قشنگه
با دل خوش استفاده کنی
کادو برای شماست که وقتی اومدم دست خالی نباشم
قشنگه
با دل خوش استفاده کنی
این که شوخیهکادو برای شماست که وقتی اومدم دست خالی نباشم
امیدوارم بهتر بشی
خدا بد نده ایشالا سلامت باشی
خدا بد نده مهدیه جون مراقب خودت باش عزیزم
ایشالا ۱۰۰ سال با سلامتی و دل خوش زندگی کنیراستش من اصلا دوست ندارم به مرگ فکر کنم.
من از مردن نمیترسم ولی از قبر میترسم، ترجیح میدم منو بسوزونن ولی توی قبر نزارن
هر وقت بهش فکر میکنم اضطراب میگیرم
.
احساس اضطراب و کشیدگی رگهای سرم

دور از جونت عزیزممنم گفتم، حتی گفتم اگه اون زمان شرایط سوزوندن بود،حتما بسوزونین.
بخاطر همین فکرها گاهی فکر میکنم کاش انسان نبودم، دوست داشتم سنگ بودم![]()
ایشالله عمر طولانی باعزت داشته باشیدور از جونت عزیزم
من کلا وصیت کردم فقط خاکسپاری و تمام هر چی هزینه هستش خرج بچه های سرطانی بشه
چرند نگو دور از جونتحس مرگ زودهنگام
جریان چیه؟ شما آقایون چتون شده؟ اگه با این احساسات قراره 3میلیون دلار و یه رولز رویس بهمون بدن، ما هم ازین احساسات داشته باشیمحس بن بست
فعلا گیر ۱۲ هزار دلارم برای شروعپروسه درمانجریان چیه؟ شما آقایون چتون شده؟ اگه با این احساسات قراره 3میلیون دلار و یه رولز رویس بهمون بدن، ما هم ازین احساسات داشته باشیم![]()
شماره کارت بفرستفعلا گیر ۱۲ هزار دلارم برای شروعپروسه درمان
نه برای پدرمجدی میگی یا شوخی؟
همین درمان کمرت؟
ایشالا ک زودتر سلامتیشون رو به دست بیارننه برای پدرم
ممنونم لطف دارینایشالا ک زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن
کلا دیدن بیماری عزیزان خیلیییییی سخته![]()
امیدوارم که مشکلتون با سلامتی و به خیر رفع بشهممنونم لطف دارین
دیدن این همه مردم پشت در مطب ها و همچنین کمبود دستگاه های تست آزمایشگاهی و دارویی بیشتر عذابم میده
عزیز زندگی و جوونی منو خراب کردن همینحس نفهمیدن حرف باس چرا هیچوقت نمیفهمم چی میگه![]()

نمیدونم شرایط زندگیت چطوره فقط میخوام بگم خوشی زندگیتو وابسته به هیچکس نکن .از حال لذت ببرعزیز زندگی و جوونی منو خراب کردن همین![]()
خواهش میکنم . انشالله به آرامش کامل برسیمن بیرجند رو بدم نمیاد ، شرایط بد نیست
فقط گاهی یادش میوفتم عصبی میشم ..
ممنون دوست عزیز :-*
به به بسلامتی پس سوغاتی بارون میشییکم گیجم
کم کم باید فکر وِلکام پارتی باشم برای پدر و مادر همسر
امیدوارمبه به بسلامتی پس سوغاتی بارون میشی
بهار جون باورت میشه که جواب یه حرف رو هفتهی قبل بعد از 16 سال یادم اومد؟حس به موقع جواب ندادن
چرا جواب یه حرف چند ساعت بعد باید یادم بیاد![]()
تو از من خیلی بدتریبهار جون باورت میشه که جواب یه حرف رو هفتهی قبل بعد از 16 سال یادم اومد؟![]()
من بینیم رو 16 سال قبل عمل کردم، بعد دخترخالهم بهم گفت که عکست رو به مادرشوهرم نشون دادم و بهش گفتم منم برم عمل کنم ولی مادرشوهرم بهم گفت که نه تو که احتیاجی به اینکارها نداری، این عملهای زیبایی رو باید مجردها انجام بدن که بتونند شوهر پیدا کنندتو از من خیلی بدتری
فکر کردی کل جوابم چی بود ؟ گفتم آها
یکم زود نیستمن بینیم رو 16 سال قبل عمل کردم، بعد دخترخالهم بهم گفت که عکست رو به مادرشوهرم نشون دادم و بهش گفتم منم برم عمل کنم ولی مادرشوهرم بهم گفت که نه تو که احتیاجی به اینکارها نداری، این عملهای زیبایی رو باید مجردها انجام بدن که بتونند شوهر پیدا کنند
جواب منم اون زمان در حد همین آها که شما امشب گفتی بود
حالا هفتهی قبل یادم افتاد که دخترخالهم چند سال قبل از اینکه ازدواج کنه، چون رنگ پوستش تیرهست کلی درمان کرده بود که رنگ پوستش رو روشنتر کنه
به مامانم گفتم تازه جواب حرفش یادم افتاد، یادم باشه یه روز به روش بیارم![]()
همین جواب رو هم احتمالا یادم میره و باز 16 سال دیگه یادم میفتهیکم زود نیست
بزار چند سال دیگه جواب دندون شکن تری بدی![]()
باید بهش میگفتی مادرشوهرت ترسیده خرج رو دست پسرش بزاری اینطوری گفتهمن بینیم رو 16 سال قبل عمل کردم، بعد دخترخالهم بهم گفت که عکست رو به مادرشوهرم نشون دادم و بهش گفتم منم برم عمل کنم ولی مادرشوهرم بهم گفت که نه تو که احتیاجی به اینکارها نداری، این عملهای زیبایی رو باید مجردها انجام بدن که بتونند شوهر پیدا کنند
جواب منم اون زمان در حد همین آها که شما امشب گفتی بود
حالا هفتهی قبل یادم افتاد که دخترخالهم چند سال قبل از اینکه ازدواج کنه، چون رنگ پوستش تیرهست کلی درمان کرده بود که رنگ پوستش رو روشنتر کنه
به مامانم گفتم تازه جواب حرفش یادم افتاد، یادم باشه یه روز به روش بیارم![]()
الان کلی حرف تو سرمه که بگم بعد اون آدم و ببینم باز لال میشمهمین جواب رو هم احتمالا یادم میره و باز 16 سال دیگه یادم میفته![]()
من اون زمان خیلی مظلوم بودم، الان خیلی بهترم.باید بهش میگفتی مادرشوهرت ترسیده خرج رو دست پسرش بزاری اینطوری گفته
منم مثل شماهام تو لحظه نمیتونم جواب بدم گاهی جوابشم دارما ولی روم نمیشه بگم بعدا با خودم فکر میکنم طرف روش شده نیش و کنایه بزنا بعد تو چرا روت نمیشه جواب بدی
میتونم درکت کنم، چون تو هم مثل من دنبال دردسر نیستی، ترجیح میدی توی سایه باشی تا وسط گودِ پر از هیاهوالان کلی حرف تو سرمه که بگم بعد اون آدم و ببینم باز لال میشم