کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوری: کار پرسپولیس سخت*تر از فصل گذشته است/ امیدوارم دنیزلی برگردد
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: توقع هواداران تیم ما نسبت به فصل قبل بیشتر است و به همین خاطر کار سخت*تری داریم.
محمد نوری در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که امسال پاسخ محبت هواداران را با قهرمانی در دو جام حذفی و لیگ برتر بدهیم.
هرچند کارمان نسبت به سال قبل سخت*تر است.وی ادامه داد: امیدوارم از همان ابتدای مسابقات با پیروزی شروع کنیم و قدم اول را محکم برداریم. در اینصورت می*تواند خیال*مان برای کسب نتایج خوب راحت باشد.هافبک پرسپولیس در خصوص مشخص نبودن وضعیت مصطفی دنیزلی سرمربی این تیم یادآور شد: ان شاءالله که دنیزلی بر می گردد، اما اگر او به پرسپولیس نیامد، مدیران باشگاه باید فردی در حد و اندازه نام پرسپولیس انتخاب کنند. با وجود این بازیکنان تابع دستورات باشگاه هستند و هر تصمیمی برای ما قابل احترام است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپوليس احتمالا ايمون زايد را کنار مي*گذارد


با جذب انصاري*فرد اين احتمال وجود دارد که ايمون زايد کنار گذاشته شود .


با جذب کريم انصاري*فرد و ترافيک مهاجم در پرسپوليس، اين احتمال وجود دارد که مسوولان اين باشگاه ايمون زايد مهاجم گلزن تيم را کنار بگذارند.

انصاري*فرد روز گذشته با پرسپوليس قرارداد امضا کرد و حالا اين تيم در خط حمله به غير از او بازيکناني مثل هادي نورزي، غلامرضا رضايي، محمد قاضي و ايمون زايد را در اختيار دارد. اين در حالي است که تکليف مهرداد اولادي هم مشخص نيست و اين بازيکن هم يک فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد. از باشگاه پرسپوليس خبر مي*رسد که با جذب انصاري*فرد آن هم در شرايطي که او بيشتر به عنوان مهاجم نوک به بازي گرفته مي*شود، اين احتمال وجود دارد که ايمون زايد کنار گذاشته شود. با اين حال فعلا بايد منتظر ماند و ديد که چه اتفاقاتي خواهد افتاد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نصرتی در دو راهی سپـاهان و مس كرمان






ارتش سرخ دات كام:
محمد نصرتي مدافع فصل گذشته پرسپوليس كه هفته گذشته با تراكتورسازي قرارداد داخلي امضا كرد. شايد قيد حضور در اين تيم را زده و به تبريز نرود.

نصرتي در حالي با تراكتور به توافق رسيده كه در تبريز جو چندان خوبي در مورد او وجود ندارد. عده اي از ليدرها و هواداران تراكتور با حضور ساختمان باشگاه تراكتور نسبت به جذب نصرتي اعتراض كردند و بابت اتفاقاتي كه در گذشته افتاده از نصرتي ناراحت هستند. اين موضوع و همچنين يارگيري ضعيف تراكتور در فصل نقل و انتقالات باعث شده كه نصرتي به فكر جدايي باشد.

چند روز پيش باشگاه
سپـاهان با اين بازيكن مذاكره كرد ولي حالا مس كرمان هم نصرتي را مي خواهد و او بين دو راهي قرار گرفته است. البته نزديكان نصرتي مي گويند احتمال اينكه او به سپـاهان برود بيشتر است اين در حالي است كه مديرعامل تراكتور در تلاش است تا نصرتي را در اين تيم نگه دارد
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی: می*خواهند من و پرسپولیس را به حاشیه ببرند
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی می*خواهند برای من و پرسپولیس حاشیه*سازی کنند اما موفق به این کار نخواهند شد.

حسین ماهینی اظهار داشت: پس از اردوی تیم ملی در حال استراحت هستم و به همین دلیل مدتی است که تلفن همراهم را خاموش کرده*ام اما مصاحبه*هایی را از خودم دیدم که واقعا تعجب کردم.
وی افزود: در مصاحبه*ای دیده*ام که گفته*اند من بالاجبار به پرسپولیس آمده*ام که این موضوع اصلا درست نیست و این موضوع را تکذیب می*کنم. قطعا موضوع را از طریق باشگاه و شخصا دنبال خواهم کرد تا اجازه ندهم کسی پرسپولیس و من را وارد حاشیه کند. مگر می*شود کسی به زور به یک تیم برود؟ کدام عقل سلیم این موضوع را تایید می*کند؟ماهینی عنوان کرد: در شرایطی که پرسپولیس در امر یارگیری بسیار خوب عمل کرده معلوم است برخی*ها به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند و شاید در طول فصل نیز دست به هر کاری بزنند تا تیم وارد حاشیه شود اما بعید است این افراد به هدف*شان برسند و پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیسی ها پیگیر وضعیت کادرفنی




مرجع خبری پرسپولیس :
بازیکنان پرسپولیس هم دوست دارند بدانند چه کسی سرمربی تیم*شان می*شود.

نیامدن مصطفی دنیزلی به ایران باعث شده علامت سوال بزرگی در مورد سرمربی فصل آینده پرسپولیس ایجاد شود. دنیزلی قرار بوده ابتدای این هفته به ایران بیاید اما وعده او عملی نشده.

از طرفی قرار بود او یکشنبه با سردار رویانیان جلسه بگذارد که این جلسه هم تشکیل نشد. دیروز پرسپولیس اولین تمرین این فصل خود را برگزار کرد که در آن حدودا نیمی از بازیکنان حضور داشتند و زیر نظر محسن عاشوری تمرین کردند. سوالی که دیروز بازیکنان پرسپولیس بارها و بارها از یکدیگر و از مسئولان باشگاه پرسیدند این بود که «سرمربی فصل آینده تیم چه کسی است؟»
البته آن ها به جواب مشخصی نرسیدند؛ شاید به این دلیل که هنوز خود مسئولان باشگاه هم نمی دانند دنیزلی به ایران برمی گردد یا نه.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس از تمدید مرخصی/ مصطفی دنیزلی به آمریکا سفر کرد




مرجع خبری پرسپولیس :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عازم آمریکا شد.
مصطفی دنیزلی در تماس تلفنی با رویانیان مرخصی خود را به مدت 5 روز دیگر تمدید کرد. وی پس از این موضوع برای رفع مشکل پدر همسرش عازم آمریکا شد تا با پزشکان متخصص گفت*وگو کند.
گفتنی است پدر همسر دنیزلی بیمار و زیر نظر پزشکان در حال درمان است. همین موضوع باعث شده دنیزلی در سفرش به ایران تعلل کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنا به گفته سازمان لیگ از همین الان دربی به دلیل نتایج فاجعه امیز برای 6 تایی ها کنسل میباشد :biggrin:
باو دمت گرم
طریقه ی اعلام دعوت بازیکنان تیم ملی از این به بعد !

اخبار ورزشی : بنا به اعلام کی روش تیم پرسپولیس و 3-4 بازیکن دیگر به تیم ملی دعوت شدند :)
تایید!!!دی:
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کریم انصاری فرد هم اومد
چه شودددددد
دمت گرم سردددددددددددددددددددددددددددددددددار
خیلی آقایی سردار


دمش گرم
خلعتبری و پژمان نوری و معدن چی و یار پرتغالی نیز در راه است!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان اصلا نسبت ب اخباری ک میگذارم توجهی نمیکنید و انگار ک مهم نیست کسی اخبار بگذاره
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دوستان اصلا نسبت ب اخباری ک میگذارم توجهی نمیکنید و انگار ک مهم نیست کسی اخبار بگذاره

مرسی که اخبارو گذاشتید من همشونو خوندم و تا جاییکه تشکر داشتم تشکر کردم به همشون نرسید...منم بعضی اوقات سعی میکنم خبرها رو بزارم ....به امید موفقیت عشقمون پرسپولیس ..
 
آخرین ویرایش:

moseu

عضو جدید
دوستان اصلا نسبت ب اخباری ک میگذارم توجهی نمیکنید و انگار ک مهم نیست کسی اخبار بگذاره

اصلا اینجور نیست دوست عزیز من که مرتب میام و خبرهایی که شما میذارید رو میخونم واقعا خبرهای داغ داغ رو میذارید من همینجا از شما تشکر میکنم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رمزگشایی از کری های جدید رویانیان![/h]
ارتش سرخ دات كام: کری های رویانیان و فتح الله زاده در تمام روزهای گذشته به شکل پیدا و پنهان ادامه داشت اما آنچه رویانیان بعد از جذب کریم انصاری فرد بر زبان رانده شکل جدیدی از کری هاست. او گفته است: «در روز بازی تیم های ملی فوتبال ایران و قطر آقای فتح الله زاده با من تماس گرفت و در خصوص موضوعات کاری مختلف از جمله نقل و انتقالات و نحوه تامین منابع مالی گفتگو کرد. من خیلی صادقانه و بی پرده به عنوان یک برادر بزرگ‎ تر برنامه هایم را به آقای فتح الله زاده گفتم و وی نیز از من خواست اگر امکان دارد اقدام به جذب کریم انصاری فرد نکنیم تا وی استقلالی شود. من نیز در پاسخ به فتح الله زاده گفتم انصاری فرد مال شما، اما متاسفانه پس از این تماس تلفنی، فتح الله زاده و سایر دوستان در باشگاه استقلال در نهایت کم لطفی من را مورد حمله قرار داده و اتهاماتی به من زدند که واقعا شایسته نبود.


من تا امروز صبر کردم تا انصاری فرد استقلالی شود اما وقتی دیدم این بازیکن با باشگاه استقلال قراردادی امضا نکرده مجبور شدم به درخواست میلیون ها هوادار پرسپولیس لبیک بگویم و به خاطر آن ها انصاری فرد را جذب کرده و با وی قرارداد ببندم.»


نمونه چنین مواردی را در بازی های فوتبال محلات در قدیم می دیدیم که برخی تیم هایی که خود را قدرت بر تر می دانستند به حریف مثلا می گفتند «شما سه بر صفر پیش» و بازی با سه، صفر آغاز می شد و اگر تیمی که ادعای قدرت داشت مثلا ۵ گل می زد می گفتند ۵بر سه بردیم. حالا رویانیان علنا «می گوید فتح الله زاده به من زنگ زد و خواست که بی خیال انصاری فرد شویم و من هم قبول کردم. یعنی اینکه شما برو تلاشت بکن و مصداق همان سه بر صفر پیش است اما من به تو می رسم!



نکته جالب بعدی آنجاست که می گوید بی خیال انصاری فرد شدیم اما بعد از حملات استقلالی ها به من این بازیکن را جذب کردیم. معنای ساده این عبارت این است «وقتی به شما آوانس می دهیم سر به سرمان نگذارید»


و مورد مهم تر اینکه می خواسته بگوید در حالی که ما در رقابت با استقلال برای جذب این بازیکن کنار کشیده بودیم بازهم نتوانستند او را جذب کنند. معنای ساده تر آن است که ناتوانی خودتان در نقل و انتقالات را به مبالغ کلان ما ربط ندهید. ما کنار کشیدیم و بازهم موفق نشدید.


فصل نقل و انتقالات کنونی برای فتح الله زاده سخت ترین فصل است. او هیچگاه اینچنین قافیه را به رقیب نباخته بود. این باختن در جذب ستاره ها به کنار، اظهارات رویانیان هم نمک پاش زخم های حاجی شده است و حالا که از گفت و گوهای خصوصی این دو پرده برداری شده است باید منتظر واکنش او ماند. فتح الله زاده عادت ندارد مقابل این مسائل سکوت کند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پس از جلسه با رویانیان علی کریمی در پرسپولیس ماندنی شد:heart:[/h]

کانون هواداران پرسپولیس : علی کریمی با توافقی یک ساله در پرسپولیس ماندنی شد.
خبرگزاری فارس: علی کریمی در پرسپولیس ماندنی شد
علی کریمی هافبک خوش تکنیک تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حرف و حدیث‌های فراوان امروز در جلسه‌ای با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت کرد که در نهایت پس از این جلسه به توافق رسید که یک سال دیگر در پرسپولیس بماند. کریمی قرارداد خود را فردا در هیئت فوتبال ثبت خواهد کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رویانیان:حضور کریمی را تبریک می‌گویم/انگیزه کریمی برای خدمت به پرسپولیس ۱۰برابر گذشته است



مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی هدیه‌ای در روز عید مبعث به هواداران پرسپولیس بود.


محمد رویانیان در خصوص پیوستن علی کریمی به پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که پس از حرف و حدیث‌های فراوان بارها اعلام کردیم کریمی جزئی از باشگاه پرسپولیس است و پس از اینکه این بازیکن استراحت خود را انجام داد امروز با او وارد مذاکره شدیم.

وی افزود: کریمی در روز عید مبعث قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و این هدیه کوچکی بود در کنار بازیکنان خوب دیگر به تک تک هوادارن پرسپولیس که من امیدوارم این بازیکنان را در طول سال جاری مورد حمایت قرار دهند.

رویاینان خاطرنشان کرد: خوشبختانه انگیزه کریمی برای خدمت به پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان 10 برابر گذشته است و این برای من جای خوشحالی دارد. امیدوار هستم همه بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری انشاءالله با بازی‌های خوب و هوادارپسند دل مردم را شاد کنند.
همچنین از علی کریمی هم انتظار داریم که مثل همیشه با قدرت و با تکنیک در کنار تیم باشد و از تعصب و غیرت خود مثل همیشه برای موفقیت پرسپولیس استفاده کند. کریمی یک پرسپولیسی تمام عیار است.

----------------------------------------

خدا رو شکر تو این چند روز کل ایران تحت تاثیر حرفای کریمی بعد بازی با قطر بود ...استقلالیا میگفتن میاد استقلال سپاهانی میگفتن سپاهان ... از الاهلی پیشنهاد نجومی داشت ملوان و تراکتور و ....... داش علی خیلی باغیرته ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رویانیان: دنیزلی سرمربی ماست و برمی گردد / وظیفه انسانی من بود به او مرخصی بدهم


15 بنز و بی ام و گرفتم کل ایران ترکید
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت کادرفنی این تیم گفت: مصطفی دنیزلی سرمربی ماست و بعد از پایان مرخصی به کشور باز خواهد گشت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان با اشاره به این مطلب افزود: حدود یک هفته از برنامه های خود عقب هستیم و انشالله با برنامه ریزی هایی که داریم این عقب افتادگی را جبران می کنیم.

وی درباره وضعیت کادرفنی پرسپولیس گفت: آقای دنیزلی سرمربی ماست و یک سال با ما قرارداد دارد. ایشان از من مرخصی گرفته به خاطر مشکلاتی که در خصوص مریضی اعضای خانواده اش داشته است. واقعا آقای دنیزلی الان در وضعیت خوبی نیست و من از نظر انسانی وظیفه خودم دانستم و به او مرخصی دادم.

وی تاکید کرد: تمرینات ما از روز یکشنبه زیر نظر آقای عاشوری استارت خورده و طبق برنامه هایی که آقای دنیزلی به من داده پیش می رود. من با ایشان تلفنی صحبت کردم و انشالله با مرخصی هایی که از بنده گرفته به موقع باز خواهد گشت.

رویانیان در خصوص حاشیه هایی که پس از خرید های این تیم در میان مدیران باشگاه های کشور شکل گرفته به گزارش مرجع خبری، گفت: من برای این حرف هایی که زده می شود متاسفم. باشگاه های ما باید اقتصادزا باشند و مدیری بزرگ است که بتواند برای باشگاه درآمدزایی کند. باشگاه های اروپایی درآمدهای صدها میلیون دلاری دارند و حرف و حدیثی درباره آن ها نیست اما برخی ها صحبت های کوچکی درباره ما مطرح می کنند. امروز عصر عصر تجارت است و باشگاه باید پول در بیاورد.


وی ادامه داد : بنده با فعالیت های اقتصادی که دارم و شرکت هایی که تاسیس کرده ام کلا 15 ماشین بنز و BMW در اختیار گرفتم که بتوانم با آنها برای باشگاه درآمدزایی کنم و این ها ربطی به نقل و انتقالات ندارد ، اما همین مساله ایران را دارد می ترکاند. این نگاه خوب نیست. باشگاه ها باید درآمدزا باشند. برخی افراد که ما را می کوبند اگر نمی توانند بازیکن جذب کنند مشکل جای دیگری است. من حتی نمی خواهم استقلال تضعیف شود وگرنه می توانستم از این تیم بازیکنانی را بگیرم. بازیکنانی که وجهه ملی دارند و همه آنها را دوست دارند. استقلال هم تیم این مملکت است و باید قوی باشد و به آن احترام بگذاریم ، همان طور که پرسپولیس هست.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه باید نقل و انتقالات بزرگی برای پرسپولیس انجام می داده تاکید کرد: مدیران بزرگ مدیرانی هستند که تجارت فوتبال را بفهمند ، باشگاه آنها اقتصادزا باشد ، مدیرانی هستند که به تیم های پایه می پردازند. ما سال گذشته 58 گل خوردیم و من باید بهترین ها را برای این پست ها می آوردم.

رویانیان در پایان گفت: مطمئن باشید من اگر سه سال باشم پرسپولیس را جهانی می کنم همان طور که تا به حال خیلی کارها کرده ام. برقراری ارتباط با تیم های بزرگ جهان و برگزاری مسابقه با آنها دور از دسترس نیست چون ما هیچ چیز کم نداریم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی که اخبارو گذاشتید من همشونو خوندم و تا جاییکه تشکر داشتم تشکر کردم به همشون نرسید...منم بعضی اوقات سعی میکنم خبرها رو بزارم ....به امید موفقیت عشقمون پرسپولیس ..

ای جان
ممنونم
دیدم شرمندم میکنی
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي نسيه، بهتر از كابوس نقد است! / افندي ارزش پنج روز صبوري را دارد...




مرجع خبری پرسپولیس :

اگر دوستان از بازگشت دنيزلي در تاريخ جديد مطمئن باشند، 5 روز ديرتر شروع كردن با او مي*تواند به مراتب بهتر از زودتر شروع كردن با مربياني باشد كه در مورد موفقيت*شان در پرسپوليس، اما و اگرهاي زيادي وجود دارد.


1- شنبه شب موعود هم آمد و گذشت و همچنان خبري از مصطفي دنيزلي نشد تا تكليف كادر فني سرخپوشان كماكان مجهول باقي بماند.


داستان امسال پرسپوليس، در نوع خودش حكايت جالب و منحصر به فردي است؛ ميلياردها تومان صرف خريد بهترين ستاره*هاي ايران كرده*اند، اما هنوز وضعيت گلوگاه اصلي باشگاه روشن نيست. بازيكناني كه اين روزها تمرينات*شان را در درفشي*فر استارت زده*اند و قرار است اميد اصلي قرمزها براي فصل آينده باشند، به هيچ وجه تمركز كافي را ندارند و مدام از همديگر سراغ سرمربي را مي*گيرند. در لحن و گويش خيلي از آنها كه اساسا به شوق حضور زير نظر يك مربي تراز اول به اين باشگاه نقل مكان كرده و يا همان جا مانده*اند، مي*توان بيم و نگراني ناشي از نيامدن دنيزلي را به وضوح حس كرد. اين دلشوره*ها به ويژه آنجا اوج مي*گيرند كه هر لحظه خبري تازه از مذاكرات جدي باشگاه با چند گزينه نه چندان موجه و به خصوص توافق با علي دايي به گوش مي*رسد. ظاهرا تقاضاي تازه دنيزلي در مورد تمديد 5 روزه مرخصي*اش، ترديدهاي كادر مديريتي پرسپوليس را در مورد ادامه اين همكاري افزايش داده و باعث شده آنها جدي*تر از قبل به صرافت يافتن يك مربي جديد بيفتند. اين در حالي است كه به نظر مي*رسد اگر دوستان از بازگشت دنيزلي در تاريخ جديد مطمئن باشند، 5 روز ديرتر شروع كردن با او مي*تواند به مراتب بهتر از زودتر شروع كردن با مربياني باشد كه در مورد موفقيت*شان در پرسپوليس، اما و اگرهاي زيادي وجود دارد. فراموش نكنيم فصل قبل پرسپوليس استيلي زودتر از همه تيم*ها شروع كرد، اما عاقبت آن انتخاب عجولانه چه شد؟ در راس آلترناتيوهاي افندي، علي دايي ايستاده است؛ مردي كه هر لحظه ممكن است خبر جايگزيني*اش با مصطفي دنيزلي مخابره شود و همه خريد و فروش*هاي اين روزها را تحت تاثير قرار بدهد. آيا شهريار به پرسپوليس بازخواهد گشت؟



2- حضور دوباره علي دايي در جمع سرخپوشان، مي*تواند بيش از پيش نشان دهنده حلقه بسته*اي باشد كه فوتبال ايران در آن دست و پا مي*زند و دور خودش مي*چرخد. امير قلعه*نويي كه 9 سال زودتر از علي دايي وارد دنياي مربيگري شد، اخيرا چهارمين بازگشتش به نيمكت استقلال را تجربه كرده چه بسا اگر عمر مربيگري شهريار هم مثل امير از يك و نيم دهه تجاوز كند، تعداد آمد و شدهاي او در پرسپوليس نيز به همين تعداد برسد. در اين ميان پرسش مهم مي*تواند اين باشد كه فلسفه اين رفت و برگشت*هاي مكرر در مكرر چيست و چه سودي از رهگذر پيمودن اين چرخه تكراري عايد فوتبال ما مي*شود؟ اگر دايي*ها و قلعه*نويي*ها خوب هستند، چرا مي*روند و اگر به اندازه كافي نمي*توانند مفيد باشند، چرا مدام سوداي بازگرداندن*شان را در سر مي*پرورانيم؟ وجه جالب*تر ماجرا اين است كه اخيرا اين قبيل بيا و بروها جنبه تيمي و ميني*بوسي هم به خودشان گرفته*اند؛ قلعه*نويي بلافاصله بعد از حضور در استقلال، يك دوجين بازيكن خودش را به باشگاه بازمي*گرداند و در مورد پرسپوليس هم از مدت*ها قبل به طور جدي اين شايعه وجود داشته كه ليست ورودي*ها و خروجي*ها با سليقه دايي تنظيم مي*شده است! واقعا اين همه دور باطل زدن و آزموده*ها را آزمودن به خاطر چيست؟ به خاطر اين است كه يك جام پردردسر بگيريم كه پشت آن يا پر است از حيله و ابهام و يا در بطن تصاحبش، يك دنيا تنش و درگيري و جنگ اعصاب به چشم مي*خورد؟ اين امير قلعه*نويي كه امروز به استقلال بر مي*گردد، چقدر توانست با آخرين جامي كه براي آبي*ها گرفت، فوتبال اين باشگاه را به پيش ببرد و به هوادارانش لذت بدهد؟ آيا جز اين بود كه يك هفته بعد از همان قهرماني در ليگ هشتم، ماجراي CD جنجالي «آبي*استقلالي» و اختلافات حاد درون مجموعه*اي به ميان آمد و از يك ماه بعدش، داستان*هاي تكراري لزوم كسب افتخارات «پاك» مطرح شد؟ همين علي دايي كه امروز ظاهرا مي*خواهند به پرسپوليس برش گردانند، با فتح آن دو جام حذفي*اش چقدر تاثير مثبت روي فضاي حاكم بر اين مجموعه گذاشت؟ مگر نه اينكه بلافاصله بعد از آن موفقيت*ها و از همان سكوي جشن قهرماني، درگيري*ها آغاز شدند و پرسپوليس تاواني به سنگيني از دست دادن يك فصل كامل و تحمل يك سال تنش و عذاب بابت اين همكاري پرداخت؟ پس چرا حالا آقايان دوباره مي*خواهند همان قصه*ها را تكرار كنند و ميراثي كليشه*اي براي اخلاف*شان به جا بگذارند؟




3- حق تيم*هاي بزرگ اين مملكت مثل تيم ملي، پرسپوليس، استقلال، ****ان و تراكتورسازي اين است كه لابه*لاي ميلياردها تومان مخارج ساليانه*شان بابت جذب بازيكن و اردو و سفرهاي دور و نزديك و تهيه خوراك و پوشاك، سهمي نيز براي استخدام دانش روز فوتبال كنار بگذارند و از رهگذر همجواري با مربيان بزرگ و كارآمد دنيا، به پيشروي حياتي مجموعه محبوب و مهم*شان كمك كنند. باشگاه پرسپوليس، امسال در يك بزنگاه كم*نظير تاريخي قرار گرفته است. اين همه اميد و آرزويي كه در پرتو فعاليت*هاي وسيع نقل و انتقالاتي در اين باشگاه به وجود آمده، نبايد سركوب شوند. پس از جذب اين ستاره*ها، توقعات از تيم بالا رفته و مردم نخواهند توانست حتي اولين ناكامي*ها را با مربياني كه به آنها اعتقاد كامل ندارند، تحمل كنند. شكست احتمالي اين فصل پرسپوليس، به يك دلسردي سراسري كم*سابقه خواهد انجاميد كه مي*تواند اين باشگاه را چند سال عقب بيندازد. همه اينها نشان مي*دهد مديران پرسپوليس بايد با چشمان باز و وسواس كامل در مورد آينده نيمكت*شان تصميم بگيرند. مصطفي دنيزلي كه هنوز رسما تحت قرارداد قانوني سرخپوشان است، جزو معدود گزينه*هاي توانمندي به شمار مي*آيد كه نه تنها به صرف زمان براي تطبيق با اتمسفر پرسپوليس نيازي ندارد، بلكه به اتكاي اعتبار و محبوبيتش، از چند كوپن براي هضم ناكامي*هاي احتمالي نزد هواداران و منتفدان نيز بهره مي*برد. او كسي است كه با تيمي به مراتب ضعيف*تر از اين، در كورس فشرده ليگ ششم تا شب آخر قهرمان ايران بود و چه*بسا اگر همان روزها يكي مثل ميثاق معمارزاده در تيم*هاي حريفش پيدا مي*شد(!) پرسپوليسي*ها مي*توانستند يك سال زودتر جشن قهرماني ليگ را برپا كنند. فرصت هنرنمايي با اين تيم خوب را نبايد از افندي گرفت؛ اين يك ظلم چندجانبه است كه دودش در درجه اول به چشم خود پرسپوليس خواهد رفت.




4- پرسپوليس امسال، مستعد آزمودن يك هيجان شگفت*انگيز است. كاش با درايت بيشتر، اين هيجان خودش را به شكل حضور گسترده و مشتاقانه تماشاگران و ايجاد طراوت و نشاط در سطح جامعه نشان بدهد، نه با واكنش*هاي خشمگينانه و زيان*بار و نه با شعله*ور شدن آتش اختلافي ديگر.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي در آستانه جدايي از سرخ پوشان

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با برنو متسو براي سکان هدايت پرسپوليس وارد مذاکره شد.

پس از اينکه مصطفي دنيزلي روز يکشنبه در تماسي تلفني با محمد رويانيان اعلام کرد که نياز به مرخصي بيشتري دارد مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي اينکه به قرمز*پوشان در فصل بدنسازي ضربه*اي وارد نشود با سه گزينه خارجي وارد مذاکره شد.

در اين بين نام برنو متسو، سرمربي سابق تيم*هاي ملي سنگال، امارات و قطر و يک گزينه پرتغالي ديگر وجود دارد.

گفتني است متسو برنامه*هاي خود را به باشگاه پرسپوليس داده و با اين تيم به توافقات اوليه نيز رسيده است. با اين حساب پرونده دنيزلي در حال بسته شدن است.

قرار است تا 2 روز آينده تکليف وي با قرمز*پوشان نهايي شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیشب متوجه شدم

دیشب متوجه شدم

توافق اوليه رويانيان با متسو انجام شد

محمد رويانيان امشب با برنو متسو در جلسه**اي شرکت کرد و به توافق اوليه رسيد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از اينکه با مصطفي دنيزلي به بن*بست خوردند با سه گزينه خارجي وارد مذاکره شدند.

از همين*رو محمد رويانيان پس از اين که سفري به خارج از کشور داشت با متسو به توافق*هايي رسيده بود، تا اينکه اين مربي فرانسوي بامداد امروز وارد تهران شد و امشب در دفتر مديرعامل باشگاه پرسپوليس با محمد رويانيان به گفت*وگوي مستقيم پرداخت.

گفته مي*شود توافقات اوليه مابين طرفين شده است اما بايد تکليف دنيزلي مشخص شود و طرفين خواسته*هاي يکديگر را بررسي کنند.

متسو ابراز علاقه کرده که دوست دارد در پرسپوليس مربيگري کند. براي انجام اين مذاکره با برخي از بازيکنان با تجربه پرسپوليس نيز مشورت گرفته شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با قاضی ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با سید جلال ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با بنگر ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با ماهینی ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با گردان ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با پولادی ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با انصاری فرد ثبت کرد!
و در آخر میثم کاهو به استقلال پیوست
 

moseu

عضو جدید
در گفتگو با مهر عنوان شد:
آخرین نتایج مذاکره با دنیزلی و متسو از زبان رویانیان/ متسو یکی از گزینه هاست!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام آخرین نتایج و جزئیات مذاکره با دنیزلی و متسو گفت: حق من است که با یک چشم خود به دنیزلی نگاه کنم و نگاهی هم به گزینه‎های دیگر داشته باشم.
محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین نتایج مذاکراتش با دنیزلی برای ماندن یا نماندن در تیم پرسپولیس و همچنین مذاکره با "متسو" ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: در خصوص ماندن یا نماندن دنیزلی در پرسپولیس و ادامه همکاری با این مربی بزرگ تا پایان هفته جاری تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. آرزوی دنیزلی این بود که در فصل جدید رقابت‎های لیگ برتر با این تیم و بازیکنان جدید قدم به میدان بگذارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درحال حاضر دنیزلی شرایط سختی دارد که این موضوع باعث شد تا ما با یکدیگر وارد مذاکره شویم. با صحبت‎هایی که طی این مذاکرات در خصوص مسائل مختلف انجام دادیم، قرار شد تا پایان هفته جاری هر دو طرف در مورد ادامه همکاری با یکدیگر تصمیم گیری کنند.

رویانیان خاطرنشان کرد: برای ما مسلم است که دنیزلی مربی بزرگ و ارزشمندی است. اما هیچ کس به اندازه من اطلاع ندارد که وی درحال حاضر در چه شرایط سختی قرار گرفته است. چون من اطلاعات دقیقی از شرایط سخت حال حاضر دنیزلی دارم، تا این لحظه با یکدیگر توافق کرده‎ایم که وی همچنان در ترکیه حضور داشته باشد و به همین دلیل با تمدید مرخصی وی موافقت کردم.

وی تاکید کرد: در آخرین مذاکره‎ای که روز گذشته با دنیزلی داشتم، قرار گذاشتیم تا هر دو طرف تا پایان هفته جاری در خصوص ادامه همکاری با یکدیگر برای فصل آینده رقابت‎های لیگ برتر تصمیم گیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: متاسفانه شاهدیم برخی از اخبار در بعضی رسانه‎ها به طور ناقص و زودهنگام و حتی در برخی مواقع نادرست مطرح می‎شود. مطرح شدن چنین خبرهایی شرایط فعلی ما را بدتر می‎کند.

رویانیان گفت: آنچه مسلم است اینکه حق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که با یک چشم خود به دنیزلی نگاه کرده و نگاهی هم به گزینه‎های دیگری داشته باشد که می‎تواند برای هدایت تیم پرسپولیس بیاورد. من طی مدت اخیر هر دو نگاه را داشتم. هم به دنیزلی و هم مربیان جدیدی که در صورت لزوم بتوانم آنها را به پرسپولیس بیاورم که در میان این مربیان نام "برونو متسو" نیز وجود دارد اما هیچ چیزی در خصوص حضور این مربی در تیم فوتبال پرسپولیس قطعی نیست و حتی گزینه‌های دیگری نیز شانس دارند که سرمربی پرسپولیس شوند.

وی تصریح کرد: همه چیز منوط به تصمیم گیری نهایی من و دنیزلی در خصوص ادامه همکاری یا قطع آن در پایان هفته جاری است چون همچنان دنیزلی گزینه اصلی هدایت تیم پرسپولیس است و ما با او قرارداد داریم.

مدیرعامل تیم پرسپولیس اظهارداشت: با توجه به آغاز خوب تمرینات تیم و برنامه ریزی‏هایی که برای بدنسازی بازیکنان طراحی شده است و امکانات خوب مهیا شده، به طور حتم هیچ گونه خدشه‏ای به تیم وارد نخواهد شد و ما با فرصت کافی برای تعیین تکلیف هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گیری خواهیم کرد. بنابراین هواداران در این زمینه نگرانی نداشته باشند چون شاهد پرسپولیس قدرتمند درفصل آینده خواهند بود.
 

moseu

عضو جدید
پرسپولیس با حضور کریمی تمرین کرد
خبرگزاری فارس: تمرین امروز پرسپولیس با حضور علی کریمی برگزار شد.

به گزاش خبرگزاری فارس، پنجمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر بدنساز تیم به تمرینات ویژه با کش پرداختند. این تمرین 60 دقیقه به طول انجامید.
* علی کریمی که شب گذشته قراردادش را تمدید کرده بود امروز با شماره 8 کار خود را با پرسپولیس آغاز کرد. کریمی یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرین امروز حضور داشت و بازیکنان و هواداران برخورد گرمی با او داشتند. حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که از حضور آنان در ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد. تمرین پرسپولیس تا شنبه آینده با حضور خبرنگاران و عکاسان و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
* شیرینی معاون اجرایی در تمرین امروز حضور پیدا کرد و دقایقی با برخی بازیکنان به گفت و گو پرداخت.
* در تمرین امروز 10 بازیکن حضور داشتند و مسعود داستانی غایب بود.
* دکتر خانبانی روانشناس پرسپولیس نیز کار خود را امروز با پرسپولیسی‌ها شروع کرد.
* کریمی تمرینات خود را همراه مهدوی کیا دنبال کرد. او در پایان تمرین بازیکنان را صدا کرد و همگی در میانه زمین حلقه‌ای بستند و با فریاد "یا علی" تمرینات را به پایان رساندند. کریمی همچنین دقایقی در انتهای تمرین با بدنساز پرسپولیس اختصاصی به گفت و گو پرداخت.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بچه ها بنظرم باید به عمو مصطفی فرصت بدیم نظر شما چیه ؟... الان خودش تیمو بسته مطمئناً میتونه موفق بشه ..دنیزلی برمیگرده من مطئنم ... اون مربی بزرگ و با سابقه اییه اگه نمیخواست بیاد حتما زودتر میگفت که نمیام ......یکی دو هفته پیش یه خبرنگار از رویانیان پرسیده بود اگه دنیزلی بره بشیکتاش چی ؟ رویانیان گفت بشیکتاش مبارکش باشه خودم فکر همه جاشو کردم از اون موقع مطمئن شدم داره با گزینه های دیگه مذاکره میکنه ...واقعا این سردار حواسش به همه چی هست اصلا فکر نمیکردم اینقد زرنگ باشه ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]کریمی: رودررو همه مسائل‌ را حل کردیم/باشگاه بهترین تصمیم را درباره مربی می‌گیرد[/h]
کانون هواداران پرسپولیس: کاپیتان پرسپولیس گفت: وقتی با مسئولان باشگاه دور هم نشستیم و همه چیز را شفاف با همدیگر در میان گذاشتیم خیلی از ابهامات برطرف شد و خوشحالم که رودررو همه چیز حل شد.

علی کریمی عنوان کرد: خوشحالم که بار دیگر در تمرینات پرسپولیس حضور یافتم. زیر نظر بدنساز خوب و کاربلدی کارمان را شروع کرده‌ایم و امیدوارم با اضافه شدن سایر بازیکنان با تیمی کامل تمرینات خود را انجام دهیم. تمرینات را بسیار خوب دیدم و تمام سعی و تلاشم این است که بتوانم در پرسپولیس مؤثر باشم.

وی در خصوص اظهارات مازیار زارع که گفته بود "چند بازیکن پرسپولیس به مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس گفتند کریمی هم در داخل میدان و هم در بیرون از میدان غر می‌زند و بهتر است فصل بعد در پرسپولیس نباشد و از او بدگویی می‌کردند"، عنوان کرد: اگر مازیار حرفی زده نظر خودش را گفته است. امیدوارم حرف‌هایی که مازیار زده صحت نداشته باشد و اگر هم این موضوع اتفاق افتاده به سطح فنی آن بازیکن که این کار را کرده، برمی‌گردد و خودش باید جوابگوی اعمالش باشد.

کریمی در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با متسو اظهار داشت: می‌دانم که اگر دنیزلی نیاید، باشگاه به دنبال مذاکره با مربیان بزرگی است. من دورادور از متسو شناخت دارم. مطمئنم باشگاه با جمع‌بندی‌های انجام شده بهترین تصمیم را خواهد گرفت و بهترین مربی را انتخاب می‌کند.

کاپیتان پرسپولیس درباره تمدید قراردادش گفت: بعد از جلسه‌ای که نماینده‌ام (علیرضا طاهری) با باشگاه داشت و همه چیز مثبت پیش رفت، قرار شد رودررو هم با مسئولان پرسپولیس صحبت کنیم. وقتی با مسئولان پرسپولیس دور هم نشستیم و همه چیز را شفاف با همدیگر در میان گذاشتیم خیلی از ابهامات برطرف شد و خوشحال هستم که رو در رو همه چیز حل شد و من در پرسپولیس ماندنی شدم. گفته بودم گزینه اولم برای عقد قرارداد پرسپولیس است و بسیار خوشحالم که این اتفاق رخ داد و باز هم در این تیم ماندگار شدم. برای من از همه چیز مهمتر موفقیت پرسپولیس است تا دل هواداران را به دست آوریم.


وی درباره بازیکنان جدید پرسپولیس تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی گرفته‌ایم و همه به دنبال این هستند تا پرسپولیس موفق شود. باشگاه در این زمینه زحمات زیادی کشیده و امیدوارم حاصل تلاشش را ببیند. به دنبال این هستیم تا در فصل جدید دل هواداران را به دست آوریم چون آنها سال قبل سختی‌های زیادی کشیده‌اند.

کریمی ضمن عذرخواهی از خبرنگاران و هواداران گفت: با توجه به اینکه تا مسابقات باید در دوران بدنسازی حضور پیدا کنیم شاید دیگر با رسانه‌ها مصاحبه‌ نکنم تا مسابقات شروع شود. دوست دارم با تمرکز تمریناتم را ادامه دهم و با توان و قوایی بیشتر به پرسپولیس کمک کنم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
داش علی خیلی باغیرته با وجود اینکه میتونست مثل بقیه تا شنبه استراحت کنه امروز اومده ...تازه تو بازی ایران قطر 90 دقیقه بازی کرد ....
تمدید داش علی این امیدو میده که باشگاه علی دایی رو نیمخواد چون مطمئنا کریمی گفته اگه دایی باشه من نمیام و سردار هم این اطمینان رو بهش داده که خبری از دایی نخواهد بود ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دنيزلي نسيه، بهتر از كابوس نقد است! / افندي ارزش پنج روز صبوري را دارد...

مرجع خبری پرسپولیس : اگر دوستان از بازگشت دنيزلي در تاريخ جديد مطمئن باشند، 5 روز ديرتر شروع كردن با او مي‌تواند به مراتب بهتر از زودتر شروع كردن با مربياني باشد كه در مورد موفقيت‌شان در پرسپوليس، اما و اگرهاي زيادي وجود دارد.

1- شنبه شب موعود هم آمد و گذشت و همچنان خبري از مصطفي دنيزلي نشد تا تكليف كادر فني سرخپوشان كماكان مجهول باقي بماند. داستان امسال پرسپوليس، در نوع خودش حكايت جالب و منحصر به فردي است؛ ميلياردها تومان صرف خريد بهترين ستاره‌هاي ايران كرده‌اند، اما هنوز وضعيت گلوگاه اصلي باشگاه روشن نيست. بازيكناني كه اين روزها تمرينات‌شان را در درفشي‌فر استارت زده‌اند و قرار است اميد اصلي قرمزها براي فصل آينده باشند، به هيچ وجه تمركز كافي را ندارند و مدام از همديگر سراغ سرمربي را مي‌گيرند. در لحن و گويش خيلي از آنها كه اساسا به شوق حضور زير نظر يك مربي تراز اول به اين باشگاه نقل مكان كرده و يا همان جا مانده‌اند، مي‌توان بيم و نگراني ناشي از نيامدن دنيزلي را به وضوح حس كرد. اين دلشوره‌ها به ويژه آنجا اوج مي‌گيرند كه هر لحظه خبري تازه از مذاكرات جدي باشگاه با چند گزينه نه چندان موجه و به خصوص توافق با علي دايي به گوش مي‌رسد. ظاهرا تقاضاي تازه دنيزلي در مورد تمديد 5 روزه مرخصي‌اش، ترديدهاي كادر مديريتي پرسپوليس را در مورد ادامه اين همكاري افزايش داده و باعث شده آنها جدي‌تر از قبل به صرافت يافتن يك مربي جديد بيفتند. اين در حالي است كه به نظر مي‌رسد اگر دوستان از بازگشت دنيزلي در تاريخ جديد مطمئن باشند، 5 روز ديرتر شروع كردن با او مي‌تواند به مراتب بهتر از زودتر شروع كردن با مربياني باشد كه در مورد موفقيت‌شان در پرسپوليس، اما و اگرهاي زيادي وجود دارد. فراموش نكنيم فصل قبل پرسپوليس استيلي زودتر از همه تيم‌ها شروع كرد، اما عاقبت آن انتخاب عجولانه چه شد؟ در راس آلترناتيوهاي افندي، علي دايي ايستاده است؛ مردي كه هر لحظه ممكن است خبر جايگزيني‌اش با مصطفي دنيزلي مخابره شود و همه خريد و فروش‌هاي اين روزها را تحت تاثير قرار بدهد. آيا شهريار به پرسپوليس بازخواهد گشت؟

2- حضور دوباره علي دايي در جمع سرخپوشان، مي‌تواند بيش از پيش نشان دهنده حلقه بسته‌اي باشد كه فوتبال ايران در آن دست و پا مي‌زند و دور خودش مي‌چرخد. امير قلعه‌نويي كه 9 سال زودتر از علي دايي وارد دنياي مربيگري شد، اخيرا چهارمين بازگشتش به نيمكت استقلال را تجربه كرده چه بسا اگر عمر مربيگري شهريار هم مثل امير از يك و نيم دهه تجاوز كند، تعداد آمد و شدهاي او در پرسپوليس نيز به همين تعداد برسد. در اين ميان پرسش مهم مي‌تواند اين باشد كه فلسفه اين رفت و برگشت‌هاي مكرر در مكرر چيست و چه سودي از رهگذر پيمودن اين چرخه تكراري عايد فوتبال ما مي‌شود؟ اگر دايي‌ها و قلعه‌نويي‌ها خوب هستند، چرا مي‌روند و اگر به اندازه كافي نمي‌توانند مفيد باشند، چرا مدام سوداي بازگرداندن‌شان را در سر مي‌پرورانيم؟ وجه جالب‌تر ماجرا اين است كه اخيرا اين قبيل بيا و بروها جنبه تيمي و ميني‌بوسي هم به خودشان گرفته‌اند؛ قلعه‌نويي بلافاصله بعد از حضور در استقلال، يك دوجين بازيكن خودش را به باشگاه بازمي‌گرداند و در مورد پرسپوليس هم از مدت‌ها قبل به طور جدي اين شايعه وجود داشته كه ليست ورودي‌ها و خروجي‌ها با سليقه دايي تنظيم مي‌شده است! واقعا اين همه دور باطل زدن و آزموده‌ها را آزمودن به خاطر چيست؟ به خاطر اين است كه يك جام پردردسر بگيريم كه پشت آن يا پر است از حيله و ابهام و يا در بطن تصاحبش، يك دنيا تنش و درگيري و جنگ اعصاب به چشم مي‌خورد؟ اين امير قلعه‌نويي كه امروز به استقلال بر مي‌گردد، چقدر توانست با آخرين جامي كه براي آبي‌ها گرفت، فوتبال اين باشگاه را به پيش ببرد و به هوادارانش لذت بدهد؟ آيا جز اين بود كه يك هفته بعد از همان قهرماني در ليگ هشتم، ماجراي CD جنجالي «آبي‌استقلالي» و اختلافات حاد درون مجموعه‌اي به ميان آمد و از يك ماه بعدش، داستان‌هاي تكراري لزوم كسب افتخارات «پاك» مطرح شد؟ همين علي دايي كه امروز ظاهرا مي‌خواهند به پرسپوليس برش گردانند، با فتح آن دو جام حذفي‌اش چقدر تاثير مثبت روي فضاي حاكم بر اين مجموعه گذاشت؟ مگر نه اينكه بلافاصله بعد از آن موفقيت‌ها و از همان سكوي جشن قهرماني، درگيري‌ها آغاز شدند و پرسپوليس تاواني به سنگيني از دست دادن يك فصل كامل و تحمل يك سال تنش و عذاب بابت اين همكاري پرداخت؟ پس چرا حالا آقايان دوباره مي‌خواهند همان قصه‌ها را تكرار كنند و ميراثي كليشه‌اي براي اخلاف‌شان به جا بگذارند؟

3- حق تيم‌هاي بزرگ اين مملكت مثل تيم ملي، پرسپوليس، استقلال، سپاهان و تراكتورسازي اين است كه لابه‌لاي ميلياردها تومان مخارج ساليانه‌شان بابت جذب بازيكن و اردو و سفرهاي دور و نزديك و تهيه خوراك و پوشاك، سهمي نيز براي استخدام دانش روز فوتبال كنار بگذارند و از رهگذر همجواري با مربيان بزرگ و كارآمد دنيا، به پيشروي حياتي مجموعه محبوب و مهم‌شان كمك كنند. باشگاه پرسپوليس، امسال در يك بزنگاه كم‌نظير تاريخي قرار گرفته است. اين همه اميد و آرزويي كه در پرتو فعاليت‌هاي وسيع نقل و انتقالاتي در اين باشگاه به وجود آمده، نبايد سركوب شوند. پس از جذب اين ستاره‌ها، توقعات از تيم بالا رفته و مردم نخواهند توانست حتي اولين ناكامي‌ها را با مربياني كه به آنها اعتقاد كامل ندارند، تحمل كنند. شكست احتمالي اين فصل پرسپوليس، به يك دلسردي سراسري كم‌سابقه خواهد انجاميد كه مي‌تواند اين باشگاه را چند سال عقب بيندازد. همه اينها نشان مي‌دهد مديران پرسپوليس بايد با چشمان باز و وسواس كامل در مورد آينده نيمكت‌شان تصميم بگيرند. مصطفي دنيزلي كه هنوز رسما تحت قرارداد قانوني سرخپوشان است، جزو معدود گزينه‌هاي توانمندي به شمار مي‌آيد كه نه تنها به صرف زمان براي تطبيق با اتمسفر پرسپوليس نيازي ندارد، بلكه به اتكاي اعتبار و محبوبيتش، از چند كوپن براي هضم ناكامي‌هاي احتمالي نزد هواداران و منتفدان نيز بهره مي‌برد. او كسي است كه با تيمي به مراتب ضعيف‌تر از اين، در كورس فشرده ليگ ششم تا شب آخر قهرمان ايران بود و چه‌بسا اگر همان روزها يكي مثل ميثاق معمارزاده در تيم‌هاي حريفش پيدا مي‌شد(!) پرسپوليسي‌ها مي‌توانستند يك سال زودتر جشن قهرماني ليگ را برپا كنند. فرصت هنرنمايي با اين تيم خوب را نبايد از افندي گرفت؛ اين يك ظلم چندجانبه است كه دودش در درجه اول به چشم خود پرسپوليس خواهد رفت.

4- پرسپوليس امسال، مستعد آزمودن يك هيجان شگفت‌انگيز است. كاش با درايت بيشتر، اين هيجان خودش را به شكل حضور گسترده و مشتاقانه تماشاگران و ايجاد طراوت و نشاط در سطح جامعه نشان بدهد، نه با واكنش‌هاي خشمگينانه و زيان‌بار و نه با شعله‌ور شدن آتش اختلافي ديگر.
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا