کلوپ آبیدلان.

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نوعی: فرهنگ اصیل ایرانی را به عرب ها نشان می دهیم/ دکتر فتح الله زاده تنها است

قلعه نوعی: فرهنگ اصیل ایرانی را به عرب ها نشان می دهیم/ دکتر فتح الله زاده تنها است

قلعه نوعی: فرهنگ اصیل ایرانی را به عرب ها نشان می دهیم/ دکتر فتح الله زاده تنها است
.
از دکتر فتح الله زاده هم ممنونم که دلگرمی خوبی برای ما است.
سرمربی تیم استقلال گفت: فشردگی مسابقات ما را به زحمت انداخته است.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نوعی درباره پیروزی استقلال مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: به تمام هواداران استقلال این پیروزی را تبریک می گویم. بازیکنان استقلال مقابل الهلال غیرت به خرج دادند و بسیار خوب و منطقی فوتبال کردند. از آنها ممنونم چون می دانم زحمت زیادی کشیدند.وی ادامه داد: بنده کمترین نقش را در پیروزی مقابل الهلال داشتم. زحمت اصلی را بازیکنان کشیدند و باید از آنها تقدیر شود. از دکتر فتح الله زاده هم ممنونم که دلگرمی خوبی برای ما بود. او زحمات زیادی می کشد و واقعا در استقلال تنها است.سرمربی استقلال درباره کارشکنی عربستانی ها در ریاض عنوان کرد: من چند بار برای در زندگی ورزشی ام به عربستان سفر کرده ام اما این دفعه تنها باری بود که اینقدر ما را اذیت کردند. آنها هرطور توانستند برای ما مشکل درست کردند؛ حتی ورزشگاه محل برگزاری بازی را هم تغییر دادند و بازی را در مرکز شهر برگزار کردند تا تماشاچی بیشتری بیاید اما خداراشکر یک برد قاطعانه کسب کردیم و جواب آنها را در زمین بازی دادیم.وی در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام عرب ها را در تهران جبران می کنید یا خیر، افزود: خیر، ما در تهران می خواهیم میهمان نوازی را به آنها نشان بدهیم. بهترین میزبانی را انجام می دهیم و فرهنگ اصیل ایرانی را به رخ عرب ها می کشیم.قلعه نوعی در خاتمه افزود: فشردگی مسابقات ما را به زحمت انداخته است. چند روز دیگر دوباره باید مقابل همین تیم الهلال قرار بگیریم. تیم ما خسته است اما باید در تهران هم 3 امتیاز را در بازی مقابل الهلال کسب کنیم. امیدوارم بچه ها مثل بازی ریاض در تهران هم از جام مایه بگذارند تا یک گام دیگر به صعود نزدیک تر شویم.
.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نکونام: هنوز زود است درباره صعود صحبت کنیم/ الهلال برای جبران نتیجه به تهران می آید
.
این پیروزی حاصل تلاش تمام اعضای تیم بود و اتحاد باعث شد تا 3 امتیاز از میدان ریاض بگیریم.
هافبک تیم استقلال گفت: نباید در باد پیروزی مقابل الهلال در عربستان بخوابیم.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، جواد نکونام درباره برتری تیمش در بازی مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: با پیروزی که در عربستان مقابل تیم قدرتمند الهلال کسب کردیم قدرت استقلال را به همگان نشان دادیم. الهلال حریف آسانی برای ما نبود و چند روز قبل از دیدار با استقلال هم الاتحاد را شکست داده بود. خوشحالم که یک برد خوب بدست آوردیم و با 7 امتیاز صدر جدول گروه را حفظ کردیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تراکتورسازی و سپاهان بازی های خود را در لیگ قهرمانان آسیا واگذار کردند، کار بسیار بزرگی کردیم که در خاک حریف پیروز شدیم. این پیروزی حاصل تلاش تمام اعضای تیم بود و اتحاد باعث شد تا 3 امتیاز از میدان ریاض بگیریم.کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا می توان استقلال را صعود کرده از این گروه دانست، گفت: هنوز زود است بخواهیم درباره صعود صحبت کنیم. 3 بازی سخت و حساس دیگر باقی مانده است. ما پله پله جلو می رویم و فعلا می خواهیم مقابل الهلال یک برد دیگر بدست آوریم چرا که اگر 10 امتیازی شویم کارمان بسیار راحت تر می شود.
نکونام درباره کارشکنی عرب ها در میزبانی از استقلال تصریح کرد: ما باید به این کارشکنی ها و جوسازی عادت کنیم. عرب ها از تیم های ایرانی می ترسند و علت تمام این کارشکنی ها هم همین است. خوشبختانه با برد در این بازی نقشه های عرب ها را نقش بر آب کردیم.
وی تاکید کرد: بازی با سپاهان اگرچه از بعد نتیجه گیری برای استقلال زیاد جالب نبود اما یک حسن داشت و آن هم بالا رفتن هماهنگی بازیکنان قبل از دیدار با الهلال بود. آن بازی کمک زیادی به استقلال کرد تا 3 امتیاز دیدار در عربستان را بگیریم.
نکونام با اشاره به بازی برگشت مقابل الهلال در تهران افزود: نباید در باد پیروزی مقابل الهلال در عربستان بخوابیم. این تیم برای جبران شکست به تهران می آید و به نظرم این مسابقه سخت تر از بازی رفت در عربستان است.
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
آغا چه خبر...؟
آغااااااااااااااا..... آغاااااااااااااااااااا..... آغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ...
دارم ترکیب ثابت تیمو میچینم ،همه اعلام بکنن کدوم پست و بگین کدوم بازیکن مورد علاقتونه.؟
 

محمد ساوه

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آغا چه خبر...؟
آغااااااااااااااا..... آغاااااااااااااااااااا..... آغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ...
دارم ترکیب ثابت تیمو میچینم ،همه اعلام بکنن کدوم پست و بگین کدوم بازیکن مورد علاقتونه.؟

سلام بر سرمربی گل تیم...........

آغا من دورازه بان!

با اینکه ستایش پولو پیچوندش،ولی چه کنم دله آبیه!
 

*mohsen_24

عضو جدید
کاربر ممتاز
این بازیکنها بخاطر خودشونم باید قهرمان بشن که پس فردا سرشون بالا بگیرن آقا ما هم یه بار قهرمان شدیم ، نه اینکه فقط پول جمع کردیم ، باید یکم غیرت کنن ، منم بازی با الهلال و سپاهانو میرم ورزشگاه به نمایندگی از همتون

عكسم بگير بيار خو مرسي:redface:
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خط دفاعی استقلال، برگ برنده قلعه‌نویی در آسیا

حضور چهار بازیکن در آمادگی کامل برابر دروازه‌ی خودی برای هرتیم نعمت بزرگی است و قلعه‌نویی از این فرصت به خوبی بهره می‌برد.بررسی نقطه قوت استقلال که این روزها امید نخست فوتبال‌دوستان ایرانی‌ در لیگ قهرمانان آسیاست می‌تواند خالی از لطف هم نباشد. قلعه‌نویی که سال‌های نچندان دور در استقلال بیشتر به دنبال ارائه‌ی بازی زیبا و همراه با گل بود، در دو سال اخیر نگاهش را عوض کرده و به امیری تبدیل شده که به نتیجه بیشتر فکر می‌کند. البته نیازی نیست تا ارزش‌گذاری در این ماجرا داشته باشیم ولی نباید دور از ذهن داشت ابزار این تغییر نگاه، خط دفاعی مستحکم قلعه‌نویی است که باعث شده سرمربی استقلال با فراغ خاطر بیشتری تیمش را برابر حریفان ارنج کند
.
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی و جواد نکونام بازیکنانی هستند که ابزارهای قلعه نویی در این خط مستحکم دفاعی هستند. خط دفاعی‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر با میانگین گل دریافتی 0/5 در هر بازی حاشیه امن و مناسبی را به استقلال تزریق می‌کند.
در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا عناصر اصلی دفاعی استقلال را بطور مختصر بررسی کنیم.
* سید مهدی رحمتی
پسرک جوانی که با هدایت غلام پیروانی در فجرسپاسی شیراز ستاره شد و در حال حاضر سی سال دارد. رحمتی که در همان سال 79-80 با فجرسپاسی شیراز قهرمان جام حذفی شد، چهار سال در فجر ماند و سپس راهی سپاهان شد. او در فصلی کابوس‌وار با سپاهان در جایگاه دهم ایستاد. او سال بعد به استقلال آمد و رقابتی تنگاتنگ را با وحید طال‌بلو آغاز کرد؛ رقابتی که شاید به ضرر هردو تمام شد. استقلال در آن سال ( فصل 84-85 ) با هدایت قلعه‌نویی به عنوان قهرمانی رسید ولی رحمتی تا حد زیادی زیر سایه‌ی وحید طالبلو ماند و سال بعد با وجود اعتماد مرفاوی به او، در بازی برابر پرسپولیس با اشتباهی عجیب موجب پیروزی رقیب سنتی آبی‌ها شد تا بازهم وحید طالب‌لو به جای او درون دروازه بایستد. رحمتی ترجیح داد زیر نظر ناصر حجازی کار نکند و بسیاری از منتقدانش همین را بهانه‌ای برای رقابت گریز بودن رحمتی می‌دانند؛ اتهامی که رحمتی همواره آن را رد می‌کند.
مهدی رحمتی با ترک استقلال راهی مس کرمان شد؛ مسی که از اواسط فصل قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت و در آن سال مهدی رحمتی از پایه‌های اصلی حفظ مس در لیگ برتر شد. مس کرمان سال بعد با هدایت مظلومی، موفق به کسب رتبه‌ی سوم لیگ برتر شد. رحمتی در آن سال در 34 بازی 36 گل خورد و خط دفاع مس کرمان پس از استقلال و سپاهان سومین خط دفاع برتر لیگ برتر لقب گرفت. از سویی دیگر مس کرمان در آن سال در هیچ بازی خانگی‌اش شکست نخورد تا رکوردی دیگر برای این تیم رقم بخورد. این موفقیت با اوج‌گیری رحمتی همراه شد و موجبات حضور مجدد او در سپاهان شد. رحمتی در آن سال (1388) دروازه‌بان نخست تیم ملی شد و دو سال پیاپی با هدایت قلعه‌نویی قهرمانی را تجربه کرد.
مهدی رحمتی در فصل 90-91 بار دیگر به استقلال پیوست. عملکرد رحمتی در استقلال با هدایت پرویز مظلومی افت و خیزهای فروانی داشت. رحمتی بارها ناجی استقلال می‌شد و از سویی دیگر در بازی‌هایی مانند استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر موجب از دست دادن امتیاز می‌شد؛ امتیازاتی که در نهایت برای استقلال گران تمام شد و این تیم با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را به سپاهان واگذار کرد. اما مهدی رحمتی در این فصل از رقابت‌ها، افت و خیز کمتری داشته است.
رحمتی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در هجده بازی گلی دریافت نکرد و از موثرترین بازیکنان استقلال به شمار می‌رود. نمایش فوق العاده او برابر الهلال عربستان سه امتیاز روحیه‌بخش برای استقلال به ارمغان آورد تا این تیم از فضای روانی شکست از سپاهان در رقابت‌های جام حذفی فاصله بگیرد و با اعتماد بنفس بیشتری لیگ را ادامه دهد. مهدی رحمتی که بنا به مسائلی ترجیح داد در تیم ملی حضور نداشته باشد، این روزها در آمادگی خوبی است و وجودش برای قلعه‌نویی درون دروازه نعمت است.

* پژمان منتظری
مدافع اهوازی استقلال که با درخشش زیاد در سی سالگی به یکی از مدافعان ثابت تیم ملی تبدیل شده است. منتظری که در فولاد در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد با سقوط فولاد به دسته‌ی اول، با نظر مرحوم ناصر حجازی در فصل 86-87 به استقلال پیوست. جوانی و بی تجربگی او در آن سال باعث شد تا قابلیت‌هایش چندان به چشم نیاید و شکست برابر ملوان در هفته‌ی دوم تا حد زیادی او را مقصر جلوه می‌داد با این حال منتظری تمام تلاش خود را به کار بست و بدون حاشیه کم کم در جمع نفرات اصلی استقلال قرار گرفت. منتظری که از مدافعان برتری حال حاضر ایران است، با استقلال موفق به کسب دو جام حذفی و یک لیگ برتر شده است. این مدافع استقلال که در آغاز فصل با داشتن پیشنهادی مناسب از تیم‌های قطری ترجیح داد بازهم در استقلال بماند از ستون‌های دفاعی قلعه‌نویی است. منتظری از معدود مدافعان فوتبال ایران است که قابلیت بازی در چند پست را دارد.
از صحبت‌های خاص او می‌توان به اظهار نظرش در فصل گذشته و اوج فشردگی بازی‌های استقلال در فروردین ماه اشاره داشت. او در آن روزها ادعایی قابل تامل را مطرح کرد و نام خستگی و فشار مسابقات را توهم خستگی دانست.

* امیرحسین صادقی
صادقی از جمع طلایی بازیکنانی بود که با اعتماد قلعه‌نویی چهره شدند. شاید همین مسئله باعث شده تا او و قلعه‌نویی همواره رابطه‌ای خاص با یکدیگر داشته باشند. او که در سال 80 عضو تیم امید استقلال بود با نظر قلعه‌نویی در فصل 82-83 به تیم اصلی استقلال آمد. صادقی، پیروز قربانی و وحید طالب‌لو با اعتماد قلعه‌نویی وارد تیم اصلی استقلال شدند و سالها خط دفاع استقلال را بیمه کردند. این مدافع 32 ساله که از همراهان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 بود، کمتر فراز و نشیب داشته و همواره از بهترین مدافعان فوتبال ایران بوده است. صادقی از سال 82 در استقلال بود و در سال 87 به علت مسائلی ترجیح داد تا در مس کرمان توپ بزند. هرچند دوری او تنها یک سال دوام داشت و در فصل 88-89 بار دیگر به استقلال بازگشت. استقلال در آن فصل با هدایت مرفاوی به مقام سوم لیگ برتر رسید و با آمدن پرویز مظلومی به استقلال، امیر حسین صادقی بار دیگر احیا شد. نمایش فوق العاده او برابر پرسپولیس در داربی سنتی تهران موجب تحسین بسیاری از کارشناسان شد.
با این حال در فصل 90-91 امیر حسین صادقی بار دیگر استقلال را ترک کرد و این بار مقصدش تراکتورسازی تبریز بود. تراکتورسازی که با قلعه‌نویی کار را آغاز کرده بود در ابتدا چندان برای صادقی خوش یمن نبود. او که یک بار با گل بخودی موجب شکست تیمش شده بود با عتاب قلعه‌نویی روبه‌رو شد. گفته می‌شود قلعه‌نویی بصورت غیر مستقیم در رختکن تراکتور به او گفته بود که اگر همچنان دلش پیش استقلال است، بهتر است ساکش را بردارد. تراکتور با کسب نایب قهرمانی کار را به پایان برد و امیرحسین صادقی نیز با قلعه‌نویی به استقلال بازگشت. این روزها همه‌ی هواداران استقلال، به هنگام توپ‌های بلند بر روی دروازه استقلال منتظر ضربه‌ی سر صادقی هستند؛ انتظاری که چندان هم با توجه به عملکرد درخشان او در قلب دفاع استقلال غیر منطقی نیست.
زوج کم اشتباه منتظری و صادقی در قلب دفاع استقلال، پایه ساز بسیاری از پیروزی‌های استقلال شده است.

* جواد نکونام
هافبک دفاعی سی و سه ساله‌ی استقلال، فوتبال را در سال 77 با پاس تهران آغاز کرد. او که در همان سالها با عملکردی درخشان به تیم‌ ملی جوانان هم دعوت می‌شد، با عملکردی درخشان مورد توجه کایزرسلاترن آلمان و بشیکتاش ترکیه قرار گرفت اما با مخالفت پاس تهران سرانجام در نیم فصل 84-85 به الوحده امارات پیوست. او در پاس یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد. او در الوحده عملکرد نسبتا خوبی داشت و سپس به الشارجه امارات پیوست. با حضور تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان، نکونام از هرتابرلین پیشنهادی دریافت کرد. با این حال به اوساسونای اسپانیا پیوست تا اولین لژیونر ایرانی در لالیگای اسپانیا باشد. نکونام با عملکردی درخشان در اوساسونا تحسین کارشناسان فوتبال را برانگیخت.
با رفتن آندرانیک تیموریان از استقلال، قلعه‌نویی و هواداران استقلال متوجه یک خلا بزرگ در هافبک استقلال شدند. با آمدن جواد نکونام به استقلال این خلا به سرعت برطرف شد و این بازیکن که سابقه پنج سال و 150 بازی در لالیگای اسپانیا را یدک می‌کشید در قلب خط هافبک استقلال مشغول به بازی شد. هرچند که از نگاه بسیاری از هواداران استقلال، نکونام نتوانسته انتظارات را بر‌آورده کند با اما نمی‌توان از نقش پر رنگ او در آمار پایین گل خورده استقلال در فصل اخیر چشم پوشی کرد.
نکونام که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بسته با پوشش مناسب برابر مدافعان استقلال و جلوگیری از فرصت شوتزنی حریفان نقش بسزایی درموفقیت و یکدستی مدافعان آبی دارد.
این مربع دفاعی استقلال تا حد زیادی به استقلال کمک کرده تا در لیگ عملکرد خوبی را داشته باشند و در آسیا نیز برابر العین و الهلال نمایشی چشمگیر داشته باشند. گواه این مسئله که وضعیت مناسب خط دفاعی استقلال موجبات کسب امتیازات زیادی برای استقلال شده را در خرید‌های استقلال در نیم فصل می‌توان دید. استقلال با خرید فرزاد حاتمی، عباس محمدرضایی، ایمان موسوی و حسن اشجاری تلاش داشت در نیم فصل نقیصه‌های تهاجمی‌اش را برطرف سازد و گویا خیال قلعه‌نویی از وضعیت دفاعی تیمش راحت بود. نمایش خوب آبی‌ها در خط دفاع برابر فشار بی امان الهلال برابر هواداران عربستانی، علاقمندان به فوتبال را امیدوار به صعود استقلال به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آغا چه خبر...؟
آغااااااااااااااا..... آغاااااااااااااااااااا..... آغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ...
دارم ترکیب ثابت تیمو میچینم ،همه اعلام بکنن کدوم پست و بگین کدوم بازیکن مورد علاقتونه.؟

من اینا رو دوست دارم
مهدی رحمتی . خسرو حیدری . فرهاد مجیدی

 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایمان موسوی : قلعه نویی از عملکردم مقابل الهلال راضی بود .

ایمان موسوی : قلعه نویی از عملکردم مقابل الهلال راضی بود .

ایمان موسوی مهاجم استقلال در بازی با الهلال عربستان تعویض شد ولی خودش تاکید می کند که امیر قلعه نویی از عملکردش راضی بوده است.
موسوی در مورد تعویض شدن مقابل الهلال حر ف هایش را اینگونه آغاز می کند:«اولا باید بگویم که قلعه‌نویی از دوندگی و تلاش من راضی بود و من هم خوشحالم که توانستم رضایت او را جلب کنم.من در این بازی اخطار گرفتم و همین موضوع دلیل تعویضم بود.قلعه نویی هم در رختکن گفت بازی خیلی خوبی انجام دادی و فقط به خاطر گرفتن کارت زرد تعویضت کردم.»
موسوی در این بازی یکی دو موقعیت خوب را از دست داد که خودش در این خصوص ادامه می دهد:«یک موقعیت از دست دادم که البته در آن صحنه زاویه‌ام بسته بود. با نوک پا ضربه زدم که توپم بیرون رفت. همین که سرمربی از من راضی باشد کافی است چون خیلی ها به نوع بازی من دقت نمی‌کند و هیچ کس هم نمی‌گوید که ایمان موسوی چندین و چند بار به خط دفاعی استقلال کمک کرد تا دروازه باز نشود.»
موسوی هنوز جایگاه ثابتی در استقلال پیدا نکرده است.او در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط فصل بعد در استقلال می‌مانی می گوید:«باید بمانم چون قرارداد دارم. فعلا شرایطم خوب است و قلعه‌نویی هم از عملکردم رضایت دارد. تا وقتی هم او راضی باشد دوست دارم در استقلال بمانم.»از او در خصوص بازی برگشت با الهلال سوال می کنیم که می گوید:«وقتی در عربستان آنها را شکست دادیم پس در تهران هم می توانیم الهلال را ببریم.البته باید باهوش و حرفه ای بازی کنیم.»
موسوی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر می گوید:«چهار بازی دیگر باقی مانده و سرنوشت قهرمانی دست خودمان است.در حال حاضر صدرنشین هستیم و تا الان هم خیلی خوب نتیجه گرفتیم.اگر اتفاق خاصی نیفتد قهرمان می شویم و از چند ماه قبل گفتم که استقلال صد درصد قهرمان می شود.»
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
صالح : الهلال وقتی چیزی برای باختن ندارد،خطرناکتر میشود

مربی استقلال می‌گوید الهلال در تهران بسیار خطرناک است و این تیم را نباید دست کم گرفت.
مجید صالح درباره دیدار استقلال و الهلال، گفت: بگذارید پیش از هر چیزی درباره خستگی ناشی از فشاری که در جام حذفی به تیم وارد شد، صحبت کنم. ما برابر سپاهان در جام حذفی شکست خوردیم، اما خود شما آثار خستگی در تیم‌های ایران را حتما دیده‌اید. با این حال با توجه به نفرات خوبی که در اختیار داریم، تنوع تاکتیکی داشتیم و توانستیم برابر الهلال بازی خوبی اجرا کنیم. در دفاع هم بازی را بستیم، ولی باید قبول کرد فشار مسابقات گریبان‌گیر تیم‌های ایران شد و اگر سپاهان برابر الاهلی در عربستان هم شکست بخورد و خدایی نکرده از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، باید دلیل آن را همین فشردگی و آسیب‌های ناشی از آن دانست. در عربستان برابر نام استقلال نمی‌نوشتند استقلال تهران، آنجا استقلال ایران بودیم.
او در ادامه افزود: ما به دنبال کنترل حریف در این دیدار بودیم و از سخت بودن کار اطلاع داشتیم. حتی در فرودگاه نزدیک پنج ساعت معطل شدیم و نتوانستیم آن روز تمرین داشته باشیم. این در حالی بود که به علت تفاوت سطح‌ها باید در همان روز نخست تمرین هوازی می‌کردیم. در بازی هم فکر می‌کنم پنالتی دقیقه شش را روی موسوی، داور نگرفت هر چند از داوری راضی هستم. می‌دانستیم که الهلال روی ضربات ایستگاهی ضعیف است و گل تساوی را هم از ضربات ایستگاهی به ثمر رساندیم. بعد از گل نخست از عمق به الهلال فشار آوردیم که نتیجه‌ داد و گل دوم را به ثمر رساندیم.
مربی استقلال درباره تغییرات در نفرات این تیم برابر الهلال، اظهار کرد: ترجیح می‌دهم به شکلی دیگر به این سوال پاسخ دهم. ما در هر بازی تمهیدات خاصی داریم. ما از بازیکنان خوبی برخورداریم و قدرت انتخاب داریم. عملکرد فنی که نتیجه‌ انتخاب‌هاست قابل دفاع بوده و نشان داده از نفراتمان به موقع استفاده ‌کرده‌ایم. تنها کسی که تاکنون برای استقلال به میدان نرفته کیانوش رحمتی است. رحمتی مدت‌ها مصدوم بود ولی با این حال مطمئنم اگر او هم به میدان برود بازی قابل قبولی ارائه خواهد داد. همه بازیکنان استقلال ارزشمند هستند و مهم نحوه استفاده از آنهاست. در بازی با سپاهان غافلگیر شدیم. شما حساب کنید چهار بازیکن اصلی ما در تیم ملی بودند و از سپاهان تنها حاج صفی بود که 30 دقیقه به میدان رفت. ما برابر سپاهان خسته بودیم و سپاهان برابر الاهلی خسته بود. باید در تیم از لحاظ انرژی تعادل ایجاد کنیم و استراتژی و چیدمان ما درتهران متفاوت خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر انتظار یک الهلال متفاوت در تهران را دارد؟ گفت: تفاوت در دو بخش وجود دارد، یکی در نفرات متفاوت و دیگری استفاده از نفرات پیشین با استراتژی متفاوت. فکر می‌کنم حتی اگر مورد اول اتفاق نیفتد، در استراتژی این تیم متفاوت خواهد بود. ما اگر بتوانیم شش امتیاز در تهران برابر الهلال و الریان به دست آوریم به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی می شویم و الهلال با علم بر این مساله به مصاف ما خواهد آمد و بر چیزهایی مثل هواداران حریف فکر نخواهد کرد.
صالح درباره میزبانی الهلال نیز صحبت کرد و افزود: من به کارهای آنها اسم غیر منطقی می‌دهم. ابتدا ما را به گیت VIP بردند و ما فکر کردیم می‌خواهند با احترام خاصی به ما پذیرش دهند، اما متوجه شدیم تنها یک گیت در آنجا وجود دارد و حالا شما حساب کنید که هر نفر پنج دقیقه هم زمان ببرد، چه زمان زیادی می‌شود. کاروان استقلال هفتاد و چند نفره بود و با توجه به این که باید همه با هم محل را ترک می‌کردیم، زمان زیادی از ما گرفته شد و همان طور که گفتم فرصت تمرین را هم از دست دادیم. مساله دوم هم زمین مسابقه بود. من با ذوب آهن برابر الهلال و الشباب حضور داشته‌ام. ورزشگاهی که در آن بازی کردیم استادیوم الشباب بود. الشباب هم در زمین فهد الهلال میزبان تراکتورسازی بود. ورزشگاه فهد با وجود چمن بهتر در خارج از شهر قرار دارد، ولی ورزشگاه الشباب درون شهر است. آنها بازی را در زمین الشباب برگزار کردند تا جمعیت بیشتری به استادیوم بیایند و با توجه به ظرفیت 20 هزار نفری این ورزشگاه، در نگاه‌ها ورزشگاه پر دیده می‌شود.
مجید صالح در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه عواملی موجب شد تا استقلال از حالت روحی دیدار با سپاهان به سرعت رها شود و برابر الهلال پیروز شود، اظهار کرد: بگذارید ابتدا چند آیتم را کنار هم بگذاریم. نخست آن که ما برابر سپاهان مستحق شکست نبودیم. فراموش نکنید ما در تیم ملی چهار بازیکن داشتیم و آنها تنها یک بازیکن. آن چهار بازیکن 40 درصد تیم ما بودند ولی با این حال در پنالتی برابر سپاهان باختیم. دوم این که مسایل اقتصادی تیم ما را بسیار اذیت می‌کند. این روند مالی باعث می‌شود تا دو امتیاز خانگی برابر نفت تهران را به راحتی از دست بدهیم. با این حال امیر قلعه‌نویی آدم کمی نیست و توانستیم بازیکنان را توجیه کنیم تا برای گرفتن حق‌شان مبارزه کنند. شاید اگر یک بازی داخلی لیگ برتر داشتیم با افت روحی مواجه می‌شدیم، اما بازی در خارج از ایران، بحثی ملی و تعصبی خاص با خودش داشت. بچه‌های استقلال متوجه تفاوت در داخل و خارج ایران هستند، با این حال الهلال در تهران خطرناک خواهد بود و تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد، خطرناک است.
وی در پایان به تمجید از عوامل زیارتی در عربستان پرداخت و افزود: جا دارد از سازمان حج و زیارت در مدینه و مکه تشکر کنم که باعث شد ما سفر زیارتی هم داشته باشیم. همچنین از مدیریت کاروان مستقر در قصر الدخیل مدینه بسیار متشکرم که پذیرایی از ما را تقبل کرد. همچنین از آقای سلطانی در دارالمهدی که بسیار در مکه به ما کمک کردند هم تشکر می‌کنم
http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/35806
 
آخرین ویرایش:

دانشجوي كامپيوتر

دستیار مدیر تالار هنر
کاربر ممتاز
آغا چه خبر...؟
آغااااااااااااااا..... آغاااااااااااااااااااا..... آغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ...
دارم ترکیب ثابت تیمو میچینم ،همه اعلام بکنن کدوم پست و بگین کدوم بازیکن مورد علاقتونه.؟

حمله ..... فرهاد مجیدی
 

mohanna360

عضو جدید
کاربر ممتاز
قهرمانش میکنن! دیییییی


با دستای پشت پرده سپاهان که خوبه بارسلون رو هم بیارن بازم بازندس.حالا ببین.
آغا پرسپولیس دوساله هیچ پوخی نشده بخاطر 25 میلیون هوادارش میخوان امسال قهرمانش بکنن...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
باید تیم خودمونو بچسبیم.
امیدوارم این دم آخری باغیرت و جنگنده بازی بکنن تا بتونیم جامو بگیریم.این وسط بازی با سپاهان خیلی اهمیت داره باید این بازیو ببریم تا یک قدم جلوتر بیوفتیم واسه گرفتن جام.
امیدوارم.


دقیقا منم منظورم همین بود......!
 

A.h.m.a.d

عضو جدید
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام
امیدوارم که گهر رو براحتی ببریم
یادمه دو سه فصل پیش بود فک کنم،یه مساوی الکی هفته های پایانی با یه تیمی دادیم که از کورس عقبمون انداخت....فک کنم استقلال اهواز بود.مطمئن نیستم
به هر حال دیگه وضعیت گهر که معلومه....دفاعی بازی کردن تو این بازی واقعا باعث میشه صد تا شاخ ادم دربیاره...احتیاط به کنار

 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هفتمین تقابل تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان فرداشب به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

هفتمین تقابل تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان فرداشب به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

هفتمین تقابل تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان فردا شب از ساعت 21 در حالی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که پیش از این 2 برد برای آبی‌پوشان ایران، 2 برد برای آبی‌پوشان عربستانی و 2 تساوی به ثبت رسیده است و نکته قابل توجه اینکه هر دو دیدار تساوی در رقابت‌های حذفی به دست آمده که با کشیده شدن این دو دیدار به ضربات پنالتی با برتری به سود الهلال به پایان رسیده است.
نکته جالب دیگر اینکه از 14 گلی که بین این دو تیم رد و بدل شده است دو تیم سهم مساوی دارند و هر کدام 7 گل به ثمر رسانده‌اند.
در سال 1992 دو تیم برای نخستین بار در مرحله‌ گروهی جام باشگاه‌های آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود تیم عربستانی به پایان رسید.
در همین سال و در فینال آسیا یک بار دیگر دو تیم مقابل هم به میدان رفتند که یک بار دیگر الهلال این بار در ضربات پنالتی 3 بر 2 استقلال را شکست داد و قهرمان آسیا شد.
در سال 1996 و در سومین دیدار بین دو تیم، یک بار دیگر کار دو تیم این بار در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا به پنالتی کشید که این بار هم آبی‌پوشان عربستانی بهتر عمل کرده و با برتری 5 بر 4 موجبات حذف استقلال از این رقابت‌ها را فراهم کردند تا بدشانسی‌های آبی‌های ایرانی همچنان در ضربات پنالتی ادامه داشتن باشد.
در چهارمین دیدار که در سال 99 و در مرحله گروهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی دوحه برگزار شد، استقلال با مربیگری ناصر حجازی اولین پیروزی خود را مقابل حریف قدرتمندش دشت کرد.
در این دیدار فرهاد مجیدی و سیروس دین محمدی گل‌های استقلال را به ثمر رساندند که گل سیروس از فاصله 40 متری سمت چپ استقلال وارد دروازه الهلال شد. استقلال در این مسابقه از دقیقه 40 با اخراج محمد نوازی، 10 نفره به کار ادامه داد.
در پنجمین دیدار دو تیم و در سال 2003 استقلال در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز برگزار شد استقلال با مربیگری رولند کخ آلمانی با بدشانسی و با نتیجه 3 بر 2 کار را به حریفش واگذار کرد و در نهایت از صعود به مرحله بعدی بازماند.
در آخرین رویارویی دو تیم هم استقلال چهارشنبه هفته گذشته در عربستان 2 بر یک در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و از دور رفت رقابت‌ها مقابل الهلال به برتری شیرینی دست یافت. فرداشب دو تیم برای هفتمین بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در صورت تکرار نتیجه پیروزی رفت در این دیدار، صعود استقلال به مرحله حذفی قطعی خواهد شد.
نکته قابل توجه اینکه الهلال، حریف سنتی استقلال در آسیا فرداشب برای اولین‌بار در ورزشگاه آزادی به مصاف حریفش می‌رود تا به نوعی شاهد پاگشای این تیم عربستانی با حضور هواداران استقلال در این ورزشگاه باشیم.
*نتایج کامل تمام دیدارهای استقلال - الهلال:
1-استقلال صفر - الهلال یک
2-استقلال یک - الهلال یک (در ضربات پنالتی 2 - 3 به سود الهلال)
3-استقلال صفر - الهلال صفر (در ضربات پنالتی 4 - 5 به سود الهلال)
4-استقلال 2 - الهلال یک
5-استقلال 2 - الهلال 3
6-استقلال 2 - الهلال یک
7-استقلال ؟ - الهلال ؟






*گزارش بازی رفت دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا: «پیروزی و صدرنشینی ارزشمند استقلال در عربستان/ کام عربها تلخ شد»

دیدار تیم های الهلال عربستان و استقلال از ساعت 22:10 چهاردهم فروردین‌ماه امسال در ورزشگاه فیصل بن احمد شهر ریاض برگزار شد که در پایان این بازی با پیروزی ارزشمند دو بر یک نماینده ایران به پایان رسید.
پژمان منتظری 78 و آرش برهانی 85 دو گل استقلال را به ثمر رساندند و گل الهلال 67 توسط سالم الدوساری به ثمر رسید.
با این پیروزی استقلالی‌ها علاوه بر کسب نتیجه‌ای ارزشمند صدرنشینی را از العین گرفتند تا به این ترتیب کام عرب‌ها تلخ شود.
نواف عبدالله داور بحرینی این بازی به ایمان موسوی، نکونام و پژمان منتظری از استقلال و یاسر قحطانی، عبدالله زوری و اوزیا از الهلال کارت زرد نشان داد.
پیش از این دیدار تیم العین امارات موفق شد با نتیجه 2 بر یک الریان قطر را شکت دهد.
در جدول گروه D این مسابقات تیم استقلال 7 امتیازی شد و العین 6 امتیازی است. الهلال نیز با 3 امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد.

ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی،پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده(52 علی حمودی)؛ جواد نکونام، مجتبی جباری،خسرو حیدری، ساموئل، ایمان موسوی(46 سیاوش اکبرپور) و فرزاد حاتمی(69 آرش برهانی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی /ش
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام
اقا امشب بازی سخت و مهمیه
امیدوارم که تیم با یه بازی خوب نتیجه لازم رو کسب کنه و ببره
وقتش هم خوبه.کاش تماشاگرا استقبال خوبی کنن و ازادی رو جهنم کنن برا عربا
ولی باز میگم....امیدوارم تیم الکی دفاعی بازی نکنه.....حمله

 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا اینا هم دیگه شورش رو دراوردن با این بازیای مسخرشون
بابا بلد نیستین دو تا حمله کنین؟؟؟؟؟؟ چتونه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟ مهاجم ندارین؟؟ توپ تا حالا ندیدین؟؟؟؟؟؟
اعصاب ادم رو خورد میکنن
واقعا باید خدا رو شکر کنیم که با این بازیا،هنوز مدعی صعود هستیم و البته تو لیگ
حیف اینهمه تماشاگر....واقعا حیف

 

jade meh alod

عضو جدید
واقعا اینا هم دیگه شورش رو دراوردن با این بازیای مسخرشون
بابا بلد نیستین دو تا حمله کنین؟؟؟؟؟؟ چتونه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟ مهاجم ندارین؟؟ توپ تا حالا ندیدین؟؟؟؟؟؟
اعصاب ادم رو خورد میکنن
واقعا باید خدا رو شکر کنیم که با این بازیا،هنوز مدعی صعود هستیم و البته تو لیگ
حیف اینهمه تماشاگر....واقعا حیف

وقتی دیشب اقای ماجدی زنگ میزنه به برنامه نود و میگه ما خیلی خوب بازی کردیم بازی قبلی تو رو خدا ما رو ی بار دیگه نشون بدین یعنی حتی مسئولین باشگاه هم نتونستن بازی قبل فراموش کنن و به فکر این بازی باشن!
واقعا دلم برا این همه ادمی که خودشون معطل این بازیکنای و مربیای بی فکر کردن میسوزه....
 

Similar threads

بالا