اقدام به جذب کریم انصاری فرد نکنیم تا وی استقلالی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من نیز در پاسخ به فتح الله زاده گفتم انصاری فرد مال شما، اما متاسفانه پس از این تماس تلفنی، فتح الله زاده و سایر دوستان در باشگاه استقلال در نهایت کم لطفی من را مورد حمله قرار داده و اتهاماتی به من زدند که واقعا شایسته نبود.

وی در همین خصوص تاکید کرد: من تا امروز صبر کردم تا انصاری فرد استقلالی شود اما وقتی دیدم این بازیکن با باشگاه استقلال قراردادی امضا نکرده مجبور شدم به درخواست میلیون*ها هوادار پرسپولیس لبیک بگویم و به خاطر آنها انصاری فرد را جذب کرده و با وی قرارداد ببندم.

رویانیان خاطرنشان کرد: البته در این بین از حیدری، مدیرعامل باشگاه سایپا، نیز کسب اجازه کرده ام هر چند که او دوست داشت که انصاری فرد در سایپا بماند ولی احساس کردم برای رشد و پیشرفت این بازیکن با حضور وی در تیم هایی مانند پرسپولیس یا استقلال مخالفتی نداشت. این موضوع باعث شد تا با این بازیکن قرارداد امضا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه تاکید کرد: شایسته است بگویم کریم انصاری فرد تربیت شده باشگاه ارزشمند فرهنگی-ورزشی سایپا است که جا دارد از مسئولان این باشگاه در این خصوص تشکر کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
91 ساعت 20:54
کانون هواداران پرسپولیس : كریم انصاری فرد بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر ایران باوجود توافق و امضای قرارداد داخلی با باشگاه پرسپولیس، بدلیل نداشتن برگه تسویه حساب با باشگاه سایپا نتوانست قرارداد رسمی خود را با سرخپوشان به امضا برساند.


مهاجم جوان تیم ملی و فصل گذشته سایپا كه طی روزهای اخیر صحبت های فراوانی در خصوص حضور وی در یكی از تیم های استقلال یا پرسپولیس به گوش می رسید، به نظر می رسد كه در نهایت پرسپولیس را انتخاب كرده است.
انصاری فرد پس از مذاكره با مدیران باشگاه پرسپولیس قرار بود راهی هیات فوتبال تهران شود تا قرارداد رسمی خود را با تیم فوتبال این باشگاه دو ساله به امضا برساند كه نداشتن برگه تسویه حساب مانع از ثبت رسمی این قرارداد شد.قرار است قرارداد رسمی انصاری فرد با باشگاه پرسپولیس روز سه شنبه هفته جاری در هیات فوتبال استان تهران ثبت شود.در صورت حضور انصاری فرد، سهمیه بازیكنان لیگ برتری پرسپولیس تكمیل می شودو این تیم دیگر نمی تواند از لیگ برتر بازیكنی جذب كند.وی فصل گذشته با زدن 21 گل به عنوان برترین گلزن باشگاههای لیگ برتر ایران انتخاب شد.شهاب گردان، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، محمد قاضی، مهردادپولادی و حسین ماهینی پیش از این به عنوان سهمیه لیگ برتری به پرسپولیس پیوستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرین بعدازظهر سرخ پوشان؛جشن هواداران پرسپولیس بخاطر جذب انصاری فرد/مربی بدنساز آمد





ارتش سرخ دات كام:
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر از ساعت 18:25 در زمین ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان به مدت 40 دقیقه زیر نظر چیذری بدنساز جدید پرسپولیس به دویدن دور زمین پرداختند و دقایقی کوتاه نیز کار با توپ کردند.

* حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و علیه مدیرعامل باشگاه استقلال شعار دادند. هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز متوجه حضور انصاری فرد و عقد قرارداد دوساله با این بازیکن شدند به جشن و پایکوبی در تمرینپرداختند و با شعار "انصاری فرد به پرسپولیس خوش آمدی" حضور او را درپرسپولیس جشن گرفتند.

* پرسپولیس ی ها بعدازظهر امروز با لباس های فسفری رنگ به تمرین پرداختند .

* مانند تمرین صبح 10 بازیکن در تمرین امروز بعدازظهر حضور داشتند.

* علیرغم تماس تلفنی با قاضی پس از تمرین صبح امروز مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروزبعدازظهر هم حضور نداشت.

* هواداران پرسپولیس در تمرین امروز بعدازظهر به تشویق شدید علی کریمی در تمرین پرداختند .

* نصب پرچم های سرخ روی درب مجتمع ورزشی درفشی فر سوژه امروز هواداران بود. این ورزشگاه تقریبا سرخ رنگ شده است.
 

Similar threads

بالا